Календарний план. Англійська мова

Опис документу:
Календарний план уроків англійської мови ( для проведення 2 занять на тиждень) за навчально - методичним комплексом видавництва OXFORD UNIVERSITY PRESS "Family and Friend Starter by Naomi Simmons" 2nd Editoin, 2014

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата

Сфера спілкування. Тема. Підтема

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Підготовка руки до письма. Письмо

Аудіювання

Мовленнєві функції

Приклади функціональних показників

Лексика

Граматика

Фонетика

I term

Starter Unit: Hello!

1

Lesson 1

Starter Unit. Words

Class Book p.4

Привітання

Вітаємося з друзями. Вимовляємо імена героїв

Hello!

Good Bye!

Rosy, Tim, Billy, hello, goodbye

Пишемо горизонтальні і вертикальні, короткі і довгі лінії

CD 03

CD 04

2

Lesson 2

Starter Unit. Grammar & Song. Class Book, p.5

Знайомство

Знайомимося

What`s your name?

I`m Tim.

Everyone, English, fun, teacher, friends, has got, with

What`s your name?

I`m Tim.

Ex.3

CD 05

CD 06

3

Lesson 3

Starter Unit. Sounds & Letters. Class Book, p.6

Вивчаємо букви і звуки. Aa

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Аа, співвідносимо її зі звуком /æ/

Annie, apple

Has got

an

/æ/

Ex.1, 3, 4

CD 07

CD 08

4

Lesson 4

Starter Unit. Numbers. Class Book, p.7

Рахуємо. 1 - 2

Розпізнаємо,

Називаємо

Число 1 і 2.

Поняття «один – багато»

One apple

Two apples

One, two

Ex. 2, 3, 4

CD 09

CD 10

5

Lesson 5

Starter Unit. Sounds & Letters. Class Book, p.8

Вивчаємо букви і звуки. Bb

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Вb, співвідносимо її зі звуком /b/

Boy, bat

/b/

Ex.1, 3, 4

CD 11

CD 12

6

Lesson 6

Starter Unit. Story. “I`m Billy!”Class Book, p.9

Навчаємося читати і слухати читання Revision. Starter Unit Test.

Greeting people.

Формуємо цінності. Вітаймося!

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій Повторюємо вивчене.

Формуємо ціннісне ставлення до себе

Goodbye

- Green, please.

- Here you are.

- Thank you!

Miss Bell, Mum

Me

you

CD 13

Unit 1: What colour is it?

7

Lesson 1

Unit 1. Words.

Class Book, p.10

Кольори

Розпізнаємо та називаємо кольори

Red

Green

Blue

Black

White

Colours.

Red, green, blue, black, white

Пишемо діагоналі, хвилясті лінії

СD 14

CD 15

8

Lesson 2

Unit 1. Grammar & Song. Class Book, p.11

Який це колір?

Запитуємо про колір і даємо відповідь на запитання

What colour is it?

It`s red.

Lots of

Me, you

And

What colour is it?

It`s red.

Ex. 3

CD 16

CD 17

9

Lesson 3

Unit 1. Sounds & Letters. Class Book, p.12

Вивчаємо букви і звуки. Cc

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Cc, співвідносимо її зі звуком /k/

Cat, car

In

a

/ k/

Ex. 1, 3, 4

CD 18

CD 19

10

Lesson 4

Unit 1. Numbers

Class Book, p.13

Рахуємо: 3 - 4

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 3 і 4

Three

Four

Count

Three, four

Cats, cars

Ex.2

CD 20

CD 21

11

Lesson 5

Unit 1. Sounds & Letters. Class Book p.14

Вивчаємо букви і звуки. Dd

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Dd, співвідносимо її зі звуком /d/

Dog, duck

And

/d/

Ex. 1, 3, 4

CD 22

CD 23

12

Lesson 6

Unit 1. Story. “What colour is it?” CB, p.15

Навчаємося читати і слухати читання

Revision. Unit I Test.

Values Time! Play respectfully

Формуємо цінності.

Вчимося бути шанобливими

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

Повторюємо вивчене.

Формуємо цінності

What colour is it?

Face

In, a

What colour is it?

CD 24

Unit 2: What`s this?

13

Lesson 1

Unit 2. Words

Class Book p.16

Шкільне приладдя

Називаємо п’ять одиниць шкільного приладдя

Desk, chair, crayon, pencil, notebook

School things:

Desk, chair, crayon, pencil, notebook

Пишемо великі і малі кола

CD 25

CD 26

14

Lesson 2

Unit 2. Grammar & Song. Class Book p.17

Мої нові речі для школи

Запитуємо і відповідаємо на запитання

What`s this?

It`s a…

Has got, at

What`s this?

It`s a desk..

Ex. 3

CD 27

CD 28

15

Lesson 3

Unit 2. Sounds & Letters.Class Book p.18

Вивчаємо букви і звуки. Ee

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ee, співвідносимо її зі звуком /e/

Egg, elephant,

Ellie

Has got

/ e/

Ex. 1, 3, 4

CD 29

CD 30

16

Lesson 4

Unit 2. Numbers

Class Book p.19

Рахуємо: 5 – 6

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 5 і 6

Count

Five, six

Crayons

pencils

Ex. 2, 4

CD 31

CD 32

17

Lesson 5

Unit 2. Sounds & Letters.Class Book p.20

Вивчаємо букви і звуки. Ff

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ff, співвідносимо її зі звуком /f/

Fish, farm, at

/ f /

Ex. 1, 3

CD 33

CD 34

18

Lesson 6

Unit 2. Story“It`s a train!” Class Book p.21

Навчаємося читати і слухати читання

Revision. Unit 2 Test. Values Time!

Be clean & tidy

Формуємо цінності.

Будьмо охайними

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

Повторюємо вивчене.

Формуємо цінності

Train

CD 35

Unit 3: Is it a plane?

19

Lesson 1

Unit 3. Words

Class Book p.22

Іграшки

Називаємо п’ять одиниць іграшок

What`s this?

Toys

Plane, robot, puppet, balloon, teddy

Пишемо не відриваючи руки гірлянди з хвилястих ліній

CD 36

CD 37

20

Lesson 2

Unit 3. Song

Class Book p.23

Давай заспіваємо!

Запитуємо і відповідаємо на запитання

Is it a balloon?

Yes, it is.

No, it isn`t.

With

Is it a balloon?

Yes, it is.

No, it isn`t.

Ex. 3

CD 38

CD 39

21

Lesson 3

Unit 3. Sounds & Letters. CB, p.24

Вивчаємо букви і звуки. Gg

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Gg, співвідносимо її зі звуком /g/

Girl, guitar

with

/ g /

Ex. 1, 3, 4

CD 40

CD 41

22

Lesson 4

Unit 3. Numbers

Class Book, p.25

Рахуємо: 7 - 8

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 7 і 8

Seven

eight

How many?

Seven

eight

Ex. 2, 3

CD 42

CD 43

23

Lesson 5

Unit 3. Sounds & Letters. CB, p.26

Вивчаємо букви і звуки: Hh, Ii

Розпізнаємо, пишемо великi і малi літери Hh та Ii, співвідносимо зі звуками /h//i/

Hat, horse

Insect, ill

It`s

Look at

/ h /

/ I /

Ex. 1, 3

CD 44

CD 45

24

Lesson 6

Unit 3. Story “It`s a robot?” CB, p.27

Навчаємося читати і слухати читання

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

Look at

CD 46

25

Values Time!

Be polite

Class Book, p.28

Revision. Unit 3 Test

Class Book, p.30-31

Формуємо цінності.

Будьмо ввічливими

Повторюємо вивчене.

Формуємо цінності

-How are you?

-I`m fine, thank you! And you?

-I`m fine, thank you!

Please

Thank you

Here you are

Cd 47

CD 48

26

Project Time!

Project: A rainbow

Class Book, p.29

Робота над проектoм

Веселка – від слова весело?”

Purple, please!

Here you are!

Thank you!

СD 49

CD 50

CD 51

Unit 4: This is my mum!

27

Lesson 1

Unit 4. Words Class Book p.32

Моя сім’я

Називаємо п’ять членів родини

Family.

Mum, dad, sister, grandpa, grandma

This is my mum.

Обводимо і пишемо слова і прості речення

CD 52

CD 53

28

Lesson 2

Unit 4. Grammar & Song. Class Book p.33

Співаймо разом!

Запитуємо і відповідаємо на запитання.

Вчимо слова пісні

Cuddle, play, in, a

Ex. 3

CD 54

CD 55

29

Lesson 3

Unit 4. Sounds & Letters. CB, p.34

Вивчаємо букви і звуки: Jj

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Jj, співвідносимо її зі звуком /d/

Jug, juice

In

a

/ d /

Ex. 1, 3, 4

CD 56

CD 57

30

Lesson 4

Unit 4. Numbers

Class Book p.35

Рахуємо: 9 - 10

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 9 і 10

Nine

ten

Let`s count all

Look at all

Nine

ten

Ex. 2, 3

CD 58

CD 59

31

Lesson 5

Unit 4. Sounds & Letters. CB,p.36

Вивчаємо букви і звуки. Kk, Ll

Розпізнаємо, пишемо великi і малi літери Kk та Ll, співвідносимо зі звуками /k//l/

Kangaroo, key, lion, lollipop

Has got

Look at

with

/ k /

/ l /

Ex. 1, 3, 4

CD 60

CD 61

32

Lesson 6

Unit 4. Story “My brother!” CB, p.37

Навчаємося читати і слухати читання

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

This is my mum!

Arrive, again,

look at

Grandpa, mum, brother

CD 62

33

Values Time!

Revision. Unit 4 Test.

At others people`s home

Формуємо цінності.

Як вести себе в гостях

Повторюємо вивчене.

Формуємо цінності

34

Project Time!

Project: to make a Family Tree. Проектні роботи учнівДерево роду

35

II semester

Unit 5: He`s happy!

36

Lesson 1

Unit 5. Words

Class Book, p.38

Як ти почуваєшся?

Називаємо п’ять почуттів

Feelings

Happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold

He`s happy.

She`s hungry.

Обводимо і пишемо слова і прості речення

CD 63

CD 64

37

Lesson 2

Unit 5. Song

Class Book, p.39

Співаємо разом

Запитуємо і відповідаємо на запитання

She`s happy

She`s sad

Happy as can be

CD 65

CD66

38

Lesson 3

Unit 5. Sounds & Letters. CB, p.40

Вивчаємо букви і звуки. Mm

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ee, співвідносимо її зі звуком /e/

Man, mango

/m/

Ex.1, 3, 4

CD 67

CD 68

39

Lesson 4

Unit 5. Numbers

Class Book, p.41

Рахуємо. 11 - 12

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 11 і 12

Who`s hungry?

Look!

Come here!

My

Eleven

twelve

Ex.2, 3

CD 69

CD 70

40

Lesson 5

Unit 5. Sounds & Letters. CB, p.42

Вивчаємо букви і звуки. Nn, Oo

Розпізнаємо, пишемо великi і малi літери Nn та Mm, співвідносимо зі звуками /n//m/

Nose, neck,

Orange, octopus

/n/

/o/

Ex.1, 3, 4

CD 71

CD 72

41

Lesson 6

Unit 5. Story. CB, p.43 “She`s hungry!”

Навчаємося читати і слухати читання

Revision. Unit 5 Test.

Повторюємо вивчене.

Values Time! Be kind to others

Формуємо цінності.

Бути добрим – це…

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

Повторюємо вивчене.

Формуємо цінності

Sandwiches, bottles, eats

Who`s hungry?

Nellie

Ollie

Poor Billy!

CD 73

Unit 6: They`re bears!

42

Lesson 1

Unit 6. Words

Class Book, p.44

У зоопарку

Називаємо п’ять одиниць тварин

Zoo animals

Bird, bear, hippo, crocodile, tiger

Plurals with “s”

What are they? They are bears.

Обводимо і пишемо слова і прості речення. Доповнюємо речення словом.

CD 74

CD 75

43

Lesson 2

Unit 6. Song

Class Book, p.45

Співаємо разом

Запитуємо і відповідаємо на запитання

Is, has got, zoo

CD 76

CD77

44

Lesson 3

Unit 6. Sounds & Letters. CB, p.46

Вивчаємо букви і звуки. Pp

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Pp, співвідносимо її зі звуком /p/

Panda, pen

/p/

Ex. 1, 3, 4

CD 78

CD 79

45

Lesson 4

Unit 6. Numbers

Class Book, p.47

Рахуємо. 13 - 14

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 13 і 14

Thirteen

fourteen

Ex. 2, 3

CD 80

CD 81

46

Lesson 5

Unit 6. Sounds & Letters. CB, p.48

Вивчаємо букви і звуки. Qq, Rr

Розпізнаємо, пишемо великi і малi літери Qq та Rr, співвідносимо зі звуками /k//r/

Qquin, quilt,

River, rainbow

/k/

/r/

Ex. 1, 3, 4

CD 82

CD 83

47

Lesson 6

Unit 6. Story “They`re tigers!” CB, p.49

Навчаємося читати і слухати читання

Revision. Unit 6 Test.

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

Повторюємо вивчене.

-Be kind to the ducks.

- Yes, OK.

Goat, hen, sheep, cow

CD 84

48

Values Time!

Everyday English!

Class Book, p.50

Формуємо цінності

Формуємо ціннісне ставлення до природи

CD 85

CD 86

49

Project Time!

Project: To make a Family portrait

Class Book, p.51

Проектна робота

Be kind

Yes, OK

-Share my paper

-Thank you

-You are welcome

Paper, scissors, glue, paint.

Colour! Cut out!

Draw!

Say!

CD 87

CD 88

50

Unit 7: Are they teachers?

51

Lesson 1

Unit 7. Words

Are they teachers?

CB, p.54

Професії

Називаємо п’ять одиниць професій

Are they builders?

Yes, they are.

Jobs

Pupil, teacher,

Waiter, vet, builder

Are they waiters?

Yes, they are.

No, they aren`t.

Пишемо слова, доповнюємо речення, записуємо прості повні речення самостійно

CD 89

CD 90

52

Lesson 2

Unit 7. Song. CB, p.55

Співаємо разом

Запитуємо і відповідаємо на запитання

Dressing up

Let`s go!

goes

CD 91

53

Lesson 3

Unit 7. Sounds & Letters. CB, p.56

Вивчаємо букви і звуки: Ss

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ss, співвідносимо її зі звуком /s/

Sofa

Sock

Ex. 1, 3, 4

CD 92

CD 93

54

Lesson 4

Unit 7. Numbers

Class Book, p.57

Рахуємо: 15, 16

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 15 і 16

Fifteen

sixteen

Ex. 2, 3

CD 94

CD 95

55

Lesson 5

Unit 7. Sounds & Letters Class Book, p.58

Вивчаємо букви і звуки: Tt, Uu

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Tt, співвідносимо її зі звуком /t/

I велику і малу літеру Uu, співвідносимо її зі звуком /a/

Towel

Turtle

Umbrella

up

Ex. 1, 3, 4

CD 96

CD 97

56

Lesson 6

Unit 7. Story

Class Book, p.59

Навчаємося читати і слухати читання

Revision. Unit 7 Test.

Повторюємо вивчене.

Values Time!Take care at school

Формуємо цінності.

Як поводитися у школі

Сприймаємо уривок на слух, слідкуємо за розвитком подій

Повторюємо вивчене.

Формуємо ціннісне ставлення до праці

Are they pupils?

What are they?

Are they pupils?

CD 98

Unit 8: I`ve got a shirt!

57

Lesson 1

Unit 8. Words

Class Book, p.60

Одяг

Називаємо п’ять одиниць одягу

Clothes

Jumper, shirt, jacket, belt

I`ve got a hat.

Пишемо слова, доповнюємо речення, записуємо прості повні речення самостійно

CD 99

CD100

58

Lesson 2

Unit 8. Song

Class Book, p.61

Співаємо разом

Запитуємо і відповідаємо на запитання

I`ve got

Victor, Vicky

CD 101

59

Lesson 3

Unit 8. Sounds & Letters. CB, p.62

Вивчаємо букви і звуки: Vv

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Vv, співвідносимо її зі звуком /v/

Big, small

/v/

Ex. 1, 3, 4

CD 102

CD 103

60

Lesson 4

Unit 8. Numbers

Class Book, p.63

Рахуємо: 17, 18

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 17 і 18

Seventeen

eighteen

Ex. 2, 3

CD 104

CD 105

61

Lesson 5

Unit 8. Sounds & Letters. Class Book, p.64

Вивчаємо букви і звуки: Ww, Xx

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ww, співвідносимо її зі звуком /v/ та

велику і малу літеру Xx, співвідносимо її зі звукоcполученням /ks/

/v/

/ks/

Ex. 1, 3, 4

CD 106

CD 107

62

Lesson 6

Unit 8. Story “I`ve got a hat!”

Class Book, p.65

Навчаємося читати, слухати читання і переказувати. Revision. Unit 8 Test.

Повторюємо і перевіряємо вивчене.

Take care in the park

Values Time! Формуємо цінності.

Любити природу – це…”

Сприймаємо уривок на слух, вчимося переказувати,

слідкуємо за розвитком подій

CD 108

Unit 9: I like plums!

63

Lesson 1

Unit 9. Words

Class Book, p.66

Продукти харчування

Називаємо п’ять одиниць продуктів харчування

Food and drink

Raisins, plums, crisps, cakes,

milkshake

I like plums.

I don`t like raisins.

Пишемо слова, доповнюємо речення, записуємо прості повні речення самостійно

CD 109

CD 110

64

Lesson 2

Unit 9. Grammar & Song. Class Book, p.67

Співаємо разом

Запитуємо і відповідаємо на запитання

-Do you Like cakes?

I don`t Like cakes!

Yum!

Yuk!

I like

I like plums.

I don`t like crisps!

CD111

65

Lesson 3

Unit 9. Sounds & Letters. CB, p.68

Вивчаємо букви і звуки: Yy

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ee, співвідносимо її зі звуком /e/

I like yogurt.

I like my yo-yo.

Yellow

Yogurt

Yo-yo

yes

/j/

Ex. 1, 3, 4

CD 112

CD 113

66

Lesson 4

Unit 9. Numbers

Class Book, p.69

Рахуємо: 19, 20

Розрізняємо, пишемо і вживаємо в мовленні числа 19 і 20

Ex. 2, 3

CD 114

CD 115

67

Lesson 5

Unit 9. Sounds & Letters. CB p.70

Вивчаємо букви і звуки: Zz

Розпізнаємо, пишемо велику і малу літеру Ee, співвідносимо її зі звуком /e/

//

CD 116

CD 117

68

Lesson 6

Unit 9. Story “I Like cakes!” CB, p.71

Навчаємося читати, слухати читання і переказувати

CD 118

69

Values Time!

Revision. Unit 9 Test.

Повторюємо вивчене.

Class Book page72

Be kind to animals Формуємо цінності

Бережіть тварин!

Повторюємо вивчене.

Формуємо цінності

Sure

Yes, OK

We will

-James, be kind to the cat

-Yes, OK

СD 119

CD 120

70

Project Time!

Project:

To make an animal book

Class Book, p. 73

Проектна роботa

CD 121

CD 122

71

ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з навчальної роботи Директор НВК «Школа Iст. – гімназія імені В.Т. Сенатора» __________________________ Л.І. Бондар ___________________________________О.О. Дзевульська

Календарний план

2018-2019 навчальний рік

АНГЛІЙСЬКА МОВА

1-Б клас

2 години на тиждень

за підручником Family and Friends Starter

Вч. Н.О. Бондаренко

«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи, Київ, 2016 рік»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!