Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування корекційно розвиткових занять з розвитку мовлення

Інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

20.10.2021

135

17

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування корекційно розвиткових занять з розвитку мовлення для учня 5-го класу з особливими освітніми потребами з інтелектуальним порушенням. Заняття триває 20-25 хвилин два рази на тиждень.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Дата


Кількість годин

Тема корекційно-розвиткових занять

Зміст корекційно-розвиткових занять

Очікувані результати розвитку учня




1.



Діагностика мовленнєвого розвитку дитини.


Діагностика усного мовлення, читання та письма.



- слухає-розуміє мовлення вчителя,

-орієнтується в режимі навчального процесу,


2.



Мовленнєвий розвиток

Сприймання на слух зверненого мовлення, простого мовного матеріалу, що складається з кількох звуків, складів, слів, словосполучень.


-сприймає на слух звертання

-застосовує словесні форми спілкування

3.



Моє літо

Бесіда «Як я провів літні канікули». Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників.

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя).


-сприймає на слух мовлення вчителя

-розуміє та усвідомлює сказане вчителем, питання, завдання, поради, вказівки

4.



Я та довкілля

Слухання «Казка про зникле літо». Відповіді на запитання до прослуханого. Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до прослуханої казки.


-виховує культуру усного мовлення,

-збагачує та накопичує словниковий запас на основі розширення знань та уявлень про довкілля

5.



Органи сприйняття. Поняття «звук»

Виділення на слух в словах – окремих звуків. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах.

-правильно сприймає та вимовляє звуки(не всі)

-сприймає на слух і зір мовлення,

-виконує звукобуквенний аналіз простих слів (з допомогою вчителя)



6.



Зорові еталони букв

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв, накладених одна на одну; виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок; доповнення відсутнього елемента букви; називання та порівняння графічно схожих букв.


-зорово сприймає всі букви,

-вміє графічно зобразити всі букви алфавіту,

-удосконалює вміння написання букв

7.



Розуміння прочитаних слів. Свійські тварини

Робота над розумінням прочитаних слів. Співвідношення прочитаних слів з предметами, малюнками. Вибіркове читання слів.


-розуміє зміст прочитаних слів

-вміє назвати тварин за малюнками,

- розрізняє види тварин

-уміє написати прості назви тварин

8.



Звуки і букви

Голосні звуки, позначення їх буквами. Удосконалення вимови голосних звуків. Спостереження за роботою артикуляційних органів під час вимовляння голосних звуків.


-розвиває мовленнєве дихання,

-вміє доцільно користуватися артикуляційним апаратом

9.



Приголосні звуки

Приголосні звуки, позначення їх буквами. Удосконалення вимови приголосних звуків. Спостереження за роботою артикуляційних органів під час вимовляння приголосних звуків.


- виразно формує усне мовлення,

-розвиває культуру спілкування

10.



Дні тижня

Практичне розрізнення голосних і приголосних букв.


-розвиває мовленнєве дихання,

-без труднощів читає слова

-знає по порядку дні тижня, без труднощів їх називає

11.



Місце звука в слові

Визначення наявності певного звука в даному слові. Виділення окремих звуків слова: перший (голосний), останній (приголосний).


-розвиває фонематичний слух,

-називає та розрізняє звуки в словах

12.



Тверді та м’які звуки. Квіти мого міста

Розрізнення твердих і м’яких приголосних.



-розрізняє тверді та м’які звуки,

-вимовляє та розуміє назви квітів,

-вміє назвати та розрізнити квіти за малюнком

13.



Дзвінкі та глухі звуки. Рослини, які нас оточують

Розрізнення дзвінких і глухих приголосних.


-розрізняє дзвінкі та глухі звуки,

-вимовляє назви рослин

14.



Слово

Практичне ознайомлення зі словом

-має уявлення про предмет і слово,

-розуміє значення слова

15.



Тварини зоопарку

Виділення на слух з живого мовлення окремих слів. Уточнення лексичних значень слів.


-вміє на слух сприймати слова,

-вміє знаходити предмети за словесним описом

16.



Склад

Злиття звуків для утворення обернених і прямих відкритих складів.

Промовляння складів.


-розуміє значення слів,

-розвиває навички правильного читання по складах

17.



Склад. Фрукти та овочі

Злиття звуків для утворення складів.

Поділ слів на склади.


-сприймає на слух слова та розуміє їх значення,

-вміє ділити слова на склади

18.



Наголос. Осінні місяці

Проговорювання слова з акцентуванням наголошеного складу.

-розуміє мовлення вчителя,

-вміє регулювати інтонацію та наголос,

19.



Наголос

Порівняння лексичного значення слів, які однакові за написанням, але відрізняються наголосом (замок-замок).


-розуміє значення слів,

-вміє виразно та інтонаційно правильно прочитати слова,


20.



Склад і слово



Практичне розрізнення складу, слова.

Звукобуквений аналіз складу, слова.



-розвиває мовленнєвий слух,

-вміє ідентифікувати та розрізняти вивчені звуки

21.



Речення

Практичне ознайомлення з реченням.

-знає структуру речення,

-вміє побудувати речення

22.



Речення і мовлення

Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні.



-вміє граматично правильно будувати речення (фрази) за зразком, даним учителем.


23.



Словосполучення та речення

Читання простих словосполучень, речень. Зв’язок слів у словосполученні та реченні.


-вміє прочитати прості словосполучення та речення,

-вміє відрізнити словосполучення від речення

24.



Ознаки речення

Формальні ознаки речення.

Кількість і послідовність слів у словосполученнях і реченнях.


-розуміє прочитане в реченні,

-вміє в нормальному темпі читати речення та контролювати силу голосу

25.



Речення. Моя сім’я

Поділ речення та словосполучення на слова.



-вміє поділити словосполучення та речення на слова

26.



Улюблені казки

Складання речень із двох-трьох слів за предметними та сюжетними малюнками.


-вміє складати речення зв різними малюнками

27.



Інтонація у реченні

Інтонування речень, у кінці яких стоять різні розділові знаки.


-вміє правильно інтонувати речення,

-розрізняє знаки інтонації

-розвиває мовленнєве дихання

28.



Моя кімната

Практичне засвоєння розділових знаків: крапка, кома.



-розрізняє знаки інтонації

-розвиває мовленнєве дихання

29.



Діагностика

Діагностичне обстеження мовлення.

-вміє читати та писати не складні слова під диктовку

















КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

корекційно – розвиткових занять

для дітей з інтелектуальними порушеннями

корекційного педагога Ткачук Ірини

на 2021 -2022 навчальний рік

5 – А клас



2 години на тиждень





За програмою: з корекційно-розвиткової роботи

«Розвиток мовлення» для 5-10 класів

з інтелектуальним порушенням

Хайдорова О. С. , Блеч Г. О.





ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

______________ В. Микитчук

______________ 2021року

______________ 2022 року

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.