Календарне планування з музичного мистецтва для розумово відсталих дітей 6 клас 1 сем.

Опис документу:
Програма з музичного мистецтва для 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та ґрунтується на положеннях Концепції державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами. Програма враховує національні музично-педагогічні традиції та сучасні тенденції розвитку музичної культури в Україні та за її межами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно- тематичне планування музичне мистецтво 6 клас (0,5 год на тиждень)

№ уроку

Кільк. год

Дата

Корекція

Тема

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Тема 1:Музика і мистецтво(3 год)

1

1

04.09

Зв’язок музики з літературою через споріднені за характером образи. Спільне і відмінне між музикою та літературою у відображенні навколишнього світу

Учень:

  • спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики;

  • виявляє спільне і відмінне між музикою та літературою у відображенні навколишнього світу (за допомогою вчителя);

  • виражає власне емоційно-естетичне ставлення до споріднених образів (за допомогою вчителя);

Розвиток сприймання музики на основі вивчення споріднених образів;

емоційних реакцій у процесі знайомства з творами мистецтва;

стимуляція асоціативного мислення;

збагачення словникового запасу на основі виявлення споріднених образів у мистецтві;

3

1

18.09

Порівняння музичних та літературних творів, які відображають різноманітні явища життя, зокрема, на прикладах вокальних (пісня) хорових (кантата) та музично-сценічних (опера, балет) жанрів.

5

1

02.10

Синтез музичного та літературного мистецтв у театрі і кінематографі. Поєднання музичних та літературних творів. Тематичне оцінювання

Тема 1.2 : Музика і мистецтво(5)

7

1

23.10

Виконання народних та композиторських пісень, які розкривають основні завдання теми.

  • розуміє і роз’ясняє зміст твору;

  • розпізнає основні засоби музичної виразності твору,

  • виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних та літературних образів;

  • має уявлення про музичні терміни і поняття;

  • користується музичною термінологією (у межах програмового матеріалу).

розвиток музичної пам’яті;

стимуляція слухової пам’яті та стабілізація інтересу до слухання музики;

уточнення назв музичних музичних творів та їх жанрів;

формування: узагальнення і

усвідомлення суттєвих ознак певного поняття;

збагачення словникового запасу на основі вивчення музичних термінів.

9

1

06.11

Вокально-хоровий спів. Вокально-хорові засоби музичної виразності у процесі виконання творів

11

1

20.11

Імпровізація простих мелодичних зворотів та ритмічного супроводу до пісень.

13

1

04.12

Інтерпретація змісту прослуханих та виконаних музичних творів.Основні засоби музичної виразності твору

15

1

18.12

Засвоєння основних музичних понять і термінів: вокаліз, кантата, мюзикл, лібрето, сценарій, опера.Узагальнюючий урок за 1 семестр

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!