Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно - тематичне планування 6 клас Біологія 2020- 2021 н.р. І семестр

Біологія

Для кого: 6 Клас

26.09.2020

358

16

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування 6 клас Біологія 2020- 2021 н.р. Розробка виконана за програмою:Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Підручником:Підручник: Остапченко Л.І. та ін. Біологія : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза, 2014. –224с : іл.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія», 6 клас

70 годин – 2 години на тиждень

Програма:

Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Підручник:

Остапченко Л.І. та ін. Біологія : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза, 2014. –224с : іл.

п/п

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

ВСТУП (4 год.)

1.

Первинний інструктаж з ТБ під час занять з біології.

Вступ. Біологія – наука про живу природу.

§1 опрацювати.

2.

Основні властивості живого.

§2 опрацювати.

3.

Різноманітність життя на Землі.

§3 опрацювати.

4.

Методи біологічних вивчення організмів.

§4 опрацювати.

ТЕМА 1. КЛІТИНА (11 год.)

5.

Клітина – одиниця будови організмів.

Історія вивчення клітини.

§5 опрацювати.

с.23(письмова відповідь на запитання №2).

6.

Збільшувальні прилади (Лупа. Мікроскоп).

Практична робота № 1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.

§6 опрацювати

7.

Виготовлення мікропрепаратів.

Практична робота №2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.

§7 опрацювати

8.

Знайомство з клітиною. Клітинна мембрана.

§8 опрацювати

9.

Лабораторне дослідження № 1.

Будова клітини (листка елодеї, плоду горобини, кавуна, помідора тощо).

Повторити

§8

10.

Внутрішнє середовище клітини: цитоплазма та включення.

§9 опрацювати

11.

Основні органели клітини.

§10 опрацювати

Ст.39-40.

12.

Основні органели клітини (продовження)

§10 опрацювати

Ст 41-42.

13.

Ядро клітини.

§11 опрацювати

14.

Ріст і розмноження клітини.

§12 опрацювати

15.

Узагальнення знань за темою: «Вступ. Клітина»

Тематична

Повторити

§§ 1-12

ТЕМА 2. ОДНОКЛІТИННІ ОРГАНІЗМИ. ПЕРЕХІД ДО БАГАТОКЛІТИННОСТІ (9 год.)

16.

Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм.

Лабораторне дослідження № 2. Спостереження інфузорій.

§13 опрацювати

17.

Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини.

§14 опрацювати, підготувати доповіді про хвороби(дизентерія, малярія.)

18.

Одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада та хлорела.

§15 опрацювати

19.

Одноклітинні гриби дріжджі.

§16 опрацювати.

Завдання ст. 63 поміркуйте - письмово.

20.

Бактерії: будова та процеси життєдіяльності

§17 опрацювати,

підготувати міні-проект «Чому скисає молоко?»,

«Корисний йогурт»,

«Живі фільтри».

(на вибір).

21.

Бактерії: роль у природі та житті людини.

Міні-проект:«Чому скисає молоко?»,«Корисний йогурт»,«Живі фільтри».

§18 опрацювати

22.

Перехід до багатоклітинності.

§19 опрацювати

23.

Губки – примітивні багатоклітинні тварини

§20 опрацювати

24.

Узагальнення знань за темою: «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності».

§§ 13-20 повторити

ТЕМА 3. РОСЛИНИ (22 год.)

Частина 1.(7 год.)

25.

Рослина – живий організм.

опрацювати конспект

26.

Основні процеси життєдіяльності квіткової рослини.

§21 опрацювати

27.

Тканини рослин.

§22 опрацювати

28.

Корінь: будова і функції.

Лабораторне дослідження №3. Будова кореня.

§23 опрацювати

29.

Види коренів та їх видозміна.

§24 опрацювати

30.

Пагін: будова та функції. Його розвиток з бруньки.

Лабораторні дослідження №4. Будова пагона та будова бруньки.

§25 опрацювати

31.

Стебло: будова та функції.

§26 опрацювати

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.