Календарне планування уроків читання в 2 класі за підручником «Українська мова та ЧИТАННЯ» О.Я. Савченко ІІ СЕМЕСТР інклюзивне навчання (ЗПР)

Опис документу:
Календарне планування уроків читання в 2 класі Нової Української Школи за підручником «Українська мова та ЧИТАННЯ» О.Я. Савченко ІІ СЕМЕСТР. (4 години на тиждень) інклюзивне навчання (ЗПР) з вказанням сторінок у підручнику

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарне планування уроків читання в 2 класі

за підручником «Українська мова та ЧИТАННЯ» О.Я. Савченко

ІІ СЕМЕСТР

(4 години на тиждень)

інклюзивне навчання (ЗПР)

уроку,

сторінка у підручнику/посібнику

Дата проведення

Назва розділу, теми.

64.

с. 70

Розділ «Світ дитинства у творах українських письменників:

Перша тема розділу: вірші.

Тема уроку. Чому вірші це диво?

65.

с. 71

Тема. Вірші Платона Воронька:

«На кораблику» (вірш – казка).

66.

с. 72

Тема. Вірші Платона Воронька:

«Картина» − вірш-небилиця. Зіставлення тексту з малюнками.

67.

с. 73-74

Тема. Вірші Тамари Коломієць:

«Хиталочка-гойдалочка» (головна дійова особа; настрій).

68.

с. 74

Тема. Вірші Тамари Коломієць:

«Біле поле полотняне»

Зіставлення змісту віршів з малюнками.

69.

с. 75-76

Тема. Вірші Ліни Костенко.

Картини природи у вірші «Пряля». Образ прялі.

Вивчення вірша напам'ять.

70.

с. 76

Тема. Вірші Ліни Костенко.

Вірш-діалог «Польові дзвіночки».

Розвиток уяви учнів.

71.

Х-я с. 36-39

Робота з дитячою книжкою.

Тема «Третій сніг” Іван Андрусяк

72.

с.77-78

Тема. Вірші Анатолія Качана.

Море і його мандрівники у віршах «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом».

73.

с.78

Тема. Вірші Анатолія Качана.

Зіставлення змісту твору з малюнками. Пряме і переносне значення слів.

74.

с. 79-81

Тема. Оповідання, їх ознаки.

Вчись слухати серцем.

Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка».

Завдання у «Читацькому щоденнику»

75.

с. 82

Медіавіконце: вистава.

Як підготувати виставу? Хто учасники вистави?

Ознайомлення з різними афішами.

Перегляд мультфільму за сюжетом відомої казки.

76.

с. 83

Тема. «Оповідання Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня».

Встановлення зв’язків між дійовими особами та їхніми вчинками.

77.

с. 83-84

Вистава «Хто зігріє кошеня?»

Дійові особи.

Обговорення вистави: що означає бути добрим?.

78.

Х-я

с. 40-45

Робота з дитячою книжкою, періодичними виданнями.

Тема. «Каша».

Зірка Мезантюк

79.

с. 84-85

Чи легко зробити правильний вибір?

Оповідання Ніни Бічуї «Пиріжок з вишнями».

Характеристика персонажів; розпізнавання їхніх почуттів;

Завдання у «Читацькому щоденнику».

80.

с. 86-87

Тема. «Умій сказати, умій і промовчати».

Оповідання Оксани Кротюк

«Шкідлива звичка».

Дійові особи оповідання.

Добір слів, висловів для ввічливого спілкування з людьми старшого віку.

81.

с. 88-90

Тема: За праве діло стій сміло».

Уривок з повісті Оксани Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» - «Кишенькові гроші».

Завдання у «Читацькому щоденнику».

82.

с. 91

т.

Узагальнення за розділом.

Опрацювання блоку: Перевіряю свої досягнення.

Аудюювання

83.

Робота з дитячою періодикою. Відвідування шкільної бібліотеки.

Презентація журналів, газет або творів з них, які діти підготували до уроку.

84.

с. 92-94

Розділ «У колі літературних казок».

Ознаки літературних казок.

Тема. Поет Іван Франко і його казки. Книжка «Іван Франко від А до Я». Що означає назва книжки? Розгляд ілюстрацій з книжки. Казка

Лисичка і Рак».

85.

с. 95

Медіавіконце: Малюнок, ілюстрація як джерело нової інформації до прочитаного.

86.

с. 96-99

Тема. Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?»

87.

с. 96-99

Тема. Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?»

Визначення ознак казковості подій твору. Слухання віршів з аудіокниги Наталі Забіли «Ясочкина книжка».

88.

с. 100

Тема. Право кожного на життя.

Оповідання Василя Сухомлинського «Нехай будуть і Соловей, і Жук».

Визначення почуттів і вчинків дійових осіб.

89.

Х-я с. 46-49

Робота з дитячою книжкою.

К. Бабкіна

Равличні вірші

90.

с. 101

Тема. «Чому Равлик ховається?» Вчимося слухати і розуміти казку.

Слухання казки у виконанні автора Галини Малик.

(Завдання у «Читацькому щоденнику»).

91.

с. 102

Тема. Чиє рішення краще?

Казка Марії Манеру «Збори іграшок» (переклад з іспанської О.Л.Соколової).

Розповідання історій: «А зі мною було так…».

92.

с. 103

Узагальнення за прочитаним розділом.

Опрацювання блоку:

«Перевіряю свої досягнення».

93.

с. 104-105

Розділ «Шевченкове слово».

Тема. Дитинство Тараса

Автопортрет Тараса Шевченка. Ознайомлення дітей з основними відомостями біографії поета.

Дмитро Красицький «Тарас Шевченко».

94.

с. 106

Кобзарики для дітей з віршами Тараса Шевченка. Назви книжок: «Кобзарик «За сонцем хмаронька пливе..», «Дитячий Кобзар», «Волинський кобзарик».

Зміст кобзариків, вибіркове читання поезій, розгляд ілюстрацій.

95.

с. 106-107

Вірші Тараса Шевченка:

Поетичні картини української природи: «…Світає, край неба палає..», «Встала й весна…».

Виразне читання. Вивчення вірша напам'ять.

96.

с. 107-108

Краса природи і краса людини в поезії Тараса Шевченка «Зацвіла в долині червона калина…».

Образні засоби вірша. Міжпредметні зв’язки з уроками мистецтва. Слухання пісні Аркадія Філіпенка на слова Тараса Шевченка.

97.

с. 108

Урок-практикум. Створення книжечки-малятко «Дитинство Тараса». Використання досвіду презентації аналогічних книжечок в Інтернеті. Вірш Вадима Скомаровського «Над «Кобзарем».

98.

с. 109

т.

Перевіряю свої досягнення» (прийоми «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Тематична павутинка»).

Читання вголос

99.

с. 110-111

Розділ «Надійшла весна прекрасна.

Вступ до розділу.

Тема. Ой весна, весна днем красна.

Українські народні пісеньки.

«Ой, весна, весна…»; «Вийди, вийди сонечко». Виразне читання. Інсценівка у групах (Настрій, рухи, інтонація).

Варвара Гринько “Мирилки”.

100.

с. 112-113

Тема. Олександр Копиленко «Весна іде».

Визначення нової інформації у науково-художньому оповіданні. Зіставлення ключових речень із фотоілюстраціями. Відтворення змісту оповідання за ключовими реченнями.

101.

Х-я с. 50-53

Робота з дитячою книгою: авторською збіркою творами посібників, хрестоматій для позакласного читання;

Тема: “Гойдалка під кленом” Галина Ткачук

102.

с. 114-115

Медіапроект «Класна газета».

Обговорення плану дій: «Як створити «Класну газету»? Завдання для групової та індивідуальної роботи: «Я –Ми». Завдання у «Читацькому щоденнику».

103.

с. 116

Тема. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня».

Вчимося слухати і розуміти текст.

104.

с. 117-118

Тема. Для кого краса весняної квітки?

Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії».

Образні засоби: опис квітки, порівняння.

Зіставлення малюнка з епізодом твору.

105.

с. 118

Тема. Краса українських писанок. Вірш Анатолія Камінчука «Українська писанка».

Розгляд репродукції картини Наталії Бендус-Петровської «Великдень».

Розповіді учнів про свій досвід, участі у святі.

106.

с. 119

Тема: Образ матері у поезії.

Володимир Лучук «Тільки мама».

Леся Українка «На зеленому горбочку».

107.

Робота з дитячою книгою.

Створення і презентація усного журналу до Дня матері «Все починається з мами».

Усна народна творчість (пісні, прислів’я).

Твори Марії Познанської , Дмитра Павличка, Анатолія Костецького, Варвари Гринько, Ганни Чубач, Василя Сухомлинського, Анатолія Григорука та ін. Вернісаж малюнків до прочитаних творів.

108.

Х-я с. 68-71

Робота з дитячою книгою.

Тема “Парасолька” Наталка Малетич

109.

с. 120

Тема. Що таке мир?

Образи мирного життя в художніх творах і мистецтві.

Вірш Тетяни Майданович «Що таке мир?».

Мурал «Рукавичка миру», створений японським художником Міязакі Кенске на стіні школи 68

м. Маріуполя.

Прийом сторітелінг.

110.

с. 121

т.

Узагальнення прочитаного за розділом.

Блок «Перевіряю свої досягнення».

Читання мовчки

111.

с. 122-123

Розділ «Скільки на землі іще цікавого

Перша тема розділу:Що? Де? Чому? Навіщо?

Тема уроку: Ми живемо в світі, повному чудес!

Вірш Олександра Дерманського «Чудо із чудес».

112.

с. 123

Гортаємо сторінки “Барвінка”

“Скільки часу на день треба читати”

113.

с. 124-125

Робота з періодичними виданнями.

Медіавіконце : дитячі журнали, енциклопедії.

Виставка журналів. Інформація на обкладинці журналу.

Поради для тих, хто хоче спілкуватися з журналами.

Створення реклами журналу.

114.

Тема. Погортаємо, почитаємо сторінки журналів і газет для дітей.

Чим зацікавлює журнал читачів?

Про що пишуть у газетах для дітей.

Завдання у «Читацькому щоденнику».

115.

с. 126-127

Тема. Що пропонує читачам журнал «Джміль»?

Статті з журналу «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?»

116.

с. 127

Казка – загадка Марії Чумарної «Товар і покупець».

117.

с. 128-129

Тема. Наші мудрі друзі – енциклопедії.

Які є енциклопедії для дітей? Як знайти в них інформацію?

118.

с. 130-131

Друга тема розділу: «Фантазуй і створюй!»

Вступ до теми.

Вірш Надії Кир′ян «Розмова хмарок».

Прийом сторітелінг.

119.

с. 131-133

Тема. Вірш – це не просто рими…

Гумористична вірш-казка Павла Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Характеристика персонажів.

120.

с. 134

Тема. Як створити свою казку?

Ліна Костенко. Вербові сережки. Придумування казки про пригоди дівчаток із чарівними сережками.

Завдання у «Читацькому щоденнику».

121.

с. 135-136

Тема. Як здійснити свою мрію?

Казка Миколи Снаговського «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок».

Визначення послідовності подій.

122.

с. 137

Мандрівка у Країну Фантазілію. Вірш Лідії Компанієць «Чотири квіточки».

«Створи свою казку».

Завдання у «Читацькому щоденнику».

123.

с. 138

т.

Узагальнення за розділом.

Перевіряю свої досягнення.

Усний переказ

124.

Х-я с. 72-75

Робота з дитячою книжкою

“Пінгвіни” “Пальчикові ігри-вірші”

Тетяна Мельник

125.

Стежинками вивченого. Робота з учнівським портфоліо.

126.

Стежинками вивченого. Робота з учнівським портфоліо.

127.

Стежинками вивченого. Робота з учнівським портфоліо.

128.

Стежинками вивченого. Робота з учнівським портфоліо.

129.

Стежинками вивченого. Робота з читацьким щоденником.

130.

Стежинками вивченого. Робота з читацьким щоденником.

131.

Стежинками вивченого. Робота з читацьким щоденником.

Робота з літературним твором.

132.

Х-я с. 120-121

Робота з дитячою книжкою

“Про Стаску та чудовиськ”

Марина та Сергій Дяченки

133.

Х-я с. 144-147

Робота з дитячою книжкою

“Росли груші на вербі”

Дмитро Кузьменко

134.

Узагальнення вивченого за ІІ семестр в іграх, конкурсах, ісценізаціях.

“Скринька очікувань”

135.

Робота з учнівським портфоліо “ Плани юного читача”

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!