Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Німецька мова
1 клас
70 годин на рік
І семестр – 2 години на тиждень
за підручником «Німецька мова» 1 клас (авт. Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.) ТОВ Видавництво «Ранок» - 2018
№п/п | Дата Примітка | Тема/зміст уроку | Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій | ||||||
Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Письмо | Читання | Говоріння | Аудіювання | |||
Я і мої друзі / Meine Freunde und ich | |||||||||
1 | Привіт!/Hallo! | Інтонація окличних речень із вітаннями. | Hallo! Tschüs. Guten Tag. Guten Morgen. Guten Abend. Gute Nacht. Auf Wiedersehen. | В.7 (с. 8) | В.2,4 | ||||
2 | Привітання та прощання. | Вітання та прощання з друзями, знайомими | Hallo! Tschüs. Guten Tag. Guten Morgen. Guten Abend. Gute Nacht. Auf Wiedersehen. | Вітання та прощання з друзями та знайомими | РЗ, впр. 2(с. 3) | ||||
3 | Знайомство | Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами. | Особові займенники ich, du. | Wie heiβt du? Ich heiβe… Und wie heiβt du? Meine Name ist… | В.7 (с. 11) | В.1 | |||
4 | Як тебе звати?/Wie heißt du? | Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами. | Будова простих розповідних і питальних речень із питальними словом. | Wie heiβt du? Ich heiβe… Und wie heiβt du? Meine Name ist… | РЗ, впр. 2(с. 4) | ||||
5 | Хто це?/Wer ist das? | Введення нових ЛО. Практикування в усному мовленні. | Wer ist das? Das ist … | В.7 | В.1,2,4,5 | ||||
6 | Знайомство. Представлення друзів. | Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами. c.12,в.1,2,4,5 | Дієслово «sein» у конструкції «Das ist/ sind…» | РЗ, впр. 3 (с. 4) | |||||
7 | Так чи ні?/Ja oder nein? | Інтонація стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова. | Ствердження Ja. Заперечення Nein, nicht. | Ist das…/Sind das…?, Ja, das ist…./Ja,das sind…, Nein, das ist …/ Nein, das sind…., nicht. | РЗ, впр. 3 (с. 5) | В.7 | В.2,4,7 | ||
8 | Ствердження або заперечення | Інтонація стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова. | Будова стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова. Заперечення Nein, nicht. | Ist das…/Sind das…?, Ja, das ist…./Ja,das sind…, Nein, das ist …/ Nein, das sind…., nicht. | Впр. 7 (с.13) | РЗ, впр. 4-5 (с. 5) | |||
9 | Знайомство з цифрами. | Введення нових ЛО. Інтонація переліку. c.17,в.1,4 | Числівники до 4. | Еins, zwei, drei, vier | В.7 | В.1,4 | |||
10 | Скільки?/ Wie viel? | Інтонація переліку. | Кількісні числівники 1- 4 | Еins, zwei, drei, vier. | РЗ, впр. 3 (с. 6) | ||||
11 | Скільки тобі років?/Wie alt bist du? | Інтонація переліку.С.19-20, в.1,2,3,4 Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами. | Числівники до 10. Дієслово «sein» у теперішньому часі (форми: bin, bist). | Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn. Wie alt bist du? – Ich bin …. Jahre alt. | РЗ, впр. 1,2 (с. 7) | В.6 | В.1,2,4 | ||
12 | Вік. Повторення числівників. | Практикування нових ЛО в усному та писемному мовленні. Вміти запитувати про вік та називати свій вік. | Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn. Wie alt bist du? – Ich bin …. Jahre alt. | РЗ, впр. 3,4 (с. 8) | Розповідати лічилку. | ||||
13 | Повторення. | Виконання лексико- граматичних вправ. С.21,в.1 | В.5 | В.1 | |||||
14 | Проект «Ми добре рахуємо» | Відпрацювання навичок лічби С.23 ,в.2 | Презентація робіт. | В.2 | |||||
15 | Проект «Знайомство» | Повторити вивчені структури ,вміти вести діалог по темі. С.25,в.2 | Презентація робіт. | В.2 | |||||
16 | Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. | Закріплення лексико- граматичних і лексичних навичок. | Впр. 3 (с. 21) | Робота з картками. | Впр.4, (с.22); РЗ, впр.1,2 (с. 8) | РЗ, впр. 5 (с.9) | |||
Це ми любимо/Das haben wir gern | |||||||||
17 | Що це?/Was ist das? | Інтонація стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень із питальним словом. С.26,в.1,2,4,6 | Дієслово «sein» у конструкції «Ist das…?» Неозначений артикль «ein/eine» Ствердження Ja, das stimmt. Заперечення Nein, das stimmt nicht. «kein/keine» | Was ist das? Das ist…. Das Buch, der Computer, der Apfel, das Spiel, der Bonbon, die Banane, die Ananas Впр. 2,3 (с.10) | РЗ, впр. 1-3 (с.10) | В.6 | В.1,2,4,6 | ||
18 | Моя улюблена їжа/ Mein Lieblingsessen. | Інтонація розповідних речень. Введення нових ЛО. С.28,29, в.1,2,3,6 | Дієслова в 1-й особі однини. | Das Eis, die Schokolade, die Limo, der Tee, die Kekse, das Obst/ esse, trinke | РЗ, впр. 1-3 (с.11) | Впр. 5,6 (с.29) + дискусія рідною мовою про корисні/шкідливі продукти харчування | Впр.1,2,3 (с.28-29) | ||
19 | Що ти любиш їсти?/ Was isst du gern? | С.30-31 , впр.1,2,3,4 | Дієслова в 2-й особі однини. Вживання gern | Die Suppe, der Salat, der Fisch, der Reis, das Fleisch, die Kartoffeln | Розповідь про свою улюблену їжу та напій. | В.1,2,3,4 | |||
20 | Це ми робимо залюбки/ Das Machen wir gern? | Інтонація розповідних речень. С.32,33,в.1,2,3,5 | Дієслова в теперішньому часі (форми 1-ї, 2-ї осіб однини) Називати дії. | Tanze, lese, malen, spiele, singen, bastle… Was machst du gern? | РЗ, впр. 1-3 (с.12-13) | В.1,2,3 | |||
21 | Повторення/ Wiederholung | Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення. | РЗ, впр. 1-4 (с.16-17) | Розповідь про шкідливу та корисну їжу. | Впр. 2,3 (с. 38) | ||||
22 | Ігри із задоволенням | Групові завдання на засвоєння вивчених структур в ігровій формі | Дидактичні ігри та вправи в усній формі | ||||||
23 | Проект «Ми любимо куховарити» | Приготування фруктового торта. | Повторення лексики за темою (уміння називати фрукти німецькою). | Усна взаємодія в групах із метою розповісти про власні смаки в їжі. | |||||
24 | Проект «Ляльковий театр» | Виготовлення пальчикової ляльки за темою ( уміння розповідати про свої вподобання, називаючи свої улюблені дії на дозвіллі, розпитувати інших про їхні вподобання, сприймати інформацію на слух) | Театральна вистава з пальчиковими ляльками. | В.2 | |||||
25 | Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. | Закріплення лексико- граматичних і лексичних навичок. Повторення структур, представлених у розділі. | Виготовлення плакатів за темою «Корисна і смачна їжа» | ||||||
Свята й традиції/Feste und Traditionen | |||||||||
26 | День народження/Geburtstag | Інтонація розповідних речень. | Складні іменники | Der Geburtstag, haben (hat), …ist… Jahre alt. | РЗ, впр. 1-4 (с.16-17) | В.5 | В.2,3 | ||
27 | З днем народження!/Zum Geburtstag viel Glück! | Введення нових ЛО та МЗ. Інтонація у зверненнях. С.40,41 ,в.1,3,5 | Кількісні числівники 1-10. | Liebe/lieber, Zum Geburtstag viel Glück! | В.6 | В.1,3,5 | |||
28 | День Святого Миколая/Nikolaustag | Наголос у складних словах. С. 42,43, в.1,4,5,6 | Означений артикль «der/die/das». Складні іменники | Der Nikolaus, der Nikolaustag, der Ball, das Auto, der Roboter, der Pinguin | РЗ, впр. 1-6 (с.19-21) | В.7 | В.1,4,5,6 | ||
29 | Новий рік/Neujahr | Інтонація окличних речень із привітаннями. С.44 ,в.1-4 | Складні іменники | Das Neujahr, der Tannenbaum, die Karte, die Konfetti | РЗ, впр. 1-3 (с.22-23) | В.6 | В.1,2,3,4 | ||
30 | Повторення/ Wiederholung | Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення. | Робота з картками | В.6 | В.3 | ||||
31 | Проект «Привітання з Новим роком» | Виготовлення тваринки з льодяником на паличці. | Повторення лексики за темою (уміння привітати з Новим роком) | В.1 | |||||
32 | Проект «Наша ялинка» | Майстрування новорічної ялинки й новорічних прикрас для неї. | В.1 | ||||||
33 | Ігри із задоволенням | Вправи на повторення в ігровій формі | Тестові завдання для засвоєння вивченого матеріалу | Усні завдання в ігровій формі | |||||
34 | Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. | Закріплення лексико- граматичних і лексичних навичок. Повторення структур, представлених у розділі. | РЗ, впр. 1-4 (с.24-25) | Практикування ЛО та МЗ в усному мовленні. | |||||
35 | Підсумковий урок. Ми вже багато знаємо та вміємо. | Повторення вивчених розділів. Знайомство з алфавітом. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»