Календарно - тематичне планування 4 клас 1 семестр

Опис документу:
Дане календарно-тематичне планування складено відповідно до оновленої програми з усіма змінами, а також до підручників : Українська мова - Вашуленко М. С., С. Г. Дубовик; Літературне читання - Савченко О. Я., Математика - Богданович М. В., Лишенко Г. П., Природознавство - Гільберг, Я у світі - Бібік Н. М.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Природознавство

(2 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Всесвіт і Сонячна система

1

Уявлення давніх людей про Землю та Всесвіт

2

Склад Сонячної системи: Сонце, великі та карликові планети

3

Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи

4

Планети земної групи. Місяць — природний супутник Землі

5

Планети-гіганти

6

Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. Теплові пояси Землі

7

Земля — планета Сонячної системи. Добовий і річний рух Землі

8

Зорі. Сузір’я Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря

9

Молочний Шлях — наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт

10

Навчальний проект. Планети Сонячної системи

11

Контрольна робота № 1 з теми «Всесвіт і Сонячна система»

План і карта

12

Горизонт. Сторони горизонту

13

Орієнтування на місцевості за Сонцем, компасом, місцевими ознаками

14

Навчальна екскурсія. Визначення сторін горизонту та орієнтування на місцевості за Сонцем, компасом або місцевими ознаками

15

Зображення місцевості на плані. Умовні знаки. Практична робота. Читання плану місцевості

16

Масштаб

17

Географічна карта. Умовні знаки на карті. Практична робота. Читання карти. Порівняння плану і карти

18

Контрольна робота № 2 з теми «План і карта»

Природа материків і океанів

19

Населення Землі. Умови життя на Землі

20

Материки і океани. Практична робота. Читання карти світу

21

Океани. Особливості природи Тихого океану. Практична робота. Позначення на контурній карті назв материків і океанів

22

Особливості природи Атлантичного океану. Створення аплікації з паперу (інтегрований урок)

23

Особливості природи Індійського океану

24

Особливості природи Північного Льодовитого океану

25

Навчальний проект. Земля — планета «Вода» (природа океанів)

26

Особливості природи материків Землі. Євразія

27

Особливості природи материків Землі. Євразія. Рослинний і тваринний світ

28

Дослідницький проект. Ми живемо в Євразії

29

Особливості природи материків Землі. Африка. Рослинний і тваринний світ. Малювання тварин та рослин Африки (інтегрований урок)

30

Контрольна робота № 3 з теми «Природа океанів і материків Євразія та Африка»

31

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок-квест «Океани і материки нашої планети»

Літературне читання

(3 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Позакласне читання. Діти об’єднують Україну

2

Усна народна творчість. Малі фольклорні форми. Прислівʼя і приказки. Лічилки

3

Усна народна творчість. Малі фольклорні форми. Загадки. Усмішки

4

Я люблю читати. Українська народна казка. Перші бувають останніми, а останні - першими

5

Я люблю читати. Болгарська народна казка. Найдорожчий плід

6

Побутові казки. Українська народна казка. Мудра дівчина (уривок напамʼять)

7

Позакласне читання. Рости книголюбом

8

Я люблю читати. Корейська народна казка. Чий дарунок найкращий

9

Легенди. Легенда. Місто Сміла

10

Притчі. Притча. У пригоді

11

Українські народні пісні. Народні дитячі пісні. Котився віночок по полю, Стоїть явір над водою. Контрольний усний переказ. Світанок

Світ поезії

12

Позакласне читання Усна народна творчість

13

Творчий та життєвий шлях Тараса Шевченка. Т. Шевченко Про себе

14-15

Краса української природи у творах Т. Шевченка. Реве та стогне…, Вітер з гаєм розмовляє (напамʼять), Вітер віє-повіває

16

Ознайомлення з творчістю І. Я. Франка. Людина рідкісного благородства. І. Франко. Дивувалася зима. Дрімають села (напамʼять) Настрій у віршах

17

І. Франко. Лисичка – кума. Малюван-ня малюнка до казки (інтегрований урок)

18

Контрольна робота. Аудіювання. О. Шелепа. Будильник

19

Позакласне читання. Міфи народів світу

20

Ознайомлення з творчістю Лесі Українки. Стан природи і настрій людини у творах Лесі Українки. Л. Українка . Леся

21

Стан природи і настрій людини у творах Лесі Українки. Л. Українка. Конвалія . Давня весна

22

Л. Українка. Біда навчить

23

Я люблю читати. Ознайомлення з творчістю Дмитра Білоуса. Д. Білоус. У назвах міст і сіл слова. Клумачний словник

24

Я люблю читати. Ознайомлення з творчістю Ірини Жиленко. І. Жиленко. Давайте дружити. Гном у буфеті

25

Позакласне читання Сторінками історії України

26

Ознайомлення з творчістю Любов Забашти. Л. Забашта. Сказав мудрець

27

Ознайомлення з творчістю Л.Костенко. Л. Костенко. Я хочу на озеро Світязь. Здивовані квіти (Я люблю читати)

28

Л. Костенко. Затишно дітям в пазусі казок. Якщо не можеш вітер змалювати

29

Ознайомлення з творчістю Анатолія Костецького. А. Костецький. Мрія. Спішу додому

30

Хрестоматія. Ознайомлення з творчістю Олесі Мамчич. Будиночок із зірками. Босо-взутий сніговик. Про тиранозаврів ті їжу

31

Позакласне читання. З любовʼю до рідної землі

32

Ознайомлення з творчістю Володимира Лучука. В. Лучук. Скільки річок в Україні? Я люблю читати. Кружляє Земля

33

Хрестоматія Ознайомлення з творчістю Івана Малковича. І. Малкович. Молитва до ангела. Понад Дніпро гуде метро

34

Ознайомлення з творчістю Дмитра Павличка. Наш прапор. Я люблю читати. Мати. На щастя

35

Ознайомлення з творчістю Оксани Сенатович. Друже мій. Веселий сніг. Мирні зорі

36

Ознайомлення з творчістю Василя Симоненка. В. Симоненко. Грудочка землі. Засівна

37

Позакласне читання. Лірика видатних українських письменнтків

38

Ознайомлення з творчістю Ганни Черінь. Г. Черінь Мовчуни. Українські квіти

39

Я люблю читати. Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки

40

Перевірка навички читання мовчки. Вода, вогонь і честь

41

Я люблю читати. Микола Трублаїні. Пустуни на пароплаві

Байки

42

Ознайомлення з жанром байки. Леонід Глібов. Зозуля й Півень ( напамʼять ) Перевірка навички читання вголос. Про сумні та веселі співанки

43

Позакласне читання . розповідь про нас самих. Байки. П’єса-казка

44

Є. Гребінка. Ведмежий суд Перевірка навички читання вголос. Про сумні та веселі співанки

45

Байки Павла Глазового. Івасик. Табель. Душа і тіло. Саша

46

Я люблю читати. Народна байка. Не впусти рака з рота. Собака на містку

47

Підсумковий урок за І семестр

Образотворче мистецтво

(1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Правила техніки безпеки учнів під час уроку. Художній образ у мистецтві. Спогади про літо

2

Художній образ у графіці. Могутні сосни

3

Вибір графічної техніки для створення образу. Природні стихії

4

Колір як засіб створення образу в живописі. Кольорові пори року. Мелодія осені

5

Вибір художньої техніки для створення образу в живописі. Синій туман

6

Форма, колір, декор у створенні художнього образу. Екзотичний птах

7

Види скульптури. Особливості створення художнього образу в об’ємі. Мешканці казкового лісу

8

Колективно - творча робота. Незвичайні матеріали художника-скульптора. Веселий лісовик

9

Правила техніки безпеки учнів під час уроку. Особливості декоративного образу в творах народних майстрів. Світ народної іграшки

10

Петриківський розпис: композиційне та колірне рішення творів. Казкова квітка Петриківки

11

Народне мистецтво витинанки. Вазонова композиція

12

Архітектура як будівельне мистецтво. Будинок для казкового персонажа

13

Інтер’єр. У селянській хаті

14

Дизайн та художнє конструювання. Чарівний ліхтарик

15

Шрифт і декор у створенні художнього образу. Святкова листівка

16

Колективно – творча робота. Виготовлення новорічних прикрас

Математика

( 4 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 3-й клас. Письмові прийоми множення і ділення

1

Нумерація трицифрових чисел

2

Нумерація трицифрових чисел. Письмове додавання і віднімання у межах 1000. Вирази зі змінною (змінними)

3

Письмове додавання і віднімання у межах 1000. Нерівності з однією змінною

4

Прийоми усного додавання і віднімання, множення і ділення в межах 1000

5

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками

6

Ділення з остачею. Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове

7

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове

8

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на знаходження числа за його частиною

9

Множення й ділення на розрядні одиниці 10; 100. Задачі на знаходження числа за його частиною і частини від числа

10

Письмове множення на двоцифрове число. Вправи з нерівностями. Задачі на застосування дії множення на двоцифрове число

11

Письмове множення на двоцифрове число

12

Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення

13

Письмові прийоми ділення багатоцифрового числа на кругле число. Рівняння. Самостійна робота

14

Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач

15

Письмове ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями

16

Контрольна робота № 1Письмові прийоми множення і ділення

Нумерація багатоцифрових чисел. Величини

17

Аналіз контрольної роботи. Лічильна одиниця — тисяча. Утворення багатоцифрових чисел

18

Читання та запис багатоцифрових чисел. Задачі на спільну роботу. Многокутники

19

Читання та запис багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Види кутів: прямі, гострі, тупі

20

Читання та запис багатоцифрових чисел. Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за величиною його дробу

21

Читання та запис багатоцифрових чисел. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі

22

Читання і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000

23

Читання та запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел

24

Читання та запис п’ятицифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел: 50 000 + 400 + 50 + 9; 6789 – 6000; 6789 – 700

25

Порівняння багатоцифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Ускладнені задачі на знаходження третього доданка

26

Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис шестицифрових чисел. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу

27

Розряди — одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Задачі, які включають знаходження частини числа

28

Читання та запис багатоцифрових чисел. Порівняння багатоцифрових чисел

29

Клас одиниць, клас тисяч. Розряди — одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч Самостійна робота

30

Читання та запис багатоцифрових чисел. Множення і ділення на 10; 100; 1000

31

Читання та запис багатоциф-рових чисел. Розв’язування задач та рівнянь

32

Контрольна робота № 2 Нумерація багатоцифрових чисел. Величини

33

А наліз контрольної роботи. Одиниці вимірювання довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини

34

Одиниці вимірювання маси: грам, кілограм, центнер, тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Задачі, які розв’язуються способом відношення

35

Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Розв’язування задач

36

Одиниці вимірювання часу: секунда, хвилина, година, доба, місяць, рік, століття, тисячоліття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу

37

Співвідношення між одиницями вимірювання часу

Арифметичні дії з багатоцифровими числами. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

38

Додавання натуральних чисел. Закони додавання. Задачі, які розв’язуються додаванням

39

Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа. Задачі, які розв’язуються відніманням

40

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

41

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Складені задачі, розв’язання яких опирається на правило знаходження невідомого доданка

42

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Знаходження різниці у випадку, коли зменшуване має декілька нулів

43

Письмове додавання у випадку трьох доданків. Задачі на знаходження довжини сторони трикутника

44

Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі з буквеними даними

45

Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

46

Письмове додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел. Периметр прямокутника

47

Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події Самостійна робота

48

Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події

49

Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події. Розв’язування рівнянь.

50

Контрольна робота № 3 Арифметичні дії з багатоциф-ровими числами

51

Застосування способу округлення при додаванні та відніманні. Розв’язування задач вивчених видів

52

Співвідношення між величинами

53

Аналіз контрольної роботи. Швидкість. Швидкість тіла у прямолінійному рівномірному русі. Одиниці швидкості

54

Залежність між швидкістю тіла, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення

55

Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Дії з іменованими числами

56

Самостійна робота

57

Аналіз самостійної роботи. Закріплення та корекція знань, умінь і навичок

58

Прості та складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, куб

59

Контрольна робота № 4 Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

60

Аналіз контрольної роботи. Закріплення та корекція знань, умінь і навичок

61

Повторення й узагальнення знань

62

Повторення й узагальнення знань

Я у світі

(1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Я — Людина

1

Життя — найвища цінність. Практична робота (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України)

2

Я — неповторна людина

3

Навчальний проект (індивідуальний). Постаті, які подолали життєві труднощі (за вибором учнів)

4

Особистісний розвиток людини впродовж життя

5

Винаходи людства

6

Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати?

7

Планування самонавчання, взаємонавчання. Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність

8

Не витрачай даремно час!

9

Навчальний проект (індивідуальний). Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)

Я та інші

10

Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід

11

Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна

12

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний). Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а на покупці яких можна було зекономити)

13

Культура поведінки учня

14

Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/ селі/селищі

15

Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості?»

16

Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку»

Каліграфія з елементами розвитку мовлення

(1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Гігієнічні та технічні правила письма. Маленькі літери першої, другої та третьої груп. Складання запитання, поставлених до однокласників (учителя), та відповідей на них

2

Великі літери першої та маленькі літери другої і третьої груп. Висловлення про прочитаний твір, епізод переглянутого фільму, про побачене чи почуте

3

Великі літери другої та маленькі літери першої і третьої груп. Записка, яка містить пояснення якогось факту (привітання, запрошення, а також загадки, лічилки, казки)

4

Великі літери третьої та маленькі літери першої і другої групи. Образні слова та крилаті вислови у нашому мовленні

5

Маленькі літери першої, четвертої та п’ятої груп. Вибіркове списування тексту

6

Великі літери першої групи та маленькі літери четвертої і п’ятої груп. Робота з деформованим текстом

7

Великі літери четвертої та маленькі літери першої і п’ятої груп. Робота з деформованим текстом

8

Великі літери п’ятої групи та маленькі літери першої і четвертої груп. Робота з деформованим текстом

9

Маленькі літери першої, п’ятої і шостої групи. Робота з деформованим текстом

10

Великі літери першої та маленькі літери п’ятої і шостої груп. Робота з деформованим текстом

11

Великі літери п’ятої та маленькі літери першої і шостої груп. Робота з деформованим текстом

12

Великі літери шостої та маленькі літери п’ятої і першої груп. Робота з деформованим текстом

13

Великі літери другої та маленькі літери третьої і четвертої груп. Робота за планом, запропонованим учителем

14

Маленькі літери другої, третьої та четвертої груп. Робота над текстом за колективно складним планом

15

Маленькі літери першої , четвертої та п’ятої груп. Робота над зв’язними текстом

16

Великі літери четвертої та маленькі літери четвертої і п’ятої груп. Робота над зв’язним текстом

Трудове навчання

(1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

ЛАНДШАФТНИЙ ДИЗАЙН

1

Правили безпеки учнів під час уроку. Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Колаж. Поняття про колаж. Комбінування різноманітних матеріалів для створення композиції-колажу. Гра-колаж «Пори року»

2

Робота з пластиліном. Комбінування природних і пластичних матеріалів. Декоративні півники

3

Робота з пластиліном. Ліплення звірів. «Веселий зоопарк»

4

Робота з пластиліном. Макети космічних апаратів

ДИЗАЙН СЕРЕДОВИЩА

5

Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. Виготовлення паперової моделі з рухомими деталями «Веселий клоун-акробат»

6

Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. «Лебідь-гойдалка»

7

Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. Іграшки-сюрпризи

8

Конструювання зі смужок паперу на основі техніки квілінг. «Веселкарик»

9

Конструювання з паперу. «Змійка»

10

Витинанка. Згинання та вирізування паперу. Витинанка. «Голуб-янгол»

11

Згинання та вирізування паперу. Сюжетна витинанка. «Ведмедики»

12

Оригамі. Створення об’ємних фігур технікою оригамі. «Метелик»

13

Оригамі. Створення об’ємних фігур технікою оригамі. «Хижий птах»

14

Штучні квіти об’ємної форми. Кетяг калини (тиснення фольги)

15

Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Рожева квітка з паперу

Українська мова

(1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Мова і мовлення

1

Мова –скарбниця історії народу

2

Безперервне поповнення словникового складу мови. Старі й нові слова в мові. Вимова і написання слова аеропорт

3

Культура мовлення і спілкування в різних мовленнєвих ситуаціях. Дотримання правил мовленнєвого етикету, культури спілкування

Текст

4

Закріплення поняття про будову текстів різних типів (опис,розповідь, есе). Тема і мета висловлювання. Заголовок. Вимова і написання слова футбол

5

Поділ тексту на частини, складання плану за допомогою вчителя та самостійно. Спостереження за роллю абзаців. Визначення теми висловлювання у текстах, формулювання основної думки

6

Робота з деформованим текстом: виявлення відсутніх абзаців, переставляння частин тексту, вилучення речень, що не відповідають темі, додавання кінцівки (заключного речення)

7

Знаходження та інтонаційне виділення у реченнях тексту (монологічного і діалогічного) слів, найважливіших для висловлення

8

Розвиток зв’язного мовлення. Твір на основі вражень від екскурсії. Краса осіннього лісу (парку, саду)

9

Текст-опис. Вправи на порівняння художнього і науково-популярного описів

10

Складання художніх та науково-популярних описів. Обговорення своїх письмових робіт у парах, невеликих групах; відзначення позитивних сторін роботи, висловлення порад щодо їхнього доопрацювання

11

Спостереження за особливостями змісту та побудови тексту-міркування: наявність певного твердження, доказів та висновків. Визначення теми висловлювання у текстах-міркуваннях, формулювання основної думки. Вимова і написання слова температура

12

Побудова тексту-міркування, добирання переконливих доказів, формулювання висновку

13

Вправляння у написанні замітки до стіннівки

14

Контрольний діалог (усно). Повторення вивченого про текст

15

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

16

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-есе. У якій державі ти хочеш жити.

Речення

17

Повторення й узагальнення вивченого про види речень за метою висловлювання, про головні та другорядні члени речення. Розділові знаки в кінці речень. Інтонаційно правильне читання речень, різних за метою висловлювання, окличних речень. Вимова та написання слова океан

18

Встановлення зв’язку слів у реченні. Визначення, за допомогою чого пов’язуються слова (за допомогою закінчень і прийменників, тільки закінчень). Поширення речень словами та словосполученнями. Складання речень за зразком та схемою. Відновлення змісту деформованих речень. Вимова та написання слова трамвай

19

Поняття про однорідні члени речення. Граматичні питання до однорідних членів речення. Спостереження за вживанням речень з однорідними членами в тексті. Кома при однорідних членах речення

20

Контрольний переказ. Турботливий носоріг (зошит з р.м.)с 24

21

Головні та другорядні члени речення. Поєднання однорідних членів речення за допомогою інтонації, сполучників. Інтонація перелічування та протиставлення. Вимова і написання слова гардероб

22

Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами; використання речень з однорідними членами у побудові текстів. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях. Вимова і написання слова кілометр

Слово. Значення слова

23

Повторення й узагальнення знань і вмінь про морфемну будову слова; розрізнення слів, що належать до гнізда спільнокореневих та форм одного з таких слів. Вимова та написання слів: врівноваженість,наполегливість, праведливість, творчість

24

Розвиток зв’язного мовлення. Твір -есе. Чому важлива сім’я.

25

Повторення й узагальнення знань і вмінь про лексичне значення слова. Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? котрий? котра? котре? котрі? де? коли? як?, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і. та, на, від, але тощо). Класифікація на групи слів, що відповідають на питання різних частин мови. Вимова і написання слова дисципліна

Іменник

26

Розширення уявлень про лексичне значення іменника (слова з абстрактним значенням: радість, сум, сміливість тощо). Вживання іменників у прямому і переносному значеннях. Багатозначність окремих іменників. Український алфавіт. Вимова та написання слів: врівноваженість, наполегливість, справедливість, творчість (продовження)

27

Іменники-синоніми,іменники-антоніми. Спостереження за точним і влучним вживанням з ряду синонімів тих слів, які найбільше відповідають змістові. Робота зі словниками синонімів та антонімів. Вимова і написання слова оптимізм.

28

Рід іменників. Віднесення іменників до одного з родів. Змінювання іменників за числами. Вимова і написання слова спільнота

29

Змінювання іменників за відмінками. Формування умінь ставити іменники у початкову форму. Використання орфографічного словника для перевірки закінчення іменників чоловічого роду з основою на приголосний у родовому відмінку. Вимова і написання слова держава

30

Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з], [п]. [с] перед закінченням в іменниках різного роду. Правопис іменників, у яких відбулося де чергування. Вимова і написання слова шеренга

31

Спостереження за явищами чергування кореневих [і] з [є], [о] в окремих іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний . Правопис іменників, у яких відбулося це чергування

32

Розвиток зв’язного мовлення. Обґрунтування вибору заголовка тексту. Хто хоче їсти, топ має метикувати

33

Правопис закінчень іменників жіночого роду на в родовому відмінку однини з основою на твердий і м’який приголосний та на [ж] [ч] [ш]

34

Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини: закінчення -ею в іменниках з основою на м’який приголосний та на шиплячі; закінчення -ею в іменниках на -ія

35

Правопис закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини: закінчення -ем в іменниках з основою на м’який приголосний та шиплячі; закінчення -єм в іменниках з основою на [й]. Вимова і написання слова мізинець

36

Практичне засвоєння правопису закінчень найуживаніших іменників чоловічого роду на -ар, -яр. Використання орфографічного словника для перевірки написання найуживаніших іменників чоловічого роду на -ар, -яр

37

Спостереження над паралельними закінченнями іменників чоловічого роду — назв істот у давальному та місцевому відмінках однини Український алфавіт

38

Форми іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини

39

Спостереження за закінченням іменників у множині таблиця відмінювання). Вправи на вживання правильних відмінкових закінчень іменників у множині

40

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту. Шкідливість куріння

41

Розвиток умінь правильно використовувати прийменники з іменниками в різних відмінках. Вимова та написання слова тролейбус

42

Вправи на вживання правильних відмінкових зaкінчень іменників у множині. Засвоєння літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по

43

Узагальнюючий урок з розділу «Іменник»

44

Перевірка мовних знань і вмінь Іменник

45

Аналіз контрольної роботи. Систематизація та узагальнення знань

Прикметник

46

Розвиток умінь упізнавати прикметники з тексті. Спостереження за їхньою роллю в мовленні. Уживання прикметників у прямому та переному значеннях.

47

Прикметники-синоніми та прикметники антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів. Вимова та написання слова життєрадісний

48

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь з обґрунтування власної думки. Мій улюблений дитячий журнал

49

Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому (без уживання термінів)

50

Родові закінчення прикметників Розрізнення роду і числа прикметників у сполученні з іменниками

51

Змінювання прикметників за родами та числами у сполученні з іменниками

52

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях.

53

Контрольне списування. Київ ( конт. роб с. 22)

54

Аналіз контрольної роботи. Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних відмінкових формах введення їх у текст

55

Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками в однині (таблиця відмінювання) Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником

56

Розвиток зв’язного мовлення. Твір - есе. Як зберегти ліс.с. 20

57

Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий та м’який приголосний в однині Виконання мисленнєвих ситуацій

58

Вживання ь перед закінченнями прикметників родовому, давальному, орудному , та місцевому відмінках однини

59

Контрольний диктант. Під кригою

60

Аналіз контрольної роботи. Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками в множині (таблиця відмінювання)

61

Вимова й написання найуживаніших прикметників на -ськ, -зьк, -цьк

62

Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Правопис закінчення –і у називному відмінку множини (вимова та правопис) Узагальнення і систематизація знань та вмінь з розділу «Прикметник».

Перелік контрольних робіт

Українська мова

Тема уроку

Дата

1

Контрольний діалог (усно)

2

Контрольний переказ. Турботливий носоріг

3

Перевірка мовних знань і вмінь Іменник

4

Контрольне списування. Київ

5

Контрольний диктант. Під кригою

Літературне читання

Тема уроку

Дата

1

Контрольний усний переказ. Світанок

2

Контрольна робота. Аудіювання. О. Шелепа. Будильник

3

Перевірка навички читання мовчки. Вода, вогонь і честь

4

Перевірка навички читання вголос. Про сумні та веселі співанки

Математика

Тема уроку

Дата

1

Контрольна робота № 1Письмові прийоми множення і ділення

2

Контрольна робота № 2 Нумерація багатоцифрових чисел. Величини

3

Контрольна робота № 3 Арифметичні дії з багатоциф-ровими числами

4

Контрольна робота № 4 Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

Природознавство

Тема уроку

Дата

1

Контрольна робота № 1 з теми «Всесвіт і Сонячна система»

2

Контрольна робота № 2 з теми «План і карта»

3

Контрольна робота № 3 з теми «Природа океанів і материків Євразія та Африка»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн