Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Календарне тематичне планування.Фізична культура.1 клас.Нова українська школа.

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

19.09.2021

220

27

0

Опис документу:

Календарне планування з очікуваними результатами.

Метою навчання фізичної культури є всебічний фізичний розвиток особистості учня засобами фізкультурної та ігрової діяльності, формування в молодших школярів ключових фізкультурних компетентностей, ціннісного ставлення до фізичної культури, спорту, фізкультурно-оздоровчих занять та виховання фізично загартованих і патріотично налаштованих громадян України.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фізична культура

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Пояснювальна записка


Метою навчання фізичної культури є всебічний фізичний розвиток особистості учня засобами фізкультурної та ігрової діяльності, формування в молодших школярів ключових фізкультурних компетентностей, ціннісного ставлення до фізичної культури, спорту, фізкультурно-оздоровчих занять та виховання фізично загартованих і патріотично налаштованих громадян України.

Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:

виховання в молодших школярів розуміння значущості занять фізичними вправами, спортивними іграми як важливого засобу зміцнення здоров’я,отримання задоволення, гартування тіла та характеру, самовираження, соціальної взаємодії у процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності;

формування в учнів здатності володіння різними способами рухової

діяльності, виконання фізичних вправ; уміння грати в рухливі та спортивні ігри за спрощеними правилами;

розвиток в молодших школярів здатності встановлювати причинно-наслідкові зв’язки позитивних та негативних чинників щодо стану свого здоров’ята фізичного розвитку;

використовувати різні способи пошуку корисної інформації у довідникових джерелах, у тому числі за допомогою інформаційно-комунікативних технологій і критичного мислення;

формування в учнів здатності творчо застосовувати набутий досвід з фізичної культури, використовувати сили природи для зміцнення здоров’я та фізичного вдосконалення;

розвиток в молодших школярів здатності використовувати навички

самоконтролю і самооцінювання свого фізичного стану, дотримуватися санітарно-

гігієнічних правил та безпечної поведінки в процесі фізкультурно-оздоровчої

діяльності;

розвиток в учнів здатності спілкуватися і взаємодіяти з дорослими й однолітками, співпрацювати та досягати спільних командних цілей у процесі спортивно-ігрової діяльності, використовувати термінологічний апарат з фізичної культури рідною мовою під час фізкультурно-оздоровчої діяльності;

виховання в молодших школярів емоційно-ціннісного ставлення до занять

фізичною культурою та спортом, здатності добирати фізичні вправи для розвитку

фізичних якостей з урахуванням індивідуальних можливостей, бажання керуватися правилами безпечної і чесної гри, уміння боротися, вигравати і програвати; формування зацікавленості досягненнями українських спортсменів на Олімпійських іграх та інших спортивних змаганнях.

Зазначена мета і завдання реалізуються за такими змістовими лініями:

«Рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність».Змістова лінія «Рухова діяльність» передбачає формування в молодших

школярів уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних

вправ, способів рухової та ігрової діяльності, спрямованих на фізичний

розвиток, зміцнення здоров’я та формування в молодших школярів умінь і

навичок володіння різними способами рухової діяльності; здатності виконання

вправ основної гімнастики, організуючих вправ, елементів акробатики, вправ

корегувальної спрямованості та тих, що пов’язані з незвичним положенням тіла у

просторі, ходьбою, бігом, танцювальними кроками, лазінням і перелізанням,

стрибками; навичок володіння м’ячем; розвиток фізичних якостей; формування

правильної постави й профілактику плоскостопості.Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність» передбачає виховання в молодших школярів ініціативності, активності та відповідальності у процесі рухливих і спортивних ігор за спрощеними правилами; забезпечення усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій; формування уміння боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю сприймати поразку,контролювати свої емоції, організовувати свій час і мобілізувати ресурси,оцінювати власні можливості в процесі ігрової та змагальної діяльності,виконувати різні ролі в ігрових ситуаціях, відповідати за власні рішення користуватися власними перевагами і визнавати недоліки в тактичних діях у різних видах спорту, планувати та реалізувати спортивні проекти (турніри,

змагання тощо); формування в молодших школярів умінь і навичок виконання естафет.


Тема

Дата

Ключові компетентності

Очікувані результати

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров'я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила без­печної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети.


4

має уявлення про фізичну культуру як

сукупність різноманітних фізичних вправ,

спрямованих на фізичний розвиток та

зміцнення здоров’я людини;


розуміє терміни з предмету «фізична

культура»;

пояснює значення фізичних вправ для

формування правильної постави;


називає життєво важливі способи пересування

людини;

виконує організовуючі вправи: команди на

шикування в шеренгу, колону по одному, в

коло; розмикання на інтервал;

загальнорозвивальні вправи без предмета

(імітаційного характеру) та з предметами;

комплекс вправ ранкової гігієнічної

гімнастики, присідання тощо;

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загаль­ної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізи­чної підготовленості учнів.


5

має уявлення про фізичну культуру як

сукупність різноманітних фізичних вправ,

спрямованих на фізичний розвиток та

зміцнення здоров’я людини;


розуміє терміни з предмету «фізична

культура»;

пояснює значення фізичних вправ для

формування правильної постави;


називає життєво важливі способи пересування

людини;

виконує організовуючі вправи: команди на

шикування в шеренгу, колону по одному, в

коло; розмикання на інтервал;

загальнорозвивальні вправи без предмета

(імітаційного характеру) та з предметами;

комплекс вправ ранкової гігієнічної

гімнастики, присідання тощо;

Життєво важливі способи пересування людини. Організо­вуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів.


4

має уявлення про фізичну культуру як

сукупність різноманітних фізичних вправ,

спрямованих на фізичний розвиток та

зміцнення здоров’я людини;


розуміє терміни з предмету «фізична

культура»;

пояснює значення фізичних вправ для

формування правильної постави;


називає життєво важливі способи пересування

людини;

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети.


7

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою

лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6];

- виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2

ФІО 1-1.1-7];

- виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8];

- виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2

ФІО 1-1.1-9]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети.


8

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою

лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6];

- виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2

4ФІО 1-1.1-7];

- виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8];

- виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2

ФІО 1-1.1-9]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети.


5

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою

лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6];

- виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2

ФІО 1-1.1-7];

- виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8];

- виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2

ФІО 1-1.1-9]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рух­лива гра.


6

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];


Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закидан­ням гомілок. Біг із високого старту до ЗО м. Рухлива гра.


8

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];


Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із змі­ною напрямку та з високого старту до 30 м. Рухлива гра.


9

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із змі­ною напрямку та з високого старту до 30 м. Рухлива гра.


10

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра.


5

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.


6

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.


5,6

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальноро­звивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалос­ті. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.


4

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.


5

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом дво­ма ногами.


4

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];


Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.


4

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з про­суванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра.


8

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг.


7

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.


7

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Правила техніки безпеки під час занять з м'ячем. Органі­зовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем (вправи з великим м'ячем). Рухлива гра.


6

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.


8

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];


Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.


4

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета.


5

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета.


5

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Перекидання м'яча у парах. Рухли­ва гра.


5

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];


Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м'яча у парах. Рухли­ва гра.


4

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.


7

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра, естафета.


10

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


9

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних

вправ за показом учителя / учительки з використанням різних

предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

- виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

- виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];


Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гім­настичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


10

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гім­настичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


10

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з пре­дметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.


10

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з пре­дметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.


5

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з пре­дметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.


6

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Постава як основа здоров'я. Організовуючі вправи. Зага­льнорозвивальні вправи для формування правильної пос­тави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


4

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


7

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


7

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


6

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.


4

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієніч­ної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвит­ку гнучкості. Рухлива гра.


5


Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієніч­ної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі ска­калкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакал­кою. Вправи для розвитку гнучкості.


5

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

2 семестр

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різно­види ходьби, бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.


8

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакал­кою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визна­чення динаміки фізичної підготовленості учнів.


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.


7

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.


9

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.


8

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби.


7

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри.


6

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри.


5

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри.


4

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, пятах. Рухливі ігри


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка.


6

володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину; стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг [1 ФІО 1.1]; виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці); швидкості – повторний біг на 3–4х10 м; пришвидшення з різних вихідних положень; витривалості – біг почергово з ходьбою; пересування на лижах; нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, Вправи для розвитку фізичних якостей. 59 нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; координації – пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, “човниковий” біг 4х9 м, 3х10 м [1 ФІО 1.2]; [1 ФІО 1.3];

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри


7

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги;


8

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами


10

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою


10

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки )


10

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом),


9

володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину; стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг [1 ФІО 1.1]; виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці); швидкості – повторний біг на 3–4х10 м; пришвидшення з різних вихідних положень; витривалості – біг почергово з ходьбою; пересування на лижах; нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. Вправи для оволодіння навичками стрибків. Вправи для розвитку фізичних якостей. 59 нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; координації – пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, “човниковий” біг 4х9 м, 3х10 м [1 ФІО 1.2]; [1 ФІО 1.3];

Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень)


9

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні


9

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави


9

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування


4

володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину; стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг [1 ФІО 1.1]; виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці); швидкості – повторний біг на 3–4х10 м; пришвидшення з різних вихідних положень; витривалості – біг почергово з ходьбою; пересування на лижах; нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, пружні Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. Терміни з предмету «фізична культура». Фізичні вправи – засіб формування правильної постави. Життєво важливі способи пересування людини. Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи; Вправи для оволодіння навичками пересувань. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. Вправи для оволодіння навичками стрибків. Вправи для розвитку фізичних якостей. 59 нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; координації – пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, “човниковий” біг 4х9 м, 3х10 м [1 ФІО 1.2]; [1 ФІО 1.3];

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами


4


Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед.


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізання через перешкод [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою» [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах


5

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі


4

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою;


6

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою» [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи,


7

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках).


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою» [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1]; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою» [1 ФІО 1.1]; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем [1 ФІО 1.3];

Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками.


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри. Естафети.


4

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.


9

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Ходьба «змійкою». Біг до 500 м . Фітбол-аеробіка. Ігри.


10

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри


10

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6]; - виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9]

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим мячем. Рухливі ігри


9

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6]; - виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9]

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого мяча із-за голови. Рухливі ігри


9

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.


10

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6]; - виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9]

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.


10

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих

ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2

ФІО 2-3.3-2];

- пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб

краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2

ФІО 2-3.3-3];

- розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них

приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

- пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО

2-3.3-5]

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.


9

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих

ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2

ФІО 2-3.3-2];

- пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб

краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2

ФІО 2-3.3-3];

- розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них

приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

- пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО

2-3.3-5]

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м;


7

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри


5

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри


4

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри


5

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих

ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2

ФІО 2-3.3-2];

- пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб

краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2

ФІО 2-3.3-3];

- розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них

приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

- пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО

2-3.3-5]

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .


6

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.


4

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6]; - виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9]

Стрибки без використання предметів: на місці, ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.


9

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.


10

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих

ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2

ФІО 2-3.3-2];

- пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб

краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2

ФІО 2-3.3-3];

- розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них

приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

- пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО

2-3.3-5]

Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом


10

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];

Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихідних положень. Підсумковий урок.


8

виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо [1 ФІО 1.1];



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.