Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарне планування для поглибленого вивченняз англійської мови для 5 класу

Англійська мова

Для кого: 5 Клас

30.06.2021

174

8

0

Опис документу:
Не маєте часу для складання календарного планування? Не турбуйтесь, воно вже є, якщо ви працюєте за підручником "Full Blast!1" by H.Q. Mitchell, Marileni Malkogianni, 2016 рік MM Publications. Календарне планування для першого семестру.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Full Blast 1

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1

Hello

SB, pp. 4-5

Повторення:як представляти себе.

Знання правил ввічливості при знайомстві

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

WB pp. 4-5, ex.B, C

2

Hello

SB, p. 6

У класній кімнаті. Опис предметів.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

Артиклі а (аn); What’s this? What’s that?

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в письмовій формі

WB p. 5, ex. D, E

3

Hello

SB, p. 7

Англомовний світ. Країни та національності.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Peru/ Peruvian, Poland/Polish

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

WB p. 6, ex. F

4

Hello

SB, p. 7-8

Сімейне дерево. Кольори

Розуміти сімейні цінності

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Наказовий спосіб

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

p. 124 вивч. ЛО

5

Module 1

1a Where are you from?

SB, pp. 9-10

Країни та національності.

Звідки ти?

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Peru/ Peruvian, Poland/Polish

Where are you from? – I’m from…

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

WB p. 8, ex. B

6

Module 1

1a Where are you from?

SB, pp. 9-10

Країни та національності.

Знайомство з людиною іншої національності.

Розвивати інтерес до культури країн, мова яких вивчається

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Peru/ Peruvian, Poland/Polish

Where are you from? – I’m from…


Робота в групі: дискусія

WB p. 8, ex. C, D

7

Module 1

1a Where are you from?

SB, p. 11

Розвиток усного мовлення.

Складання діалогів.

Розвивати інтерес до культури країн, мова яких вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive adjectives (my, your, our)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

WB p. 9, ex. F

8

Домашнє читання


Розвивати інтерес до культури країн, мова яких вивчається



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Короткий переказ тексту

9

Module 1

Who are you?

1b Hes a chef

SB, p. 12

Світ професій. Сімейний бізнес.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Professions: actor/actress, shop assistant, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)


WB p. 10, ex. A, вивч. ЛО с.124

10

Module 1

Who are you?

1b Hes a chef

SB, p. 13

Розповідати про професії близьких

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

WB p. 11, ex. E

11

Module 1

Who are you?

1b Hes a chef

SB, p. 13

Проектна робота: Моє кафе.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)


Виконання проектної роботи

Представити проектну роботу.

12

Узагальнення знань з теми


Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу


Тест

Повторити вивч.тему

13

Module 1

1c Day and night

SB, p. 14

Години та годинники. Час.

Дні тижня.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Telling the time: It’s …

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)


WB p. 12, ex. A

14

Module 1

1c Day and night

SB, p. 15

Години та годинники. Котра година?

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах: guessing game

С. 124 1с вивч. нап.

15

Module 1

1c Day and night

SB, p. 15

День та ніч. Який сьогодні день?

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття


Робота в парах

WB p. 12, ex D

16

Домашнє читання


Активно застосовувати мову, що вивчається



Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Короткий переказ тексту

17

Module 1

1d Meet the band

SB, p. 16

Музичні уподобання.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

Читання тексту та виконання завдання (matching)


WB p. 13, ex. A; вивч. ЛО с. 124 1d

18

Module 1

1d Meet the band

SB, p. 17

Улюблена музична група.

Улюблений співак.

Розуміти особливості стилю життя зарубіжних однолітків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

WB p. 13, ex. C

19

Module 1

1e I’m a student

SB, p. 18

Улюблений шкільний предмет.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

WB p. 14, ex. A, B, C

20

Module 1

1e I’m a student

SB, p. 19

Розповідь про себе і свої уподобання.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

WB p. 15, ex. D, E

21

Module 1

Round-up

SB, p. 20

Мої досягнення у вивченні англійської мови.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

WB pp. 16-17, ex. A, B, C

22

Module 1

Who are you?

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять



WB pp. 16-17, ex. D, E, F, G

23

Узагальнення знань з теми


Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу


Test 1

Повторити тему

Обладнання: підручник, робочий зошит учня, CD, CD-програвач , тематичні картки, постери.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

24

Module 2

All about me

2a My things

SB, pp. 21-22

Речі, які належать мені.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

Читання діалогу-коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

WB p. 18, ex. A, B; вивч. ЛО с.124 2а

25

Module 2

All about me

2a My things

SB, p. 23

Речі, які належать мені.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: memory game

WB p. 18, ex. D, E

26

Module 2

All about me

2a My things

SB, p. 23

Розвиток писемного мовлення. Виконання вправ.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття


Виконання вправ

Вивчити правило с.116-117

27

Домашнє читання


Активно застосовувати мову, що вивчається



Читання тексту та виконання завдання


Скласти план до тексту.

28

Module 2

All about me

2b My clothes

SB, p. 24

Мій одяг. Опис одягу.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T-shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

WB p. 20, ex. A; вивч. ЛО с. 124 2b

29

Module 2

All about me

2b My clothes

SB, p. 25

Гардероб знаменитої актриси.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

These/those, plural forms

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

WB p. 21, ex. C, D, E

30

Module 2

All about me

2b My clothes

SB, p. 25

Множина іменників. Вивчення граматичного матеріалу.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Plural Forms (introduction


Виконання вправ

Вивч. правило с.117

31

Module 2

All about me

2c My pet

SB, p. 26

Мій домашній улюбленець. Опис тварин.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

WB p. 22, ex. A, B

32

Module 2

All about me

2c My pet

SB, p. 27

Мій домашній улюбленець. Опис тварин.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах, граGuessing Game

WB p. 23, ex. C, D, E

33

Module 2

All about me

2c My pet

SB, p. 27

Розвиток усного мовлення. Проектна робота: Мій домашній улюбленець

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?


Робота в групах: проведення дослідження

С.27 впр. 5 напис. про дом.ул. SB

34

Домашнє читання


Активно застосовувати мову, що вивчається



Читання тексту та виконання завдання


Короткий переказ тексту

35

Узагальнення знань з теми


Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу


Test

Повторити тему

36

Module 2

All about me

2d Youre a star

SB, p. 28

Ти – зірка! Опис здібностей.

Поважно ставитись до особливостей стилю життя закордонних однолітків

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)


WB p. 24, ex. A, B

37

Module 2

All about me

2d You’re a star

SB, p. 29

До чого ти здібний?

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення дослідження

WB p. 24, ex. C

38

Module 2

All about me

2d You’re a star

SB, p. 29

Твої здібності. Здібності друзів.

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Вивч. ЛО с.125 2d

39

Module 2

All about me

2e My best friend

SB, p. 30

Мій кращий друг.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: guessing game

WB p. 25, ex. A, B

40

Module 2

All about me

2e My best friend

SB, p. 31

Опис зовнішності кращого друга.

Знаходити та передавати нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

WB p. 25, ex. C; вивч. ЛО с. 125 2е

41

Module 2

All about me

2e My best friend

SB, p. 31

Розвиток писемного мовлення.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

С.31 впр. D, SB нап. твір про друга

42

Module 2

All about me

Round-up

SB, p. 32

Мої досягнення у вивченні англійської мови.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять


Доповнення речень у письмовій формі

WB p. 26, ex. C, D

43

Module 2

All about me

Culture Page

SB, pp. 33-34

Світова музика та музичні інструменти.

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культур інших країн

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.


Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

WB p. 25, ex. E, F

44

Домашнє читання


Активно застосовувати мову, що вивчається


Читання тексту та виконання завдання


Переказ тексту

45

Узагальнення знань з теми


Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу



Test 2

Повторити тему



Обладнання : підручник, робочий зошит учня, CD, CD-програвач, тематичні картинки, постери.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

46

Module 3’

It’s my life

3a Day in day out

SB, p. 36

Типовий робочий день учня.

Знаходити та розуміти нову інформацію

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed

Present Simple (affirmative)

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false)


WB p. 28, ex. A, B

47

Module 3’

It’s my life

3a Day in day out

SB, p. 37

Мій робочий день.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of time


Робота в парах: діалогічне мовлення

WB p. 29, ex.D, вивч. ЛО с.125 3а

48

Module 3’

Its my life

3a Day in day out

SB, p. 37

Робочий день мого друга.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of time

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table

Робота в парах: діалогічне мовлення

WB p. 29, ex. E

49

Module 3’

It’s my life

3b Do you like sports?

SB, p. 37

Ти займаєшся спортом?

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (affirmative) Prepositions of time


Робота в парах: діалогічне мовлення

С.37 впр. 6 SB нап. твір

50

Module 3’

Its my life

3b Do you like sports?

SB, p. 38

Описувати уподобання

Уважно стежити за презентованою інформацією

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

WB p. 30, ex. A, B, C

51

Module 3’

It’s my life

3b Do you like sports?

SB, p. 39

Описувати уподобання

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

WB p. 31, ex. D, E

52

Module 3’

It’s my life

3c Time out

SB, p. 40

Надавати інформацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

WB p. 32, ex. A, B

53

Module 3’

It’s my life

3c Time out

SB, p. 41

Запитувати та надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

WB p. 32, ex. C, D

54

Module 3’

It’s my life

3d Around the house

SB, p. 42

Розповідати про домашні обов’язки

Знаходити та розуміти нову інформацію

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

WB p. 33, ex. A, B

55

Module 3’

It’s my life

3d Around the house

SB, p. 43

Запитувати та відповідати на запитання

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

WB p. 34 ex. C, D

56

Module 3’

It’s my life

3e My favourite day

SB, p. 44

Розповідати про хобі

Уважно стежити за презентованою інформацією

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

WB p. 35, ex. A, B

57

Module 3’

It’s my life

3e My favourite day

SB, p. 45

Розповідати про хобі

Поважно ставитись до особливостей стилю життя закордонних однолітків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

WB p. 35 ex. C

58

Домашнє читання


Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять



Переказ тексту

59

Module 3’

It’s my life

Round-up

SB, p. 46 Узагальнення знань з теми

Мої досягнення у вивченні англійської мови.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторити тему


Обладнання : підручник, робочий зошит учня, CD, CD-програвач

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє


Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

60

Module 4

Where I live

4a Home sweet home

SB, pp. 47

Надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs


Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

WB p. 38, ex. A, B,

61

Module 4

Where I live

4a Home sweet home

SB, pp. 48


Ефективно співпрацювати під час групової роботи

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs



Робота в парах: опис малюнків

WB p. 38, ex С

WB p. 39, ex. D

62

Module 4

Where I live

4a Home sweet home

SB, p. 49

Описувати та порівнювати предмети

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

There is/ there are

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

WB p. 39, ex. E, F

63

Module 4

Where I live

4b Where is it?

SB, p. 50

Порівнювати предмети

Уважно стежити за презентованою інформацією

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнків

Вивч нові ЛО

64

Module 4

Where I live

4b Where is it?

SB, p. 50

Порівнювати предмети

Уважно стежити за презентованою інформацією

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнків

WB p. 40, ex. A, B

65

Module 4

Where I live

4b Where is it?

SB, p. 51

Надавати інформацію

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

WB p. 41, ex. C, D,

66

Домашнє читання


Активно застосовувати мову, що вивчається



Читання тексту та виконання завдань


Скл. план

67

Узагальнення знань з теми


Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу



Повт тему

68

Module 4

Where I live

4c My neighbourhood

SB, p. 52

Описувати місцевість

Уважно стежити за презентованою інформацією

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

WB p. 42, ex. A, B,

69

Module 4

Where I live

4c My neighbourhood

SB, p. 53

Запитувати дозвіл

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на них

WB p. 43, ex. D, E

70

Module 4

Where I live

4d Places to visit

SB, p. 54

Дозволяти та забороняти щось

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання в усній формі

WB p. 44, ex. B

71

Module 4

Where I live

4d Places to visit

SB, p. 55

Дозволяти та забороняти щось

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘must’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис місця у письмовій формі

WB p. 44, ex. C

72

Module 4

Where I live

4e My house

SB, p. 56

Називати порядковий номер

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)


WB p. 45, ex. A

73

Module 4

Where I live

4e My house

SB, p. 57

Описувати житло

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в письмовій формі

Написати твір « My house»

74

Module 4

Where I live

Culture Page

SB, pp. 60

Домашнє читання

Активно застосовувати мову, що вивчається



Читання тексту та виконання завдання


Переказ тексту

75

Module 4

Where I live

Round-up

SB, p. 58 Узагальнення знань з теми


Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

WB p. 46, ex. A, B

77

Контроль аудіювання






Повт. The verb ‘must’

78

Контроль письма






Повт вивч. ЛО

79

Контроль читання






Повт. ст-ру There is/ there are

80

Контроль усного мовлення






Повт. Present Simple

Обладнання : підручник, робочий зошит учня, CD, CD-програвач

















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.