• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Німецька мова
  • Календарно -тематичне планування для перших класів НУШ та початкової школи. Німецька мова 1 клас - Deutsch lernen ist super авт. Сотникова С.І., Гоголєва Г.В. І семестр (НУШ)

Календарно -тематичне планування для перших класів НУШ та початкової школи. Німецька мова 1 клас - Deutsch lernen ist super авт. Сотникова С.І., Гоголєва Г.В. І семестр (НУШ)

Опис документу:
Календарно -тематичне планування на 1 семестр для перших класів НУШ та початкової школи за книгою "Німецька мова 1 клас - Deutsch lernen ist super!". Тут виділена кожна тема уроку, лексичний матеріал для уроку, фонетичні вправи та граматичні завдання. Протягом І семестру учні лише говорять на уроках, спілкуються на задані теми та виконують вправи з аудіювання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Німецька мова

1 клас

70 годин на рік

І семестр – 2 години на тиждень

за підручником «Німецька мова» 1 клас (авт. Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.) ТОВ Видавництво «Ранок» - 2018

НУШ

п/п

Дата

Примітка

Тема/зміст уроку

Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Письмо

Читання

Говоріння

Аудіювання

Я і мої друзі / Meine Freunde und ich

1

Привіт!/Hallo!

Інтонація окличних речень із вітаннями.

Hallo! Tschüs. Guten Tag. Guten Morgen.

Guten Abend. Gute Nacht.

Auf Wiedersehen.

В.7 (с. 8)

В.2,4

2

Привітання та прощання.

Вітання та прощання з друзями, знайомими

Hallo! Tschüs. Guten Tag. Guten Morgen.

Guten Abend. Gute Nacht.

Auf Wiedersehen.

Вітання та прощання з друзями та знайомими

РЗ, впр. 2(с. 3)

3

Знайомство

Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами.

Особові займенники ich, du.

Wie heiβt du?

Ich heiβe

Und wie heiβt du?

Meine Name ist…

В.7 (с. 11)

В.1

4

Як тебе звати?/Wie heißt du?

Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами.

Будова простих розповідних і питальних речень із питальними словом.

Wie heiβt du?

Ich heiβe

Und wie heiβt du?

Meine Name ist…

РЗ, впр. 2(с. 4)

5

Хто це?/Wer ist das?

Введення нових ЛО. Практикування в усному мовленні.

Wer ist das? Das ist

В.7

В.1,2,4,5

6

Знайомство. Представлення друзів.

Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами.

c.12,в.1,2,4,5

Дієслово «sein» у конструкції «Das ist/ sind…»

РЗ, впр. 3

(с. 4)

7

Так чи ні?/Ja oder nein?

Інтонація стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова.

Ствердження Ja. Заперечення Nein, nicht.

Ist das…/Sind das…?, Ja, das ist…./Ja,das sind…, Nein, das ist …/ Nein, das sind…., nicht.

РЗ, впр. 3

(с. 5)

В.7

В.2,4,7

8

Ствердження або заперечення

Інтонація стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова.

Будова стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень без питального слова.

Заперечення Nein, nicht.

Ist das…/Sind das…?, Ja, das ist…./Ja,das sind…, Nein, das ist …/ Nein, das sind…., nicht.

Впр. 7 (с.13)

РЗ, впр. 4-5

(с. 5)

9

Знайомство з цифрами.

Введення нових ЛО. Інтонація переліку.

c.17,в.1,4

Числівники до 4.

Еins, zwei, drei, vier

В.7

В.1,4

10

Скільки?/ Wie viel?

Інтонація переліку.

Кількісні числівники 1- 4

Еins, zwei, drei, vier.

РЗ, впр. 3

(с. 6)

11

Скільки тобі років?/Wie alt bist du?

Інтонація переліку.С.19-20, в.1,2,3,4

Інтонація розповідних речень і питальних речень із питальними словами.

Числівники до 10.

Дієслово «sein» у теперішньому часі (форми: bin, bist).

Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn.

Wie alt bist du? – Ich bin …. Jahre alt.

РЗ, впр. 1,2

(с. 7)

В.6

В.1,2,4

12

Вік. Повторення числівників.

Практикування нових ЛО в усному та писемному

мовленні. Вміти запитувати про вік та називати свій вік.

Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn.

Wie alt bist du? – Ich bin …. Jahre alt.

РЗ, впр. 3,4

(с. 8)

Розповідати лічилку.

13

Повторення.

Виконання лексико- граматичних вправ.

С.21,в.1

В.5

В.1

14

Проект «Ми добре рахуємо»

Відпрацювання навичок лічби

С.23 ,в.2

Презентація робіт.

В.2

15

Проект «Знайомство»

Повторити вивчені структури ,вміти вести діалог по темі.

С.25,в.2

Презентація робіт.

В.2

16

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Закріплення лексико- граматичних і лексичних навичок.

Впр. 3 (с. 21)

Робота з картками.

Впр.4, (с.22);

РЗ, впр.1,2 (с. 8)

РЗ, впр. 5 (с.9)

Це ми любимо/Das haben wir gern

17

Що це?/Was ist das?

Інтонація стверджувальних і заперечних речень, а також питальних речень із питальним словом.

С.26,в.1,2,4,6

Дієслово «sein» у конструкції «Ist das?»

Неозначений артикль «ein/eine»

Ствердження Ja, das stimmt.

Заперечення Nein, das stimmt nicht.

«kein/keine»

Was ist das?

Das ist….

Das Buch, der Computer, der Apfel, das Spiel, der Bonbon, die Banane, die Ananas

Впр. 2,3 (с.10)

РЗ, впр. 1-3 (с.10)

В.6

В.1,2,4,6

18

Моя улюблена їжа/ Mein Lieblingsessen.

Інтонація розповідних речень. Введення нових ЛО.

С.28,29, в.1,2,3,6

Дієслова в 1-й особі однини.

Das Eis, die Schokolade, die Limo, der Tee, die Kekse, das Obst/

esse, trinke

РЗ, впр. 1-3 (с.11)

Впр. 5,6 (с.29) + дискусія рідною мовою про корисні/шкідливі продукти харчування

Впр.1,2,3 (с.28-29)

19

Що ти любиш їсти?/ Was isst du gern?

С.30-31 , впр.1,2,3,4

Дієслова в 2-й особі однини.

Вживання gern

Die Suppe, der Salat, der Fisch, der Reis, das Fleisch, die Kartoffeln

Розповідь про свою улюблену їжу та напій.

В.1,2,3,4

20

Це ми робимо залюбки/ Das Machen wir gern?

Інтонація розповідних речень.

С.32,33,в.1,2,3,5

Дієслова в теперішньому часі (форми 1-ї, 2-ї осіб однини) Називати дії.

Tanze, lese, malen, spiele, singen, bastle…

Was machst du gern?

РЗ, впр. 1-3 (с.12-13)

В.1,2,3

21

Повторення/

Wiederholung

Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення.

РЗ, впр. 1-4 (с.16-17)

Розповідь про шкідливу та корисну їжу.

Впр. 2,3 (с. 38)

22

Ігри із задоволенням

Групові завдання на засвоєння вивчених структур в ігровій формі

Дидактичні ігри та вправи в усній формі

23

Проект «Ми любимо куховарити»

Приготування фруктового торта.

Повторення лексики за темою (уміння називати фрукти німецькою).

Усна взаємодія в групах із метою розповісти про власні смаки в їжі.

24

Проект «Ляльковий театр»

Виготовлення пальчикової ляльки за темою ( уміння розповідати про свої вподобання, називаючи свої улюблені дії на дозвіллі, розпитувати інших про їхні вподобання, сприймати інформацію на слух)

Театральна вистава з пальчиковими ляльками.

В.2

25

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Закріплення лексико- граматичних і лексичних навичок. Повторення структур, представлених у розділі.

Виготовлення плакатів за темою «Корисна і смачна їжа»

Свята й традиції/Feste und Traditionen

26

День народження/Geburtstag

Інтонація розповідних речень.

Складні іменники

Der Geburtstag, haben (hat), …ist… Jahre alt.

РЗ, впр. 1-4 (с.16-17)

В.5

В.2,3

27

З днем народження!/Zum Geburtstag viel Glück!

Введення нових ЛО та МЗ. Інтонація у зверненнях.

С.40,41 ,в.1,3,5

Кількісні числівники 1-10.

Liebe/lieber,

Zum Geburtstag viel Glück!

В.6

В.1,3,5

28

День Святого Миколая/Nikolaustag

Наголос у складних словах.

С. 42,43, в.1,4,5,6

Означений артикль «der/die/das».

Складні іменники

Der Nikolaus, der Nikolaustag, der Ball, das Auto, der Roboter, der Pinguin

РЗ, впр. 1-6 (с.19-21)

В.7

В.1,4,5,6

29

Новий рік/Neujahr

Інтонація окличних речень із привітаннями.

С.44 ,в.1-4

Складні іменники

Das Neujahr,

der Tannenbaum,

die Karte, die Konfetti

РЗ, впр. 1-3 (с.22-23)

В.6

В.1,2,3,4

30

Повторення/

Wiederholung

Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення.

Робота з картками

В.6

В.3

31

Проект «Привітання з Новим роком»

Виготовлення тваринки з льодяником на паличці.

Повторення лексики за темою (уміння привітати з Новим роком)

В.1

32

Проект «Наша ялинка»

Майстрування новорічної ялинки й новорічних прикрас для неї.

В.1

33

Ігри із задоволенням

Вправи на повторення в ігровій формі

Тестові завдання для засвоєння вивченого матеріалу

Усні завдання в ігровій формі

34

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Закріплення лексико- граматичних і лексичних навичок. Повторення структур, представлених у розділі.

РЗ, впр. 1-4 (с.24-25)

Практикування ЛО та МЗ в усному мовленні.

35

Підсумковий урок.

Ми вже багато знаємо та вміємо.

Повторення вивчених розділів. Знайомство з алфавітом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00