Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування уроків образотворчого мистецтва у 2 класі за підручником Л. Масол, Щ. Гайдамаки, О. Колотило на І семестр

Образотворче мистецтво

Для кого: 2 Клас

10.07.2021

238

43

0

Опис документу:
Календарно – тематичне планування уроків образотворчого мистецтва у 2 класі розроблено на І семестр відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, за підручником Л. Масол, Щ. Гайдамаки, О. Колотило, 1 година на тиждень, 15 уроків 2021-2022 навчальний рік.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків

образотворчого мистецтва у 2 класі

за підручником Л. Масол, Щ. Гайдамаки, О. Колотило


1 година на тиждень

І семестр

уроку


Тема уроку


Дата

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу “Яскраві спогади про літо (акварель, гуаш) (с. 6-7).


Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції “Осіннє чудо-дерево” (матеріали на вибір) (с.10-11).


Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції “Осінні квіти” в теплому або холодному колориті в техниці монотипія (акварель, гуаш) (с.14-15).


Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції “Хмаринки- мандрівниці” (гуаш) (с.18-19).


Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Малювання вітряного дощового дня в полі (кольорові олівці) (с.22-23).


Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27).


Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с.27).


Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техніка на вибір) (с.30-31).


Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с.34-35).


Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції “Бережіть птахів!” (гуаш) (с.38-39).


Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) (с.39).


Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с. 42-43).


Зимові свята. Створення рамки для фотографії із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с.46-47).


Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки- янголятка (папір) (с.47).


Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів. (с.49).




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.