Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування для 9 класу з всесвітньої історії.

Всесвітня історія

Для кого: 9 Клас

27.07.2018

579

10

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування для 9 класу з всесвітньої історії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвітня історія (35 годин)

9 клас

Календарно-тематичне планування

(Розроблено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів

«Історія України. Всесвітня історія. 5 – 9 класи»1)

з/п

Кіл. год.

Тема уроку

Дата

Примітка

1

1

Вступ. Світ наприкінці ХVІІІ – ХІХ ст.

2

1

Розділ 1. Європа у період Французької революції та Наполеонівських війн

Початок Великої Французької революції кінця ХVІІІ ст.

3

1

Завершення Великої Французької революції кінця ХVІІІ ст.

4

1

Консульство та імперія Наполеона Бонапарта.

5

1

Наполеонівські війни та їх наслідки.

6

1

Практичне заняття. Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина» до «Цивільного кодексу» Наполеона / Історичне значення Французької революції.

7

1

Узагальнення знань за темою «Європа у період Французької революції та Наполеонівських війн». Тематичне оцінювання.

8

1

Розділ 2. Європа й Америка в добу революцій

і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.)

Початок становлення індустріального суспільства.

9

1

Велика Британія.

10

1

Франція. Бельгійська революція.

11

1

Німеччина та Італія.

12

1

Австрійська та Російська імперія.

13

1

Революції 1848 – 1849 рр.

14

1

Об’єднання Німеччини. Об’єднання Італії.

15

1

Сполучені Штати Америки.

16

1

Практичне заняття. Утворення незалежних держав у Латинській Америці.

17

1

Узагальнення знань за темою «Європа й Америка в добу революцій і національного об’єднання». Тематичне оцінювання.

18

1

Розділ 3. Модернізація Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії

Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки.

19

1

Франція.

20

1

Німеччина.

21

1

Велика Британія.

22

1

Італія.

23

1

Сполучені Штати Америки.

24

1

Російська імперія.

25

1

Австро-Угорщина – дуалістична імперія. Російсько-турецька війна 1877 – 1878 рр. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

26

1

Японія.

27

1

Китай.

28

1

Османська імперія.

29

1

Практичне заняття. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів.

30

1

Узагальнення знань за темою «Модернізація Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії». Тематичне оцінювання.

31

1

Розділ 4. Міжнародні відносини

(друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

Міжнародні відносини у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.

32

1

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя

(кінець ХІХ – початок ХХ ст.)

Розвиток культури. Наука і техніка.

33

1

Розвиток культури. Література і мистецтво.

34

1

Узагальнення знань за темами «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)», «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)». Тематичне оцінювання.

35

1

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття.

____________

 Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.