Календарне планування з образотворчого мистецтва для розумово відсталих дітей 6 клас 2 сем.

Опис документу:
• Розширення уявлень про засоби художньої виразності у декоративно-прикладному мистецтві. Створення елементів орнаменту для рушника, сорочки на основі традиційних елементів народної вишивки. • Різноманітність форм українського традиційного посуду (куманець, макітра, глечик, горнятко тощо). Декорування розписом посуду за українськими мотивами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва 6 клас (0,5 год. на тиждень)

II семестр

Тема 2.2: МАЛЮВАННЯ З НАТУРИ

17

0,5

Колір як засіб вираження характеру й настрою. Застосування контрастних та наближених колірних сполучень для передачі характеру образу.

18

0,5

Хроматичні та ахроматичні кольори. Елементарне ознайомлення з технікою “гризайль”.“Стоять дерева під моїм вікном…”,(кольорові олівці)

19

0,5

Створення станкової гравюри на папері у техніці гратографії. “Котик мій сіренький”,(крейда)

20

0,5

Об’ємні форми. Ознайомлення з анімалістичним жанром у графіці, живопису, скульптурі.

21

0,5

Особливості портретного жанру. Вправи на малювання обличчя дитини (дорослої людини). Розпис портрету (обличчя) у фас. Жіночій образ. Чоловічій образ. “Малюємо людину(кольорові олівці)

22

0,5

Створення динамічного образу людини з передачею в узагальненій формі характерних рухів. “Портрет матусі(гуаш) Тематичне оцінювання

Тема 3 Тематичне малювання(4 год)

23

Як художники зображають дерева”. Орієнтовні твори: І. Труш “Самотня сосна”, А. Куїнджі “Березовий гай”, І. Шишкін “Дуби”, М. Пономарьов “Сосни”, О. Лаптєв “В’яз”, “Тополі в Ковалівці”, Т. Шевченко “Дуб”, А. Пластов “Темні верби”, Ф. Васильєв “Дерево”.

24

Природні перевтілення. Будова стовбура, крони дерев різних порід. “Природа рідного краю”(кольорові олівці)

25

Взаєморозташування елементів композиції з урахуванням їх форм та розмірів для передачі плановості. “Будівництво(фломастери)

26

Лінійна перспектива.

27

Створення багатофігурної композиції за різдвяними мотивами. “Рухливі розваги дітей взимку”(кольорові олівці)

28

Створення композиції до мультфільму в техніці імітації вітража. “Улюблені герої мультфільмів(воскові крейди)

29

Начерки на патріотичну тематику “Свято Перемоги”(гуаш)

30

Ознайомлення з технікою набризку (аерографією).

31

Художнє відтворення образів довколишнього середовища, користуючись технікою набризку (аерографією). “Зачарований ліс(простий олівець). Тематичне щцінювання

32

Повторення за II семстр

33

Узагальнюючий урок за рік

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!