Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування з німецької мови
4 клас, четвертий рік навчання
за підручником
Німецька мова : підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва- Х. : Ранок , 2015
Навчальний рік: 20--/20-- Семестр І І
№ з/п | Дата | Тема | Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій | Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій | Примітки | |||||
Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | ||||
Тема 4. Шкільне життя | ||||||||||
34 | У школі | Впр. 1, с.100 | Дієслова у 2-й особі однини і множини. | Basteln, hören, laufen, schreiben, singen, sprechen, turnen, übersetzen, spielen, sprechen | Впр. 4, с.101 | Впр. 2, с.101 Впр. 5, с.102 | Впр. 1, с.100 | |||
35 | Улюблені предмети | Впр. 1, с.103 | Deutsch, Werken, die Fächer, Lieblingsfächer, с.205 | Впр. 2, с.103 | Впр. 4, с.104 | Впр. 5, с.104-105 | Впр. 4, с.104 | |||
36 | Дні тижня. Розклад уроків | Впр.1, с. 106 | Порядкові числівники | с.206, | Впр. 4, с.107 Впр.4,с.109 | Впр. 3 с.108 | Впр.2, 3, с.106 | Впр.5, с.110 | ||
37 | Наш урок німецької мови | Впр.1. с.111 | Впр. 2, с.111 | Впр.2, с.111 | Впр.3. с.111, впр.4. с.112 | |||||
38 | Мій портфель | Впр. 1. С.113 | Множина іменників. Впр.2. с.113 | Впр.5, с.115 | Впр.4, с.114 | Впр.6, с.115 | ||||
39 | Чого тут бракує? | Впр.1, с.116 | Вживання заперечення kein | с.206, | Впр.3, с.117 | Впр.2, с.116 | ||||
40 | До школи без кулькової ручки? | Впр.1. с.118 | Прийменник ohne . | с.206, | Впр.2. с.118 | Впр.3. с.118 | ||||
41 | Що тут є? | Безособовий зворот es gibt. Множина іменників | Впр.1, с.120 | Впр.4. с.121 | Впр.3, с.120-12 | Впр.2, с.120-121 | ||||
42 | Наша класна кімната | Впр.1. с.123 | Безособовий зворот es gibt. | Впр.4. с.124 | Впр.2. с.123 | |||||
№ з/п | Дата | Тема | Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій | Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій | Примітки | |||||
Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | ||||
Тема 5. Відпочинок і дозвілля | ||||||||||
43 | Хобі. На дозвіллі | Впр.1, с.129,с.131 | Безособовий займенник man (man kann). | С.209-210 | Впр.4. с.130 | Впр.1, с.129,с.131 | Впр.3. с.129 | Впр.3. с.131 | ||
44 | Мій улюблений герой | Впр.1, с.133 | Впр.3, с.133 | Впр.5, с.134 | Впр.4, с.134 | |||||
45 | Це мої друзі | Впр.1, с.136 | Впр.1, с.136 | Впр.3, с.136 | Впр.2, с.136 | |||||
46 | Улюблений одяг | Впр.1. с.138 | Назви одягу, кольори | Впр.3. с.138,236 | Впр.2. с.138 | |||||
47 | Хто так одягнений? | Назви одягу | Впр.2. с.141 | Впр.1, с.141,236 Впр.3, с.236, 142 | Впр.5, с.143 | |||||
48 | Одяг і дозвілля | Впр.1, с.144 | впр..2, 3 с.144-145 | |||||||
49 | Плани на тиждень | Підтвердження та заперечення висловлень | Впр.2, с.146 | Впр.1. с.146 Впр.3, с.147 | Впр.5, с.148 | |||||
50 | Відпочинок взимку | Впр.1, с.149 | Безособовий займенник man (man kann). | С.211-212 | Впр.3, с.149 | Впр.3, б)с.150 | ||||
51 | Відпочинок влітку | Впр.1, с.152 | Ступені порівняння gern | Впр.1, с.152 | Впр.4, с.153 | Впр.2, с.152 | ||||
52 | Подорожі | Впр.1, с.155 | Впр.1, 2 с.155 | Впр.3, .156 | Впр.5, с.157 | |||||
53 | Де ти був минулого літа? | вживання дієслова war | Dgh-3- c-158 | Впр.5, с.160 | Впр.6, с.160 | |||||
54 | Літні канікули | Впр.1. с.161 | Präteritum | Впр.1. с.161 | Впр.4, с.162 | Впр.2, с.161 | Впр.3, с.161 | |||
№ з/п | Дата | Тема | Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій | Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій | Примітки | |||||
Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | ||||
55 | Повторення. Контроль знань | Проектна робота | впр-3- c-164 | впр-1_2_ c-163 | ||||||
Тема 6. Природа і навколишнє середовище | ||||||||||
56 | Пори року й погода | Впр.1, с.167 | Впр.1, с.167 | С.216 | Впр.3, с.167 | Впр.4, с.168 | Впр.2. с.167 Впр.5, с.169 | |||
57 | Наші улюблені пори року | Безособовий займенник man (man kann). | Впр.2, с.170 | Впр.1, с.170 Впр.3, с.171 | Впр.5, с.172 | |||||
58 | Наші лісові тварини | Впр.2, с.173 | С.219 | Впр.3, 4с.174 | ||||||
59 | Тварини в зоопарку | Впр.1, с.176 | Впр.2. с.177 | Впр.3. с.177 | ||||||
60 | Дикі тварини | С.219-220 | Впр.3, с.180 | Впр.2. с.179 | Впр.1, с.179 | |||||
61 | Домашні тварини | Впр.2, с.182 | Впр.3, 4с.183-184 | |||||||
62 | У селі | Впр.1, с.185 | Впр.3 ,4с.186 | |||||||
63 | Повторення та узагальнення знань | Впр.7. с.191 | Впр.5, с.190 | Впр.3, с.189 | ||||||
64 | Повторення вивченого по темі «Шкільне життя». Контрольна робота: письмо | |||||||||
65 | Повторення вивченого по темі «Відпочинок і дозвілля». Контрольна робота: аудіювання | |||||||||
66 | Повторення вивченого по темі «Природа і навколишнє середовище». Контрольна робота: читання | |||||||||
67 | Повторення вивченого упродовж року. Контрольна робота: говоріння | |||||||||
68 | Систематизація та узагальнення вивченого у з класі Підсумковий урок. ТЕМА |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»