Календарне планування з англійської мови для 6 класу

Англійська мова

Для кого: 6 Клас

17.08.2021

344

13

0

Опис документу:
Календарне планування для роботи з учнями 6 класу з поглибленим вивченням англійської мови за підручником "Full Blast! 2" by H.Q. Mitchell 2010 рік видавництво MM Publications. Календарне планування на перший та другий семестр.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ


Навчальний. рік___________________ Семестр________ Вчитель___________________________________________________________________________ Клас_____________

Підручник: Full Blast 2


Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1

Hello

Повторення. Вміти представитись, дні та місяці.

Правила ввічливості при знайомстві

Дні тижня, місяці

Країни і національності

Дієслово to be

Короткі діалоги



Доповнювати текст

Складати речення

Робота в парах

WB p.4 b

2

Hello

Повторення. Розповідати про родину, особисті речі

Уважно стежити за презентованою інформацією

Члени родини

Особисті речі

Have got


Короткі діалоги


Доповнювати текст

Складати речення

Робота в парах

SB p.5 ex.6

скл. діалог

3

Hello

Повторення. Особисті речі.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Особисті речі

There is/There are

Запитання

Possessive adjectives

Короткі діалоги


Доповнювати текст

Складати речення

Робота в парах

С. 124 вивч. нові ЛО


4

Hello

Повторення вивченого граматичного матеріалу.

Розрізняти граматичні структури

Вивчені ЛО з теми

Дієслово to be

Have got

There is/There are

Запитання

Possessive adjectives


Доповнювати текст

Складати речення


WB p.7 j

5

Module 1

That’s me!

A

My school

Обговорення повсякденних дій, шкільне життя

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повсякденні дії

Шкільне життя

Present simple

Прислівники частоти

Прийменники часу


/ʌ/, /æ/, /eı/



Школа

мистецтв



Опис школи


Робота в парах

WB pp. 8-9

6

Module 1

That’s me!

A

My school

Обговорення повсякденних дій, шкільне життя

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повсякденні дії

Шкільне життя

Present simple

Прислівники частоти

Прийменники часу


/ʌ/, /æ/, /eı/

Звуки

Доповнювати текст



SB p.9b

розп. про школу

7

Module 1

Thats me!

B

At home

Домашні обов'язки

Мова як найважливіший засіб спілкування

Предмети домашнього вжитку

Домашні обов'язки

Прислівники частоти дії



Короткі діалоги


Комікси

Доповнювати текст


Робота в парах

WB p. 10

8

Module 1

That’s me!

B

At home

Домашні обов'язки

Мова як найважливіший засіб спілкування

Предмети домашнього вжитку

Домашні обов'язки

Прислівники частоти дії


Короткі діалоги


Комікси

Доповнювати текст


Робота в парах

WB p.11

9

Module 1

Thats me!


Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Скласти план до тексту

10

Module 1

Thats me!


Узагальнення знань з теми

Формування навичок самоконтролю


Present simple



Доповнювати текст

Складати речення


Повт. вивч. ЛО з теми

11

Module 1

Thats me!

C

My style

Опис одягу.

Описування ситуацій

Розрізняти тимчасові і тривалі дії


Одяг і аксесуари

Present progressive. Present simple

Дієслова стану


Телепрограма


Діалог подруг


Опис одягу


Діалогічне мовлення

WB р. 12а

12

Module 1

Thats me!

C

My style

Мій стиль. Вивчення граматичного матеріалу.

Розрізняти тимчасові і тривалі дії

Одяг і аксесуари

Present progressive. Present simple

Дієслова стану


Телепрграма


Діалог подруг



Опис одягу


Діалогічне мовлення

SB p.13 ex.5b нап. про свій одяг

13

Module 1

Thats me!

D

In my free time

Розповідь про заняття у вільний час


Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Заняття у вільний час

Особові займенники

Присвійні займенники

Присвійний відмінок

Короткі діалоги про клуби


Розповідь про себе

Групове дослідження

WB p. 14

14

Module 1

Thats me!

D

In my free time

Висловлювання вподобання і бажання

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Заняття у вільний час

Особові займенники

Присвійні займенники

Присвійний відмінок

Короткі діалоги про клуби


Розповідь про себе

Групове дослідження


SB p.15 ex.6 нап. про себе

15

Module 1

Thats me!

E

Meet my friend

Описувати зовнішність і характер людей

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Зовнішність, характер

Порядок прикметників



My Best Friend

Опис найкращого друга


Гра

С. 124 вивч. нові ЛО


16

Module 1

Thats me!

E

Meet my friend

Мій кращий друг

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Зовнішність, характер

Порядок прикметників

Короткі діалоги

Опис найкращого друга

Гра

Підгот. розповідь про друга

17

Module 1

Thats me!


Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування


Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

18

Module 1

Thats me!


Повторення вивченого матеріалу Culture Corner

p. 130

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. лексич. матер.

19

Module 1

Thats me!

Round-up

Обговорення повсякденних дій обов'язків, характеру та зовнішності людей

Формування навичок самоконтролю

Повсякденні дії

Дозвілля

Шкільні предмети

Меблі

Предмети домашнього вжитку

Характер

Зовнішність

Present simple

Present progressive






Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB pp. 16-17

20

Module 1

That’s me!


Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу


Test 1

Повт. вивч. грам. матер.

Обладнання та матеріали: підручник, друкований зошит, магнітофон,CDдиски, тематичні картки, постери.



Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

21

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Описування минулих подій

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Дії на відпочинку

Past simple

Вимова закінчень минулого часу


Діалог про подорож


Робота в парах

WB р.18

22

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Розповідь про відпочинок

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Дії на відпочинку

Past simple

Вимова закінчень минулого часу

Діалог про подорож


Робота в парах

WB р.19

23

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Розвиток навичок писемного мовлення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Дії на відпочинку

Past simple

Вимова закінчень минулого часу


Доповнювати текст

Складати речення



С. 124 вивч. нові ЛО нап.

24

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Виконання граматичних вправ

Розрізняти дії у минулому

Дії на відпочинку

Past simple

Вимова закінчень минулого часу


Виконання вправ

Вивч. правило с.21

25

Module 2

Exploring

B

City tour

Обговорення видів транспорту

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Транспорт

Could


Прикметники і прислівники способу дії



Досліджуючи Бангкок

'Яким транспортом я користуюсь'


Робота в парах

WB р. 20

26

Module 2

Exploring

B

City tour

Розповідь про здібності

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Здібності

Could


Прикметники і прислівники способу дії

Бесіда про здібності

Робота в парах

WB р. 21

27

Module 2

Exploring

B

City tour

Розвиток навичок діалогічного мовлення

Розрізняти дії у минулому

Правильні та неправильні дієслова

Правильні та неправильні дієслова

Стародавні цивілізації

Складати речення



SB p.23 ex. 4

28

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

Дослідження минулого. Стародавній Єгипет

Розуміти основну ідею прочитаного

Почуття

Used to


Інтерв’ю


Стародавні цивілізації

Доповнювати текст

Складати речення


Колишні звички

WB p. 22А

29

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

Дослідження минулого. Стародавній Єгипет

Розрізняти дії у минулому

Часові показники

Used to


Інтерв’ю


Стародавні цивілізації



WB p. 23D

30

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

Розвиток навичок читання

Розуміти основну ідею прочитаного

Часові показники

Used to




SB p.25 ex5нап. що ти робив і не робив 5 р. тому

31

Module 2

Exploring


Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування


Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Вивч. нові ЛО

32

Module 2

Exploring



Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу


Виконання тесту

Повт. неправ. дієсл.

33

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

Відомі особистості

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Сторони світу

Особові займенники


Відомі дослідники

Життя Х.Колумбп

WB p. 24В

34

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

Знамениті дослідники

Розуміти основну ідею прочитаного

Правильні та неправильні дієслова

Особові займенники

Відомі дослідники

Джеймс Кук

Нап. твір про Колумба с.27 в.5 підручник

35

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

Виконання граматичних вправ

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Правильні та неправильні дієслова

Особові займенники

Відомі дослідники

Виконання завдань

Вивч. таблицю непр. дієсл.

36

Module 2

Exploring

E

A school trip

Шкільна подорож до печери

Вживання прислівників і слів-зв’язок в письмовому мовленні

Сталі вирази

Слова-зв'язки


Бесіда про шкільну подорож

Електронний лист про подорожі;

WB p. 25А

37

Module 2

Exploring

E

A school trip

Шкільна подорож до музея

Розуміти основну ідею прочитаного

Сталі вирази

Слова-зв'язки

Бесіда про шкільну подорож

Електронний лист про подорожі;

Нап. ел. лист про шк.подорож

c. 29 в.D

38

Module 2

Exploring

E

A school trip

Розвиток діалогічного мовлення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Сталі вирази

Слова-зв'язки

Бесіда про шкільну подорож


Скл. діалог про шк.подорож

39

Module 2

Exploring


Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування


Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

40

Module 2

Exploring

Round-up


Опис минулих подій, свої почуття

Формування навичок самоконтролю

Відпочинок,транспорт, подорожі

Past simple

Could

Used to

Слова-зв'язки



Читання з метою пошуку інформації

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB pp. 26-27

41

Module 2

Exploring

Culture page


Опис засобів транспорту

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Транспорт

Слова-зв'язки

Пісня ‘Me and My board'

Means of transport around the world



Монологічне мовлення

С.31 чит. І переклад.

42

Module 2

Exploring


Повторення вивченого матеріалу

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Пісня ‘Me and My board’

Means of transport around the world

Складати речення


Повт. вивч. правила

43

Module 2

Exploring


Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Тест 2

Повт. табл.. непр. дієсл.

Обладнання та матеріали: підручник, друкований зошит, магнітофон,CDдиски, тематичні картки, постери.


44

Module 3

Adventure

A

Ouch!

Нещасні випадки у нашому житті

Робити припущення на основі зорової опори

Частини тіла

Нещасні випадки

Past progressive


Короткі діалоги з поліцейським

Опис нещасного

випадку


Рольова гра

WB p. 28

45

Module 3

Adventure

A

Ouch!

Давайте поговоримо про нещасний випадок!

Робити припущення на основі зорової опори

Частини тіла

Нещасні випадки

Past progressive

Короткі діалоги з поліцейським

Опис нещасного

випадку


Рольова гра

WB p. 29

46

Module 3

Adventure

A

Ouch!

Розвиток писемного мовлення

Робити припущення на основі зорової опори

Частини тіла

Нещасні випадки

Past progressive

Короткі діалоги з поліцейським

Опис нещасного

випадку


Рольова гра

Нап. про нещасний випадок с.35 підручник

47

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

Розповідь про загадковий випадок

Визначати послідовність дій

Загадкові події

Past simple

Past progressive

Підрядні часу

Загадкові історії


Радіо програма



Робота в парах

WB p. 30

48

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

Загадкові випадки у нашому житті

Визначати послідовність дій

Загадкові події

Past simple

Past progressive

Підрядні часу

Загадкові історії



Робота в парах

WB p. 31

49

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

Виконання граматичних вправ

Визначати послідовність дій

Загадкові події

Past simple

Past progressive

Підрядні часу

Загадкові історії


Робота в парах

Вивч. правило

50

Module 3

Adventure

B


Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Скл. план

51

Module 3

Adventure

C

At the funfair

Веселощі. Розваги

Знаходити, розуміти і передавати нову інформацію

Ярмарок

Їжа

Розваги

Some / any / no



/ı/, /i:/, /aı/

Випадок на ярмарку


Короткі діалоги



Діалогічне мовлення

WB p. 32

52

Module 3

Adventure

C

At the funfair

Внесення, приймання, відмовляння від пропозицій

Знаходити, розуміти і передавати нову інформацію

Ярмарок

Їжа

Розваги

Some / any / no


Випадок на ярмарку


Короткі діалоги

Діалогічне мовлення

WB p. 33

53

Module 3

Adventure


Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу


Виконання завдань

Повт. вивч. правила


Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

54

Module 3

Adventure

D

Wild world

Висловлення емоцій, переказ подій, опис книжок

Познайомити з творчістю Дж.Лондона

Емоції

Слова з some / any / no / every

White Fang


Обговорення прочитаного

WB p. 34

55

Module 3

Adventure

D

Wild world

Висловлення емоцій, переказ подій, опис книжок

Познайомити з творчістю Дж.Лондона

Емоції

Слова з some / any / no / every

White Fang

Обговорення прочитаного

Вивч. правило

56

Module 3

Adventure

D

Wild world

Розвиток навичок аудіювання

Познайомити з творчістю Дж.Лондона

Емоції

Слова з some / any / no / every

White Fang

Обговорення прочитаного

Переказ тексту с.40

57

Module 3

Adventure

E

How unlucky!

Розповідаймо цікаві історії з нашого життя!

Логічно зв’язувати думки

Нещасні випадки

Слова-зв’язки


Lucky or Unlucky?

Написання історії за картинками


WB p, 35

58

Module 3

Adventure

E

How unlucky!

Розповідаймо цікаві історії з нашого життя!

Логічно зв’язувати думки

Нещасні випадки

Слова-зв’язки

Lucky or Unlucky?

Розповідь історії за картинками


Розп. історію

59

Module 3

Adventure

E

How unlucky!

Як написати історію про себе

Логічно зв’язувати думки

Нещасні випадки

Слова-зв’язки

Lucky or Unlucky?

Написання історії за картинками


Нап. історію про себе

60

Module 3

Adventure


Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

61

Module 3

Adventure

Round-up

Описувати минулі, події, пропозиції, висловлювати емоції

Формування навичок самоконтролю

Емоції

Їжа,розваги

Нещасні випадки

Some / any / no / every

Визначення правильності / неправильності відповіді

Доповнювати текст

Складати речення


Діалогічне мовлення

WB pp. 36-37

62

Module 3

Adventure


Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Тест 3

Повт. вивч. правила

Обладнання та матеріали: підручник, друкований зошит, магнітофон,CDдиски, тематичні картки, постери.


63

Module 4

Places

A

Around town

Вчимося робити пропозиції, просити про послуги, описувати місця

Дозволи, ввічливі прохання, пропозиції та словесні формули для їх вираження

Місто

Can / could / may / might


/k/, / s/


Короткі діалоги

В місті’


Діалоги з опорою

на картинки

WB p. 38

64

Module 4

Places

A

Around town

Вчимося робити пропозиції, просити про послуги, описувати місця

Дозволи, ввічливі прохання, пропозиції та словесні формули для їх вираження

Місто

Can / could / may / might



Короткі діалоги

‘В місті’

Діалоги з опорою

на картинки

WB p. 39

65

Module 4

Places

B

How do I get there?

Вчимося вказувати напрямки, описувати розташування, читати карту


Розуміти інструкції

Нпрямки

Прийменники місця і руху

Короткі діалоги


Діалог про комп’ютерну гру

Знаходження маршруту



Робота в парах

WB p. 40

66

Module 4

Places

B

How do I get there?

Навколо міста

Розуміти інструкції

Нпрямки

Прийменники місця і руху


Короткі діалоги


Діалог про комп’ютерну гру

Знаходження маршруту



WB p. 41

67

Module 4

Places

C

City vs. Country

Порівняння міста і села

Робити порівняння

Типи будівель

Опис будинка

Вищий ступінь порівняння прикметників

Опитування


Опис будинків

Групова робота

Порівняння

WB p. 42

68

Module 4

Places

C

City vs. Country

Порівняння міста і села

Робити порівняння

Типи будівель

Опис будинка

Вищий ступінь порівняння прикметників

Опитування


Опис будинків

Групова робота

Порівняння

WB p. 43

69

Module 4

Places

D

Outer space

Сонячна Система

Надати відомості про Сонячну Систему

Космос

Найвищий ступінь порівняння прикметників




Сонячна Система



Гра

Робота в парах

WB p. 44

70

Module 4

Places

D

Outer space

Сонячна Система

Надати відомості про Сонячну Систему

Космос

Найвищий ступінь порівняння прикметників



Сонячна Система


Гра

Робота в парах

Вивч. правило

71

Module 4

Places

E

Where I live

Вчимося розуміти знаки, описувати місто

Запобігання повторам в писемному мовленні

Місто

Способи уникнення повторів


Радіооголошення


Опис Парижа


Опис міста


WB p. 45



72

Module 4

Places

E

Where I live

Твоє місто. Опис свого міста

Запобігання повторам в писемному мовленні

Місто

Способи уникнення повторів


Радіооголошення


Опис Парижа

Опис міста


Опис свого міста

73

Module 4

Places

Round-up

Описувати міста, напрямки руху, робити порівняння

Формування навичок самоконтролю


Космос

Місто

Модальні дієслова

Ступені порівняння прикметників



Доповнювати текст

Складати речення



WB pp. 46-47

74

Culture page


Опис Шотландії

Ознайомити з особливостями інших культур



Пісня ‘Unlucky Day


Scotland


Монологічне мовлення

С. 57 чит. і перекл..

75

Module 4

Places


Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Тест 4

Повт. вивч. правила

76

Module 4

Places


Повторення вивченого матеріалу

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. ЛО

77

Контроль аудіювання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. правила чит.

78

Контроль читання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. грам. матер.

79

Контроль письма

Формування навичок самоконтролю

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. усні теми

80

Контроль мовлення

Формування навичок самоконтролю

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. матер.


3

To the Top 2 (продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

81

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Компютерний світ. Вивчення нових лексичних одиниць.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Комп'ютер


Нові ЛО

Плани на вихідні




с. 126 5а вивч. нап.


82

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Компютерний світ. Розвиток навичок читання та аудіювання.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Комп'ютер

Going to

Present progressive for future


/e/ /i:/

Діалог


Плани на вихідні


Робота в парах

WB p. 48

83

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Розвиток писемного мовлення.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Комп'ютер

Going to

Present progressive for future


/e/ /i:/


Плани на вихідні


Робота в парах

WB p. 49

84

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Виконання граматичних вправ.

Формування навичок самоконтролю

Комп’ютер

Going to

Present progressive for future


/e/ /i:/


Плани на вихідні


Робота в парах

с. 61 вивч. правило нап.

85

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Розвиток діалогічних навичок.

Мова як найважливіший засіб спілкування

Комп’ютер

Going to

Present progressive for future


/e/ /i:/

Діалог


Плани на вихідні


Робота в парах

SB впр. 5b

с.61нап. про плани на вих.


86

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Що ж відбуватиметься у майбутньому?

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Знаки зодіаку

Will

Знаки зодіаку

Припущення щодо

свого життя


Робота в парах

с. 126 5b

вивч. нап.

87

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Знаки зодіаку. Припущення щодо свого майбутнього

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Знаки зодіаку

Will

Діалог


Припущення щодо

свого життя


Робота в парах

WB p. 50

АВ

88

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Знаки зодіаку. Припущення щодо свого майбутнього. Виконання граматичних вправ.

Формування навичок самоконтролю

Знаки зодіаку

Will

Діалог


Припущення щодо

свого життя


Робота в парах

с. 63 вивч. правило нап.

89

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

SB впр. 5b

с. 63 нап. про своє життя через 15р

90

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Моє майбутнє. У провидиці.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Знаки зодіаку

Will

Діалог


Припущення щодо

свого життя


Робота в парах

WB p.50с

91

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. правила

92

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Збережемо довкілля!

Навчальна практика.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Матеріали


Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні


Робота в парах

с. 126 5с

вивч. нап.

93

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Поговоримо про свої обов’язки і про заборони

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Матеріали

Must / have to

Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні


Робота в парах

WB p. 51

94

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Поговоримо про свої обов’язки і про заборони

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Матеріали

Must / have to

Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні


Робота в парах

WB p. 52

95

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Розвиток діалогічного мовлення. Виконання вправ.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Матеріали

Must / have to

Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні


Робота в парах

SB впр. 5с. 65 нап. що нам слід і не слід роб. у шк..


96

Module 5

Danger

D

Protect the animals

Захист тварин

Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

Conditional sentences I

Телепередача



Інтернет стаття

Текст про тварин, яким загрожує знищення


Робота в парах

с. 126 5d

вивч. нап

97

Module 5

Danger

D

Protect the animals

Допоможіть врятувати дельфінів!

Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

Conditional sentences I

Телепередача



Інтернет стаття

Текст про тварин, яким загрожує знищення


Робота в парах

WB p. 53

98

Module 5

Danger

D

Protect the animals

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування


Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

99

Module 5

Danger

D

Protect the animals

Зникаючі види тварин

Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

Conditional sentences I

Короткі діалоги

Робота в парах

с. 67 вивч. правило нап., повт.

вивч. лексичні одиниці

100

Module 5

Danger

D

Protect the animals

Захист тварин. Розвиток

мовленнєвих навичок.

Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

Conditional sentences I

Короткі діалоги

Робота в малих групах

WB p. 53

101

Module 5

Danger

D

Protect the animals

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. правила

102

Module 5

Today and tomorrow

E

I’m looking forward to it

Влаштування вечірок.

Складання діалогів.

Ввічливе прийняття і відхилення запрошень

Вечірки

Структури для внесення ропозицій

Підготовка вечірки


Електронний лист

Запрошення на вечірку


Робота в парах

WB p.54

с. 126 5е нап.

103

Module 5

Today and tomorrow

E

I’m looking forward to it

Влаштування вечірок.

Розвиток навичок аудіювання.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Вечірки

Структури для внесення ропозицій

Підготовка вечірки


Запрошення на вечірку


Скласти діалог та вивч. нап.

104

Module 5

Today and tomorrow

E

I’m looking forward to it

Запрошення на вечірку


Ввічливе прийняття і відхилення запрошень

Вечірки

Структури для внесення ропозицій

Електронний лист

Запрошення на вечірку


Скл запрош. на вечірку

105

Module 5

Today and tomorrow

E

I’m looking forward to it

Запрошення на вечірку. Написання е-mail


Ввічливе прийняття і відхилення запрошень

Вечірки

Структури для внесення ропозицій

Електронний лист

Запрошення на вечірку


Робота в парах

SB p. 69

еx. D нап.

ел. запрош.

106

Module 5

Today and tomorrow

E

I’m looking forward to it

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування


Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Скл. план

107

Module 5

Today and tomorrow

E

I’m looking forward to it

Розвиток граматичних навичок. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Вечірки

Комп'ютер

Матеріали

Дикі тварини

Going to

Must / have to

Will

Conditional I


Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB p.55

108

Module 5

Today and tomorrow

Round-up

Повторення вивченого матеріалу.

Формування навичок самоконтролю

Вечірки

Комп'ютер

Матеріали

Дикі тварини

Going to

Must / have to

Will

Conditional I



Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB pp. 56-57

109

Test 5

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу




Повт. вивч. матер.

110

Module 6

Team spirit

A

Whats on?

Улюблені телепередачі

Уважно стежити за презентованою інформацією

Телепрограми

Present Perfect simple


Уривки з телепередач




Розповідь про

друга

WB p. 58

с. 126 6а вивч. нап.

111

Module 6

Team spirit

A

Whats on?

Улюблені телепередачі.

Розвиток навичок письма.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Телепрограми

Present Perfect simple


Уривки з телепередач




WB p. 59


112

Module 6

Team spirit

A

Whats on?

Улюблені телепередачі.

Розвиток діалогічного мовлення.

Особливості часових форм англійського дієслова

Телепрограми

Present Perfect simple


Уривки з телепередач



Діалогічне мовлення

Скл. діалог і вивч. нап.

113

Module 6

Team spirit

A

Whats on?

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

114

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Обговорення музичних груп. Правильні і неправильні дієслова.

Розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки


Музика

Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

Інтерв'ю


Опис професій

Опис досвіду

Робота в парах

WB p. 60

с. 126 6в вивч. нап.

115

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Музична індустрія. Розвиток навичок аудіювання.

Особливості часових форм англійського дієслова

Музика


Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

Інтерв'ю


Опис професій

Опис досвіду

Робота в парах

Вивч. табл. непр. дієсл.

116

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Музика у нашому житті.

Навчальна практика.

Особливості часових форм англійського дієслова

Музика


Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already


Опис професій

Складання речень

WB p. 61


117

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Мої музичні вподобання.

Особливості часових форм англійського дієслова

Музика


Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

Музичні вподобання

Складання речень

Впр. 5 с. 75 скл. діалог

118

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. матер.

119

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Спортивні команди моєї мрії.

Мова як найважливіший засіб спілкування

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Діалог



Діалогічне мовлення

WB p. 62

с. 126 6с вивч. нап.

120

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Футбольний клуб Барселона.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Робота з Інтернет джерелами інформація про ФК Барселона

Бесіда

с. 77 вивч. правило

121

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Найкраща спортивна команда. Розвиток навичок аудіювання.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Діалог



Складання речень

Впр. 5а с. 77 усно

122

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Моя улюблена спортивна команда.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Монолог про свою ул. команду

Складання речень

Впр. 5в с.77 нап. твір

123

Module 6

Team spirit

D

Team work

Професії у нашому житті.

Ознайомлення з різними видами професій

Професії

Question tags

Різновиди професій


С. 126-127 6d вивч. нап. WB p.63

124

Module 6

Team spirit

D

Team work

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Скл. план

125

Module 6

Team spirit

D

Team work

Небезпечні професії.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Професії

Question tags

Різновиди професій

Діалогічне мовлення

WB p.64




4


To the Top 2 (продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

126

Module 6

Team spirit

Е

Get active!

Будь активним і здоровим!

Особливості часових форм англійського дієслова

Спортивні знаряддя

Узагальнення часових форм


Монологи про спорт

Електронний лист


WB p. 65

с. 127 6е вивч. нап.

127

Module 6

Team spirit

Е

Get active!

Вид спорту, яким я займаюсь.

Особливості часових форм англійського дієслова

Спортивні знаряддя

Present Perfect simple

Розділові запитання


Монологи про спорт

Електронний лист


c. 81 SB ex. D нап. e-mail

128

Module 6

Team spirit

Round-up

Повторення вивченого матеріалу.

Формування навичок самоконтролю

Телебачення

Музика

Спорт

Професії

Present Perfect simple

Розділові запитання





Доповнювати текст

Складати речення


Монологічне мовлення

WB pp. 66-67

129

Culture page


Відомі парки Лондона та Нью-Йорка.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Парки

Узагальнення часових форм


Пісня ‘Where did it all go wrong?’


Central Park, Hyde Park




Діалогічне мовлення

Підгот. презентації про парки Лондона

130

Test 6

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу




Повт. вивч. матер

131

Module 7

Teen life

A

What’s wrong?

Хвороби. Симптоми хвороб.

Ввічливість при наданні порад

Хвороби

Should

Діалог між друзями


Складати речення


Робота в парах

WB p. 68

с.127 7а вивч. нап.

132

Module 7

Teen life

A

Whats wrong?

Що трапилось? Хвороби. Надання порад при захворюванні.

Ввічливість при наданні порад

Хвороби

Should

Розмова брата і сестри

Складати речення


Робота в парах

WB p. 69

вивч. правило с. 87


133

Module 7

Teen life

A

Whats wrong?

Що трапилось? Хвороби. Надання порад при захворюванні.

Ввічливість при наданні порад

Хвороби

Should

Діалог

Складати речення


Робота в парах

с. 87 впр. 5 скл. діалог

134

Module 7

Teen life

A

Whats wrong?

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

135

Module 7

Teen life

B

Messages

Повідомлення. Скорочення в текстових повідомленнях

Особливості написання смс-повідомлень

Інтернет-сленг



/ʊ/, /u:/

Телефонна розмова


Chatspeak

Записки, нотатки

WB p. 70

(В); с. 127 7b вивч. нап.

136

Module 7

Teen life

B

Messages

Повідомлення. Скорочення в текстових повідомленнях

Особливості написання смс-повідомлень

Інтернет-сленг

/ʊ/, /u:/

Телефонна розмова


Chatspeak

Записки, нотатки

WB p. 70

(с)

137

Module 7

Teen life

B

Messages

Написання повідомлення. Розвиток навичок письма.

Особливості написання смс-повідомлень

Інтернет-сленг


Телефонна розмова


Chatspeak

Записки, нотатки

с.89 впр. 5

нап. повід.

138

Module 7

Teen life

C

Lets go shopping

Покупки. Опис одягу.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

В магазині

Розміри

Too / enough

One / ones




Діалоги в магазині



Рольова гра


WB p. 71

с. 127 7с вивч. нап.

139

Module 7

Teen life

C

Lets go shopping

У магазині. Складання діалогів.

Активно застосовувати мову, що вивчається

В магазині

Розміри

Too / enough

One / ones



Діалоги в магазині


Рольова гра


WB p. 72

вивч. правило с. 91


140

Module 7

Teen life

C

Lets go shopping

У магазині. Розвиток граматичних навичок. Виконання вправ.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

В магазині

Розміри

Too / enough

One / ones



Діалоги в магазині


Рольова гра


Скл. діалог та вивч. нап.

141

Module 7

Teen life

C

Lets go shopping

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. матер

142

Module 7

Teen life

D

Think healthy

Харчові звички.

Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування

Їжа та напої

How much / how many

Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little

Харчові звички учнів




Опис звичок, пов’язаних з харчуванням



WB p. 73

с. 127 7d вивч. нап.

143

Module 7

Teen life

D

Think healthy

Чи є фаст фуд здоровою їжею?

Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування

Їжа та напої

How much / how many

Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little

Швидка їжа

Діалогічне мовлення

WB p. 74 вивч. правило с. 93


144

Module 7

Teen life

D

Think healthy

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

145

Module 7

Teen life

D

Think healthy

Харчові звички підлітків.

Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування

Їжа та напої

How much / how many

Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little

Харчові звички учнів



Опис звичок, пов’язаних з харчуванням



Впр. 4 с. 93 нап. про свої їстівні звички

146

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Проблеми підлітків. Поради друзям.

Ввічливість при наданні порад

Сталі вирази для порад

Присвійний відмінок займенників і іменників


Проблеми підлітків

Лист до журналу


Робота в парах

WB p. 75

с. 127 7е вивч. нап.

147

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Надання поради другу, який має проблему.

Ввічливість при наданні порад

Ввічливість при наданні порад

Присвійний відмінок займенників і іменників

Проблеми підлітків

Лист до журналу


Робота в парах

С. 94 вивч. правило

148

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Написання листа до журналу

Ввічливість при наданні порад

Ввічливість при наданні порад

Присвійний відмінок займенників і іменників

Проблеми підлітків

Лист до журналу


Робота в парах

Впр. 3 с. 95 нап. лист

149

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Проблеми підлітків. Поради друзям.

Ввічливість при наданні порад

Ввічливість при наданні порад

Присвійний відмінок займенників і іменників

Проблеми підлітків

Лист до журналу


Робота в парах


150

Module 7

Teen life

Round-up

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Хвороби

В магазині

Їжа та напої


Вирази кількості

Присвійний відмінок



Доповнювати текст

Складати речення


Монологічне мовлення

WB pp. 76-77

151

Test 7

Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. матер


152

Module 8

Fame

A

In the headlines

Підлітки у газетних заголовках.

Навчальна практика.

Елементи зв'язного мовлення

Суфікси прикметників

Who / which / that

Стаття в газеті


Випуск новин


Діалогічне мовлення

WB p. 78; с.127 8а вивч. нап.

153

Module 8

Fame

A

In the headlines

Підлітки у газетних заголовках. Розвиток навичок читання.

Елементи зв'язного мовлення

Суфікси прикметників

Who / which / that

Стаття в газеті


Випуск новин

Діалогічне мовлення

WB p. 79 вивч. правило с. 99

154

Module 8

Fame

A

In the headlines

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

155

Module 8

Fame

A

In the headlines

Виконання граматичних вправ.

Формування навичок самоконтролю

Суфікси прикметників

Who / which / that

Стаття в газеті


Випуск новин

Діалогічне мовлення

Впр. 5 с. 99 скл. діалог

156

Module 8

Fame

B

You can be a star

Ми можемо стати відомими.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги




Робота в групах

WB p. 80; с. 127 8в вивч. нап.

157

Module 8

Fame

B

You can be a star

На репетиції. Розвиток навичок читання та аудіювання.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги


Діалог на репетиції


Робота в групах

Вивч. правило с. 101

158

Module 8

Fame

B

You can be a star

Ти можеш бути зіркою! Розвиток навичок мовлення.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги


Робота в групах

WB p. 81

159

Module 8

Fame

B

You can be a star

Ти маєш талант? Виконання вправ.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги


Робота в парах

Скл. діалог с. 101 впр. 5

160


Узагальнення знань з теми

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. матер

161

Module 8

Fame

C

Hot off the press

Преса. Як створюється журнал.

Слухати і розуміти звуковий потік

Професії

Present simple passive

Інтерв’ю



Опис професій

Доповнювати текст

Діалогічне мовлення

WB p. 82 (А); с. 127 8с вивч. нап.

162

Module 8

Fame

C

Hot off the press

Інтерв’ю з редактором журналу. Розвиток навичок аудіювання.

Слухати і розуміти звуковий потік

Професії

Present simple passive

Інтерв’ю



Опис професій

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB p. 82 (ВС); вивч. правило с. 103

163

Module 8

Fame

C

Hot off the press

Вивчення граматичного матеріалу. Виконання вправ.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Професії

Present simple passive

Інтерв’ю



Опис професій

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

С. 103 впр. 5В скл. речення

164

Module 8

Fame

D

And the winner is...

У світі кіно. Церемонія нагородження Оскаром.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Нагороди

Past simple passive


«Німі» голосні

Нові слова та сталі вирази


Відомі факти

Доповнювати текст

Складати речення


Робота в парах

WB p. 83; с. 127 8d вивч. нап.

165

Module 8

Fame

D

And the winner is...

У світі кіно. Вивчення граматичного матеріалу. Виконання вправ.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Нагороди

Past simple passive



Нові слова та сталі вирази


Відомі факти

Доповнювати текст

Складати речення


Робота в парах

WB p. 84; вивч. правило с. 105

166

Module 8

Fame

E

What a film!

Мій улюблений фільм.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Кіно

Passive Voice


Анотація фільму

Опис фільму


Робота в парах

WB p. 85

167

Module 8

Fame

E

What a film!

Обговорення улюбленого фільму.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Кіно

Passive Voice


Анотація фільму

Опис фільму


Робота в парах

Вивчити правило

168

Module 8

Fame

E

What a film!

Написання анотації до улюбленого фільму.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Кіно

Passive Voice


Анотація фільму

Опис фільму


Робота в парах

Дописати анотацію

169

Module 8

Fame

Round-up

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Почуття

Професії

Нагороди,

Кіно

So / neither

Present simple passive

Past simple passive





Доповнювати текст

Складати речення


Монологічне мовлення

WB pp. 86-87

170

Culture page


Описувати виставу


Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Мюзікли


Пісня ‘Superstar’


Популярні мюзікли



Діалогічне мовлення

Підгот. до контрольної роботи

171

Final test

Узагальнення знань з теми

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу




Повт. вивч. правила

172

Контроль аудіювання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу




Повт. усні теми

173

Контроль мовлення

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу




Повт. вивч. 15

правила

174

Контроль письма

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року


Узагальнення граматичного матеріалу



Повт. вивч. ЛО

175

Контроль читання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу




Повт. вивч. матер.


6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.