Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування уроків "Інформатика" за програмою О.Савченко до підручника "Інформатика" Т.Гільберг, О.Суховірського, Л. Грубіян та С.Тарнавської для 4 клас І семестр НУШ

Інформатика

Для кого: 4 Клас

03.09.2021

313

36

0

Опис документу:
В матеріалі надано орієнтовне календарне планування уроків "Інформатика" за програмою О.Савченко до підручника "Інформатика" Т.Гільберг, О.Суховірського, Л. та С.Тарнавської для 4 класу НУШ на І семестр 2021 - 2022 н. р. Виділено окремо вид роботи з комп'ютером для кожного уроку. Роботу в зошитах з друкованою основою вчителі планують з огляду на методичне забезпечення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків інформатики

4 клас І семестр 2021-2022 н. р

За програмою О.Савченко до підручника «Інформатика 4 клас» Т. Гільберг, О. Суховірського, Л.Грубіян, С.Тарнавької.

з/п

Дата

Тема уроку

Стор. підр.

Стор. зош.

Робота з компютером

Примітки

1


Вступ. Ознайомлення з навчальним комплектом.Повторення правил безпечної поведінки в компютерному класі та на уроках інфрматики.

3






Цікавий світ інформації





2.


Як компютер допомагає людині.

4-8


Створіть зображення наліпки, на якому продемонстровано

одне з правил поведінки під

час роботи з цифровим пристроєм.


.3


Як закодувати будь-що на світі.

8-12


Придумуємо спосіб кодування кольорів на

малюнку з геометричних фігур.


4


Як поповнювати свої знання

13-16


За допомогою текстового редактора Google

створюємо повідомлення, яке б описувало

цю властивість.


5.


Як зрозуміти, що вас обманюють.

17-21


За допомогою пошуку в мережі інтернет

визначаємо, які з висловлювань є фейками.


6.


Як легше зрозуміти інформацію.

21-25


За допомогою текстового редактора Google

створюємо і впорядковуємо список країн, з якими

Україна має спільні кордони.


7.


Де живуть дані.

25-29


Створюємо папки на Google Диску та готуємо файли для майбутнього проєкту.


8.


Малювання чи моделювання

29-34


За допомогою Google Презентації створюємо

проєкт Мандрівка Україною.


9


Повторюємо вивчене ≪ЦІКАВИЙ СВІТ

ІНФОРМАЦІЇ≫

34






Ціфрові пристрої. Відповідальність і безпека в мережі





10.


Чи може робот замінити людину.

35-39


Готуйте презентацію про одного з відомих

роботів.


11.


Що керує цифровими пристроями.

39-43


Досліджуємо, які емблеми мають різні операційні

системи. Готуємо замітку про одну

з емблем.


12.


Як бути на «Ти» із цифровими пристроями.

43-49


Налаштовуємо середовище графічного редактора

для зручного та швидкого оформлення

контурної карти.


13.


Що потрібно знати про безпеку в мережі

49-53


Ознайомлюємося з правилами безпечної роботи в інтернеті.


14.


Чи вмієте ви зберігати таємниці.

54-56


Створюємо власний знак правила.


15.


Чи потрібна ввічливість у віртуальному просторі.

57-61


Створюємо повідомлення про власні захоплення.

Коментуємо повідомлення однокласників/однокласниць.


16


Повторюємо вивчене з теми «Цфрові пристрої. Відповідальність і безпека в мережі»

61























































Календарне планування уроків інформатики

4 клас ІІ семестр 2021 – 2022 н.р.

За програмою О.Савченко до підручника «Інформатика 4 клас» Т. Гільберг, О. Суховірського, Л.Грубіян, С.Тарнавької.

з/п

Дата

Тема уроку

Стор. підр.

Стор. зош.

Робота на компютері

Примітки



Цифрова творчість





17.


Чи вміємо ми планувати події.

62-65


Ознацомлюємось з дитячими проєктами на

сайті Scratch.


18.


Як створити програму.

66-69


Створюємо скрипт для виконавця. Ознайомтеся

з групами команд Вигляд, Рух, їодія.


19.


Що робити, якщо…

70-75


Створюємо скрипт, що містить розгалуд

ження. Для встановлення умови використовуємо

групу команд Датчики.


20.


Що робити, якщо все стало складніше

75-80


Створюємо скрипт, що містить логічні оператори.

Для встановлення умови використовуємо

групи команд Датчики та Оїератори.


21.


Для чого повторюють команди.

80-84


Створюємо скрипт, що містить цикл.


22.


Що змінює змінна.

84-88


Створюємо скрипт для знаходження суми

чисел. Використовуємо групу команд Змінні

та Датчики.


23.


Як спілкуцються між собою спрайти.

88-91


Створюємо скрипт, що забезпечуватиме взаємодію

спрайтів. Використовуємо групу команд

Події.


24.


Як спрайти рухаються

91-95


Створюємо скрипт, що забезпечуватиме переміщення

спрайту в будь-яку точку сцени.


25.


Повторюємо вивчене з теми «Цифрова творчість







Створення та презентування навчальних проєктів





26


Як створити проект.

96-99


Створюємо у Scratch проєкт ≪Сонячна сис

тема≫.


27.


Як виправити свої помилки.

99-104


Додаємо до проекту «Сонячна система» нові можливості.


28.


Деякі ідеї для створення проектів у CKRETCH

104-107


Створюємо проект


29.


Як створити власну гру.

107- 110


Розробляємо сценарій і створюємо гру в Scratch.


30.


Чи можна завжди вигравати.

110-113


Переглядаємо проєкт ≪Виграшна стратегія≫.


31.


Навіщо презентувати проект.

113-116


Презентуємо власний проєкт однокласникам/

однокласницям


32.


Як оживити презентацію.

116-121


Створюємо презентацію за темою одного із

запропонованих проєктів.


33.


Створюємо власну скарбничку.

121-123


Готуємо портфоліо власних проєктів.


34.


Повторюємо вивчене з теми «Створення та презентування навчальних проектів»

123




35.


Підсумковий урок за рік



















































Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.