+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Календарне планування "Образотворче мистецтво" 3 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Планування складене згідно оновленої програми «Образотворче мистецтво навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
1 – 4 класи».
Наказ МОН №948 від 05.08.2016р.

(за підручником О.Калініченко, В. Сергієнко)

35 годин на рік (1 година на тиждень)

уроку

Дата

Тема уроку

Корекція

Погоджено

Примітки

Тема 1. У майстернях графіка та живописця (8год)

1

Бесіда “В гостях у художників”. Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Закріплення знань про графічні техніки. Композиція “Королівство Графіки

2

Вибір засобів виразності графіки для передавання характеру форми та поверхні зображуваних об’єктів та предметів. Композиція “Які бувають дерева?”

3

Елементарне поняття про ритм. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. Композиція “Розбурхане море”.

4

Матеріали, інструменти та обладнання художника-живописця. Закріплення знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Композиція “Серед поля мак розцвів”.

5

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Композиція “Дарунки осені”.

6

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. Композиція “Вечір на сопілці грає”.

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Композиція “Дощовий день”.

7

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Композиція “Осінь золотиста барвами горить”.

8

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Композиція “Дощовий день”.

Тема 2. У майстернях скульптора, архітектора і народних майстрів(7год)

9

Тема 2. У майстернях скульптора архітектора і народних майстрів(7год)

Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Композиція “Африканські звірі”

9

Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Композиція “Африканські звірі”

10

Виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні. Композиція “Запишався наш павич”.

11

Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора. Види архітектури. Композиція “Гарна хатка”.

12

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. Композиція “Палац Снігової королеви”.

13

Матеріали, інструменти та обладнання народних майстрів. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Витинанка “Найкращий виріб гончара” (глечик, декоративна тарілка).

14

Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Композиція «Куманець”.

15

Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. ,,Готуємось до свята”.

Тема 3. В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста,

портретиста, майстра натюрморту ( 9год)

16

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва. Композиція “Зимова казка”.

Перевірено ЗДНВР О.А. Рябоконь

ІІ семестр

17

Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування. Композиція “Подорож у гори”.

18

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Композиція “Загадкова країна”.

19

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), знання елементарної будови. Композиція “Світ комах”.

20

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. Композиція “Вірні друзі людини”.

21

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Композиція “Портрет казкового персонажу”.

22

Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини у русі. Композиція “Танцівниця”.

23

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. Композиція “Натюрморт за уявою”.

24

Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільні приладдя тощо). Композиція “Вербові котики”.

Тема 4. Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр (8год)

25

Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. “Веселе свято”.

26

Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Виконання ілюстрації до казок.

27

Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. “Образ дитячого театру”.

28

Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок. “Театральна маска”.

29

Роль театрального костюму в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. “Костюм для театрального героя”.

30

Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажу. “Персонаж лялькового театру”.

31

Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. “Афіша до дитячої вистави”.

32

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору у тематичній композиції. “На арені цирку (клоуни, жонглери, дресирувальники, фокусники, акробати)”.

33

Узагальнення (3год)

Малювання композиції «Виліз котик наш на плотик».

34

Паперова мозаїка «Радужна птиця».

35

Підсумковий урок.

Перевірено ЗДНВР О.А. Рябоконь

Опис документу:
Планування складене згідно оновленої програми «Образотворче мистецтво навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1 – 4 класи». Наказ МОН №948 від 05.08.2016р. (за підручником О.Калініченко, В. Сергієнко) 35 годин на рік (1 година на тиждень)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн