Інтерактивні методи роботи педагогів ЗДО

Опис документу:
Презентація з досвіду роботи вихователя-методиста ЗДО №175 на міській літній школі Асоціації працівників дошкільної освіти м.Кривий Ріг. Своєрідний педагогічний коктейль з інтерактивним присмаком команди створюють власноруч, виконуючи теоретичні і практичні завдання. За кожне виконане завдання команда вибирає із запропонованих картинки-інгредієнти, які розміщує в своєрідному лепбуці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Інтерактивні методи навчання педагогів (педагогічний коктейль) Гордієнко Г.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №175 КТ» КМР
Слайд № 1

Інтерактивні методи навчання педагогів (педагогічний коктейль) Гордієнко Г.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №175 КТ» КМР

Базується на співпраці, взаємонавчанні це діалогове навчання, яке заперечує домінування одного виступаючого, так і однієї думки над іншою навчання ...
Слайд № 2

Базується на співпраці, взаємонавчанні це діалогове навчання, яке заперечує домінування одного виступаючого, так і однієї думки над іншою навчання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учасників. Ми – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання. Суть інтерактивного навчання

АКТИВНІСТЬ ВІДКРИТОГО ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ ЕКСПЕРЕМЕНТУВАННЯ ДОВІРИ В СПІЛКУВАННІ РІВНОСТІ ПОЗИЦІЙ Принципи інтерактивного навчання
Слайд № 3

АКТИВНІСТЬ ВІДКРИТОГО ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ ЕКСПЕРЕМЕНТУВАННЯ ДОВІРИ В СПІЛКУВАННІ РІВНОСТІ ПОЗИЦІЙ Принципи інтерактивного навчання

Мета інтерактивного навчання створення умов для залучення всіх слухачів до процесу пізнання; надання можливості кожному слухачеві розуміти і рефлек...
Слайд № 4

Мета інтерактивного навчання створення умов для залучення всіх слухачів до процесу пізнання; надання можливості кожному слухачеві розуміти і рефлексувати з приводу того, що він знає і думає; вироблення життєвих цінностей; створення атмосфери співпраці, взаємодії; розвиток комунікативних якостей і здібностей; створення комфортних умов навчання, які б викликали у кожного слухача відчуття своєї успішності, інтелектуальної спроможності, захи­щеності, неповторності, значущості; формувати навички роботи в команді та вміння висловлювати свої думки; викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію; розкривати творчий потенціал.

спільне розв'язання проблем; моделювання життєвих ситуацій; вирішення творчих завдань; Інтерактивне навчання передбачає
Слайд № 5

спільне розв'язання проблем; моделювання життєвих ситуацій; вирішення творчих завдань; Інтерактивне навчання передбачає

критично мислити; розв’язувати складні проблеми на підставі аналізу обставин і відповідної інформації; приймати продумані рішення; приймати участь ...
Слайд № 6

критично мислити; розв’язувати складні проблеми на підставі аналізу обставин і відповідної інформації; приймати продумані рішення; приймати участь у дискусіях; спілкуватися з іншими людьми. В ході діалогового навчання слухачі вчаться:

Яким же повинен бути учасник інтерактивного навчання?           Він повинен: ставити перед собою навчальні завдання; розвивати навчальну активність...
Слайд № 7

Яким же повинен бути учасник інтерактивного навчання?           Він повинен: ставити перед собою навчальні завдання; розвивати навчальну активність; визначати проблеми в ході навчання; навчатися рефлексії своєї навчальної діяльності.

Інтерактивне навчання сприяє формуванню загальнопізнавальних та професійних навичок; можливості відстоювати та пропонувати свою думку; формуванню н...
Слайд № 8

Інтерактивне навчання сприяє формуванню загальнопізнавальних та професійних навичок; можливості відстоювати та пропонувати свою думку; формуванню навичок толерантного спілкування; створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; творчому підходу до розв’язання проблеми; максимальному використанню своїх здібностей; виробленню життєвих цінностей; формуванню доброзичливого ставлення до інших; розвитку комунікативних якостей; можливості проявити ініціативу, самостійність; вмінню аргументувати свою точку зору; опановуванню нового матеріалу за короткий час.

Філворд –це сітка з буквами прямокутної або квадратной форми. Завдання: знайти слова, які визначають інтерактивні методи роботи, що заховані в сітц...
Слайд № 9

Філворд –це сітка з буквами прямокутної або квадратной форми. Завдання: знайти слова, які визначають інтерактивні методи роботи, що заховані в сітці з буквами. Слова читаються по ломаній лінії; лінія може згинатись тільки під прямим кутом. В цьому філворді деякі букви використовуються двічі. 2. «ФІЛВОРД»

М А М А Л Д И С К КОНФЕРЕНЦІЯ АКВАРІУМ ДЕБАТИ АУКЦІОН ІГРИ РЕКЛАМА МІКРОФОН ДИСКУСІЯ РИНГ     І К О Н К А Т И У К В А Ф Е Б И Р С Р В Р І Р Е Н Г І...
Слайд № 10

М А М А Л Д И С К КОНФЕРЕНЦІЯ АКВАРІУМ ДЕБАТИ АУКЦІОН ІГРИ РЕКЛАМА МІКРОФОН ДИСКУСІЯ РИНГ     І К О Н К А Т И У К В А Ф Е Б И Р С Р В Р І Р Е Н Г І О Р И У М Д Ц І Я Ф О Н Г А У К О Н

Гра-стратегія — складна, багатопланова діяльність, яка передбачає не тільки усвідомлення ігрового задуму, сюжетної лінії, а й певну послідовність с...
Слайд № 11

Гра-стратегія — складна, багатопланова діяльність, яка передбачає не тільки усвідомлення ігрового задуму, сюжетної лінії, а й певну послідовність спрямованих сукупних дій усіх учасників гри, з якими треба домовитися, об'єднати зусилля, зробити особистий та колективний інтелектуальний вибір.  Завдання даної гри – об’єднати інтерактивні методи навчання з малюнками-схемами. 3. Гра-стратегія «Інтерактивні форми роботи в малюнках»

Слайд № 12

Дидактичний «Сінквейн».   Сінквейн — п’ятирядкова віршована форма Це швидкий і потужний спосіб аналізу, синтезу і узагальнення понять.   Порядок на...
Слайд № 13

Дидактичний «Сінквейн».   Сінквейн — п’ятирядкова віршована форма Це швидкий і потужний спосіб аналізу, синтезу і узагальнення понять.   Порядок написання сінквейна (сенкана) такий: Перший рядок — одне ключове слово — тема, яке визначає зміст сінквей- на — об’єкт або предмет, про який іде мова. Другий рядок — два прикметники, які характеризують дане поняття, дають опис його ознак та властивостей. Третій рядок — три дієслова, які показують характер дії об’єкта. Четвертий рядок — коротке речення, в якому автор висловлює своє став- лення до об’єкта. П’ятий рядок — одне слово-резюме, зазвичай іменник, через яке людина висловлює свої почуття, асоціації, пов’язані з даним поняттям, його сутністю

Дитина Хороша, весела Бавиться, гуляє, росте Це маленька чудова людина. Радість Дружба Міцна, надійна Підтримує, допомагає, захищає Без неї важко ж...
Слайд № 14

Дитина Хороша, весела Бавиться, гуляє, росте Це маленька чудова людина. Радість Дружба Міцна, надійна Підтримує, допомагає, захищає Без неї важко жити Довіра СІНКВЕЙН (СЕНКАН) РОБОТА НАВЧАННЯ ЖІНКА МЕТОДИСТ СПЕЦІАЛІСТ ПРОФЕСІОНАЛ

Слайд № 15

ХАЙ ВАШЕ ЖИТТЯ БУДЕ БАРВИСТИМ, А РОБОТА - ДО СМАКУ
Слайд № 16

ХАЙ ВАШЕ ЖИТТЯ БУДЕ БАРВИСТИМ, А РОБОТА - ДО СМАКУ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»