Календарний план 2 клас 2 семестр

Опис документу:
Календарне планування для 2 класу 2 семестр складено у відповідності до програми НУШ за редакцією Р.Шияна. Враховано назви тематичних місяців і тижнів з інтегрованого предмета "Я досліджую світ". Формат планування дозволяє зінтегрувати теми при плануванні інтегрованих уроків і днів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема 5.Цінності.

Тиждень 17

Пригода 1.Мрія

Понеділок

13.01.20.

Вівторок

14.01.20

Середа

15.01.20

Четвер

16.01.20

Пятниця

17.01.20

Що таке цінності?

Якими бувають цінності?

Що я ціную в людях?

Що обєднує родину?

Яку цінність кожен із нас несе у собі?

ЯДС. Урок 89

Сучасна дитяча письменниця Олена Лобода та її збірка оповідань «Найкращий подарунок у світі»

Як форма слова може підказати, що йдеться про спільноту?

ЯДС. Урок 90

Пригода 1.Мрія

(за оповіданням Олени Лободи)

Як слова у висловленні передають емоції мовця?

ЯДС (ТЕО). Урок 91

Які бувають цінності?

Виготовлення об’ємних виробів з елементами вторинних матеріалів(скарбничка). Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань.

ЯДС (ІФО). Урок 92

Що об’єднує родину?

Як шукати інформацію?

Формулювання запитань(типу

«так/ні», відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей.

ЯДС. Урок 94

Що впливає на здоров’я та самопочуття людини?

Чому в описі часто трапляються порівняння?

ЯДС(МАО). Урок 93

Гроші. Операції з грошима. Формування поняття «Решта»

Математика. Урок 47

Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної.

Математика. Урок 48

Побудова ламаних

Математика. Урок 49

Розвязування складеної задачі на знаходження невідомого доданка.

Українська мова. Урок 76

Слово. Повторення.

Українська мова. Урок 77

Слово. Повторення.

Українська мова. Урок 78

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною)

Українська мова. Урок 79

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною)

Діагностична робота №1. Аудіювання

Українська мова. Урок 80

Розвиток мовлення. Інструкція.

ЯДС (МОВ). Урок 32

Як соціальна реклама може вплинути на поведінку людини?.

ЯДС(МОВ). Урок 33

Як розмова з іншими може вплинути на наш настрій?

Я у медіапросторі. Урок 16

Загадковий світ телебачення

Фізична культура (т.).

Урок 16

Зимові спортивні розваги

Образотворче мистецтво.

Урок 17

Зимові етюди

Тема 5.Цінності.

Тиждень 18

Пригода 2.Хто розумніший?

Понеділок

20.01.20.

Вівторок

21.01.20

Середа

22.01.20

Четвер

23.01.20

Пятниця

24.01.20

Якого я роду?

Що найдорожче у світі?

Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?

Чому довіряють одне одному?

Народні традиції і родинні свята.

ЯДС. Урок 95

Пригода 2. Хто розумніший? (за оповіданням Олени Лободи)

Що цінніше – уміння читати чи вміння думати?

ЯДС. Урок 96

Про що розповідають нам памятки природи та культури?

Хто автор вистави?

ЯДС (ІФО). Урок 97

Чи можуть зникнути цінності природи?

Запитання і відповіді.

Приклади фіксування інформації людиною(алфавіт,цифри,спеціальні знаки/символи). Кодування відповідей «так – ні» спеціальними знаками.

ЯДС (ТЕО). Урок 98

Що ти можеш зробити для охорони природи?

Макетування. Виготовлення й оздоблення обємних виробів (годівничка для пташок)

ЯДС. Урок 100

Що впливає на самопочуття та здоровя людини?

Для чого музика в рекламних відеороликах?

ЯДС(МАО). Урок 99

Прямокутник. Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 50

Сполучний закон додавання і його суть. Задача на знаходження третього числа за сумою двох перших.

Математика. Урок 51

Многокутник. Позначення многокутників буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника.

Математика.

Урок 52

Квадрат. Побудова квадрата. Обчислення периметра квадрата.

Українська мова. Урок 81

Слова- назви предметів.

Українська мова.

Урок 82

Слова-назви предметів. Хто? Що?

Українська мова. Урок 83

Досліджуємо медіа. Дитячий журнал. Робота з дитячою книжкою:дитячі журнали.

Українська мова. Урок 84

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер)

Українська мова. Урок 85

Робота з дитячою книжкою (пресою) в осередках шкільних,районних, міських бібліотек.

ЯДС (МОВ). Урок 34

Чим можуть стати в нагоді спогади про минуле?

ЯДС(МОВ).Урок 35

Чим словесний опис краси природи відрізняється від фотографії чи малюнка?

Я у медіапросторі. Урок 17

Урок-практикум

«На телестудії»

Фізична культура (т.). Урок 17

Спритний мяч

Образотворче мистецтво.

Урок 18.

Зимові захоплення і спорт

Тема 5.Цінності.

Тиждень 19

Пригода 3.Тріщина

Понеділок

27.01.20.

Вівторок

28.01.20

Середа

29.01.20

Четвер

30.01.20

Пятниця

31.01.20

Чи все в природі має цінність?

Чи можуть зникнути природні цінності?

Памятки природи і культури.

Вплив людини на довкілля

Охорона природи

ЯДС. Урок 101

Пригода 3.Тріщина (за оповіданням Олени Лободи)

Чи можна в мові обійтися без синонімів?

ЯДС. Урок 102

Що я ціную в людях?

Для чого музика в мультфільмах?

ЯДС (ІФО). Урок 103

Яким буває спілкування?

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор.

ЯДС (ІФО). Урок 104

Яку цінність можу створити

я ?Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення виробу. Планування виготовлення виробу (виготовлення аплікації із ватних дисків)

ЯДС. Урок 106

Перевір себе.

Як мова допомагає порозумітися різним поколінням?

Підсумковий урок з теми

ЯДС(МАО). Урок 105

Виконання простих завдань на основі наявних даних діаграм із застосуванням простих моделей.

Математика. Урок 53

Додавання виду 27+3.Розвязання задач на знаходження невідомого зменшуваного

Математика. Урок 54

Віднімання виду

40-3.Розв’язування задач, які містять поняття «стільки,скільки».

Математика. Урок 55

Послідовне віднімання виду

50-24. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

Українська мова. Урок 86

Однина і множина. Оповідання. Діалог. « Чарівна паличка» ( за Анатолієм Григоруком)

Українська мова. Урок 87

Однина і множина. Оповідання. Діалог. « Чарівна паличка» ( за Анатолієм Григоруком)

Українська мова. Урок 88

Однина і множина. Оповідання. Діалог.

« Чарівна паличка» ( за Анатолієм Григоруком) Діагностична робота №2 (діалог)

Українська мова. Урок 89

Розвиток мовлення. Історія. «Уікенд» (Григорій Фалькович)

Українська мова. Урок 90

Велика буква в прізвищах,іменах,по-батькові. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським).

ЯДС (МОВ). Урок 36

Що робити, коли окличного знаку замало для вираження емоцій на письмі?

ЯДС(МОВ). Урок 37

Чи можна змінити в тексті оповідача?

Я у медіапросторі. Урок 18

Мультфільми. Види анімації

Фізична культура (т.).

Урок 18

Спритний мяч

Образотворче мистецтво.

Урок 19

Карнавал тварин

Тема 6.Хочу – можу - треба

Тиждень 20

Пригода 1.Найбільша калюжа

Понеділок

03.02.20.

Вівторок

04.02.20

Середа

05.02.20

Четвер

06.02.20

Пятниця

07.02.20

Які бажання виникають у людей?

Чи є різниця між мрією і бажанням

Чи може мрія змінити життя людини?

Чи може людина жити без бажань?

Що я можу зробити, аби здійснювати бажання?

ЯДС. Урок 107

Сучасна дитяча письменниця Олена Касьян та її збірка оповідань «Найважливіше бажання»

Чому про бажання буває складно говорити, а просити про щось ще складніше?

ЯДС. Урок 108

Пригода 1. Найбільша калюжа (за оповіданням Олени Касьян)

Чи може театральний реквізит допомогти акторам у виконанні ролі?

ЯДС (ТЕО). Урок 109

Які бажання бувають у людей?

Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи солоного тіста (плоскі та обємні форми)

(виготовлення папуги).

ЯДС (ІФО). Урок 110

Навіщо нам знати про бажання близьких людей?

Алгоритми навколо нас.

Впорядкування простих послідовностей для розвязування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях.

ЯДС. Урок 112

Як бажання може вплинути на здоровя?

Чому можливі анімаційні фільми без слів?

ЯДС(МАО). Урок 111

Календар та його використання для опису і розвязання повсякденних проблем.

Математика. Урок 56

Урок закріплення знань,умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів.

Математика. Урок 57

Додавання виду 37+8.Рух назустріч. Розвязування задач двома способами.

Математика. Урок 58

Віднімання виду 32-7.Складання виразу на дві дії з двох виразів на одну дію.

Українська мова. Урок 91

Велика буква в прізвищах,іменах, по-батькові. Дискусія. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським).

Українська мова. Урок 92

Давні імена та прізвища. «Давні імена» (за Галиною Лозко)

Українська мова. Урок 93

Книга- мій друг.

Українська мова. Урок 94

Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців.

Українська мова. Урок 95

Велика буква у кличках тварин.

«Де поділись бутерброди?».(Григорій Фалькович)

ЯДС (МОВ). Урок 38

Чому в мові не все можна сказати, як хочеш, а треба враховувати правила? Уявлення про основу та закінчення.

ЯДС(МОВ). Урок 39

Як розказати про риси характеру?

Я у медіапросторі. Урок 19

Екранна мова. Монтаж

Фізична культура (т.).

Урок 19

Спритний мяч

Образотворче мистецтво.

Урок 20

Карнавал тварин

Тема 6.Хочу – можу - треба

Тиждень 21

Пригода 2.Хитромудрий час

Понеділок

10.02.20.

Вівторок

11.02.20

Середа

12.02.20

Четвер

13.02.20

Пятниця

14.02.20

Чи завжди варто здійснювати всі бажання?

Як природа обмежує людські бажання?

Чи потребує бажання обмежень?

Чому не можна жити без правил?

Що буде, якщо не виконувати правил?

ЯДС. Урок 113

Пригода 2.Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)

Чим літературна казка відрізняється від народної казки? (продовження)

ЯДС. Урок 114

Що може обмежувати бажання?

Чи можуть джини або інші чарівники допомогти у визначенні закінчення та основи в словах?

ЯДС (ТЕО). Урок 115

Яке твоє найзаповітніше бажання?

Культура харчування. Правила поведінки за столом

ЯДС (ІФО). Урок 116

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

Для кого складають алгоритми?

Подія,послідовність подій. Презентування власних ідей,думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією.

ЯДС. Урок 118

Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями ,емоціями,почуттями?

Як обирати фільми або мультфільми для перегляду?

ЯДС(МАО). Урок 117

Розвязування задач вивчених видів. Обчислення виразів.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 59

Дія віднімання для відповіді на запитання «на скільки більше …?» і на скільки менше …?» Складання за схемою виразу до задачі.

Математика. Урок 60

Розвязування задач вивчених видів. Обчислення виразів.

Математика. Урок 61

Контрольна робота №5

Українська мова. Урок 96

Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькевич)

Українська мова. Урок 97

Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків.

Українська мова. Урок 98

Велика буква у кличках тварин «Хто на повідку?» (Григорій Фалькович)

Українська мова. Урок 99

Велика буква у кличках тварин. Робота з дитячою книжкою:вірші й оповідання про тварин.

Українська мова. Урок 100

Оповідання .Головні герої.»Про хомячка Бориса» ( за Віктором Васильчуком).

ЯДС (МОВ). Урок 40

Чому в мові не все можна написати, як хочеш, а треба враховувати правила? (Продовження.) Поділ слів зі звуками [дж], [дз] на склади для переносу

ЯДС(МОВ). Урок 41

Чому оповідач у казці не про все розповідає?

Я у медіапросторі. Урок 20

Урок-практикум

«Створюємо мультфільм»

Фізична культура (т.). Урок 20

Рухлива гра

Образотворче мистецтво.

Урок 21

Подорож до далеких країн

Тема 6.Хочу – можу - треба

Тиждень 22

Пригода 3.Найважливіше бажання

Понеділок

17.02.20.

Вівторок

18.02.20

Середа

19.02.20

Четвер

20.02.20

Пятниця

21.02.20

Чи може бажання нашкодити?

Чи може бути спільна мрія?

Чи може бути спільне бажання?

Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією?

Чи може моя мрія стати спільною мрією?

ЯДС. Урок 119

Пригода 3. Найважливіше бажання (за оповіданням Олени Касьян)

Чи можуть вірші чогось навчати?

ЯДС. Урок 120

Що потрібно,щоб здійснювати бажання?

Чи корисно грати в комп’ютерні ігри?

ЯДС (ТЕО). Урок 121

Чи легко здійснити чиєсь бажання?

Властивості конструкційних матеріалів (види паперу,картону). Виготовлення меблів з коробок з-під сірників.

ЯДС (ІФО). Урок 122

Як бажання можуть обєднувати спільноту?

Якими мають бути команди для виконавців?

Наслідки порушення плану (алгоритму),послідовність подій у близькому середовищі,готових програмах ,іграх. Складання простих алгоритмів для виконавця.

ЯДС. Урок 124

Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях?

Чому про ту саму подію різні оповідачі розповідають по-різному?

ЯДС(МАО). Урок 123

Задачі,що стосуються напрямку руху. Пропевдична робота до введення поняття змінної.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 62

Додавання виду 48+22 та 39+15. Розвязування задач.

Математика. Урок 63

Віднімання виду 34-16. Розвязування задачі діями за схемою.

Математика. Урок 64

Поняття «змінна». Обчислення значень виразів із змінною на одну та дві дії

Українська мова. Урок 101

Оповідання. Головні герої. «Про хомячка Бориса» ( за Віктором Васильчуком)

Українська мова. Урок 102

Розвиток мовлення . Анкета.

Українська мова. Урок 103

Велика буква в назвах країн,міст,сіл,річок.

Українська мова. Урок 104

Велика буква в назвах вулиць.

Українська мова. Урок 105

Розвиток мовлення. Рекламна листівка. Досліджуємо медіа. Опис маршруту екскурсії.

ЯДС (МОВ). Урок 42

Чим літературна казка відрізняється від народної казки? (продовження)

ЯДС(МОВ). Урок 43

Як знання народної казки допомагає читати літературну казку?

Я у медіапросторі. Урок 21

Інтернет – всесвітнє павутиння

Фізична культура (т.).

Урок 21

Рухлива гра

Образотворче мистецтво.

Урок 22

Космічна подорож

Тема 6.Хочу – можу - треба

Тиждень 23

Пригода 4.Важливе та дрібниці

Понеділок

24.02.20.

Вівторок

25.02.20

Середа

26.02.20

Четвер

27.02.20

Пятниця

28.02.20

Чи можна впізнати бажання?

Чого хоче кожна людина?

Про що я мрію?

Які потреби є у людини (помірні чи надлишкові)?

Чим важливе навчання в школі?

ЯДС. Урок 125

Пригода 4. Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян)

Чому поети вигадують нові слова?

ЯДС. Урок 126

Чому слід дотримуватись обіцянок?

Чи можуть бути у слова родичі? Уявлення про споріднені слова.

ЯДС (ТЕО). Урок 127

Як формувати у собі корисні звички?

Використання зображення схем для послідовного виготовлення виробу з допомогою дорослих або самостійно. Аплікація з пластиліну.

ЯДС (ІФО). Урок 128

Перевір себе.

До чого може призвести помилка в алгоритмі?

Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої для простих розрахунків

ЯДС. Урок 130

Які бажання можна задовольнити в царстві слів? Чим видавництво відрізняється від бібліотеки?

Підсумковий урок з теми.

ЯДС(МАО). Урок 129

Рік,пори року і місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці.

Визначення часу за годинником з точністю до 5 хвилин.

Математика. Урок 65

Складання виразів із змінною. Задача на 3 дії, яка є комбінацією простих задач вивчених видів

Математика. Урок 66

Розв’язування задач за схематичними малюнками. Складання задачі за початком і схематичним малюнком

Математика. Урок 67

Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю. Визначення кількості днів події.

Українська мова. Урок 106

Велика буква у назвах вулиць. « Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна)

Українська мова. Урок 107

Велика буква у назвах вулиць. « Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна)

Українська мова. Урок 108

Підсумок з теми. Діагностична робота №3 (мовна тема)

Українська мова. Урок 109

Слова – назви ознак

Українська мова. Урок 110

Слова – назви ознак

ЯДС (МОВ). Урок 44

Чим оповідання відрізняється від казки?

ЯДС(МОВ). Урок 45

Що допомагає читачеві уявити зовнішність персонажа?

Я у медіапросторі. Урок 22

Сучасні гаджети

Фізична культура (т.).

Урок 22

Відродження сучасних олімпійських ігор.

Образотворче мистецтво.

Урок 23

Завітаймо до театру

Тема 7.Ідеї – винаходи - відкриття

Тиждень 24

Пригода 1.Мішковинка мріє бути повітряною кулею

Понеділок

02.03.20.

Вівторок

03.03.20

Середа

04.03.20

Четвер

05.03.20

Пятниця

06.03.20

Як я співпрацюю в класі?

Як я спілкуюся з ровесниками?

Які несловесні способи спілкування ви знаєте?

Про що може повідомити назва?

Що є результатом людської діяльності?

ЯДС. Урок 131

Сучасний дитячий письменник Микита Лукаш та його «Мішечок історій Мішковинки»

Що таке серіал і для чого його створюють автори?

ЯДС. Урок 132

Пригода 1.Мішковинка мріє бути повітряною кулею (за оповіданням Микити Лукаш)

Для чого вміти коротко переказувати книжки?

ЯДС (ТЕО). Урок 133

Які ідеї підказала нам природа?

ЯДС (ІФО). Урок 134

Як знаходити власні ідеї?

Як змінювалися комп’ютери?

Збирання даних( фото-, відео-,текстових,тощо)в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

ЯДС. Урок 136

Як втілювати ідеї в життя?

Чому в мові з’являються нові слова?

ЯДС(МАО). Урок 135

«Північ» , « полудень». Початок доби. Тривалість доби. Орієнтування за годинником: називання цілих годин

Порядок виконання дій у математичних виразах на 1-2 дії.

Математика. Урок 68

Календар. Знаходження даних за календарем. Розвязування задач.

Математика. Урок 69

Задачі на встановлення дня тижня

Математика. Урок 70

Хвилина. Поняття «минуло 5 хвилин». Співвідношення між годиною і хвилиною. Задачі на визначення кінця і початку події.

Українська мова. Урок 111

Казка. Опис явищ. Дивний дощ ( за Джані Родарі).

Українська мова. Урок 112

Однина і множина.

Українська мова. Урок 113

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро)

Українська мова. Урок 114

Суттєві ознаки.»Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро)

Діагностична робота №4. Аудіювання

Українська мова. Урок 115

Розвиток мовлення. Опис предмета

ЯДС (МОВ). Урок 46

Як покращити власні письмові тексти?

ЯДС (МОВ). Урок 47

Як правильно привітатися в письмовому повідомленні?

Я у медіапросторі. Урок 23

Безпека в Інтернеті. Інтернетний етикет

Фізична культура (т.).

Урок 23

Олімпійська символіка

Образотворче мистецтво.

Урок 24

Пори року зустрічаються

Тема 7.Ідеї – винаходи - відкриття

Тиждень 25

Пригода 2.Як Мішковинка була «дорослою»

Понеділок

09.03.20.

Вівторок

10.03.20

Середа

11.03.20

Четвер

12.03.20

Пятниця

13.03.20

Чи впливає реклама на вибір продуктів?

Навіщо людина робить винаходи?

Які винаходи впливають на життя людини?

Чим небезпечні винаходи та відкриття?

Як винаходи можуть поліпшити життя мого класу?

ЯДС. Урок 137

Пригода 2.Як Мішковинка була «дорослою» (за оповіданням Микити Лукаша).

Для чого в загадках

порівняння?

ЯДС (ТЕО). Урок 138

Хто вони винахідники?

Чому поети вигадують нові

слова? (Продовження.)

Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Виготовлення об’ємних фігур з паперу.

ЯДС (ІФО). Урок 139

Винахідники та їхні відомі винаходи (інформаційно – творчий проект)

Сучасні носії інформації.

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.

ЯДС. Урок 141

Як винаходи змінюють життя людей?

Як споріднені слова допомагають

тлумачити одне одне?

ЯДС(МАО). Урок 140

Урок закріплення знань, умінь і навичок із теми «Час»

Створення макетів та уявних

об єктів.

Математика. Урок 71

Контрольна робота №6

Математика. Урок 72

Аналіз контрольної роботи

Українська мова. Урок 116

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах Порівняння. «Вже сонечко в море сіда …» (Леся Українка)

(напамять)

Українська мова. Урок117

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Робота з дитячою книжкою:вірші Лесі Українки.

Українська мова. Урок 118

Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук)

Українська мова. Урок 119

Підсумковий урок з теми «Слова – назви ознак». Діагностична робота №5 (мовна тема).

ЯДС (МОВ). Урок 48

Чому поети вигадують нові

слова? (Продовження.)

ЯДС(МОВ). Урок 49

Що означає уміти дивитися

мультфільм?

Фізична культура (т.).

Урок 24

Олімпійські ігри

Образотворче мистецтво.

Урок 25

Пори року зустрічаються

Тема 7.Ідеї – винаходи - відкриття

Тиждень 26

Пригода 3.Про вівсяне печиво

Понеділок

16.03.20.

Вівторок

17.03.20

Середа

18.03.20

Четвер

19.03.20

Пятниця

20.03.20

Які ідеї підказала людям природа?

Як зявляються ідеї винаходів?

Яка різниця між винаходом і відкриттям?

Хто вони – винахідники?

Чи можу я бути винахідником?

ЯДС. Урок 142

Пригода 3.Про вівсяне печиво ( за оповіданням Микити Лукаша)

Чи можливе дерево слів? Уявлення про корінь слова.

ЯДС. Урок 143

Як відкриття можуть допомогти в навчання?

Уявлення про корінь слова (продовження).

ЯДС (ІФО). Урок 144

Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття ?

Навіщо упорядковувати дані?

Збереження інформаційних продуктів на пристроях.

ЯДС (ТЕО). Урок 145

Чи можу я бути винахідником/винахідницею?

Розгортки прямокутної форми. Виготовлення розгорток прямокутної форми. Виготовлення пакету для подарунків прямокутної форми.

ЯДС. Урок 147

Як раціонально використовувати свій час?

ЯДС(МАО). Урок 146

Таблиця множення числа 2.Порядок дій у виразах без дужок,коли є дія множення. Розвязування простих задач дією множення.

Прийоми виконання арифметичних дій додавання і віднімання.

Математика. Урок 73

Дія множення. Заміна додавання множенням і множення – додаванням. Порівняння виразів.

Математика. Урок 74

Назви компонентів та результату дії множення. Читання рівностей на множення. Переставний закон множення

Математика. Урок 75

Складання виразів на множення за запитаннями природничого характеру. Обчислення виразів. Порівняння виразів.

Українська мова. Урок 120

Слова – назви дій

Українська мова. Урок 121

Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко)

Українська мова. Урок 122

Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко)

Українська мова. Урок 123

Слова – назви дій. «Пан Перевертас» (Сергій Пантюк)

Українська мова. Урок 124

Однина і множина

ЯДС (МОВ). Урок 50

Що означає уміти дивитися мультфільм? (Продовження.)

ЯДС(МОВ). Урок 51

Уявлення про корінь слова (продовження).

Я у медіапросторі. Урок 24

Комп’ютерні ігри: як не потрапити в залежність

Фізична культура (т.).

Урок 25

Загартування як засіб зміцнення здоровя

Образотворче мистецтво.

Урок 26

Наша рідна Україна, мов веснянка соловїна

Тема 7.Ідеї – винаходи - відкриття

Тиждень 27

Пригода 4.Майже детективна

Понеділок

30.03.20.

Вівторок

31.03.20

Середа

01.04.20

Четвер

02.04.20

Пятниця

03.04.20

Як стати успішним в житті?

Як винаходи людей змінюють світ?

Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні?

Якими дитячими винаходами ми користуємось?

Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому?

ЯДС. Урок 148

Пригода 4.Майже детективна ( за оповіданням Микити Лукаша)

Чому з’являються нові картини, нові мультфільми, нові вірші?

ЯДС. Урок 149

Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям?

Чим сон схожий на казку?

ЯДС (ТЕО). Урок 150

Що я можу зробити для людей з інвалідністю?

Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста (плоскі та об’ємні форми);тканини,ниток,нетканих матеріалів (пласка та об’ємна аплікація на основі простих симетричних та асиметричних форм),природних матеріалів та інших матеріалів (пласкі та об’ємні вироби)

ЯДС (ІФО). Урок 151

Перевір себе.

Як почуватися безпечно?

Програми та засоби,які полегшують спілкування з особливими людьми.

ЯДС. Урок 153

Як список справ може зробити людину володарем часу?

Підсумковий урок.

ЯДС(МАО). Урок 152

«Числова трійка» для дії множення. Складання задач на одну і на дві дії за малюнком.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 76

Збільшення числа в кілька разів. Порядок дій у випадку кількох множників.

Математика. Урок 77

Таблиця множення числа 3.Розклад числа на множники. Поняття «удвічі» , « утричі».

Математика. Урок 78

Таблиця множення числа 4.Вирази зі змінною, що містять дію множення. Розвязування задач

Українська мова. Урок 125

Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі

Українська мова. Урок 126

Робота з дитячою книжкою (журнали) про хобі та захоплення. Блоги та сайти.

Українська мова. Урок 127

Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» ( за Дженіфер Мур – Молінос)

Українська мова. Урок 128

Слова – назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович)

Діагностична робота №6.Робота з літературним твором

Українська мова. Урок 129

Слова – назви дій. Скоромовка

ЯДС (МОВ). Урок 52

Чому не завжди легко визначити спільнокореневі слова? Спільнокореневі слова і омоніми

ЯДС(МОВ). Урок 53

Хто може бути оповідачем?

Я у медіапросторі. Урок 25

Урок-практикум

«Засоби медіагігієни»

Фізична культура (т.).

Урок 26

Метання малого мяча

Образотворче мистецтво.

Урок 27

Квіткові фантазії

Тема 8.Рух і час

Тиждень 28

Пригода 1.Знайомство з Хоботовичами

Понеділок

06.04.20.

Вівторок

07.04.20

Середа

08.04.20

Четвер

09.04.20

Пятниця

10.04.20

Як повязані рухи та життя людини?

Що означає «бути дорослим»?

Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності,втоми, хвороби?

Як я росту?

Навіщо я пізнаю?

ЯДС. Урок 154

Cучасний дитячий письменник Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»

Як книжки допомагають

мандрувати в часі?

ЯДС. Урок 155

Пригода 1.Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

Що робить вірш віршем, коли рядки не римовані?

ЯДС (ІФО). Урок 156

Що може рухатися?

Як бути завжди на звязку?

Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.

ЯДС (ТЕО). Урок 157

Як рухається Земля?

Картон як штучний матеріал для макетування. Виготовлення масок для інсценізації.

ЯДС. Урок 159

Як мандрують птахи?

Як факт відрізнити від вигадки?

(Продовження)

ЯДС(МАО). Урок 158

Визначення часу за годинником

Розклад числа на множники. Задачі на різницеве порівняння двох добутків. Складання виразу за схемою

Математика. Урок 79

Різницеве порівняння добутку двох множників і числа. Розвязування задач

Математика. Урок 80

Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови складеної задачі, що містить дію множення

Математика. Урок 81

Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. Задача на вміщення

Українська мова. Урок 130

Уживання слів – назв дій. «Соловейко застудився»(Ліна Костенко,напамять) «Встала весна» (Тарас Шевченко)

Українська мова. Урок 131

Порівняння.»Світає,край неба палає…» (Тарас Шевченко) Робота з дитячою книжкою:поети – класики для дітей.

Українська мова. Урок 132

Підсумковий урок. Слова – дії. Контроль написання словникових слів.

Українська мова. Урок 133

Слова – помічники «Хто де живе? ( Олесь Орач)

Українська мова. Урок 134

Слова – помічники «Хто де живе? ( Олесь Орач)

ЯДС (МОВ). Урок 54

Чи завжди листи надсилають в

конвертах?

ЯДС(МОВ). Урок 55

Чи може текст допомогти зрозуміти

значення слова?

Я у медіапросторі. Урок 26

Реклама – потужний сучасний двигун

Фізична культура (т.).

Урок 27

Фізична активність – витривалість.

Образотворче мистецтво.

Урок 28

Квіткові фантазії

Тема 8.Рух і час

Тиждень 29

Пригода 2.Підготовка до мандрівки

Понеділок

13.04.20.

Вівторок

14.04.20

Середа

15.04.20

Четвер

16.04.20

Пятниця

17.04.20

Навіщо люди подорожують?

Як можна подорожувати в часі?

Звідки пішла назва мого міста?

Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?

Коли жили визначні особи нашого краю?

ЯДС. Урок 160

Пригода 2. Підготовка до мандрівки ( за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

Як читач дізнається про настрій персонажу?

ЯДС. Урок 161

Навіщо люди подорожують?

Як слова допомагають розповідати про рух і час?

ЯДС (ТЕО). Урок 162

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

Створення та оздоблення простих виробів із допомогою дорослих чи самостійно за зразком та власним задумом,із застосуванням традиційних ремесел або технік декоративно – ужиткового мистецтва. Виготовлення писанки.

ЯДС (ІФО). Урок 163

Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом.

Як мандрувати, не виходячи з дому?

Перегляд навчального відео, анімацій, схем,пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв.

ЯДС. Урок 165

Чому потрібно перевіряти інформацію?

Що робить читання цікавим?

ЯДС(МАО). Урок 164

Знаходження невідомого діленого. Розвязування задач

Зчитування даних з таблиць,піктограм,схем.

Математика. Урок 82

Таблиця ділення на 2,3,4,5.Знаходження невідомого множника. Назви компонентів і результату ділення

Математика. Урок 83

Зменшення числа у кілька разів. Порядок дій у виразах без дужок із дужками, коли є дія множення чи дія ділення

Математика. Урок 84

Визначення парності числа. Знаходження невідомого дільника. Перевірка правильності виконання дій множення і ділення

Українська мова. Урок 135

Службові слова,чи слова – помічники. Комікс. «Поквапся,Ніколасе» ( за Жилем Тібо)

Українська мова. Урок 136

Розвиток мовлення. Запрошення

Українська мова. Урок 137

Підсумковий урок з теми «Слово». Діагностична робота №7 (диктант)

Українська мова. Урок 138

Поняття про речення

Українська мова. Урок 139

Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення

ЯДС (МОВ). Урок 56

Що є спільного і відмінного між ілюстрацією та словесним портретом персонажа?

ЯДС(МОВ). Урок 57

Чи трапляються в мові слова-назви ознак самі по собі?

Я у медіапросторі. Урок 27

Урок-практикум

«В рекламній агенції»

Фізична культура (т.).

Урок 28

Туристичний похід

Образотворче мистецтво.

Урок 29

Ритми життя в мистецтві

Тема 8.Рух і час

Тиждень 30

Пригода 3.Хоботовичі у Львові

Понеділок

20.04.20.

Вівторок

21.04.20

Середа

22.04.20

Четвер

23.04.20

Пятниця

24.04.20

Чи є щось у природі, що не рухається?

Чи повязаний час із рухом?

Які рухи свідчать про пробудження природи?

Як Сонце впливає на сезонні явища в природі?

Які причини змін пір року?

ЯДС. Урок 166

Пригода 3.Хоботовичі у Львові ( за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

Для чого створюється рекламна листівка?

ЯДС (ІФО). Урок 167

Що непідвладне часові?

Чи бувають компютери у звичних речах?

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.

Чому книжки перекладають з інших мов на українську?

ЯДС (ТЕО). Урок 168

Як планувати свій час?

Лінії. Правила розмічання ліній на папері і картоні. Економне використання матеріалів. Виготовлення макету годинника.

ЯДС. Урок 170

Як можна перевірити відому інформацію?

Як персонажів книжки можна зробити рухливими? (від книжки до мультфільму)

ЯДС(МАО). Урок 169

Аналіз контрольної роботи.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 85

Контрольна робота №7

Математика. Урок 86

Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6

Українська мова. Урок 140

Розповідні речення

Українська мова. Урок 141

Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко)

Українська мова. Урок 142

Питальні речення

Українська мова. Урок 143

Питальні речення. Факти і думки

ЯДС (МОВ). Урок 58

Чи можна спілкуватися з незнайомими людьми?

ЯДС(МОВ). Урок 59

Як персонажів книжки можна зробити рухливими? (від книжки до вистави)

Фізична культура (т.).

Урок 29

Туристичний похід

Образотворче мистецтво.

Урок 30

Ритми життя в мистецтві

Тема 8.Рух і час

Тиждень 31

Пригода 4.Зустріч з родиною вовків Вівчарів

Понеділок

27.04.20.

Вівторок

28.04.20

Середа

29.04.20

Четвер

30.04.20

П’ятниця

01.05.20

Чому рух є ознакою життя?

Що можуть і не можуть виконати машини і люди?

Чи важливий рух для себе та інших?

Як розвязати складне завдання?

ЯДС. Урок 171

Пригода 4.Зустріч з родиною вовків Вівчарів ( за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

Як природа підказала людям писемність ?

ЯДС. Урок 172

Як рухова активність впливає на здоровя ?

Чому поети вигадують нові слова? (Продовження)

ЯДС (ІФО). Урок 173

Вчимося проводити майстер – клас. Як приборкати неслухняну техніку?

Можливості цифрових пристроїв, призначення,вмикання/вимикання, перезавантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи,колективу,організації.

ЯДС (ТЕО). Урок 174

Перевір себе.

Презентація власної діяльності за допомогою дорослих (особистий майстер – клас). Виготовлення паперової скульптури.

Підсумковий урок.

ЯДС(МАО). Урок 175

Таблиці множення числа 8 і числа 9.Таблиці ділення на 8 і 9.

Календар та його використання для опису та розвязання повсякденних проблем.

Математика. Урок 87

Кратне порівняння чисел. Таблиця множення числа 7 і таблиці ділення на 7

Математика. Урок 88

Розв’язування задач. Складання і обчислення виразів

Українська мова. Урок 144

Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр).

Робота з дитячою книжкою:байки.

Українська мова. Урок 145

Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір» (Галина Малик).

Українська мова. Урок 146

Спонукальні речення. Пісні – заклички.

Діагностична робота №8.Контроль навички читання вголос

Українська мова. Урок 147

Спонукальні речення. Факти і думки

ЯДС (МОВ). Урок 60

Як поети вигадують нові назви?

ЯДС(МОВ). Урок 61

Чому не в усьому можна довіряти поетам?

Я у медіапросторі. Урок 28

Права дитини. Право на інформацію. Авторське право

Фізична культура (т.).

Урок 30

Правила поведінки біля водоймища та на воді

Тема 9.Все повязано з усім

Тиждень 32

Пригода 1.Історія про хробака Зяву

Понеділок

04.05.20.

Вівторок

05.05.20

Середа

06.05.20

Четвер

07.05.20

Пятниця

08.05.20

Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?

Життя – найвища цінність кожної людини.

Як дбати про власне здоровя?

Що мені допомагає,а що - заважає у налагодженні контактів з іншими?

Що мені допомагає,а що - заважає у налагодженні контактів з іншими? (продовження)

ЯДС. Урок 176

Сучасний дитячий письменник Володимир Читай та його збірка «Правдиві історії Чарівного Лісу».

Чи можуть письменники у своїх книжках писати слова неправильно?

ЯДС. Урок 177

Пригода 1. Історія про хробака Зяву ( за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

Як виникають назвища міст, селищ, річок?

ЯДС (ІФО). Урок 178

Що означає бути дорослим?

Кому потрібні компютери?

Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим.

ЯДС (ТЕО). Урок 179

Що означає бути дорослим?

Розміщення елементів на площині, зєднання елементів у виріб. Виготовлення прикраси для інтерєру.

ЯДС. Урок 181

Що означає бути дорослим?

ЯДС(МАО). Урок 180

Правило множення і ділення на 10.Розвязування задач

Порядок виконання дій у математичних виразах на 1-2 дії.

Математика. Урок 89

Зведена таблиця множення. Розвязування задач у формі таблиць

Математика. Урок 90

Правило множення і ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. Множення на 0. Ділення нуля. Неможливість ділення на 0.

Математика. Урок 91

Істотні ознаки кола і круга. Точки,які належать або не належать колу(кругу)

Українська мова. Урок 148

Головні слова в реченні

Українська мова. Урок 149

Поширення речень

Українська мова. Урок 150

Зв’язок слів у реченні.

Українська мова. Урок 151

Звязок слів у реченні.

Українська мова. Урок 152

Розвиток мовлення. Афіша

ЯДС (МОВ). Урок 62

Як виникають назви міст, селищ, річок? (продовження)

ЯДС(МОВ). Урок 63

Як інформація у віршах пов’язана з інформацією в довідниках та енциклопедіях?

Я у медіапросторі. Урок 29

Урок-практикум

«Мультфільм для друга»

Фізична культура (т.).

Урок 31

Спортивне свято у класі

Образотворче мистецтво.

Урок 31

Рекламуємо красиве і корисне

Тема 9.Все повязано з усім

Тиждень 33

Пригода 2.Про жабу Душку та хомячків - сусідів

Понеділок

11.05.20.

Вівторок

12.05.20

Середа

13.05.20

Четвер

14.05.20

Пятниця

15.05.20

Хто мені друг/подруга, а хто – приятель/-ка?

Правила доброчинності

Чому господарювати у природі людина має відповідально?

Як людина може вплинути на збереження природи? Збережемо ми природу – України гарну вроду

ЯДС. Урок 182

Пригода 2.Про жабу Душку та хомячків – сусідів ( за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

Як поети обирають слова серед декількох можливих?

ЯДС (ІФО). Урок 183

Чому добрі вчинки важливі?

Навіщо точно виконувати кроки алгоритму? Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі.

ЯДС (ТЕО). Урок 184

Чи може одна людина змінити щось у світі?

Моделювання та виготовлення виробу із вторинних матеріалів (пластикової пляшки), їх оздоблення за власним задумом бісером, лелітками, тасьмою, стрічками, тощо.

ЯДС. Урок 186

Як захистити планету від сміття?

Що ми знаємо про слова?

ЯДС(МАО). Урок 185

Задачі,у яких описуються процеси:розмін грошей,лічба грошей,підбір грошей на вказану суму.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 92

Одиниці маси – центнер. Додавання і віднімання іменованих чисел

Математика. Урок 93

Розвязування задач на знаходження решти або задачі за допомогою схематичних малюнків.

Українська мова. Урок 153

Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші

Українська мова. Урок 154

Звязок слів у реченні.

Українська мова. Урок 155

Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком)

Українська мова. Урок 156

Звязок слів у реченні. Оповідання

ЯДС (МОВ). Урок 64

Чому у людей, крім власних, інколи бувають прибрані (несправжні) імена?

ЯДС(МОВ). Урок 65

Чому у людей, крім власних, інколи бувають прибрані (несправжні) імена? (продовження)

Фізична культура (т.).

Урок 32

Готуємо спортивне свято

Образотворче мистецтво.

Урок 32

Мистецька подорож до Європи

Тема 9.Все повязано з усім

Тиждень 34

Пригода 3.Історія про вовка Криволапка та братів кабанів

Понеділок

18.05.20.

Вівторок

19.05.20

Середа

20.05.20

Четвер

21.05.20

Пятниця

22.05.20

Людина – частина природи.

Людина – частина суспільства

Як людина може впливати на природу?

Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обовязок.Дисципліна

Як зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі

ЯДС. Урок 187

Пригода 3.Історія про вовка Криволапка та братів – кабанів ( за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

ЯДС. Урок 188

Чому піклування про власне здоровя є відповідальною справою кожного?

ЯДС (ТЕО). Урок 189

Чому піклування про власне здоровя є відповідальною справою кожного?

Культура харчування.

ЯДС (ІФО). Урок 190

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Яку інформацію варто тримати в таємниці?

Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат.

ЯДС. Урок 192

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

ЯДС(МАО). Урок 191

Урок закріплення вмінь розвязувати задачі про вартість.

Життєві ситуації,що розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

Математика. Урок 94

Поняття «без здачі». Розвязування задач на 2-3 дії різних ступенів,які є комбінаціями простих задач

Математика. Урок 95

Поняття «Достатньо грошей», і «недостатньо грошей», «скільки грошей не вистачає?»

Математика. Урок 96

Контрольна робота №8

Українська мова. Урок 157

Підсумковий урок з теми «Речення». Діагностична робота №9 (списування)

Українська мова. Урок 158

Поняття про текст.

Українська мова. Урок 159

Поняття про текст.

Українська мова. Урок 160

Типи текстів

Українська мова. Урок 161

Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей

ЯДС (МОВ). Урок 66

Літературні казки й оповідання українських авторів.

Оксана Іваненко. Казка про маленького Піка

ЯДС(МОВ). Урок 67

Теми дитячого читання.

Олег Буцень. Настуська-вередуська

Я у медіапросторі. Урок 31

Критичний

аналіз медіатекстів

Фізична культура (т.).

Урок 33

Спортивне свято «Подорож до здоров’я»

Образотворче мистецтво.

Урок 33

Мистецька подорож до Європи

Тема 9.Все повязано з усім

Тиждень 35

Пригода 4.Літня мозаїка

Понеділок

25.05.20.

Вівторок

26.05.20

Середа

27.05.20

Четвер

28.05.20

Пятниця

29.05.20

Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища

Зміни в природі навесні

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Як я можу вплинути на своє майбутнє? Що робить людину особливою?

Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру. Переваги, можливості,способи їхнього розвитку

ЯДС. Урок 193

Плануємо літні канікули

ЯДС. Урок 194

Плануємо літні канікули

ЯДС (ТЕО). Урок 195

Плануємо літні канікули

ЯДС (ІФО). Урок 196

Підсумовуємо вивчене.

Життя реальне та віртуальне.

ЯДС. Урок 198

Підсумовуємо вивчене.

ЯДС(МАО). Урок 197

Підсумовуємо вивчене

Математика. Урок 97

Аналіз контрольної роботи

Повторення вивченого за рік

Математика. Урок 98

Повторення вивченого за рік Повторення вивченого за рік

Математика. Урок 99

Повторення вивченого за рік

Українська мова. Урок 162

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком)

Українська мова. Урок 163

Будова тексту. «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович)

Українська мова. Урок 164

Підсумковий урок

Українська мова. Урок 165

Підсумковий урок

Українська мова. Урок 166

Підсумковий урок

ЯДС (МОВ). Урок 68

Опис настою, почуттів,викликаних твором.

Юрій Старостенко. Хто ж винен?

ЯДС(МОВ). Урок 69

Улюблені дитячі книжки

Я у медіапросторі. Урок 32

Маніпулятивні технології та психологічний захист від непотрібної інформації .

Підсумки за рік.

Фізична культура (т.).

Урок 34

Підсумки спортивного року

Образотворче мистецтво.

Урок 34

Перевір свої досягнення

Навчальні екскурсії

Понеділок

01.06.20.

Вівторок

02.06.20

Середа

03.06.20

Четвер

04.06.20

Пятниця

05.06.20

Екскурсія до міської дитячої бібліотеки. Популяризація дитячої книги.

Екскурсія до парку «Природа навколо нас»

Екскурсія до кінотеатру. Перегляд кінофільму з подальшим обговоренням.

Екскурсія до фізкультурно-оздоровчого комплексу.

Екскурсія містом. Пішохідні переходи. Повторення правил дорожнього руху.

Перелік

підручників , методичних посібників, програм,

згідно з якими складено календарне планування

Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл.серед.освіти ( у 2-х ч.) : Ч.2/Інна Большакова,Марина Пристинська. –Харків:Ранок,2019

Математика:підруч.для 2 кл.закл.загал.серед.освіти/ Ольга Гісь,Ірина Філяк.- Харків:Ранок,2019

Я досліджую світ: підруч. для 2 кл. закл.серед.освіти ( у 2-х ч.) : Ч.2/О.В.Волощенко,О.П.Козак.-Київ: Світич,2019

Тижневі модулі з інтегрованого курсу «Українська мова» 2 клас /Ірина Старагіна, Аліна Ткаченко, Людмила Гуменюк, Оксана Волошенюк, авторський колектив під керівництвом Романа Шияна, 2018 – 2019

Мистецтво: підруч.для 2 кл.закл.загал.серед.освіти/Л.М.Масол,О.М.Колотило.-Київ:Генеза,2019

Календарне планування теоретико – методичного розділу програми «Фізична культура» для учнів початкової школи/Москаленко Н.В., Ломако Н.М.,Гут Л.М..- Дніпропетровськ «Інновація» 2009.

Я у медіапросторі. Н а в ч а л ь н а п р о г р а м а для початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів 2-ий рік вивчення / І.Б. Іванова, А.Ю. Кожанова

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!