До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
1
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Календарне планування театрального гуртка

Опис документу:
Навчальна програма реалізується в гуртку художньо-естетичного напряму театрального профілю та спрямована на вихованців віком від 5 років.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Келендарне панування театрального гуртка «Сяйво»

(кожна тема по 2 години)

з/п

Зміст роботи

Дата

Примітки

Вступ (2 год.)

1

Мета, завдання і зміст роботи гуртка. Правила поведінки. Техніка безпеки. Організаційні питання. Бесіди «Що таке театр?», «Мовний апарат та значення його в роботі актора», «Онови сценічного руху», поняття « пластична виразність актора».

Розділ І. Акторська майстерність (30 год.)

1.1.Органічна сценічна увага (4 год.)

2

Оволодіння основними елементами уваги. Управління своєю увагою до предмета та партнера.

3

Вправи на загальну увагу, розвиток зорового сприйняття – «Дзеркало», «Сповільнений рух», « Тінь». Розвиток творчих слухових сприймань – вправи «Трансформатор». «Бум». «Пеленгатор».

1.2. Звільнення м’язів і подолання м’язових затискувань (4 год.)

4

М’язова мобільність. Координація рухів, управління м’язами. Уміння знімати м’язову скутість

5

Вправи на зняття м’язової напруги. Підпорядкування роботи м’язів своїй волі.

1.3. Тренінг із оволодіння елементами сценічної дії (8 год.)

6

Налаштування до дії, вправи на звільнення м’язів , увагу та уяву.

7

Вправи на п’янять фізичних дій, емоційну пам'ять.

8

Дія з уявними предметами. Тренажер фізичного самопочуття.

9

Вправи на запам’ятовування фізичного самопочуття: «Вітер», «Холодно», «Спати хочеться» та ін..

1.4. Дія в умовах вимислу, подолання обставин (10 год.)

10

Засвоєння запропонованих обставин. Зв'язок запропонованих обставин з поведінкою актора. Подолання обставин.

11

Магічне «як би…», дія за обставин «як би…».

12

Виправдання поз.

13

Виправдання місця дії. Виправдання рухів.

14

Індивідуальні та групові вправи на розвиток фантазії та уяви.

1.5. Робота над етюдом (4 год.)

15

Основні засоби виховання актора. Мета та завдання етюдів. Складові етюду: думка, подія, дія, обставини, імпровізаційне самовідчуття.

16

Індивідуальні та келективні етюди на дію з уявними предметами. Етюди-характеристики тварин, природних явищ.

Розділ 2. Сценічна мова (34 год.)

2.1. Гімнастика обличчя (2 год.)

17

Тренування нижньої щелепи. Тренування губних м’язів. Тренування м’язів язика.

2.2. Розвиток дихання (4 год.)

18

Комбіноване дихання. Різноманітна сила видиху. Скорочення вдиху та подовження видиху.

19

Розвиток фонаційного руху. Вправи «Спати хочеться», «Свічка», «М’яч», «Лісоруб».

2.3. Розвиток вільного звучання (4 год.)

20

Мовний апарат та його тренування.

21

Вправи «Стогін», «Скиглення», «Мукання», «Липа шелестить», «Насос», «Дзвонять у дзвони», «Колискова».

2.4. Розвиток голосу (6 год.)

22

Утворення голосу та гігієна голосу. Постановка голосу та його природні дані.

23

Вправи на «зібраність» звуку: «Гудок»,

24

Вправи на «зібраність» звуку: «Рупор», «Відлуння».

2.5. Робота над дикцією (12 год.)

25

Чіткість дикції. Сценічне звучання голосних та приголосних. Робота над

дикцією з використанням чистомовок та скоромовок.

26

Бесіда «К.С. Станіславський про мову актора на сцені».

27

Вправи на тренування голосних звуків А – Я, О – Є, У – И, Е – Є.

28

Робота над йотованими голосними

29

Вправи на тренування звуків Б – П, В – Ф, Д – Т, Дь – Ть, З – С, Ц, Ж – Ш, К – Г, Г – Х, М – Н, Р – Рь, Л – Ль, Ч – Ш.

30

Робота над чіткістю дикції на матеріалі чистомовок та скоромовок.

2.6. Орфоепія (2 год.)

31

Норми літературної вимови, вступний курс.

Практична частина. Вправи на правильну вимову: наголошені та ненаголошені голосні, різноманітні сполучення приголосних.

2.7. Робота над віршованим твором (4 год.)

32

Вибір літературного матеріалу.

33

Підготовка та робота з читцями, привітальною групою.

Розділ 3. Сценічний рух (72 год.)

3.1. Адаптація організму до тренувального процесу. Вправи для загального розвитку (27 год.)

34

Загально розвивальні вправи. Поняття «пластичність».

35

Вправи для розминки: ходьба на місці і ходьба-біг.

36

Вправи для розминки: ходьба-зупинка; ходьба на носках.

37

Вправи для розминки: підстрибування, біг, ходьба-зупинка.

38

Вправи для розминки: випади однією ногою вперед; кроки у присіданні.

39

Вправи «Ворона», «Декорація».

40

Вправи на увагу та координацію.

41

Розвиток гнучкості та рухливості тіла, зміцнення м’язів тулуба.

42

Вправи на підлозі.

43

Присідання, нахили, «Пружина», «Лава», «Синхронне плавання».

44

Вправи на стільці: нахили, підйоми, прогини.

45

Вправи на підлозі.

46

Розвиток гнучкості та рухливості тіла, зміцнення м’язів тулуба.

3.2. Виховання ритмічності (20 год.)

47

Поняття музичної грамоти, співвідношення довжини звуків.

48

Розподіл рухів у музичному супроводі

49

Вправи на передачу ритму музики.

50

Вправи- імпровізації.

51

Вправи- імпровізації. повторення

52

«Перемикання швидкостей»

53

«Відлуння».

54

Вправи на передачу ритму музики.

55

Вправи на передачу ритму музики. повторення

56

Оплески та хода в ритмі оплесків.

3.3. Удосконалення статури та ходи (8 год.)

57

Вироблення гарної, правильної постави та легкої, граціозної ходи.

58

Вивчення техніки правильної ходи.

59

Вивчення правильної статури. Дуже повільна ходьба.

60

Правильні пози в положенні «сидячи».

3.4. Розвиток виразних рухів рук (6 год.)

61

Виразні рухи рук актора – зміст сценічного образу. Розвиток пластики рук. Виражальні можливості рук.

62

Вправи «Хвиля», «Плавці», «Змія», «Крила», «Пружина», «Муха», «Схопити-кинути», «Кігті».

63

Прості етюди, які складаються з двох дрібних дій та нагадують вправи з уявними предметами.

3.5. Розвиток мовно-рухової та вокально-рухової координації (14 год.)

64

Поняття «почуття руху», координація рухів та музики.

65

Вправи «Із усім світом», «Дніпро-ріка».

66

Вправи-ланцюжки рухів руками різного характеру: з ходьбою в різному темпі в поєднанні з виконанням тексту, пісні.

67

Вправи під музику зі зміною характеру руху; передача предметів один одному зі зміною ритму музичного супроводу.

68

Вправи під музику зі зміною характеру руху; передача предметів один одному зі зміною ритму музичного супроводу.

69

Вправи з часом ускладнюються

Розділ 4. Екскурсії, вистави, свята (8 год.)

70

Екскурсії, відвідування вистав, участь у святах.

71

Зустрічі з акторами, бесіди.

72

Творчі етюди на теми побачених та обговорених вистав.

73

Відвідування вистави

Підсумок (3 год.)

74

Підведення підсумків.

75

Підведення підсумків.

Всього год.: 152

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.