Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування уроків української мови в 2 класі (ІІ семестр)

Інклюзивна освіта

Для кого: 2 Клас

30.12.2019

1558

107

0

Опис документу:
Календарне планування уроків української мови в 2 класі за підручником «УКРАЇНСЬКА МОВА та читання» К. І. Пономарьової за зошитом з розвитку мовлення «Малюю словом» 2 клас К.І. Пономарьової (інклюзивне навчання)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків української мови в 2 класі

за підручником «УКРАЇНСЬКА МОВА та читання» К. І. Пономарьової

за зошитом з розвитку мовлення «Малюю словом» 2 клас К.І. Пономарьової

(інклюзивне навчання)

уроку, сторінка в посібнику / зошиті

Дата проведення

Тема

ІІ СЕМЕСТР

(4 години на тиждень)

65

С. 72 - 73

Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Списування речень з прикметниками.

66

С. 74 - 75

Ознайомлення з терміном «прикметники». Добір прикметників для опису пір року. Складання та списування речення про улюблену пору року.

67

С. 76 - 77

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті.

68

С. 77 - 78

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником.

69

С. 79 - 80

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником.

70

С. 80-81

Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками.

71

С. 28-30

(зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Малюю зимові розваги”

72

С. 82 - 83

Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням.

73

С. 83 - 84

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками.

74

(робота з портфоліо, з МАК)

Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник

75

(робота з портфоліо, картки)

т.

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Диктант

76

С. 85 - 86

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті.

77

С. 87 - 88

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників.

78

С. 31 - 33

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Розповідаю про допомогу птахам”

79

С. 89 - 90

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу по ролях. Складання та списування речень про власні вподобання

80

С. 90 - 91

Змінювання дієслів за числами. Утворення словосполучень дієслова з іменником

81

С. 92 - 93

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання речення за світлинами

82

С. 93 - 94

Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Списування речень з дієсловами.

83

С. 95 - 96

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова та списування речень з багатозначними дієсловами.

84

С. 96 - 97

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту.

85

С. 34 - 36

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Малюю домашніх улюбленців”

86

(робота з портфоліо, робота з МАК)

Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово

87

(картки, робота з портфоліо)

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань .

88

С. 98 - 99

Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?.

89

С. 100 - 101

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті.

90

С. 102 - 103

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять.

91

С. 103 - 104

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником.

92

С. 37 - 39

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Розповідаю за кадрами фільму”

93

(картки, робота з портфоліо)

т.

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Діагностична робота.

94

С. 105 - 106

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах.

95

С. 106 - 107

Написання службових слів окремо від інших.

96

С. 108 - 109

Утворення та списування словосполучень і речень з використанням службових слів.

97

(робота з МАК, робота з портфоліо)

Використання службових слів у мовленні. Складання речення про прочитану книжку.

98

(картки)

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

99

С. 40 - 42

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Малюю весну”

100

С. 110 - 111

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Списування речень.

101

(робота з портфоліо)

т.

Узагальнення знань про частини мови.

Діагностична робота. Мовна тема

102

С. 112-113

Розрізнення груп слів і речень. Встановлення межі речень у тексті.

103

С. 114 - 115

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Списування речень.

104

С. 115 - 116

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Списування речень.

105

С. 117 - 118

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Списування речень.

106

С. 43 - 45

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Підписую святкову листівку”

107

С. 118 - 119

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Списування речень.

108

С. 120-121

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями.

109

С. 122 - 123

Поширення речень за питаннями.

110

С. 123 - 124

Складання речень за малюнком.

111

(робота з портфоліо, робота з МАК)

Повторення, закріплення і застосування знань про речення

112

(картки, робота з портфоліо)

т.

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

Діагностична робота. Списування.

113

С. 46 - 48

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Малюю весняні квіти”

114

С. 125 - 126

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Вилучення з тексту «зайвого» речення.

115

С. 127 - 128

Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком.

116

С. 129 - 130

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки.

117

С. 131 - 132

Ознайомлення з текстом-розповіддю і текстом-описом. Розпізнавання тварини за її описом.

118

С. 133 - 134

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Виявляю слова, які прикрашають текст.

119

(робота з портфоліо)

Добір виражальних засобів мови для поширення речень. В

120

С. 49 - 51

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Розповідаю за кадрами мультфільму”

121

С. 135 - 136

Прикрашаю текст.

122

С. 137 - 138

Удосконалюю текст.

123

(робота з МАК)

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Добір заголовка до тексту.

124

(робота з портфоліо)

Повторення, закріплення і застосування знань про текст

125

(картки)

т.

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Діагностична робота. Мовна тема.

126

С. 139

Повторення вивчених тем.

127

С. 140

Повторення вивчених тем.

128

С. 141

Закріплення вивченого.

Диктант.

129

С. 142

Закріплення вивченого.

Діалог.

130

С. 52 - 55

(у зош. “Малюю словом”)

Розвиток зв’язного мовлення.

Тема для спілкування: “Мрію про канікули”

131

Стежинками вивченого. Частини мови.

132

Стежинками вивченого. Частини мови.

133

Стежинками вивченого. Службові слова.

134

Стежинками вивченого. Речення

135

Стежинками вивченого. Текст.

136

Підсумковий урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.