Календарне планування уроків читання для роботи із учнями 2 класу НУШ із порушенням інтелектуального розвитку , які навчаються в інклюзивному класі.

Інклюзивна освіта

Для кого: 2 Клас

27.10.2019

5682

460

6

Опис документу:
У матеріалі запропоновано календарне планування уроків читання для роботи із учнями 2 класу НУШ із порушенням інтелектуального розвитку , які навчаються в інклюзивному класі. КТП розроблений за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.Я. Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Літературне читання (українська мова)

I семестр

(за підручником О. Савченко)

Українська мова та читання: підручник для 2 класу.

3 години на тиждень, 15 тижнів

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться

в 2 класах з літературного читання

Вид перевірки

2 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно)

1

1

Навичка читання мовчки (письмово)

-

-

Аудіювання (письмово)

2

2

Усний переказ прочитаного твору (усно)

1

-

Робота з літературним твором (письмово)

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

Загальна кількість перевірок за семестр

4

4

уроку

дата

Тема

стор

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! (10 год)

1

Знайомство з новим підручником. «Літо, до побачення!» Валентин Бичко. Створюємо усний журнал «Як я провів літо».

*Слухання та розуміння короткого висловлювання.

Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень

1-5

2

«До школи» Микола Сингаївський. «Наш клас» Нузет Умеров.

*Слухання та розуміння короткого висловлювання.

Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень

6-7

3

«Добра порада» Марія Хоросницька. «Очі, вуха маю,» Тетяна Цидзіна. «В їдальні» Лідія Повх.

*Слухання та розуміння короткого висловлювання.

Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень

8-9

4

«Як Наталка в лисиці хитринку купила» Василь Сухомлинський

*Слухання та розуміння короткого висловлювання.

*Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень

10-11

5

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу.

*Повторення за вчителем рядків вірша

12-13

6

«Зайчик і вовчик» Юрій Ярмиш.

*Формулювання відповідей на запитання.

*Виділення звука а у словах. Сприйняття оптичного образа букви а

14-15

7

«Ми збирали з сином на землі каштани» Максим Рильский. Порівняння-образ за картиною Сергія Шишко «Осінь» «Небеса прозорі» Дмитро Павличко.

*Повторення за вчителем рядків вірша.

*Виділення звука а у словах. Сприйняття оптичного образа букви а

15-17

8

Веселе слово. Вірші Грицька Бойко (Додатковий матеріал).

*Повторення за вчителем рядків вірша.

*Виділення звука а у словах. Сприйняття оптичного образа букви а

17

9

«Чесний кіт» Григорій Фалькович. «Дрізд і голуб» Українська народна казка.

*Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень. *Виділення звука а у словах. Сприйняття оптичного образа букви а

18

10

Перевір свої досягнення.

Навичка читання вголос (усно).

*Впізнавання букви а у запропонованих словах

19

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови (14 год)

11

«Ой, яка чудова українська мова». «Ходить сон» Оксана Кротюк. Колискові.

*Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень. *Виділення звука О у словах. Сприйняття оптичного образа букви о.

*Злиття звуків у склади.

20-21

12

Робота з дитячою книгою (розучування колискової, перегляд кадрів з мультфільмів).

*Формування вмінь відповідати на запитання простими реченнями.

*Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень. *Виділення звука О у словах. Сприйняття оптичного образа букви о.

*Злиття звуків у склади.

22-23

13

Дитячі заклички. « Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» .

*Повторення за вчителем рядків заклички.

. *Виділення звука У у словах. Сприйняття оптичного образа букви У.

*Злиття звуків у склади.

23-24

14

Лічилки. «Раз, два, три, чотири». Їхав лис через ліс», «Де стоїш?», «Покотило, покотило».

*Повторення за вчителем рядків лічилки.

. *Виділення звука У у словах. Сприйняття оптичного образа букви У.

*Злиття звуків у склади.

24-25

15

Мирилки. «Через тин вишня похилилася».

Напамять на вибір (лічилка, мирилка, закличка)

*Повторення за вчителем рядків мирилки.

. *Виділення звука У у словах. Сприйняття оптичного образа букви У.ю

*Злиття звуків у склади.

25-26

16

Загадки.

*Повторення за вчителем рядків загадки.

. *Виділення звука У у словах. Сприйняття оптичного образа букви У

26-27

17

Скоромовки.

27-28

18

Вязка народних прислівїв. «Кіт і пес» Українська народна казка.

. *Виділення звука У у словах. Сприйняття оптичного образа букви У.

*Злиття звуків у склади.

28-29

19

«Чи далеко до осені» Василь Чухліб

Контрольна робота:аудіювання

*Виконання роботи разом із асистентом вчителя

30-31

20

Медіавіконце: книжка.

*Вимова слів, проговорення словосполучень та простих речень.

. *Виділення звука и у словах. Сприйняття оптичного образа букви и.

*Злиття звуків у склади.

32-33

21

«Василинка» Надія Мовчан-Карпусь. «Сію дитині» Варвара Гринько.

*Виділення звука и у словах. Сприйняття оптичного образа букви и. *Формулювання коротких відповідей на запитання до прослуханих текстів.

*Злиття звуків у склади.

34

22

«Золоте серце» Зірка Ментазюк.

*Виділення звука і у словах. Сприйняття оптичного образа букви і.

*Злиття звуків у склади.

35

23

Мовні цікавинки. «Під парканом» Василь Плахотников, «Кістку пес в зубах тримав» Ігор Січовик, «Рано-вранці в центрі міста.

*Виділення звука і у словах. Сприйняття оптичного образа букви і.

*Злиття звуків у склади.

36

24

Перевір свої досягнення.

*Повторення вивчених літер

37

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок (6 год)

25

Народні казки. «Примовка до казки» Тетяна Майданович. «Вовк та собака» Українська народна казка.

*Формулювання коротких відповідей на запитання до прослуханого тексту.

*Виділення звука е у словах. Сприйняття оптичного образа букви е.

*Злиття звуків у склади.

38-39

26

«Цап і баран» Українська народна казка.

Контрольна робота: усний переказ.

*Називання персонажів казки

42-44

27

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки.

*Формулювання коротких відповідей на запитання про побачене у бібліотеці.

*Виділення звука е у словах. Сприйняття оптичного образа букви е.

*Злиття звуків у склади.

40-41

28

«Виноградар і змія» Болгарська народна казка.

*Називання головних персонажів казки.

*Виділення звука Л у словах. Сприйняття оптичного образа букви Л.

*Злиття звуків у склади.

45-45

29

«Оселедець і камбала» Польська народна казка.

*Називання головних персонажів казки.

*Виділення звука Л у словах. Сприйняття оптичного образа букви Л.

*Злиття звуків у склади.

46-48

30

Перевір свої досягнення .

*Виділення звука Л у словах. Сприйняття оптичного образа букви Л.

*Злиття звуків у склади.

49

Щоб у серці жила Батьківщина (7 год)

31

Наша Батьківщина-Україна. « Маленька і велика» Марія Чумарна.

*Виділення звука М у словах. Сприйняття оптичного образа букви М.

*Злиття звуків у склади.

50-51

32

«Роде наш красний» Українська народна пісня. «Калина» Василь Скуратівський.

*Виділення звука М у словах. Сприйняття оптичного образа букви М.

*Злиття звуків у склади.

51-52

33

«Петрівські диво-квіти» Наталка Поклад.

*Виділення звука М у словах. Сприйняття оптичного образа букви М.

*Злиття звуків у склади.

53

34

«Батьківщина» анатолій Костецький, «Наша Батьківщина» Леонід Полтава.

*Виділення звука С у словах. Сприйняття оптичного образа букви С.

*Злиття звуків у склади.

54-55

35

Робота з дитячою книгою. Вірш про

Батьківщину Напамять

*Виділення звука С у словах. Сприйняття оптичного образа букви С.

*Злиття звуків у склади.

*Повторення за вчителем рядків вірша.

36

«Мій тато повернувся з війни» Марія Морозенко.

*Повторення вивчених букв. Читання складів.

55-56

37

«Вічна тополя» Василь Сухомлинський. Перевір свої досягнення.

*Повторення вивчених букв. Читання складів.

56

Зачарувала все зима. Зимові дива. Зимові свята (8 год)

38

Зимова пора. «Зимова казка» Василь Чухліб

*Виділення звука Н у словах. Сприйняття оптичного образа букви Н.

*Злиття звуків у склади

58-59

39

«Казкові шати» Вадим Скомаровський

*Виділення звука К у словах. Сприйняття оптичного образа букви К.

*Злиття звуків у склади

60-61

40

«Падав сніг» Тамара Коломієць

Контрольна робота:аудіювання.

*Виконання роботи за допомогою асистента вчителя

61

41

«Ялинова шишка» Галина Демченко.

*Виділення звука К у словах. Сприйняття оптичного образа букви К.

*Злиття звуків у склади

62-63

42

19-грудня – День святого Миколая Чудотворця. « Лист до Чудотворця» Віра Багірова, «Молитва Ангелу» Іван Малкович. Пишимо листа Святому Миколаю.

*Виділення звука К у словах. Сприйняття оптичного образа букви К.

*Злиття звуків у склади

64

43

«Свято Миколая» Ольга Наконечна. Напамять.

*Виділення звука В у словах. Сприйняття оптичного образа букви В.

*Злиття звуків у склади.

*Промовляння за допомогою асистента вчителя рядків вірша

64-65

44

«Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати», «Колядники» Лідія Повх Перевірка техніки читання

*Виділення звука В у словах. Сприйняття оптичного образа букви В.

*Злиття звуків у склади.

66,68

45

Медіовіконце: вітальна листівка. Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за семестр.

*Повторення вивчених букв.

*Читання слів і складів із вивченими буквами.

67

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.