Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

календарне планування з корекційно-розвиткової роботи з «Розвиток мовлення» 3 клас для дітей з інтелектуальним порушенням

Інклюзивна освіта

Для кого: 3 Клас

31.10.2021

132

32

0

Опис документу:

Календарне планування з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» 3 клас для дітей з інтелектуальним порушенням складене згідно програми з корекційно - розвиткової роботи "Розвиток мовлення" - автор Хайдарова О.С.

Перегляд
матеріалу
Отримати код














Календарне планування

з корекційно – розвиткової роботи

«Розвиток мовлення»

3 клас

для дітей з інтелектуальним порушенням







Підготувала вчитель філії «Спаська гімназія»

Савлук Людмила Леонідівна























2021-2022 н.р.









Календарне планування

з корекційно – розвиткової роботи

«Розвиток мовлення»

3 клас

п/п

Зміст заняття

Дата

Примітка


Розвиток навичок мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання). Розвиток усного мовлення. Накопичення активного словникового запасу.



1-2

Слухання-розуміння мовлення вчителя. Повторення речення.



3-4

Поняття про живу та неживу природу. Що належить до природи?



5-6

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки.



7

Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного.



8-9

Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків



10

Пори року.



11

Уявлення про погоду.



12

Вітер, хмари, опади



13

Поділ речень з 2-4 слів на слова.




Розвиток комунікативних здібностей.




Вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.



14-15

Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. (Органи слуху, мовлення, чуттів людини.)



16




Розрізнення різних звуків – шумів (стук, дзвін, дзенькіт, гудіння, плескання) та мовних звуків, звукосполучень під час спостережень оточуючої дійсності та ігри.



17

Голоси та звуки природи. Шум дерев, струмка, моря..



18-19



Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах.



20-21

Поняття про добу: день, ніч.



22

Формування зорових еталонів букв:

-знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків;

-впізнавання букв, накладених одна на одну;

-виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок;

-складання букв з паличок, паперових смужок, проволоки за зразком;

-доповнення відсутнього елемента букви;

-називання та порівняння графічно



23

Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв (мама, сон, сом, папа, липа, молоко…), співвідношення слів з предметами, які вони називають.




24

(Осінь. Сезонні зміни у природі. Овочі, фрукти. Похолодання, випадання дощів, зміна забарвлення листя, листопад.)



25

Складання індивідуальних альбомів вивчених слів, використання їх для вирішення задач навчального та практичного характеру.



26

Тварини свійські: кіт, собака, корова. Зовнішній вигляд.




Продовжити вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.



27

Утворення та читання закритих трьохбуквених складів, які є словом (сом).



28

Зима.



29

Сезонні зміни у природі.



30 -31

Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка



32-33

Утворення та читання закритих та відкритих двохбуквених складів; читання таблиці складів.



34-35

Утворення та читання слів з вивчених складових структур. Співвідношення слів з предметами, малюнками.



36

Вибіркове читання слів.



37

Тварини дикі: вовк, заєць. Зовнішній вигляд.



38-39

Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви.



40


Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно.



41

Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд.



42


Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок).



43

Охорона тварин.



44-46

Друкування слів з вивчених складових структур або букв: за зразком, під диктовку, підписання малюнків вивченими словами.




Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.




47

Написання вивчених букв.

Знайомство з правилами роботи в зошиті: письмо зліва направо, робочий рядок, поля.



48


Удосконалення вмінь орієнтуватися в зошиті, користуватися письмовим приладдям.



49-52

Предмети побуту, які нас оточують. Користування ними.



53-54

Знайомство з писемним варіантом букв на основі співвідношення їх з друкованими буквами.



55-56

Написання вивчених писемних букв. Правила з’єднання при писемному написанні.



57

Списування.



58

Весна. Сезонні зміни у природі.



59-60

Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів.



61-62

Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень.



63

Складання коротких слів з розрізної азбуки (з допомогою вчителя).



64-65


Практичне ознайомлення з правилом вживання крапки в кінці речення.


66

Літо. Сезонні зміни у природі.



67-68

Ягоди, фрукти, овочі.



69

Відпочинок влітку.



70

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.


















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.