Інтелектуальна гра "Найрозумніший" для учнів 10-11 класів

Опис документу:
пов'язати вивчений матеріал на уроках алгебри, геометрії і економіки; формувати уміння застосовувати здобуті знання у нестандартних ситуаціях; вчити учнів аналізувати та систематизувати ті знання, які вони отримують на уроках і черпають з додаткової літератури; формувати наполегливість, увагу та зосередженість; вчити етиці та культурі спілкування; розвивати інтуїцію, інтерес; підтримувати в учнів бажання займатися математикою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Найрозумніший

(інтелектуальна гра для учнів 10 -11 класів)

Предмети: економіка + математика

Вчитель математики

вищої кваліфікаційної категорії

КЗ«Нікопольська середня

загальноосвітня школа I-IIIст. № 23»

Давиденко Тетяна Володимирівна

Мета: пов'язати вивчений матеріал на уроках алгебри, геометрії і економіки; формувати уміння застосовувати здобуті знання у нестандартних ситуаціях; вчити учнів аналізувати та систематизувати ті знання, які вони отримують на уроках і черпають з додаткової літератури; формувати наполегливість, увагу та зосередженість; вчити етиці та культурі спілкування; розвивати інтуїцію, інтерес; підтримувати в учнів бажання займатися математикою.

Ведучий гри. Вітаю вас, друзі. Бачу тут зібралося добірне товариство. Дуже приємно, що юні нікопольчани так шанують математику і економіку, що дружно прийшли на свято.

Вже багато років коридорами і класами нашої школи впевнено крокує тиждень кафедри природно-математичних наук. Всі любителі математики, економіки, фізики нашої школи з великим нетерпінням чекали цього тижня. І ось він настав.

Сьогодні гра, яка буде проходити під назвою «Найрозумніший». На сцену запрошуються учасники гри: учні 10-х, 11-х класів. Надаємо слово нашим учасникам.

(Учасники розповідають про себе: прізвище, ім'я, клас, захоплення.)

Ведучий гри. Дозвольте перед початком гри оголосити жюрі. (Оголошує жюрі). Отже, ми починаємо.

З великим задоволенням відкриваю гру і наголошую, що в гру покладено ідею, на мій розсуд, по-справжньому інтелектуальної гри «Самый умный».

Перший відбірковий тур розпочинають учні 9-х класів. Вам будуть запропоновані 18 питань із економіки і математики. На кожне питання дається 4 варіанти відповідей.

Вам треба вибрати правильну відповідь.

Перший відбірковий тур для учнів 10-х класів

  1. У якому трикутнику висота є одночасно і стороною?

  1. Гострокутному. 3. Рівносторонному.

  2. Тупокутному. *4.Прямокутному.

  1. Сторони прямокутника дорівнюють 6м і 8м. Яка довжина його діагоналі?

  1. 5м. 3. 15м.

*2. 10м. 4. 20м.

  1. Найдавніший прилад для лічби.

*1. Пальці. 3. Рахівниця.

2. Абак. 4. Калькулятор.

4) Автор підручника з геометрії ?

*1.Мерзляк А.Г. 3..Істер О.С.

2. Возняк Г.М. 4.Тарасенкова Н.А.

5) Відрізок проведений через центр кола, це:

1. Хорда. *3. Діаметр.

2. Діагональ. 4. Січна.

6) Геометрія – це наука про:

1. Аксіоми. 3. Доведення.

2. Креслення. *4. Властивості геометричних фігур.

7) Під яким кутом перетинаються діагоналі ромба?

*1. Під прямим. 3. Під гострим.

2. Під розгорнутим 4. Під тупим

8) Яка з фігур є многокутником із найменшою кількістю сторін?

1. Циліндр. *3. Трикутник

2. Конус. 4. Паралелограм.

9) Які із виразів не є одночленом?

1. 3.

2. 4. *4. 12-3х.

10) Потреби – це:

*1. Усе, що нам необхідне.

2. Усі речі, що нас оточують у побуті.

3. Сформована необхідність у чомусь.

4. Те, що людина бажає придбати.

11) Що відрізняє послуги від товару?

1. Рідкісність.

2. Здатність задовольняти потреби.

*3.Невідчутність.

4. Користь.

12) У якому переліку наведені лише безкоштовні блага:

1. Кока-кола, лижі.

2. Магнітофон, посуд.

*3. Хмиз, сонце.

4. Папір, гума.

13) Економічні блага – це:

*1. Блага, які обмежені у порівнянні з потребами.

2. Блага, які ми споживаємо.

3. Блага, які вироблені завдяки витратам праці.

4. Блага, які мають корисність для нас.

14) Фундаментальна проблема перед суспільством:

1. Недостатність нових технологій.

2. Недостатній розвиток виробництва.

3. Забезпеченість повної зайнятості.

*4. Обмеженість виробничих ресурсів.

15) У яких випадках велосипед є товаром:

1. Якщо ти даруєш велосипед молодшому брату.

2. Якщо ти даєш велосипед товаришу.

*3. Якщо ти купуєш велосипед у магазині.

4. Якщо ти здаєш велосипед у ремонтну майстерню.

16) За умов ринкової економіки гроші слугують:

1. Засобом обігу.

2. Мірою вартості.

3. Засобом нагромадження.

*4. Усім переліченим вище.

17) У якому випадку названо вірно ресурси виробництва:

1. Праця.

2. Капітал.

3. Земля.

*4. Усе згадане разом.

18) Ринок існує:

1. Там, де споживачи виявляють свої потреби.

2. Коли рекламуються товари.

*3. Там, де продавці і покупці обмінюються товарами і послугами.

4. Там, де виробляються товари.

Додаткові питання:

19) Твердження, що приймається без доведення:

*1. Аксіома. 3. Теорема

2. Лема. 4. Наслідок.

20) Сота частина числа – це

1. Хвилина. 3. Радіан.

2. Градус. *4. Відсоток.

21) Що означає парабола:

1. Підвищений тиск. 3. Порода собак.

2. Перебільшення. *4. Вид графіка.

Ведучий гри. Зіграно 18 питань. Поки жюрі підводить підсумки, вибираючи трьох лідерів серед учнів 10-х класів, для вас виступають учні молодших класів.

(Виступ учнів, читають вірші)

Якщо хочеш досягнути

У житті своїх вершин,

Економіку збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

Калькулятор і комп'ютер –

Хто сьогодні їх незна,

То за пояс їх заткнути

Може світла голова.

Якщо хочеш бізнесменом

Після школи, друже, стать,

То закони й теореми

Мусиш добре пам'ятать.

Якщо лікарем ти станеш

Ти, колего, тут затям,

Коли десь ти помилишся –

Хтось поплатиться життям.

Не кажу про космонавтів,

Вчителів і моряків…

То, коли чогось не знав ти,

Час це вивчити настав.

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись.

Бо чого навчишся в школі,

Знадобиться ще колись.

Ведучий гри. Слово надається жюрі.

(Жюрі називає трьох переможців серед учнів 10-х класів).

Ведучий гри. На сцену запрошуються учні 11-х класів. Вам також будуть запропоновані 18 питань. На кожне питання дається 4 варіанти відповідей. Вам треба вибрати одну – правильну. Розпочинаємо.

Відбірковий тур для 11-го класу

1) Операція, обернена до операції множення:

*1. Ділення 3.Віднімання.

2. Піднесення до степеня. 4. Знаходження кореня.

2) Крива, що є графіком функції оберненої пропорційності:

1.Парабола. *3.Гіпербола.

2. Пряма. 4. Синусоїда.

3) Хто з перечислених осіб є українським математиком?

1. Піфагор. 3. Сосюра.

*Кравчук. 4.Куліш.

4) Чому дорівнює нульовий степінь довільного числа?

1. 0 *3. 1

2. 2 4. 3

5) Скільки буде, якщо 10 розділити на 0,1?

1. 1 3. 10

2. 0 *4. 100

6) Площу якої фігури можна обчислити за формулою S = П ?

1. Квадрата. 3. Прямокутника.

*2. Круга. 4. Сектора.

7) Що таке сотка?

1. 1га. 3. 1.

*2. 1а. 4. 1

8) Чому дорівнює коефіцієнт виразу в ?

1. 2 *3. 1

2. 0 4. Не існує

9) Яким є число у квадраті?

*1. Додатним. 3. Парним.

2. Від'ємним. 4. Непарним.

10) Що означає в економіці поняття «рідкість»?

1. Неповторність

*2. Обмеженість.

3. Унікальність.

4. Трудомісткість.

11) Фундаментальна проблема з якою стикаються всі економічні системи:

1. Інвестиції.

2. Виробництво.

3. Споживання.

*4.Обмеженість ресурсів.

12) Потреби людей:

1. Обмежені наявними ресурсами.

*2 Безмежні.

3. Обмежені біологічними можливостями людей.

4. Обмежені рівнем розвитку суспільства.

13) Хто з перечислених вчених не є економістом :

1. Адам Сміт.

2. Джон Кейнс.

3. Євген Слуцький.

*4. Джон Говард.

14) Чим керується людина, задовольняючи свої потреби:

1. Кількістю грошей.

2. Ціною товару.

*3. Власними уподобаннями.

4. Якістю товару.

15) Рівноважна ціна встоновлюється:

1. На товарному ринку.

2. На ринку ресурсів.

3. На валютному ринку.

*4. На будь-якому ринку.

16) Які з наведених нижче принципів відносяться до ринкової економіки:

1.Централізм.

*2. Свобода вибору.

3. Ієрархія управління.

4. Зрівняльність.

17) У якому переліку найточніше наведені економічні блага:

1. Послуги лікаря, повітря.

2.Компютер, хмиз

*3. Верстат, спрайт.

4. Книжки, сонце.

18) Яке з наведених нижче визначень не використовується для характеристики типів економічної системи:

*1. Капіталістична.

2. Централізована.

3. Змішана.

4. Традиційна.

Додаткові питання

19) Як називається відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони?

1. Бісектриса. *3. Медіана

2. Висота. 4. Медіатор.

20) Скільки дільників має просте число?

*1. 2. 3. 3.

2. 1. 4. Не має дільників

21) Яка з даних функцій є тригонометричною?

1. у = 3. у = х

2. у = ах + в. *4. у = cos(x).

Ведучий гри. Зіграно 18 питань серед учнів 11-х класів. Тепер слово за жюрі. Вам треба за результатами гри вибрати трьох переможців. Поки жюрі працює, ми граємо із глядачами.

(Ведучий гри називає країну, а глядачі – назву її грошової одиниці).

Нідерланди – гульден Швейцарія – франк

Куба – песо Польща – злотий

Чехія – крона Китай – юань

Італія – ліра Ізраїль – шекель

Германія – марка Греція – драхма

Афганістан – афгані Монголія – тугрик

Індія – рупії Угорщина – форинт

Корея – вона Австрія – шилінг

Япония – ієна Англія – фунт стерлінга

Австралія – австралійський долар Венесуела – болівар

Ведучий гри. Слово надається жюрі.

(Оголошують переможців серед учнів 11-х класів).

Ведучий гри. Переходимо до другого туру. У ньому приймають участь переможці першого туру. (Називає їх). Вам будуть запропоновані 6 категорій знань. За одну дану вам хвилину ви повинні дати якомога більше правильних відповідей, але підказок вже не буде. Для виступу треба встановити в якому порядку ви будете грати.Для цього треба розмістити у порядку зростання числа, що входять до назв кінофільмів, одне слово з яких указано.

  1. Огарьова. 2. Петрівка. 3. Маросейка. 4. Спортлото

(Відповідь: 1; 3; 2; 4).

(Проецирується таблиця).

Секрет

Алгебра

Геометрія

Гроші

Попит і пропозиція

Веселі питання

ІІ тур

Гроші

1. В якій країні вперше з'явилися паперові гроші?

(В Китаї).

2. Письмове зобов'зання боржника сплатити визначену суму грошей у визначений термін?

(Вексель).

3. Яку назву мали перші руські монети карбовані за часів Володимира Великого наприкінці Х століття?

(Златники).

4. Інша назва паперових грошей?

(Банкноти).

5. Наказ (розпорядження) власника банківського рахунку перерахувати певну суму на користь іншої особи?

(Чек).

6. Функція, яку виконують гроші, коли обслуговують купівлю та продаж товарів?

(Обігу).

7. Функція, яку виконують гроші під час визначення цін на речі та послуги?

(Вартості).

8. Функція, яка передбачає, що гроші використовуються для зберігання і примноження багатства?

(Нагромадження).

9. Які гроші є найбільш ліквідні?

(Готівкові).

10. З якого року почала функціонувати міжнародна валюта ЄВРО?

(З 31 грудня 1998 р.).

11. Грошове визначення вартості товару?

(Ціна).

12. Підвищення загального рівня цін в економіці?

(Інфляція).

13. Надання грошей в позику на умовах повернення терміновості й прибутковості

(Кредит).

14. Дохід, який отримує власник грошей, надаючи їх підприємцям або приватним особам для користування?

(Позичковий відсоток).

15.Співвідношення обміну однієї національної грошової одиниці на грошові одиниці інших країн?

(Валютний курс).

16. Обмін одного товару на інший?

(Бартер).

17. Що називають депозитними грошима?

(Банківські рахунки).

18. Яку фунуцію виконують гроші, коли купують або продають товари?

(Обігу).

19. Фінансові установи, які забезпечують рух грошей та капіталів?

(Банки).

20. В якому році на Україні була створена валюта «Гривня»?

(У 1917 р).

Попит. Пропозиція.

1. Як називається ціна, за якої величина попиту дорівнює величині пропозицій?

(Рівноважна).

2. Як називається конкретна кількість товару, доставленого на ринок за конкретною ціною?

(Величина (обсяг) пропозицій).

3. Кількість товару, яку хочуть і можуть продати продавці за визначеною ціною у визначений час – це…

(Пропозиція).

4. Конкретна кількість товарів і послуг, яку хочуть і можуть придбати за конкретною ціною.

(Величина (обсяг) попиту).

5. Обернену залежність між ціною і величиною попиту виражає закон…

(Попиту).

6. Якщо доход споживача збільшиться, крива попиту переміститься…

(Праворуч).

7. Пряму залежність між ціною і величиною пропозиції виражає закон…

(Пропозіції).

8. Зростання цін на нитки «муліне» призведе до зсуву кривої пропозиції…

(Ліворуч).

9. Рівняння ринкової рівноваги.

(Обсяг попиту дорівнює обсягу пропозиції).

10. Що зображує точка перетину графіків попиту і пропозиції?

(Рівноважний стан ринку).

11. Яка ситуація складеться на ринку, якщо обсяг попиту перевищує обсяг пропозицій?

(Дефіцит товарів).

12. Яка ситуація складеться на ринку, якщо обсяг пропозиції перевищує обсяг попиту?

(Надлишок товару).

13. Ціна рівноваги – це стала чи змінювана величина?

(Змінювана).

14. Якщо ціни на молоко зросли, то виробництво морозива збільшиться чи зменшиться7

(Зменшиться).

Секрет

( Предмет економічної науки)

1. Розділ економічної теорії, який вивчає економіку як цілісну систему, називається…

(Макроекономіка)

2. Розділ економічної теорії, який вивчає окремі економічні одиниці, називається…

(Мікроекономіка)

3. Кому з видатних вчених-економістів минулого належить ідея дослідження економічної діяльності на рівні окремого підпрємства та окремого ринку?

(Альфреду Маршалу).

4. Як називається наукове припущення, яке потребує практичного підтвердження?

(Гіпотеза).

5. Поєднання виробничих ресурсів з метою їх цілеспрямовного використання та створення товарів і послуг.

(Виробництво).

6. Економічні відносини, завдяки їм товари та послуги рухаються від виробництва до споживача.

(Обмін).

7. Перевірка теорії практикою називається…

(Дедукція).

8. Як називається групування процесів та явищ за певними критеріями?

(Класифікація).

9.Формування доходів підприємця чи робітника, банкіра чи держави в економічному розумінні – це…

(Розподіл).

10. Використання доходів і реалізація корисності товарів і послуг – це…

(Споживання).

11. Економічна наука, яка досліджує фактичний стан економіки.

(Позитивна).

12.Економічна наука, яка підказує, якою має бути економіка.

(Нормативна).

13. Назви суб'єктів економічних відносин в процесі купівлі-продажу товарів і послуг.

(Покупці і продавці).

14. Назви суб'єктів економічних відносин в процессі виробництва.

(Виробники і споживачі).

15. Як називається спосіб економічного дослідження, який передбачає відокремлення явища, яке вивчають від другорядних явищ?

(Абстракція).

16. Назвіть ім'я вченого, з твору якого бере свій початок поняття «економіка».

(Ксенофонт).

17. Представники якої економічної теорії вважали, що головним багатством нації є природні ресурси?

(Фізіократи).

18.З ідей якого вченого – економіста почалося формування макроекономіки?

(Джона Мейнарда Кейнса).

Алгебра

1. Рівність, що містить невідоме.

(Рівняння).

2. Сума кількох рівних між собою доданків.

(Добуток).

3. Чому дорівнює квадрат числа 15?

(225).

4. Які числа називають натуральними?

(Числа, які використовуються при лічбі предметів).

5. Яке найбільше натуральне число?

(Не існує).

6. Яким має бути підкореневий вираз для арифметичного квадратного кореня?

(Невід'ємним).

7. Як називають числа, добуток яких дорівнює 1?

(Взаємно оберненими).

8. Як називається вираз, що не містить дії ділення на вираз зі змінною?

(Цілий).

9. Скільки розв'язків може мати рівняння?

(Одне, жодного, безліч).

10. Обчислити: -7 - 40 =…

(- 47)

11. Коли дріб дорівнює 0?

(Коли чисельник дорівнює 0, а знаменник не дорівнює).

12. Графіком якої функції є гіпербола?

(Оберненої пропорційності).

13. Вираз, що є добутком чисел і букв

. (Одночлен) .

14. Інша назва абсолютної величини.

(Модуль).

15. Рівність двох відношень .

(Пропорція).

16. Сума одночленів.

(Многочлен).

17. Незалежна змінна.

(Аргумент).

18. Дійсні числа, які не є раціональними.

(Ірраціональні).

19. Операція, обернена до піднесення до степеня.

(Добувння кореня).

20. Куб, як показник степеня.

(Три).

Геометрія

1. Основні геометричні фігури по площині.

(Точка і пряма).

2. Хто є автором теореми, що формулюється так: «Квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів».

(Піфагор).

3. Слово, яке в перекладі з грецької означає поперечник.

(Діаметр).

4. Яку мінімальну кількість точок треба позначити на координатній площині, щоб отримати графік функції у = 200х?

(2).

5. Що таке радіан?

(Міра кута).

6. Що в перекладі з грецької мови означає «той, хто йде від кута до кута»?

(Діагональ).

7. Як називається третя координата точки ?

(Апліката).

8. Рівнобедрений трикутник – це трикутник, у якого…

(Дві сторони рівні).

9. Що означає геометрія у перекладі на українську мову?

(Землемірство).

10. Середня лінія трикутника паралельна…

(третій стороні).

11. Чому дорівнює кут, суміжний з кутом 30°?

(150°).

12. Центр кола, вписаного в трикутник, є точкою перетину…

(Бісектрис).

13. Чому дорівнює кут між однаково напрямленими векторами?

(0°).

14. Чому дорівнює сума внутрішніх односторонніх кутів при паралельних прямих і січній?

(180°).

15. Чим є у рівнобедреному трикутнику медіана, проведена до основи?

(Висотою і бісектрисою).

16. Чому дорівнює катет, протилежний куту 30°?

(Половині гіпотенузи).

17. Сума кутів трикутника

(180°).

18. Якими є прямі, перпендикулярні до однієї прямої?

(Паралельними).

Веселі питання

1. Як називається конкурс анекдотів у програмі «Джентльмен-шоу»?

(Гаряча десятка).

2. Що таке вершок?

(Одиниця довжини).

3. Скільки артистів у нонеті?

(Дев'ять).

4. Які розміри боксерського рингу?

(4.9м – 7,3м).

5. Яка мінімальна кількість співаків у хорі?

(Дванадцять).

6. Діячам якої науки не присвоюється Нобелівська премія?

(Математика).

7. Скільки балерин бере участь у па-де-де?

(Дві).

8. Яка основна професія Льюіса Керрола, автора повісті-казки «Аліса у країні чудес»?

(Математик).

9. Що таке сажень? Одиниця довжини чи площі?

(Довжини).

10. Назва якого телеканалу співзвучна з математичним терміном?

(1 + 1).

11. Скільки часу триває раунд у боксі?

(Три хвилини).

12. Що таке верста?

(Одиниця довжини).

13. Скільки рублів містив золотий на русі?

(5 або 10).

14. Одне яйце вариться 4 хв. Скільки хвилин треба варити 5 яєць?

(4хв).

15. У колесі 10 спиць. Скільки проміжків між спицями?

(Десять).

16. Що означає вислів – «сьома вода на киселі»?

(Дуже далекі родичі).

17. Форма глобуса.

(Сфера).

18. У одній сім'ї два батька і два сина. Скільки це людей?

(Три).

19. Три курки знесли 3 яйця за три дні. Скільки курок знесуть 90 яєць за 90 днів?

(Три).

20. Яка довжина екватора?

(40000км).

21. Яка температура кипіння води?

(100°).

Ведучий гри. Зіграно другий тур. Жюрі підводить підсумки, а для вас знову гра із залом.

Психологи відзначають, що 50% успіху ділового підприємства залежить від вміння

бізнесмена вдягатися, спілкуватися, посміхатися своїм клієнтам. Для проведення цієї гри я прошу піднятися на сцену трьох бажаючих для того, щоб продемонструвати нам свою чарівну посмішку у будь-якій ситуації .

(Трьом бажаючим, які вийшли на сцену, пропонується з'їсти по три частки лимона і посміхнутися. Під час того, як учасники їдять лимон, звучить музика, яка підходить до характеру конкурсу).

(Слово надається жюрі. Оголошуються переможці другого туру).

Ведучий гри. Переходимо до останньго третього туру Вам будуть запропоновані 18 питань перемагає той, хто швидше дасть правильну відповідь. Готовність дати відповідь покажіть прапорцем.

ІІІ тур

1. Документ, що посвідчує якість товару.

(Сертифікат).

2. Доходи, що отримують власники акцій.

(Дивіденди).

3. Незаконне виробництво, яке уникає оподаткування.

(Тіньове виробництво).

4. Обов'язкові платежі, які держава стягує з окремих осіб, підприємств в бюджет.

(Податки).

5. Продукт, створений для продажу.

(Товар).

6. Умовна одиниця для вимірювання корисності.

(Ютиль).

7. Відношення між людьми, стосовно привласнення матеріальних благ.

(Власність).

8. Передача власності у тимчасове користування на певний період і за певну плату.

(Оренда).

9. Змагання між виробниками за можливість краще реалізувати власний інтерес.

(Конкуренція).

10. Хто був одночасно і поетом, і математиком?

(М. Ломоносов).

11. Організатор першої в Україні математичної олімпіади школярів.

(М.П. Кравчук).

12. Хто знайшов закон, купаючись у ванні?

(Архімед).

13. Кому яблуко, що впало на голову, допомогло зробити відкриття?

(Ньютон).

14. Який з математиків жив у бочці?

(Діоген).

15. Хто з математиків знайшов спосіб знаходження простих чисел?

(Ератосфен).

16. Хто ввів термін «коефіцієнт»?

(Вієт).

17. Перша у світі жінка-математик?

(Гіпатія).

Додаткові питання

1. Хто першим ввів термін «функція»?

(Лейбніц).

2. Хто з російських мандрівників розповідає про улюбленийспосіб лічби папуасів?

(Н.Н. Миклухо-Маклай).

3. Хто з українських математиків написав одну з найвідоміших своїх праць у в'язниці?

(М. Остроградський).

Ведучий гри. Зіграно останній тур. Жюрі підводить підсумки, а для вас – пісня.

(Учні співають пісню).

1. Весь покрытый цифрами, 3. Вроде не бездельники,

Абсолютно весь. И могли бы жить!

Остров математики Им бы математику

В нашей школе есть! Взять и отменить!

Весь покрытый цифрами Им бы математику

Абсолютно весь, Взять и отменить!

Остров математики Вроде не бездельники

В нашей школе есть. И могли бы жить.

2. Там живут несчастные 4. Формула не помнится

Дети-дикари, График не растет,

На лицо глупейшие Плачут Богу молятся,

Умные внутри! Контрольная их ждет!

На лицо глупейшие, Плачут Богу молятся,

Умные внутри! Контрольная их ждет!

Там живут несчастные Может быть шпаргалочка

Дети- дикари. Снова их спасет.

5. На число 13

Детям не везет,

А, для нас, для умных

Все наоборот.

И законы, графики –

Все нам по душе,

Все мы математики

И т. д., и т. п.

Ведучий гри. Слово надається жюрі. (Оголошується переможець).

( Всі учасники гри нагороджуються подарунками) .

На цьому наша гра вичерпана. До нових зустрічей, друзі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
3
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!