Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?"

Гра

25.11.2019

945

42

0

Опис документу:
Сценарій гри . Матеріал історично-літературної тематики, розрахований на учнів 7 класів. «Що? Де? Коли?» - найпопулярніша інтелектуальна гра, яка сприяє розвитку ключових компетентностей. Як показує педагогічний досвід , використання у процесі навчання ігрової діяльності з учнями сприяє їх інтелектуальному розвитку та ерудиції, формує в них ініціативність, творчу активність, гнучке мислення та підвищує зацікавленість у вивченні предмета
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ГРА «ЩО? ДЕ? КОЛИ?»

Для учнів 7-8 класів

Мета: поглибити та закріпити знання учнів 7-8 класів із різних предметів, розширювати їх кругозір; розвивати пам’ять, вміння швидко здійснювати аналіз, логічно мислити, працювати в команді; виховувати повагу до знань, почуття взаємоповаги, товариськості, формувати розуміння того, що лише освічена, всебічно розвинена особистість може досягти успіху в сучасному світі.

Обладнання: барабан або коло із стрілкою, поділені на сектори, чорний ящик , гонг , стільці для учасників, стіл, ноутбук, екран, засоби проектування, секундомір або пісочний годинник, аркуші паперу, ручки, рулетка, конверти із запитаннями, скринька.

Організація гри: для гри потрібно 6-7 учасників, підготувати тематичні запитання, можна додаткові запитання від директора школи та глядачів; запрошених вчителів, для обрання кращого гравця провести таємне голосування, підготувати музичну паузу (виступ учнів).

Хід заходу

1. Короткий екскурс в історію виникнення та поширення гри

Четвертого вересня 1975 року в ефір вийшла перша авторська передача телережисера Володимира Ворошилова «ЩО? ДЕ? КОЛИ?». За роки існування цей «інтелектуальний експеримент» так чи інакше вплинув на життя десятки тисяч людей по всьому світу.

В 1979 році вперше в гру включено музичну паузу, з 1981 року – головним призом телегри стає «Кришталева сова». Найбільше таких пташок у Олександра Друзя – у нього чотири «сови», а якщо врахувати нагороди його дочок Інни та Марини, то в родині Друзів аж шість кришталевих пташок.

В 1995 році в клубі «Що? Де? Коли?» обрано першого Магістра гри - Олександра Друзя, у 2000-му – Максим Поташов

З кінця 80- років у всьому величезному СРСР почали появлятись клуби «Що? Де? Коли?». Москва, Одеса, Санкт-Птербург, Горловка, Дніпропетровськ… в 1989 році був проведений Конгрес Міжнародної асоціації клубів «Що? Де? Коли?». З тих пір рух став ще більш масовішим. Проводиться сотні турнірів – від чемпіонатів шкіл до чемпіонатів світу. Так в «Що? Де? Коли?» грають майже в усьому світі: всі країни СНД, Україна, Прибалтика, Болгарія, Фінляндія, Німеччина, Ізраіль, США, Канада, Австралія… Світ знавців - інтелектуалів росте та поширюється.

ІІ. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Ведучий. Доброго дня, шановні пані та панове! Запрошуємо вас на змагання справжніх інтелектуалів – гру «Що? Де? Коли?». Мабуть, усі ви погодитеся, що знати все – неможливо. Але без ерудиції, вміння логічно мислити, практично використовувати власні знання, шукати і знаходити необхідну інформацію в сучасному світі не обійтися. Саме цього ми маємо навчити і навчаємо наших учнів. А найвища нагорода для вчителя – коли його можуть перевершити власні вихованці. Тож сьогодні ми перевіримо, чи зможуть наші знавці впоратися питаннями, які для них підготували педагоги.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Запрошуємо за ігровий стіл наших гравців(6 учасників). Ведучий по черзі оголошує учасників. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Коротко нагадаємо правила гри. Перед вами 13 секторів з запитаннями. Ви відповідатимете на те питання, на яке вкаже стрілка. Час на обговорення – 1 хвилина. Після її завершення, капітан називає гравця, який озвучить відповідь. 13 сектор означає, що запитання команді школярів ставитимуть наші гості (директор школи, класний керівник, запрошеного гостя). Гра триває доти, поки одна з команд не набере 6 очок.

Бажаємо команді знавців успіху, а глядачів попросимо уважно слідкувати за ходом гри і після її завершення назвати кращого знавця (шляхом жеребкування), якому ми вручимо спеціальний приз!

Зразки запитань (Ведучий зачитує те питання, на конверт із номером якого вказала рулетка)

І ТУР

1 . Ведучому: виділити голосом "шановні знавці"

Шановні знавці, відновіть перші три слова назви книги, які співпадають з назвою відомого телевізійного проекту.

Відповідь: Що, де, коли.

2. Увага, чорний ящик.

Відомо, що у Людовика XIV ЇХ було біля трьохсот штук, зроблених із срібла. У Жозефа Франсуа Шарля Бонапарта, сина французського імператора Наполеона,

Х було117, зроблених з чистого золота. А ось у імператора Петра III ВОНИ були із дерева, воску и свинцю. Скажіть, з чого був той із НИХ, про якого було написано відомим письменником- казкарем?

Відповідь : із олова.

Коментар: ВОНИ — солдатики. В 1838 году Ганс Христіан Андерсен написав "Стійкий олов’яний солдатик".

3. За даними книги рекордів Гіннеса третє місце серед найпопулярніших у світі книг посідає цикл Джоан Роулінг «Гаррі Поттер», друге – «Цитатник Мао Цзедуна». Назвіть книгу, що очолює цей список, маючи тираж біля 6 млрд примірників. До речі, вона також перекладена на найбільшу кількість мов і, мабуть, є вдома у більшості із вас.

Відповідь: Біблія.

4. Ця приказка виникла зі звичаю перевіряти на зуб справжність золотих монет, перснів та інших виробів із благородних металів. Зараз ця приказка засвідчує упевненість в знаннях учнів. Назвіть цю приказку.

Відповідь: знати на зубок

5. В 1999 році був запущений супутник "Эрстед", який повинен вивчати зміни магнітного поля землі. Як прийнято називати район, де, як вияснилось, магнітне поле змінювалось найсильніше, з яким пов’язано виникнення багатьох загадкових історій ?

Відповідь: Бермудський трикутник.

Коментар: відомо , що там часто відмовляють навігаційні прибори літаків

6. приблизно 50% -її в будь-який момент може зруйнуватись , 30% - знаходяться в руїнах, і лише 20%, це приблизно 1260 кілометров – у відмінному стані. Дайте відповідь трьома словами, про що йде мова в запитанні.

Відповідь: Велика Китайська стіна.

МУЗИЧНА, РОЗВАЖАЛЬНА ПАУЗА

ІІ тур

7. Анекдот: «На акцію протесту ВОНИ вийшли на вулиці. Але влада не змогла зрозуміти , чого хочуть ВОНИ: бо на плакатах почерк був дуже нерозбірливий». Назвіть

Х, або ЇХ професію.

Відповідь: лікарі.

8. Перед вами марка, видана поштою Білорусії. Яку фразу з трьох слів, представляючу собою народну приказку, закрито білою смугою?

Відповідь: "Хліб — всьому голова".

Коментар: дійсно, тут шляпа на хлібині неначе на голові.

9. Герцог Карл Орлеанський вважається засновником однієї доброї традиції. Знаходячись в англійському полоні, він у 1416 році відправив коханій дружині віршоване послання ( з допомогою священника). А в який день він це зробив?

Відповідь: 14 лютого, День святого Валентина.

10. Хто, відповідно деяким історичним джерелам, на початку XIX століття зламав свій рояль, тому що граючи на ньому надто сильно бив по клавішах?

Відповідь: (Людвиг ван) Бетховен.

Коментар: втрачаючи слух, Бетховен все дужче бив по клавішах роялю, намагаючись почути звуки інструмента.

11. Усі надії на визволення середньовічної Франції від Англії пов’язувались з дивом і пророцтвом. І ось воно сталося – небо втрутилося і захистило країну. Назвіть, з ким була пов’язана ця історія .

Відповідь: Жанна Д’Арк , яка несла «Божественну» місію і повела за собою французьку армію

12. Літати він почав з 12 років, потім був пілотом поштового літака. Якось трапилась поломка і він опинився в пустелі. Тоді ж і народився найвідоміший його твір. Саме назву цього твору ви і повинні назвати .

Відповідь: "Маленький принц".

Коментар: більша частина історії про маленького принца відбувається в пустелі. Її автор Антуан де Сент-Экзюпері був льотчиком.

ІІІ етап. Команда і глядачі обирають кращого гравця. Нагородження головним призом. Ведуча. Підходить до кінця наш турнір. Я сподіваюсь, що попереду у вас будуть удачі і перемоги. До нових зустрічей!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.