Календарне планування 2 клас І семестр

Опис документу:
Календарне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області стандартів таких документів є неприпустимим.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Кількість годин за рік - 124 год.

Кількість годин на тиждень – Iсеместр -3 год.,( 48 год)

IIсеместр -4 год. на тиждень (76 год)

п/п

Тема уроку

Дата

Примі

тка

В РІДНІЙ ШКОЛІ - РІДНЕ СЛОВО

Наче вулик наша школа

1.

У дитинстві вивчене,що на камені висічене. Дмитро Павличко «Школа». Леонід Глібов «Бачити – не бачить.»

2.

Які бувають школи? Володимир Фетисов «Хто чого вчиться.» Степан Жупанин «У лісовій музичній школі.» Марія Чумарна « Хто сьогодні зірка в класі?»

3.

Історії зі шкільного життя. М.Чумарна «Хто сьогодні зірка в класі?». Л.Вахніна «Кордон»

4.

Хитрощі не люблять совісті. Василь Сухомлинський «Як Наталя в Лисиці хитринку купила.»

5.

Веселе слово. Грицько Бойко. «Ділові розмови.»

6.

Урок позакласного читання. Наче вулик наша школа

7.

І сила перед розумом никне. Сильніше за силу (казка). Підсумок за темою.

Розвивайся,звеселяйся,моя рідна мова…

8.

Колискові пісеньки – перлинки української мови. Микола Сингаївський. «Колискова пісня,колискова.» « Ой, люлі,ой люлі…» « Тиха нічка теплесенька.» « Ходить котик по горі» (колискові пісні,записані Миколою Сингаївським)

9.

Пісні та ігри,рідні з дитинства. Кукуріку, півнику (українська дитяча пісенька). Добрий вечір,зайчику (українська дитяча пісенька). Дитячі заклички(з народного)(напам’ять)

10.

Звідки походять назви місяців. Прощальний листопад (за Василем Скуратівським) Поетичні перлини. Вадим Скомаровський. Лісова колиска. Дмитро Павличко. Небеса прозорі (напамять)

11.

Дивись так,щоб бачити;слухай так,щоб чути. Василь Сухомлинський « Я хочу сказати своє слово»

12.

Урок позакласного читання. Осінь щедра,осінь золотава.

13.

Цікаві слова. Алла Коваль. Слова розповідають. Надія Кир`ян. Словенятко Лідія Компанієць. Ковалівна. Олена Пчілка. Журавель.

14.

Андрій М`ястківський. Неня. Навчальне аудіювання

15.

В’язка народних прислів’їв. Володимир Лучук,Богдан Стельмах. Скоромовки Лічилки. Наталя Забіла. Лічилки. Жменька загадок з твого класу.(напам’ять)

16.

Коло читання «Списав задачу»

17.

Ігор Січовик. Мовні цікавинки. Марія Хоросницька. Матусин заповіт. Підсумок за темою.

18.

Урок позакласного читання. З чистого джерела народної мудрості

19.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «В рідній школі – рідне слово»

КАЗКА ВЧИТЬ,ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ

Українські народні казки

20- 21

Вступ до теми. Уявлення про народну казку. Рукавичка (казка). Інсценізація казки. Прислів’я.

22.

На язиці медок,а на думці – льодок. Лисиця та Їжак (казка). Прислів’я.

23.

Де сила не зможе,там розум допоможе. Цап та Баран (казка)

24.

Урок позакласного читання. У світі цікавих загадок

25.

По роботі й нагорода. Півник і двоє мишенят (казка). Підсумок за темою

Казки народів Європи

26.

Хто за чуже хапається,свого позбувається. Лисичка (російська народна казка)

27.

Хто дбає,той і має. Легкий хліб (білоруська народна казка)

28.

Зробиш добро - не кайся,вдієш лихо – начувайся. Виноградар і змія (болгарська народна казка)

29.

Зробиш добро - не кайся,вдієш лихо – начувайся. Собаки,коти та миші (чеська народна казка)

30.

Урок позакласного читання. У світі казки чарівної

31.

Мудрий не все каже,що знає,а дурень не все знає,що каже. Сорочаче гніздо (англ. нар.казка)Підсумок за темою

32.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Казка вчить,як на світі жить» Аудіювання (усно)

НЕМА БЕЗ КОРЕНЯ РОСЛИНИ,А НАС, ЛЮДЕЙ,БЕЗ БАТЬКІВЩИНИ

Рідна домівка,рідна сім’я – тут виростає доля моя

33.

Погана та пташка,якій своє гніздо не миле. Роде наш красний (українська народна пісня). В цьому дворку,як у вінку! (з народного)

34.

Рідна домівка,рідна сім’я – тут виростає доля моя. Варвара Гринько. Сім (лічилка). Степан Олійник. Тетянка усміхається!

35.

У колі рідної сім’ї. Володимир Лучук. Тільки мама. Приховала (з народного). Галина Могильницька. Бабусина радість. Прислів’я.

36.

Урок позакласного читання. Твій друг – книга.

37.

Весняні дива. Василь Чухліб. Повінь.

38.

Молодець проти овець, а проти молодця – сама вівця. Анатолій Григорук. Молодець проти овець.

39.

Незвичайна яблуня. Андрій М`ястківський. Казка про яблуню.

40.

Чи легко приносить радість іншим? Василь Сухомлинський. Покинуте кошеня. Анатолій Костецький. Хвостата мова. Розігрування вистави за творами

41.

Коло читання. А.Потапова «Чемний Миколка»

42.

Урок позакласного читання. Людина починається з добра (за творами Василя Сухомлинського)

43.

Ми в цьому світі не самі. Н. Кир`ян «Ми в цьому світі не самі». Підсумок за темою. Аудіування (письмово)

Добрий день тобі Україно моя!

44.

Вступ до теми. Рідний край. Анатолій Костецький. Батьківщина (напам’ять) . Микола Чернявський. Рідний край.

45.

Як тебе не любити, Києве мій! Наталя Забіла. Древній Київ

46.

Калинка – загадка про добре серце. Василь Скуратівський. Калина.

47.

Чому зернятко схоже на серце? Галина Демченко. Калинка (казка)

48.

Урок позакласного читання. Зимонько – снігуронько,наша білогрудочко

Кількість годин за рік - 121.

Кількість годин на тиждень – Iсеместр -4 год.,(64 год.)

II семестр -3 год. на тиждень (57 год)

п/п

Тема уроку

Дата

При

мі

тка

Звуки і букви. Склад. Наголос

1.

Звуки. Звуки моделі слів

2.

Слова, що розрізняються тільки одним звуком

3.

Звуки і букви

4.

Українська абетка. Рукописні букви української абетки

5.

Великі букви української абетки

6.

Розташування слів за абеткою

7.

Розташування слів за алфавітним порядком. Робота з орфографічним словником

8.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання слів та речень

9.

Склад. Перенос слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків

10.

Правила переносу слів із рядка в рядок по складах

11.

Перенос слів з буквами й та ь

12.

Голосні звуки [ а ], [ о ], [ у ], [ е], [ и ] [ і ]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків

13.

Букви, що позначають голосні звуки і склади

14.

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади

15.

Визначення наголосу в словах. Робота зі словами,наголос у яких треба запам’ятати

16.

Розвиток зв’язного мовлення опис істоти за сюжетним малюнком,планом,змістом загадки. Тема опису «Білочка».

17.

Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів

18.

Ненаголошені [ е ], [ и ]

19.

Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик,губи,зуби) під час вимови приголосних звуків

20.

Звук [ ф ], позначення його буквою ф

21.

Буква ф і буквосполучення хв

22.

Звуки [ дж ], [ дз ],

[ дз`],позначення їх буквосполученням дж,дз

23.

Правильна вимова звуків [ г ],

[ г` ], позначення їх буквами «ге», «ґе»

24.

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком,планом і змістом вірша А.Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь»

25.

Буква «ща»,позначення нею звукосполучення [шч]

26.

Перевірна робота. Мовна тема

27.

Аналіз перевірної роботи. Уявлення про дзвінкі і глухі приголосні звуки. Парні дзвінкі та глухі приголосні звуки

28.

Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу

29.

Вправи на правильне вимовляння дзвінких звуків у кінці слова й складу

30.

Відпрацювання вимови та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу

31.

Тверді й м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення

32.

Позначення м’якості приголосних перед [ о ] знаком м’якшення. Перенос слів із ь

33.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень та діалогу

34.

Тренувальні вправи у написанні, звуко – буквенному аналізі слів з м’якими приголосними

35.

Закріплення вимови і написання слів з м’якими приголосними звуками

36.

Тверді й мякі приголосні. Позначення м’якості приголосних буквами і,я,ю,є

37.

Спостереження за твердими та м’якими приголосними в словах

38.

Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки

39.

Подовжені м’які приголосні звуки,позначення їх на письмі

40.

Перенос слів із подовженими приголосними звуками

41.

Перевірна робота. Контрольний диктант

42.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і віршем Г.Чорнобицької «Не брудни книжки»

43.

Звуко – буквенний аналіз слів із подовженими приголосними звуками

44.

Закріплення вивченого про подовжені м’які приголосні звуки

45.

Апостроф. Правило вживання апострофа

46.

Тренувальні вправи у вимовлянні,читанні та написанні слів з апострофом

47.

Перенос слів з апострофом. Звуко – буквенний аналіз слів

Мова і мовлення

48.

Поняття про мову. Українська мова – державна мова України

49.

Усне і писемне мовлення. Перевірна робота. Аудіювання

50.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання 2-3 речень на задані теми

51.

Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами - звертаннями .Слова ввічливості

52.

Перевірна робота. Диктант

Текст

53.

Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок,його відповідність змісту тексту

54.

Добирання заголовків. Вправляння у стислому переказуванні тексту

55.

Будова тексту. Спостереження за роллю абзаців у тексті

56.

Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстрації

57.

Типи текстів:розповідь,опис,міркування

58.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання на задану тему

59.

Контроль та оцінювання знань за темою «Мова і мовлення. Текст. » Мовна тема

Речення

60.

Речення. Основні ознаки речення

61.

Поділ тексту на речення. Зв’язок слів у реченні. Перевірна робота. Контрольне списування тексту «Ліс»

62.

Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення.

63.

Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях

64.

Інтонаційне виділення в реченнях слів,найважливіших для висловлення думки

Кількість годин за рік - 140 год.

Кількість годин на тиждень - 4 год на тиждень

п/п

Тема уроку

Дата

При

мі

тка

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас

1.

Нумерація чисел 1-20. Додавання і віднімання в межах 20. Розв’язування простих задач

2.

Додавання і віднімання в межах 10. Виконання дій за допомогою числового променя. Розв’язування задач

3.

Нумерація чисел від 1-100. Випадки додавання і віднімання в межах 100,пов’язані з нумерацією чисел. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет

4.

Розрядний склад двоцифрових чисел. Порівняння виразів

5.

Доба і тиждень. Додавання і віднімання іменованих чисел,поданих в одиницях вимірювання часу

6.

Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на різницеве порівняння

7.

Промінь. Відрізок. Пряма. Перетин прямих. Творча робота над задачею

8.

Одиниці вимірювання довжини (сантиметр,дециметр,метр) і співвідношення між ними. Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах і дециметрах. Розв’язування задач

9.

Назви компонентів дії додавання. Рівняння. Знаходження невідомого доданка

10.

Переставний закон додавання

11.

Назви компонентів дії віднімання. Знаходження невідомого зменшуваного

12.

Кілограм. Знаходження невідомого від’ємника

13.

Грошові одиниці – гривня, копійка. Співвідношення між грошовими одиницями. Розв’язування задач

14.

Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння місткості посудини. Самостійна робота

15.

Повторення вивченого. Розв’язування рівнянь

Розпізнавання многокутників

16.

Контрольна робота № 1

Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд

17.

Аналіз контрольної роботи. Таблиці додавання і віднімання числа 2 з переходом через розряд. Розв’язування прямих і обернених задач

18.

Таблиці додавання і віднімання числа 3 з переходом через розряд. Довжина ламаної

19.

Таблиці додавання і віднімання числа 4 з переходом через розряд. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв’язування і порівняння простих задач

20.

Вирази зі зміною. Позначення змінної буквою. Кут. Види кутів.

21.

Таблиці додавання і віднімання числа 5 з переходом через розряд. Вирази зі змінною

22.

Многокутник та його елементи: вершини,сторони,кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника

23.

Таблиці додавання і віднімання числа 6 з переходом через розряд.

24.

Таблиці додавання віднімання числа 7 з переходом через розряд. Складання й розв’язування задач за коротким записом їх умови

25.

Складання і розв’язування задач за коротким записом їх умови. Квадрат

26.

Таблиці додавання і віднімання числа 8 з переходом через розряд. Розв’язування рівнянь

27.

Перевірка дій додавання і віднімання. Знаходження периметрів трикутника і чотирикутника

28.

Таблиці додавання і віднімання числа 9 з переходом через розряд. Периметр многокутника

29.

Таблиця додавання і віднімання чисел. Периметр квадрата

30.

Розв’язування задач двома способами (ознайомлення)

31.

Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії

32.

Додавання числа до суми. Віднімання числа від суми

33.

Додавання до числа суми. Віднімання суми від числа. Самостійна робота

34.

Розв’язування задач за допомогою виразу. Порівняння виразів. Знаходження периметра прямокутника

35.

Контрольна робота № 2

36.

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд

37.

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 37 + 6

38.

Прийом округлення. Розв’язування задач за коротким записом

39.

Додавання виду 7+15. Розв’язування задач двома способами

40.

Усне віднімання виду 40-8. Розв’язування задач

41.

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду 35 -7. Розв’язування задач

42.

Закріплення віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування складених задач за коротким записом

43.

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового способом округлення виду: 45-7,53-9. Розв’язування задач

44.

Закріплення віднімання двоцифрових чисел. Знаходження виразів, у яких двічі повторюється та сама буква

45.

Усне додавання виду 27+16. Складання задач за виразом

46.

Два способи додавання двоцифрових чисел виду 45+27. Складені задачі,що включають прості задачі на збільшення (зменшення) числа в непрямій формі

47.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь

48.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованих чисел

49.

Два способи віднімання двоцифрових чисел виду 45-27. Розв’язування задач. Самостійна робота

50.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Обчислення виразів зручним способом

51.

Контрольна робота № 3

52.

Аналіз контрольної роботи. Одиниця вимірювання маси – центнер. Розв’язування задач

53.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел .Складання і розв’язування задач

54.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розвязування задач за поданим планом

55.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Перетворення іменованих чисел

56.

Коло,круг та їх елементи. Центр кола (круга),радіус,діаметр. Креслення кола. Розв’язування прикладів і задач на вивчені випадки додавання і віднімання

57.

Закріплення вивченого про коло і круг. Порівняння кіл і кругів

58.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Обчислення значень виразів зі змінною

59.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач

60.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованого числа та суми або різниці іменованих чисел

61.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. Самостійна робота

62.

Контрольна робота № 4

63.

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

64.

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач.

Кількість годин за рік - 35 год.

Кількість годин на тиждень - 1 год на тиждень

п/п

Тема уроку

Дата

Примі

тка

I семестр

Мова графіки та живопису

1.

Вступ. Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Практична робота «Сонячний день»

2.

Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Практична робота «Хитра пляма».

3.

Початкові уявлення про графіку. Основні графічні матеріали та інструменти. Практична робота «Хто у що вдягнений»

4.

Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображувальних предметів. . Ознайомлення з технікою «гратографія». Практична робота «Столітній дуб»

5.

Чарівна палітра. Початкове уявлення про живопис. Практична робота «Золота осінь»

6.

Колір – головний засіб виразності живопису. Передача багатства кольорів та відтінків у роботі з натури. Практична робота «Щедрий урожай»

7.

Основні і похідні кольори. Теплі і холодні кольори. Практична робота «Осінній букет»

8.

Поняття про хроматичні і ахроматичні кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. Практична робота «Котики»

Мова скульптури, архітектури й декоративно прикладного мистецтва

9.

Елементарні поняття про скульптуру. Практична робота «Ходить гарбуз по городу»»

10.

Поняття про об'єм і фактуру. Практична робота «Лісові звірята»

11.

Рельєф. Передавання фактури поверхні в рельєфі. Вико­нання з пластиліну рельєфного зображення. Практична робота «На дні морському».

12.

Елементарне поняття про архітектуру. Основні елементи архітектурних споруд. Витинанка. Практична робота «Чарівні куполи соборів».

13.

Силуетне зображення. Аплікація «Янголятко».

14.

Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності. Виготовлення новорічних іграшок.

15.

Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності. Аплікація «Вірні друзі».

16.

Колективна практична робота «Новорічна ялинка»

Кількість годин за рік - 70 год.

Кількість годин на тиждень - 2 год на тиждень

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

I семестр

Вступ. Природа і погода: збираємося у мандри порами року

1.

Вступ. Що таке явища природи?

2.

Яку форму має Земля? Глобус – модель Землі.

3.

Чому буває день і ніч?Доба.

4.

Чому відбувається зміна пір року? Рік. Вплив Сонця на сезонні явища в природі.

5.

Як вимірювати температуру повітря? Термометр. Практична робота: визначення показів термометра за малюнками ;вимірювання температури повітря та води.

6.

Де в природі міститься вода? Три стани води

7.

Як змінюється стан води при нагріванні й охолодженні?

8.

Що таке колообіг води в природі? Сніг,лід,водяна пара. Опади.

9.

Якими бувають погода і хмарність?

10.

Як виникає вітер?

11.

Як народні прикмети допомагають передбачати погоду?

12.

Перевір себе: що я знаю про вплив Сонця на природу і погоду. Контрольна робота.

Осіння мандрівка

13.

Аналіз контрольної роботи. Планування спостережень за погодою восени

14.

Які в осені прикмети?

15.

Урок- екскурсія. Які зміни відбуваються в природі восени?

16.

Як змінюється нежива природа восени?

17.

Які осінні явища відбуваються у житті рослин?

18.

Навчальний проект: «Як готуються до зими рослини»

19.

Як розмножуються рослини? Практична робота: розпізнання органів трав’янистих рослин.

20.

Як розселяються рослини?

21.

Чому восени добре збирати гриби? Практична робота: розпізнавання їстивних та отруйних грибів за наочністю.

22.

Як змінюється життя комах і риб восени?

23.

Як змінюється восени життя птахів?

24.

Як змінюється восени життя звірів?

25.

Навчальний проект: «Як готуються до зими тварини»

26.

Які існують зв'язки між неживою та живою природою?

27.

Які осінні турботи у людей у містах і селах восени?

28.

Перевір себе: що я знаю про неживу та живу природу восени? Контрольна робота.

Зимова мандрівка

29.

Аналіз контрольної роботи. Планування спостережень за погодою взимку

30.

Які прикмети у зими?

31.

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою взимку? Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи

32.

Як змінюється взимку нежива природа? Практична робота. Сніг і лід – це вода; порівняння властивостей льоду і снігу.

Кількість годин за рік - 35 год.

Кількість годин на тиждень - 1 год на тиждень

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

I семестр

1.

Вспуп. Робота з природними матеріалами. Виготовлення композицій із природних матеріалів. Практична робота: виготовлення предметної аплікації «Чапля»

2.

Робота з природними матеріалами. Виготовлення композицій із природних матеріалів (листочок)

3.

Робота з природними матеріалами. Аплікація з листя «Букет»

4.

Робота з природними матеріалами. Аплікація з листя «Пейзаж»

5.

Робота з природними матеріалами . Аплікація з крупів «Соняшник»

6.

Робота з нитками. Аплікації «Грибочок» Аплікація з використанням ниток. Виробництво і види ниток. Призначення ниток. Аплікація «Котик»

7.

Робота з нитками. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з ниток . Практична робота : аплікація «Грибочок- боровичок»

8.

Урок – екскурсія. Екскурсія «У майстерні вишивальниці»

9.

Робота з папером. Види і застосування картону. Гофрування картону. Аплікація «Їжачок»

10.

Робота з папером. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з картону і паперу. Практична робота: аплікація «Лицарський щит»

11.

Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікації. Практична робота : «Кулон»

12.

Робота з папером. Практична робота :листівка «Янголятко»

13.

Робота з папером. Конверт для листа Діду Морозу Морозу.

14.

Паперові об’ємні форми. Елементи графічної грамоти. Виготовлення ялинкових прикрас об’ємної форми

15.

Паперові об’ємні форми. Розгортки прямокутних форм. Практична робота: виготовлення подарункового кошика.

16.

Паперові об’ємні форми. Виготовлення ялинкових прикрас об’ємної форми

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн