Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарне планування з фізичної культури для 2 класу на 2 семестр.

Фізична культура

Для кого: 2 Клас

24.01.2021

197

16

1

Опис документу:
Календарне планування з фізичної культури для 2 класу на 2 семестр. Складено за Типовою освітньою програмою Р. Б. Шияна. В плануванні додано очікувані результати навчання відповідно до програми. 3 год. у тиждень.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування 2 клас ІІ семестр

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Складено за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) 3 год/тиждень

Тема

Очікувані результати

Дата

Примітки

1

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час уроків фізкультури.

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] - пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - після виконання фізичних вправ визначає, що було складно зробити і чого досягнув/ -ла [2 ФІО 3-2.1-3]; - виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1];

2

Способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3-2.3-2]; - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4];

3

Ранкова гігієнічна гімнастика. Різновиди ходьби.

Базова рухова активність - виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3]; - виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2]; - описує ознаки впливу фізичного навантаження на власний організм [2 ФІО 3-2.1-4]

4

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ). Різновиди бігу. Рухливі ігри.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

5

Різновиди ходьби та бігу. Вправи без предметів. Рухливі ігри.

Базова рухова активність- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

6

Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри.

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; - пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

7

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, пятах. Рухливі ігри

Базова рухова активність- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2]; - пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

8

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна.

Базова рухова активність- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2]; - описує ознаки впливу фізичного навантаження на власний організм [2 ФІО 3-2.1-4]

9

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри.

Базова рухова активність- виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

10

Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги;

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3] Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

11

Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1]; - переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

12

Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою.

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - після виконання фізичних вправ визначає, що було складно зробити і чого досягнув/ -ла [2 ФІО 3-2.1-3]; - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5];

13

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положе-ннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкидан-ням дрібних предметів.

Базова рухова активність - долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6]; - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1]; - пояснює роль загартування для зміцнення здоров’я людини [2 ФІО 3-2.2-3]

14

Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом),

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9] Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2]; - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4];

15

Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень)

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4];

16

Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

17

Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку описує ознаки впливу фізичного навантаження на власний організм [2 ФІО 3-2.1-4] - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

18

Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, мотузку з місця, з прямого розбігу

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - після виконання фізичних вправ визначає, що було складно зробити і чого досягнув/ -ла [2 ФІО 3-2.1-3];

19

Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; Турбота про стан здоров’я та безпеку описує ознаки впливу фізичного навантаження на власний організм [2 ФІО 3-2.1-4] - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

20

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

21

Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед.

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює роль загартування для зміцнення здоров’я людини [2 ФІО 3-2.2-3] - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4];

22

Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Турбота про стан здоров’я та безпеку описує ознаки впливу фізичного навантаження на власний організм [2 ФІО 3-2.1-4] - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

23

Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1];

24

Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3] Ігрова та змагальна діяльність учнів - розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

25

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою;

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює роль загартування для зміцнення здоров’я людини [2 ФІО 3-2.2-3] - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5];

26

Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи,

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

27

Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах).

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3] Ігрова та змагальна діяльність учнів - спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3-2.3-2];

28

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9] Ігрова та змагальна діяльність учнів - розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

29

Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками.

Базова рухова активність - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - пояснює роль загартування для зміцнення здоров’я людини [2 ФІО 3-2.2-3]

30

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1]; - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5];

31

Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Ігри

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2]; - пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

32

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу . Рухливі ігри

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

33

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5] - пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

34

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого мяча із-за голови. Рухливі ігри

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5] - пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2]; - пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

35

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи [2 ФІО 1-1.1-8]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

36

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

Базова рухова активність - виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

37

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - застосовує рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, Ігрова та змагальна діяльність учнів - задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності [2 ФІО 2-1.3-2] - активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5] Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3-2.3-2];

38

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри.

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9] Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

39

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

40

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

41

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри.

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4]; - пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

42

Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри.

Базова рухова активність - виконує метання різними способами на дальність та в ціль [2 ФІО 1-1.1-7]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

43

ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

44

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

45

Стрибки без використання предметів: на місці. Ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухливі ігри.

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту [2 ФІО 1-1.1-9] Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1]; - пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

46

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскосто-пості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

47

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1]; - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5];

48

Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи на свіжому повітрі для зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку [2 ФІО 3-2.3-3];

49

Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихідних положень

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3-2.3-2]; - виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4];

50

Вправи для розвитку швидкості . Біг на місці з максимальною частотою кроків, виконання максимальної кількості рухів за одиницю часу

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1]; - добирає вправи за вподобаннями [2 ФІО 3-2.3-6]

51

Вправи для розвитку витривалості. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м;

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує вправи на свіжому повітрі для зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку [2 ФІО 3-2.3-3]; - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5];

52

Вправи для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою; біг у чергува-нні з ходьбою до 1000 м

Базова рухова активність - виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1] Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3-2.3-2]; - пояснює цінність зусиль для формування характеру [2 ФІО 3-2.3-5];

53

Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції

Базова рухова активність - виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4]; - розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2]; Турбота про стан здоров’я та безпеку - виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3-2.3-2]; - виконує вправи на свіжому повітрі для зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку [2 ФІО 3-2.3-3];

54

ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри Підсумковий урок.

Базова рухова активність - виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1]; Ігрова та змагальна діяльність учнів - грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3-1]; - застосовує рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності [2 ФІО 2-1.3-2]

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.