Календарне планування з образотворчого мистецтва для розумово відсталих дітей 6 клас 1 сем.

Опис документу:
• Розширення уявлень про засоби художньої виразності у декоративно-прикладному мистецтві. Створення елементів орнаменту для рушника, сорочки на основі традиційних елементів народної вишивки. • Різноманітність форм українського традиційного посуду (куманець, макітра, глечик, горнятко тощо). Декорування розписом посуду за українськими мотивами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва 6 клас (0,5 год. на тиждень)

уроку

Кільк. годин

Дата

Коркція

Тема

Навчальні досягнення учнів

I семестр

Тема 1: Декоративне малювання(5 год)

1

1

11.09

Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва.Засоби художньої виразності у декоративно-прикладному мистецтві. Створення елементів орнаменту для рушника, “Диво рушника”(кольорові олівці)

Учень (учениця):

виявляє стійкий позитивний інтерес до декоративно-прикладного мистецтва, конкретних народних художніх промислів України та прийомів роботи народних майстрів;

розпізнає та характеризує (*під керівництвом учителя):

  • види декоративно-ужиткового мистецтва (розпис, кераміка, народна іграшка тощо);

  • декоративні композиції, види візерунків та орнаментів і прийоми стилізації;

  • символи в українських творах декоративно-ужиткового мистецтва;

  • матеріали та інструменти для декоративного розпису;

має уявлення (*без засвоєння термінології на елементарному рівні) про:

  • художні засоби виразності декоративно-прикладного мистецтва;

  • способи трансформації реальної форми у декоративну;

  • різноманітність форм українського традиційного посуду;

  • узгодженість декору українського національного костюму з основною формою та деталями;

  • види декоративних композиційних схем;

аналізує та порівнює (*під керівництвом учителя) види орнаментів, колір і поєднання з формою предметів;

уміє (*робить спроби за допомогою вчителя):

  • дотримуватися певної послідовності в процесі виконання декоративної композиції;

  • складати і виконувати візерунок, орнамент, свідомо застосовуючи ритм і симетрію, декоративну виразність кольору;

  • добирати гармонійно поєднувані кольори для візерунка чи декоративного оформлення предметів;

  • створювати декоративну композицію, узгоджуючи її форму та орнаментацію;

  • використовувати елементи художніх засобів оформлювальної графіки в декоративній композиції;

  • застосовувати штампи, трафарети;

дотримується правил техніки безпеки під час роботи з різними художніми матеріалами та інструментами.

2

1

25.09

“Український національний костюм як витвір мистецтва”. Орієнтовні твори: В. Тропінін “Пряля”, “Українець”, “Дівчина з Поділля”, О. Мурашко “Селянська родина”

3

1

09.10

Декорування розписом посуду за українськими мотивами.

«Що робить посуд гарним» (гуаш)

4

1

30.10

Ознайомлення з українським національним костюмом. Узгодженість декору з основною формою та деталями. “Прикрашаємо тканину”(кольорові олівці)

5

1

13.11

Створення декоративної композиції з декоративно перероблених природних форм. ”, “На городі бузина…”(гуаш).Тематичне оцінювання

Тема 2.1 МАЛЮВАННЯ З НАТУРИ(2 год)

6

1

27.11

Розширення уявлень про скульптуру, її види. Незвичайні матеріали художника-скульптора. Особливості створення художнього образу в об’ємі. “Декоративний вазон”(кольорові олівці)

Учень (учениця):

виявляє позитивний інтерес до образотворчого мистецтва та образотворчої діяльності;

знає (*має елементарні уявлення):

  • підпорядкованість форми та розміру елементів композиції;

  • виражальні особливості різних художніх матеріалів, що застосовуються в образотворчому мистецтві;

  • основні пропорції та особливості будови людини;

  • елементарні правила зображення об’ємних предметів;

7

1

11.12

Предковічні символи України. Створення композиції з Державних символів. “Державні символи України”(гуаш). Зображення ритуальних, святкових предметів, прикрас, карнавальних масок. “Новорічні прикраси(гуаш).Узагальнюючий урок за семестр.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!