Опублікував/ла:
Календарне планування з математики ІІ семестр 6 клас
№ уроку | Дата проведення | Кіль-ть годин | Тема | Державні вимоги | Примітка |
(ІІ семестр – 76 год, 4 год на тиждень) | |||||
10 | Тема 6. Коло. Круг. Діаграми. | Учень пояснює, що таке: коло, круг, круговий сектор записує і пояснює: формули довжини кола і площі круга зображує та знаходить на малюнках: коло і круг, круговий сектор розв’язує вправи , що передбачають: знаходження довжини кола і площі круга | |||
65 | 1 | Коло. Довжина кола | |||
66 | 1 | Розв’язування задач | |||
67 | 1 | Круг. Площа круга. Круговий сектор | |||
68 | 1 | Розв’язування задач. Самостійна робота | |||
69 | 1 | Циліндр. Конус. Куля. | |||
70 | 1 | Розв’язування задач | |||
71 | 1 | Стовпчасті та кругові діаграми | |||
72 | 1 | Розв’язування задач | |||
73 | 1 | Розв’язування задач. Самостійна робота | |||
74 | 1 | Контрольна робота №6 | |||
10 | Тема 7. Раціональні числа | Учень наводить приклади: додатних та від’ємних чисел, протилежних чисел, цілих та раціональних чисел пояснює, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа розв’язує вправи , що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел | |||
75 | 1 | Додатні і від’ємні числа. Число 0. | |||
76 | 1 | Координатна пряма | |||
77 | 1 | Протилежні числа | |||
78 | 1 | Цілі числа. Раціональні числа. | |||
79 | 1 | Модуль числа | |||
80 | 1 | Розв’язування найпростіших рівнянь і нерівностей, які містять модуль | |||
81 | 1 | Порівняння раціональних чисел | |||
82 | 1 | Розв’язування вправ, які передбачають порівняння раціональних чисел | |||
83 | 1 | Розв’язування вправ . Самостійна робота | |||
84 | 1 | Контрольна робота № 7 | |||
11 | Тема 8. Додавання і віднімання раціональних чисел | Учень формулює правила виконання додавання та віднімання раціональних чисел обґрунтовує властивості додавання раціональних чисел розв’язує вправи , що передбачають: додавання та віднімання раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні та від’ємні числа | |||
85 | 1 | Додавання від’ємних чисел | |||
86 | 1 | Додавання чисел з різними знаками | |||
87 | 1 | Властивості додавання | |||
88 | 1 | Розв’язування вправ . Самостійна робота | |||
89 | 1 | Віднімання раціональних чисел | |||
90 | 1 | Розв’язування вправ . | |||
91 | 1 | Розв’язування вправ, що передбачають додавання і віднімання раціональних чисел | |||
92 | 1 | Розкриття дужок | |||
93 | 1 | Розв’язування вправ . Самостійна робота | |||
94 | 1 | Розв’язування вправ, що передбачають додавання і віднімання раціональних чисел. | |||
95 | 1 | Контрольна робота № 8 | |||
15 | Тема 9. Множення і ділення раціональних чисел | Учень пояснює, що таке: подібні доданки пояснює правила: множення і ділення раціональних чисел; правила розкриття дужок, зведення подібних доданків обґрунтовує властивості множення раціональних чисел розв’язує вправи , що передбачають: множення і ділення раціональних чисел; розкриття дужок, зведення подібних доданків | |||
96 | 1 | Множення раціональних чисел | |||
97 | 1 | Розв’язування вправ, що передбачають множення раціональних чисел | |||
98 | 1 | Властивості множення раціональних чисел. Переставна і сполучна властивості множення. | |||
99 | 1 | Степінь від’ємного числа з натуральним показником | |||
100 | 1 | Коефіцієнт. | |||
101 | 1 | Розподільна властивість множення. Застосування розподільної властивості множення до обчислення значень числових виразів | |||
102 | 1 | Застосування розподільної властивості множення до перетворення буквених виразів | |||
103 | 1 | Зведення подібних доданків | |||
104 | 1 | Розв’язування вправ . Самостійна робота | |||
105 | 1 | Ділення раціональних чисел | |||
106 | 1 | Розв’язування вправ, що передбачають ділення раціональних чисел | |||
107 | 1 | Застосування властивостей ділення до раціональних чисел | |||
108 | 1 | Розв’язування вправ. Самостійна робота | |||
109 | 1 | Множення і ділення раціональних чисел. | |||
110 | 1 | Контрольна робота № 9 | |||
13 | Тема 10. Рівняння. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. | формулює: основні властивості рівнянь розв’язує вправи , що передбачають: розв’язання рівнянь з використанням правил, які ґрунтуються на основних властивостях рівняння розв’язує : текстові задачі за допомогою рівнянь | |||
111 | 1 | Рівняння. Основні властивості рівнянь. Перенесення доданків з однієї частини рівняння до іншої. | |||
112 | 1 | Рівняння. Основні властивості рівнянь. Множення обох частин рівняння на одне й те саме число. | |||
113 | 1 | Застосування основних властивостей рівнянь | |||
114 | 1 | Схема розв’язування рівнянь | |||
115 | 1 | Застосування схеми розв’язування рівнянь | |||
116 | 1 | Особливі випадки розв’язування рівнянь | |||
117 | 1 | Розв’язування рівнянь. Самостійна робота | |||
118 | 1 | Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх сумою | |||
119 | 1 | Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх різницею. | |||
120 | 1 | Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Знаходження чисел за їх відношенням | |||
121 | 1 | Розв’язування текстових задач на рух за допомогою рівнянь | |||
122 | 1 | Розв’язування за допомогою рівнянь задач, за умовою яких відбувається зміна величин | |||
123 | 1 | Розв’язування задач і вправ . Самостійна робота | |||
124 | 1 | Контрольна робота № 10 | |||
17 | Тема 11. Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина. | Учень пояснює, що таке: координатна пряма, координатна площина формулює означення перпендикулярних і паралельних прямих класифікує взаємне розміщення прямих на площині будує та знаходить на малюнках : координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки та косинця; графіки залежностей між величинами по точках розв’язує вправи , що передбачають: знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час, температура, тощо) | |||
125 | 1 | Перпендикулярні прямі. Побудова перпендикулярних прямих | |||
126 | 1 | Розв’язування задач, що передбачають застосування поняття перпендикулярних прямих | |||
127 | 1 | Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих | |||
128 | 1 | Розв’язування задач, що передбачають застосування поняття паралельних прямих | |||
129 | 1 | Координатна площина. Знаходження координат точки. | |||
130 | 1 | Координатна площина. Побудова точки за її координатами. | |||
131 | 1 | Координатна площина. Координатні чверті | |||
132 | 1 | Розв’язування задач. Самостійна робота | |||
133 | 1 | Побудова графіків залежностей між величинами, поданими у вигляді таблиці | |||
134 | 1 | Побудова графіків залежностей між величинами, заданими формулами | |||
135 | 1 | Аналіз графіків залежностей між величинами | |||
136 | 1 | Розв’язування вправ . Самостійна робота | |||
137 | 1 | Контрольна робота № 11 | |||
138 | 1 | Повторення теми «Подільність натуральних чисел» | |||
139 | 1 | Повторення теми «Звичайні дроби» | |||
140 | 1 | Повторення теми «Відношення і пропорції» | |||
141 | 1 | Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.
20 грн
5 грн
5 грн
5 грн
10 грн