• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Позашкільна освіта
  • Інтерактивне заняття з протидії булінгу для гуртківців в позашкільному закладі освіти «Поважай себе та інших людей». Керівник гуртка образотворчого мистецтва «Акварели» ЦПО «Соняшник» Бобло В. М.

Інтерактивне заняття з протидії булінгу для гуртківців в позашкільному закладі освіти «Поважай себе та інших людей». Керівник гуртка образотворчого мистецтва «Акварели» ЦПО «Соняшник» Бобло В. М.

Опис документу:
Мета: формувати уявлення про життя, як найвищу цінність, бережливе ставлення до себе та інших людей, вчити піклуватися одне про одного, розвивати довіру між гуртківцями, вчити протидії насмішки, цькування виховувати почуття гідності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтерактивне заняття

з протидії булінгу для гуртківців в позашкільному закладі освіти «Поважай себе та інших людей». Керівник гуртка образотворчого мистецтва «Акварели» ЦПО «Соняшник» Бобло В. М.

Мета: формувати уявлення про життя, як найвищу цінність, бережливе ставлення до себе та інших людей, вчити піклуватися одне про одного, розвивати довіру між гуртківцями, вчити протидії насмішки, цькування виховувати почуття гідності.

Обладнання та матеріали:

- права та обов’ язки дітей (Конвенція ООН про права дитини);

-збірка оповідань В. Сухомлинського «Всі добрі люди- одна сім я;

-ілюстраціїї плакатів, фото світлин добрих вчинків людей дидактичні ігри.

План заняття:

1.Привітання та ранкова зустріч, гра.

2. Бесіда про боулінг.

3. Слухання та обговорення оповідань В. Сухомлинського.

4. Участь в онлайн- челенджі «Щаслива емоція - веселий смайл».

5. Гра «Твоє лагідне слово».

6. Правила, як не потрапити в ситуацію боулінгу.

7. Підсумок заняття.

Хід заняття

Привітання педагога з дітьми: « Треба дружно привітатись - добрий день, дружно, весело сказати добрий день і до друга повернутись -добрий день. Дружно весело сказати –добрий день і ще радо посміхнутись -добрий день.

Грають всі діти в рухливу гру « Долоньки» (стають по колу, плескають в долоні сусіду, називаючи фразу - побажання гарного настрою.)

Бесіда педагога про актуальність такого значення як боулінг, що і зумовило необхідність проведення заняття в гуртку (на використаних раніше проведених виховних заходах разом з психологічною службою, зустрічами з працівниками правоохоронних органів). В рамках проведення цих заходів було проведене анкетування вихованців, їх батьків, з метою визначення рівня розповсюдження проблеми насильства та цькування ( булінгу) в дитячому колективі. Так що треба знати про боулінг , як прояв насильства , реагування та звернення в такій ситуації до дорослих. Оговорення різних ситуацій та прикладів, які негативно впливають на дітей в колективі.

Педагог запрошує до читання та обговорення оповідань В.Сухомлинського Тепер кілька слів про самі твори.

Відомо, що в основі підходу В. Сухомлинського до формування особистості лежить любов, доброта, щирість і водночас вимогливість (у тому числі і вимогливість самої дитини до себе). Саме їх поєднання і формує в дитині найголовніше – людяність. Оповідання та казки педагога, притчі і невеликі нариси, врешті решт, мають на меті лише одне - зробити маленьку людину людяною. На простих, зрозумілих і цікавих прикладах діти вчаться відчувати різницю між гарними й недобрими вчинками та їх наслідками - вчаться бути Людиною. Все це розмаїття образів, життєвих ситуацій та художніх форм допоможе дитині відчути: все, що є у світі, все , що відбувається навкруги,- наповнене такими самими поняттями, що й життя людини. І в цьому сенсі немає значення, де і з ким саме відбувається ті чи інші події, бо ж усюди можна побачити щедрість і жадібність, радість і смуток, вірність і зраду, велич учинків або ж навпаки, їх жалюгідність…

Пронизані любов ю до всього живого твори Майстра вчать у кожній ситуації прислухатися не до своїх примх і амбіцій, а до голосу людського серця. Справжня краса людини – у сердечному ставленні до тих, хто поруч.

Переходимо до практичної роботи. Ознайомлення дітей з положенням щодо проведення челенджу в рамках Міжнародної діяльності. Щаслива емоція- веселий смайл. Діти можуть за своїм задумом виразити свої емоції. Може бути смайл -жест, або виготовити чи намалювати свій смайл для друзів.

Проведення гри по групах 5-7 учнів «Мої лагідні слова», (діти називають імена своїх найближчих друзів, рідних лагідними словами по черзі ланцюжком ). Гра проводиться доки всі називатимуть імена ,не зупиняючись.

Виховуючи толерантність, терпимість, повагу до почуттів,переконань інших важливим є використання та ознайомлення з правилами « Як не потрапити в ситуацію боулінгу»:

- поводьтесь з людьми так ,як хочете щоб так поводились з вами;

- якщо ви бачите ,що когось ображають, зверніться за допомогою до дорослих де б ви не були;

- заступайтесь за менших від себе та допоможіть їм;

-у спілкуванні з людьми вживайте тільки гарні слова нашої мови.

Підсумок заняття: стають всі в коло, промовляючи фразу ту, яку ти хочеш сьогодні сказати своїм друзям, яка допоможе бути в хорошому настрої. Або продовжіть таке висловлення : «Я бажаю тобі…..»

Отже, зичимо вам доброго настрою, приємного спілкування, зростати здоровими, розумними й людяними серед люблячих і добрих людей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
1
міс.
0
4
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!