Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарне планування з всесвітньої історії ,11кл, підручник І.Щупака

Всесвітня історія

Для кого: 11 Клас

21.08.2020

1252

119

0

Опис документу:
На допомогу молодому вчителю - календарне планування ,11 клас , ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 10–11 класи» (рівень стандарту, профільний рівень), наказ Міністерства освіти і науки України від 23.11.2017 № 1407. (35 год.) Підручник: Щупак І.Я. Всесвітня історія. (рівень стандарту): підр.для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К. : Оріон,2019.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

11 клас

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ


Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 10–11 класи» (рівень стандарту, профільний рівень),

наказ Міністерства освіти і науки України від 23.11.2017 № 1407.

(35 год.)

Підручник: Щупак І.Я. Всесвітня історія. (рівень стандарту): підр.для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К. : Оріон,2019.

з/п

Дата

Тема, зміст уроку

Примітки

1.

2.

3.

4.

Розділ 1. Облаштування повоєнного світу.

1

Ялтинсько – Потсдамська система міжнародних відносин. ООН. Практичне заняття. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

§1

2

Початок Холодної війни.

§2

Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства.

3

Постіндустріальне ( інформаційне) суспільство.

§3

4

Боротьба за громадянські праваі права меншин. Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

§4

5

Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства

§5

6

Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни

§6

7

Італія і Франція у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§7

8

Від ЄЕС до ЄС

§8

9

Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§9

10

Урок узагальнення і контролю знань «Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства».

§10

РОЗДІЛ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси.

11

Результати Другої світової війни для народів Центрально – східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії.

§11

12

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині,Румунії та Польщі

§12-13

13

Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині.

Практичне заняття. “Празька весна” 1968 року.

§14

14

СРСР: від епохи Сталіна до перебудови

§15-16

15

«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи.Розпад СРСР, Югославії та Чехословаччини.

§17

16

Росія наприкінці ХХ- на початку ХХІ ст. Політична, економічна, ідеологічна експансія Росії в регіоні.

§18

17

Урок узагальнення та контролю знань «Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси».

§19

Розділ 4. Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку.

18

Японія у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§20

19

Китай у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§21

20

Індія і Пакистан у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§22

21

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема.

§23

22

Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність

§24

23

Латинська Америка у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§25

24

Африка у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§26

25

Урок узагальнення і контролю знань «Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку».

§27

Розділ 5. Міжнародні відносини.

26

Динаміка Холодної війни.

§28

27

Період «розрядки» в міжнародній політиці

§29

28

Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України.

§30

29

Урок узагальнення і контролю знань «Міжнародні відносини».

§31

Розділ 6. Повсякденне життя і культура.

30

Постіндустріальне ( інформаційне) суспільство.НТР

§32

31

Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§33

32

Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.

§34

33

Урок узагальнення і контролю знань « Повсякденне життя і культура».

§35

34

Узагальнення з курсу

35

Підсумковий урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.