Календарне планування математика для розумово відсталих дітей 6 клас 2 сем.

Інклюзивна освіта

Для кого: 6 Клас

05.08.2019

5665

389

0

Опис документу:
Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння узагальнювати, доводити.Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування математика 6 клас (2 год на тиждень)

№ уроку

Кільк. год

Дата

Корекція

Тема

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Тема 7:Геометричний матеріал(6 год)

32

1

14.01

Відрізок. Додавання і віднімання відрізків

Учень:

  • розрізняє види ліній;

  • будує відрізки;

  • додає та віднімає відрізки;

  • збільшує та зменшує відрізки на заданий відрізок;

  • вміє ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки;

  • знає і креслить вертикальні, горизонтальні та похилі напрями прямих ліній;

  • диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння узагальнювати, доводити.

33

1

16.01

Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок.

34

1

21.01

Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки.

Мірило.

35

1

23.01

Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий.

36

1

28.01

Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх.

37

1

30.01

Побудова паралельних ліній. Узагальнюючий урок з теми.

Тема 8: Іменовані числа. Додавання та віднімання іменованих чисел.(6 год)

38

1

04.02

Роздроблення та перетворення іменованих чисел.

Учень:

  • виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел;

  • виконує перетворення іменованих чисел;

  • виконує додавання та віднімання іменованих чисел;

  • розв’язує прості та складені арифметичні задачі.

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.

Формуються та розвиваються вміння самостійно виконувати завдання.

Розвивати вміння доводити розпочату справу до завершення.

39

1

06.02

Перетворення іменованих чисел.

40

1

11.02

25.02

Додавання іменованих чисел без перетворення.

41

1

13.02

25.02

Додавання іменованих чисел з послідуючим перетворенням.

42

1

18.02

27.02

Віднімання іменованих чисел без роздроблення.

43

1

20.02

27.02

Додавання і віднімання іменованих чисел. Узагальнюючий урок.

Тема 9: Множення та ділення іменованих чисел.(5 год)

44

1

25.02

04.03

Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення.

Учень:

    • користується таблицями множення та ділення;

    • виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число.

Розвивати просторові уявлення. Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності.

Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя.

Розвивати моторику, збагачувати словник.

45

1

27.02

04.03

Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

46

1

04.03

06.03

Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.

47

1

06.03

06.03

Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.

48

1

11.03

Швидкість. Час. Відстань.

Множення та ділення простих і складених іменованих чисел.

Тема 10: Звичайні дроби. Додавання та віднімання звичайних дробів. (10 год)

49/45

1

13.03

Утворення, читання і запис звичайних дробів.

Учень:

    • вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд;

    • виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням;

    • знаходить невідомий доданок;

    • знаходить невідоме зменшуване;

знаходить невідомий від’ємник.

Розвивати вміння аналізувати, планувати навчальний матеріал, контролювати власні дії.

50/46

1

18.03

Правильні і неправильні дроби. Мішані числа.

51/47

1

20.03

Перетворення цілого числа у неправильний дріб.

52/48

1

25.03

Перетворення мішаного числа у неправильний дріб.

53

1

27.03

Порівняння дробів.

54

1

08.04

Скорочення дробів.

55

1

10.04

Додавання дробів з однаковими знаменниками.

56

1

15.04

Віднімання дробів з однаковими знаменниками.

57

1

17.04

Віднімання дробу від цілого числа.

58

1

22.04

Віднімання від мішаних чисел дробового числа. Узагальнюючий урок.

Тема 12: Геометричний матеріал.(9 год)

59

1

24.04

Види трикутників за сторонами. Побудова трикутників за заданою довжиною сторін.

Учень:

  • розрізняє види ліній;

  • будує відрізки;

  • додає та віднімає відрізки;

  • збільшує та зменшує відрізки на заданий відрізок;

  • вміє ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки;

  • знає і креслить вертикальні, горизонтальні та похилі напрями прямих ліній;

  • диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі.

Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.

Формуються та розвиваються вміння самостійно виконувати завдання.

Розвивати вміння доводити розпочату справу до завершення.

60

1

06.05

Периметр трикутника.

61

1

08.05

Периметр прямокутника. Периметр квадрата.

62

1

13.05

Трикутник. Основа, Бічні сторони, вершина. Позначення трикутників.

63

1

15.05

Чотирикутники.

64

1

20.05

Коло. Круг.

65

1

22.05

Центр, радіус, діаметр.

66

1

27.05

Повторення

67

1

29.05

Узагальнюючий урок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.