Календарно тематичне планування 2 клас

Опис документу:
Календарно тематичне планування з англійської мови 2 клас НУШ. Розроблено згідно підручника Оксани Карпюк 2018 року видання. Відповідає темам, розроблено згідно всіх методичних вимог. Також маю планування і на другий семестр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником О.Д. Карп'юк . Англійська мова: підручник для 2-го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) .—Тернопіль: «Лібра Терра», 2019. —120 с.)

Дата

Тема уроку

Мовленнєві зразки

Лексичний матеріал

Літери і фонікси

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Вірші та пісні

Примітка

І СЕМЕСТР

Starter «Nice to See You Again!»

1

Привіт, друзі! Повторення вивчених мовленнєвих зразків у першому класі

Nice to see you again. Remember me? Who is he/she? He/She is ….

remember

PB t .1,3 – pp.6-7; AB t.1 – p.4

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

AB t.2 – p.4

AB t.1 – p.4 HPB p.1

ABC song

2

Усна взаємодія за темою «Давай рахувати!»

Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk.

glad, share

PB t.2 – p.8

PB t.4 – p.8

PB t.1,3 – p.8

AB t.1 – p.5

3

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Якого кольору предмет?»

Let’s remember all the letters.

PB t.1-3 – p.9 AB t.1,2 – p.6

PB t.3, 4 – p.9 AB t.2 – p.6

AB t.2 – p.6 HPB pp.2-3

Colours Let’s remember all the letters

4

Повторення алфавіту

ABC book

PB t.1,2 – p.10 AB t.1 – p.7

PB t.3 – p.10 AB t.2 – p.7

5

Усна взаємодія за темою «На яку букву починається твоє ім’я?»

My name begins with letter ….

begin

PB t.1,3 – p.11

PB t.1, 2 – p.11 AB t.2 – p.7

PB t.4 – p.11 AB t.1 – p.8

Unit 1 «Here’s My Family!»

6

Зустрічайте мою родину! Введення нових ЛО теми

Here’s my family. My surname is .... They are ....

surname, children

PB t.1,2,5 – pp.12,13

AB t.1,2 – p.9 HPB p.3

Introduction of the Clicks

7

Інформація про мене. Продукування навичок сприймання на слух

What about you? I like ....

pupil

PB t.1,2 – p.14 AB t.1 – p.10

PB t.3,4 – p.14

AB t.2 – p.10

Tracy and Luke

8

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Моя родина»

frog

a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e]

PB t.2-4 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15 AB t.1 – p.11

9

Усне продукування за темою «Моя домашня адреса».

Where is your house? My house is in .... What’s your surname?

house

PB t.1 – p.16

PB t.2-4 – p.16 AB t.2 – p.12

AB t.1,2 – p.12

10

Де працюють твої батьки?

Усна взаємодія за темою

Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’t know.

at school, at work, at home

PB t.1,2 – p.17

PB t.4,5 – p.17 PB t.2,3 – p.17

PB t.6 – p.17 AB t.1 – p.13 HPB pp.3-4

11

Давайте знайомитися. Усна взаємодія за темою

I am Kate. His name is Mike. It is nice

case, take, nice, smile

a_e [ei] name, Kate i_e [ai] like, bike

PB t.1,2,4,5 – p.18 AB t.1 – p.14

PB t.3 – p.18 AB t.1, 2 – p.14 HPB pp.4-5

12

Мої дядько та тітка! Продукування навичок сприймання на слух.

Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher. They are Tracy’s cousins.

family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher

PB t.1,4,5 – p.19 AB t.1 – p.15

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19 AB t.1 – p.15

My name is Greta. I’m a vet.

13

Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «Моя родина»

Where is your home? That’s my house.. You are a big girl.

mummy, daddy

PB t.1,2 – p.20

PB t.2-4 – p.20 AB t.1 – p.16

AB t.1 – p.16

14

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Моя родина»

family portrait draw, picture

AB t.1 – p.18

PB t.2 – p.21

PB t.4,5 – p.21

PB t.1 – p.21 PB t.3,6 – p.21 AB t.1 – p.17

15

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Моя родина»

interview

PB t.3,6 – p.23

PB t.1,2 – p.22 PB t.4,5 – p.23

PB t.2 – p.22 AB t.1,2 – p.18

Unit 2 «My Friends»

16

08.10.2019

Вільний час з друзями. Продукування навичок сприймання на слух.

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

PB t.1,2 – p.24

PB t.7 – p.25 PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.5 – p.24 AB t.1,2 – pp.20-21 HPB pp.5-6

I like my friend and she likes me

17

09.10.2019

Захоплення моїх друзів. Усне продукування за темою

We are friends.

friend

AB t.1 – p.22

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

18

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій друг»

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e і:] Pete, we

PB t.1-3 – p.27

AB t.1 – p.23

AB t.1 – p.23

PB t.4 – p.27

AB t.1,2 – p.23 HPB pp.6-7

19

Риси характеру мого друга. Введення нових ЛО теми

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

PB t.1,2 – p.28

PB t.3 – p.28

PB t.5 – p.28 AB t.1,2 – p.24 HPB p.7

20

Усне продукування за темою «Мій друг»

She is pretty. She is clever too. She can say, ....

tall, short, good friend

PB t.1,2 – p.29

PB t.3,4 – p.29

AB t.1 – p.25

21

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій найкращий друг»

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick

PB t.1,2,4,5 – p.30

AB t.1 – p.26

PB t.3 – p.30

AB t.1,2 – p.26 HPB pp.7-8

22

Уподобання однокласників. Продукування навичок сприймання на слух.

Ann likes....

PB t.1 – p.31

PB t.3 – p.31 PB t.2,4 – p.31

AB t.1 – p.27

23

Усна взаємодія за темою «Хто це?»

Who is this? Mum is looking for you

new

PB t.1,2 – p.32

PB t.4 – p.33 PB t.3,5 – p.32,33

AB t.1 – p.28

24

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мої друзі»

friendship circle, paper friends

PB t.2 – p.34

PB t.1,3 – p.34

AB t.1 – p.29

25

Зустрічай мого друга. Створення групового проекту за темою.

Meet my friend.

PB t.1,3 – p.35

PB t.2 – p.35

AB t.1,2 – p.30

26

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Мої друзі»

Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother?

PB t.4 – pp.36-37

AB t.3 – p.31

Unit 3 «In My Classroom»

27

Моя шкільна кімната. Введення нових ЛО теми

Point to the door. Touch the floor. What a nice picture!

door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

PB t.7 – p.39 PB t. 3, 5 – pp.38,39

AB t.1,2 – p.32

28

Писемне продукування за темою «Годинник».

It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock.

in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve

PB t.1,3,4 – p.40

PB t. 2,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

AB t.1,2 – p.33 HPB pp.8-9

29

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій клас»

Look, it is my desk. My classroom is nice

shelf, sky, desk

sh [ʃ] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly

PB t.1,2,4.5 – p.41

PB t.3 – p.41

AB t.1,2 – p.34 HPB pp.9-1

30

Використання вказівних займенників this, that в усній взаємодії за тамою «У моєму класі»

What is this? This is a .... What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

PB t.1,2,5 – p.42

AB t.2 – p.35

PB t.3, 4 – p.42

AB t.1,2 – p.35 HPB p.10

My bag is on my back

31

Використа-ння вказівних займенинників these, those в усній взаємодії за темою «Предмети шкільного вжитку»

These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those?

these, those

PB t.1,2,5 – p.43

AB t.2 – p.36

PB t.3, 4 – p.43

AB t.1,2 – p.36 HPB p.10

32

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Шкільне подвір’я»

They are in the garden

garden

th [ð] this ar [a:] car er [ə] sharpener

PB t.1,2,4,5 – p.44

PB t.3 – p.44

AB t.1 – p.37 HPB pp.10-12

33

Усна взаємодія за темою «Місцезнаходження моїх друзів».

Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Where are they? They are in the room.

PB t.1,2 – p.45

AB t.1 – p.38

PB t.3,4 – p.45

34

Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «У моєму класі»

What’s up? Come here! Let’s have a look. No problem.

everybody, kitchen, job, Africa, month, far away

PB t.1,2 – p.46

AB t.1 – p.39

PB t.3, 4 – p.46

35

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «У моєму класі»

What’s the time, please?

time

PB t.2 – p.47

PB t.1,3 – p.47

AB t.1 –p.40

36

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою.

PB t.1 – p.48

PB t.4 – p.49

PB t.1-3 – p.48

AB t.1 –p.41

Unit 4 «We Are Happy!»

37

Час доби. Емоції. Введення нових ЛО теми

I am hot. Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear.

in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.5 – p.51 PB t.1,2,4 – p.50

AB t.1,2 – p.42

I’m happy in the morning. Yes, I am

38

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Зимові свята»

Look at our Christmas Tree!

look at

PB t.1 – p.52

PB t.3 – p.52 PB t.1,2 – p.52

AB t.1 – p.43

We are happy! Come and see

39

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Новорічна листівка»

Open and see. Merry X-mas!

merry

y- [j] yes -y [i] teddy

PB t.1-3 – p.53 PB t.2-4 – p.53

PB t.5 – p.53 AB t.1,2 – p.44 HPB pp.12-13

40

Використання прийменників місця in, on, under, here в усній взаємодії за темою «Мій подарунок»

I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is.

in, on, under, here

PB t.1,2 – p.54

PB t4 – p.54 PB t.2,3 – p.54

AB t.1 – p.45

41

Використання числівників 1-20 в усній взаємодії .

Count with me. It isn’t there.

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

PB t.1 – p.55 AB t.1 – p.46

PB t.6 – p.55 PB t.1-4 – p.55

PB t.5 – p.55 HPB p.13

42

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Давай пограємося»

Play with toys.

say

ey, ay [ei] grey oy [ͻi] boy

PB t.1,2,4 – p.56 PB t.2,4,5 – p.56

PB t.3 – p.56 AB t.1,2 – p.47 HPB p.14

43

Використання цифр 11-20 в усній взаємодії за темою «Розваги з друзями»

thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty

PB t.1 – p.57 PB t.1,2 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57 AB t.1,2 – p.48 HPB pp.14-15

44

Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «Ми щасливі»

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

our, inside, want

PB t.1,2 – p.58

PB t.4 – p.58 PB t.2,3 – p.58

AB t.1 – p.49

45

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Ми щасливі»

fat, cap, for you

PB t.1 – p.59

PB t.3 – p.59

PB t.2 – p.59 AB t.1,2 – p.50

I am Santa Claus

46

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Ми щасливі»

board game emotion sheets

PB t.1, – p.60 PB t.7 – p.61

AB t.1 – p.51

PB t.2 – p.60 PB t.1 – p.60

PB t.4 – p.61 PB t.6 – p.61

PB t.3,5,8 – p.61 AB t.1,2 – p.51

47

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за I семестр

board game

48

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за I семестр

board game

10

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00