Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Історія і час. Розв’язання історичних задач на обчислення часу. Вступ до історії. 5 клас. Презентація.

Історія України

Для кого: 5 Клас

25.08.2019

5713

121

0

Опис документу:
Презентація для уроку з предмету Вступ до історії України у 5 класі. 1.Чому історію називають наукою про людей у часі. 2.Як люди вимірюють час. 3.Що таке календар та які вони бувають. 4. Види хронологічних задач.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала Вчитель історії Кіпещук Л.С.
Слайд № 1

Підготувала Вчитель історії Кіпещук Л.С.

Мета уроку: Формувати початкові знання про історичний час та одиниці вимірювання; Ознайомити учнів у загальному вигляді з поняттями хронологія, дат...
Слайд № 2

Мета уроку: Формувати початкові знання про історичний час та одиниці вимірювання; Ознайомити учнів у загальному вигляді з поняттями хронологія, дата, лінія часу; Розвивати хронологічні вміння: співвідносити роки – століття – тисячоліття, визначати тривалість події, розв’язувати хронологічні задачі

План уроку 1.Чому історію називають наукою про людей у часі. 2.Як люди вимірюють час. 3.Що таке календар та які вони бувають.
Слайд № 3

План уроку 1.Чому історію називають наукою про людей у часі. 2.Як люди вимірюють час. 3.Що таке календар та які вони бувають.

Прочитайте приказки та прислів'я. Поясніть зміст будь-якого з них на ваш вибір. *Час-не кінь:не підженеш, тай не зупиниш. *Багато води збігло з тог...
Слайд № 4

Прочитайте приказки та прислів'я. Поясніть зміст будь-якого з них на ваш вибір. *Час-не кінь:не підженеш, тай не зупиниш. *Багато води збігло з того часу. *Усякому овочеві свій час.

Розвиток історичної науки є неможливим без визначення часу, коли відбувалася певна подія.
Слайд № 5

Розвиток історичної науки є неможливим без визначення часу, коли відбувалася певна подія.

Досліджуючи минувшину, завжди відповідаєш на запитання: коли сталася та чи інша подія? Дізнатися про це дозволяє хронологія — наука про час. Осново...
Слайд № 6

Досліджуючи минувшину, завжди відповідаєш на запитання: коли сталася та чи інша подія? Дізнатися про це дозволяє хронологія — наука про час. Основою цієї науки є конкретні дати. Дата — це точний час певної події.

Сонячний годинник Водяний годинник Пісочний годинник Механічний годинник Годинник- півень Як у різні часи люди вимірювали час?
Слайд № 7

Сонячний годинник Водяний годинник Пісочний годинник Механічний годинник Годинник- півень Як у різні часи люди вимірювали час?

Лічба років від певної події — літочислення або ера. (Записати визначення поняття в зошити.) Великі проміжки часу лічать століттями — 100 років, ти...
Слайд № 8

Лічба років від певної події — літочислення або ера. (Записати визначення поняття в зошити.) Великі проміжки часу лічать століттями — 100 років, тисячоліттями — 1000 років.

Перш ніж далі працювати, треба нам відпочивати. Історична розминка
Слайд № 9

Перш ніж далі працювати, треба нам відпочивати. Історична розминка

Наша ера бере свій початок від дати народження Ісуса Христа. Отже, зараз 2019рік від Різдва Христового, 2019рік нашої ери.
Слайд № 10

Наша ера бере свій початок від дати народження Ісуса Христа. Отже, зараз 2019рік від Різдва Христового, 2019рік нашої ери.

СТРІЧКА ЧАСУ
Слайд № 11

СТРІЧКА ЧАСУ

Розташувати у зростаючому порядку відрізки часу ТИСЯЧОЛІТТЯ, ЕРА, ДОБА, ДЕСЯТИЛІТТЯ, СТОЛІТТЯ, ХВИЛИНА, РІК, КВАРТАЛ, СЕКУНДА
Слайд № 12

Розташувати у зростаючому порядку відрізки часу ТИСЯЧОЛІТТЯ, ЕРА, ДОБА, ДЕСЯТИЛІТТЯ, СТОЛІТТЯ, ХВИЛИНА, РІК, КВАРТАЛ, СЕКУНДА

Пам’ятка «Як розв’язувати хронологічні задачі» Накресліть «лінію часу» — пряму лінію, поділіть її рисочками на рівні відрізки, що означають певну к...
Слайд № 13

Пам’ятка «Як розв’язувати хронологічні задачі» Накресліть «лінію часу» — пряму лінію, поділіть її рисочками на рівні відрізки, що означають певну кількість років. На початку лінії поставте більшу та чіткішу риску — початок відліку, а наприкінці стрілочку, що символізує рух часу. Для орієнтації в часі поставте рік, у якому живемо. Якщо для розв’язання хронологічної задачі вам не потрібно по-значати однакові проміжки часу (століття або тисячоліття), то перервіть лінію пунктиром. На лінії часу запишіть умову завдання. Поряд з лінією виконайте обчислення й запишіть стислу відповідь до завдання.

Види хронологічних задач Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення Скільки років тому сталася подія, якщо відома її дата? Обчисліть,...
Слайд № 14

Види хронологічних задач Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення Скільки років тому сталася подія, якщо відома її дата? Обчисліть, скільки років минуло від запровадження християнства як державної релігії 988 року до сьогодення. ff 2. Задачі на встановлення віддаленості однієї події від іншої. Скільки минуло років від однієї події до іншої? (На скільки років одна подія відбулася раніше за іншу?) Обчисліть? , скільки років минуло від закінчення Великої Вітчизняної війни (1945) до вашого народження

Види хронологічних задач ff 3.Задачі на встановлення дати події за її віддаленістю від сьогодення. Коли відбулась подія, якщо відомо, що відтоді ми...
Слайд № 15

Види хронологічних задач ff 3.Задачі на встановлення дати події за її віддаленістю від сьогодення. Коли відбулась подія, якщо відомо, що відтоді минуло… років? 2012 року відзначали 200-річчя битви під Бородино. Якого року сталася ця битва? 4.Задачі на встановлення дати події за її віддаленістю від іншої події. Коли відбулася подія, якщо відомо, що вона сталась після зазначеної події через певну кількість років? Успенський собор Києво-Печерської лаври було збудовано на 27-й рік від заснування монастиря 1051 року. Обчисліть, коли його було зведено

Практична робота зі шкалою часу Відомо, що перша письмова згадка про Богородчани записана у 1441 році. 1. Намалюйте лінію часу. Позначте дату події...
Слайд № 16

Практична робота зі шкалою часу Відомо, що перша письмова згадка про Богородчани записана у 1441 році. 1. Намалюйте лінію часу. Позначте дату події. 2. Визначте, скільки років минуло від часу заснування Богородчан до Вашого дня народження. 3. Який ювілей відзначатиме наше місто у 2021 році? 4. Коли була збудована Богородчанська школа №2, якщо відомо, що це сталось на 553-му році з дня заснування нашого міста.

Опрацювати § підручника. Поміркуйте, розташуйте малюнки у хронологічній послідовності ст 18-19. Складіть 2 задачі, використовуючи дати вашого народ...
Слайд № 17

Опрацювати § підручника. Поміркуйте, розташуйте малюнки у хронологічній послідовності ст 18-19. Складіть 2 задачі, використовуючи дати вашого народження та визначні дати

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.