Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарне планування 4 клас Інформатика

Інформатика

Для кого: 4 Клас

31.08.2021

299

28

0

Опис документу:
Пропоную вашій увазі розроблене мною календарне планування для 4 класу з інформатики за підручником видавництво ГЕНЕЗА. Авторський колектив : Тетяна Гільберт, Олег Суховірський, Лариса Грубіян, Світлана Тарнавська.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з інформатики,

створене відповідно до типової освітньої програми (4 клас),

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

(автори Тетяна Гільберг, Олег Суховірський, Лариса Грубіян, Світлана Тарнавська)


уроку

Примі-

тка

Зміст уроку

Дата уроку

І

ІІ

Розділ 1. Цікавий світ інформації


Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Способи отримання інформації.




Як комп’ютер допомагає людині

С. 4-8




Як закодувати будь-що на світі

С. 8-12




Як поповнювати свої знання

С. 13-16




Як зрозуміти, що вас обманюють

С. 17-21




Як легше зрозуміти інформацію

С. 21-25




Де живуть дані

С. 25-29




Малювання чи моделювання

С. 29-34



Розділ 2. Цифрові пристрої. Відповідальність і безпека в мережі


Чи може робот замінити людину

С. 35-39




Різновиди цифрових пристроїв С.35-39




Що керує цифровими пристроями

С. 39-43




Як бути на «ти» із цифровими пристроями

С. 43-49




Що потрібно знати про безпеку в мережі

С. 49-53




Чи вмієте ви зберігати таємниці

С. 54-56




Чи потрібна ввічливість у віртуальному просторі

С. 57-61




Мережевий етикет. Підсумковий урок.



Розділ 3. Цифрова творчість


Чи вміємо ми планувати події

С. 62-65




Як створити програму

С. 66-69




Що робити, якщо…

С. 70-75




Що робити, якщо все стало складніше…

С. 75-80




Для чого повторюють команди

С. 80-84




Що змінює змінна

С. 84-88




Як спілкуються між собою спрайти

С. 88-91




Як спрайти рухаються

С. 91-95




Повторення вивченого «Цифрова творчість» С.95



Розділ 4. Створення та презентування навчальних проєктів


Як створити проєкт

С. 96-99




Як виправити свої помилки

С. 99-104




Деякі ідеї для створення проєктів у Scratch

С. 104-107




Як створити звуковий супровід С.105




Як створити власну гру

С. 107-110




Чи можна завжди вигравати

С. 110-113




Навіщо презентувати проєкт

С. 113-116




Як оживити презентацію

С. 116-121




Повторення вивченого з теми «Створення та презентування навчальних проєктів» С. 123




Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за рік




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.