Календарне планування з образотворчого мистецтва 3 клас

Опис документу:
Календарне планування складено згідно з розвантаженими та оновленими навчальними програмами для початкової школи, затвердженими на Колегії Міністерства освіти і науки України 04.08.2016р. та чинними підручниками для 3 класу. Для вчителів початкової школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

За альбомом-посібником А.Бровченко, Н.Копитіної «Чарівний пензлик»

(1 година на тиждень)

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

У майстернях графіка і живописця

1.

«В гостях у художників». Екскурсія або відео мандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання. Виконання композиції «Витівки принцеси Лінії»

03/09

2.

Вибір засобів виразності графіки для передавання характеру форми та поверхні зображуваних об’єктів та предметів. Виконання композиції «Які бувають дерева?»

10/09

3.

Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах Виконання композиції «Вітер з гаєм розмовляє»

17/09

4.

Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. Актуалізація знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Виконання композиції «Дзвінкоголосий півник».

24/09

5.

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Виконання композиції «Дарунки осені».

01/10

6.

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки. Виконання композиції « Осінь золотиста барвами горить»

08/10

7.

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Виконання композиції «Вечір на сопілці грає»

15/10

8.

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель «по-мокрому». Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Виконання композиції «Серед поля мак розцвів»

22/10

У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

15/09

92-102

9.

Мандрівка до майстерні художника-скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання.

Передача основної форми будови тварин у простих позах. Ліплення тварин «Африканські звірі».

05/11

10.

Виражальні можливості об’ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні. Створення рельєфу «Запишався наш павич»

12/11

11.

Робоче місце архітектора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора.

Виконання композиції «Гарна хатка».

19/11

12.

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. Виконання композиції «Смарагдове місто».

26/11

13.

Матеріали, інструменти й обладнання народних майстрів. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Виконання композиції «Декоративна тарілка».

03/12

14.

Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Виконання аплікації «Найкращий виріб гончаря».

10/12

15.

Узагальнення і систематизація знань.

17/12

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

16.

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні). Виконання композиції «Зимова казка».

24/12

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!