і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання мобільних застосунків на уроках
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

"Інтелектуальна гра - Найрозумніші".

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Інтелектуальна гра «Найрозумніші».

Мета: вчити дітей у грі удосконалювати, збагачувати знання та навички, дотримуватися правил гри, бережно ставитися до рідної природи; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення дітей, активізувати увагу, пам'ять; формувати у школярів товариські відносини, почуття взаємодопомоги, бажання перемагати; розширювати і поглиблювати екологічну культуру дітей; створити умови, що спонукають дітей з увагою і турботою ставитися до природи, до всього живого; виховувати дбайливе ставлення до природи, вміння уважно слухати вчителя і однолітків, розвивати почуття відповідальності перед своєю командою, вміння працювати спільно.
Обладнання: плакати, малюнки для колажу, кольорові олівці , музика, програвач.

Клас: 2-А

Хід гри:

І. Вступна частина.

(Вихователь заздалегідь допомагає розподілити учнів на команди, та визначитися з назвою.

Вступне слово вихователя.

Доброго дня, шановні присутні!

  • Сьогодні у нас дуже цікаве заняття, на якому ми перевіримо якість своїх знань. Готові до роботи? Отже, розпочинаємо гру «Найрозумніші».

Щоб конкурси вже розпочати

Вам капітанів слід обрати.

В команді радьтеся тихенько.

Та називайте нам швиденько.

(діти радяться, потім називають ту дитину, кого вони вибрали своїм капітаном).

Ви, команди, не одні.

Є у нас іще й журі:

Є директор, є і зами

Й вихователі теж з нами.

Тож оцінювати наші знання будуть журі у складі:

Чепура Леся Михайлівна – директор закладу освіти;

Мелеганич Оксана Денисівна – заступник директора з навчально-виховної роботи;

Онисько Людмила Василівна – заступник директора з виховної роботи;

Кузьма Наталія Василівна – заступник з навчально-виховної роботи;

Коваленко Наталія Денисівна - з навчально-виховної роботи.

- УВАГА! УВАГА! Перш ніж почати нашу інтелектуальну гру, давайте згадаємо ознайомимось з правилами.

Не можна підказувати командам під час гри і викрикувати. Після того коли я скажу, завершуємо виконувати завдання Капітан кожної команди бере свою відповідь та відносить журі. Якщо хтось з команди викрикуватиме відповіді, то в такому випадку команда отримує «0» балів.

Давайте потренуємось!

ІІ. Основна частина

Тож давайте починати! Перше завдання, Кожній з команд я роздаю, ось таку табличку. На верху якої будь ласка напишіть назву вашої команди. В цій таблиці зашифрована загадка. Ваше завдання розшифрувати загадку внизу на лінійки та відгадати її.

Перше завдання журі оцінюватиме в 10 балів на виконання цього завдання у вас є 2 хв.

Готові? Час пішов.

Закінчуємо будь ласка. Капітани команд віднесіть свої роботи журі.

«Розшифрувати і відгадати загадку» (10 балів)

1

ку

7

ма

11

ба

15

ваєш

8

єш

10

не

2

ди

6

ди

13

а

12

чиш

5

всю

14

вжи

3

сту

4

пиш

9

хоч

Поки журі оцінюватиме ваші результати ми переходимо з вами до наступного конкурсу, який називається «Що сьогодні на обід?»

Конкурс «Що сьогодні на обід?»

Завдання: за описом інгредієнтів і зовнішнього виду відгадати українську страву. Кожній команді я зачитаю по черзі по одному запитанню. Правильна відповідь 1 бал. Нагадую, якщо хтось викрикуватиме то журі зніматиме з команди 1 бал.

Готові? Увага перше запитання для першої команди.

  1. Без нього не сідають їсти. Печуть в печі з м’якого тіста. (Хліб)

  2. Перша страва. З буряком. Добрий з м’ясом й часником. (Борщ)

  3. На сковорідку наливають, так вчетверо згинають? (Млинці).

  4. Наліпили, поварили, з різною начинкою страву зробили. (Вареники)

  5. На капустяному листі розмістились молодці. Усміхнулись, загорнулись, заховались в казанці. ( Голубці)

  6. І пухкенькі, і смачні, із пшениченьки вони. Зі здобного тіста, Просяться, щоб з'їсти. (Пампушки).

  7. Всім обід готує мама: Ось бере вона петрушку, Інші додає приправи, -

Будем їсти смачну ... (юшку).

  1. Де б не прийшлося мандрувати, його шматочок треба мати. Їдять з хлібом, часником і солоним огірком. (Сало)

  2. Насушили ми шипшини, Липи цвіт, суниць, малини. Розігріли самовар, Пити будемо … (узвар).

  3. Що за хліб такий святковий На рушник вмостився новий? (Коровай).

  4. Ой, смачна вона, духмяна, Рисова, гречана, манна… Ложку в рот – і буде наша. Здогадалися? Це ….(каша)

  5. І поживне, і смачне, Біле, пінне, запашне. Залюбки малята п’ють, Здоровенькими ростуть. (Молоко)

Молодці! А ми переходимо до наступного завдання.

Конкурс «Пісенний»

Зараз я програватиму вам невеличкі фрагменти пісень, ваше завдання відгадати хто з героїв казки цю пісеньку співав, а свої відповіді записуватимете на листок, який потім капітан команди віднесе до журі.

Готові! Слухаємо уважно.

    • «Я від баби втік, я від діда втік»

    • «Я гусяток пасла, полювать ходила»

    • «Ой у лиски, лиски новий двір, тай чотири дочки на вибір»

    • «Приплинь, приплинь до бережка, дам я тобі їсти й пити»

    • «Якщо довго, довго»

  • Закінчуємо будь ласка. Капітани команд віднесіть свої роботи журі.

Наступний конкурс «Калейдоскоп».

Кожній команді я зачитаю по черзі по три запитання. Правильна відповідь 1 бал. Нагадую, якщо хтось викрикуватиме то журі зніматиме з команди 1 бал.

Готові? Увага перше запитання для першої команди.

  1. Який місяць має найменше днів? (лютий)

  2. Скільки нот у музиці? (7)

  3. Назвати 3 символи держави (прапор, гімн, герб)

  4. Що зявляється на небі після дощу? (веселка)

  5. Які пісні виконують на Різдво? (колядки)

  6. Скільки місяців у році? (12)

  7. За яким номером викликають швидку допомогу (103)

  8. Скільки букв в українському алфавіті? (33)

  9. Скільки пальців на 5 руках? (25)

  10. Ним кусає бджола (жало)

  11. Скільки голосних в українській мові? (6)

  12. Яку квітку називають квіткою сонця? (соняшник)

  13. Знайти різницю чисел – це …(відняти)

  14. Керує державою (президент)

  15. Скільки годин в добі? (24)

  16. Назви найбільше двоцифрове число. (99)

  17. Скільки гравців у футбольній команді? (11)

  18. Що важче 1кг заліза чи 1кг пір’я? (однаково)

Молодці! А зараз давайте трішки відпочинимо.

Руханка.

А зараз ми підходимо до завершального завдання. Будьте уважні у кожної команди на столі є частини пазли з яких потрібно скласти певне зображення.

Готову роботу ми прикріплюватимемо на білий картон. Зверніть увагу на кожній частині зображення зі зворотного боку є двосторонній скотч за допомогою якого ви закріплюватимете зображення. для виконання цього завдання у вас є 3 хв.

Хто впорається з цим завдання отримає 5 балів.

Готові! Час пішов.

Покажіть будь ласка свої роботи журі.

ІІІ. Заключна частина.

Музична пауза

А зараз наше журі підрахує кількість балів, яку набрала кожна команда і визначимо переможця гри.

Член журі: (називає кількість балів набрані кожною командою)

6 місце - ….(нагороджується грамотою «Найспритніші»)

5 місце - … (нагороджується грамотою «Ерудити»)

4 місце - …(нагороджується грамотою «Всезнайки»)

3 місце - ….(нагороджується грамотою «Інтелектуали»)

2місце - … (нагороджується грамотою «Найуважніші»)

1 місце - …(нагороджується призом «Найрозумніші»)

Учні ви всі молодці, плідно попрацювали. На цьому наша гра закінчена. Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: вчити дітей у грі удосконалювати, збагачувати знання та навички, дотримуватися правил гри, бережно ставитися до рідної природи; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення дітей, активізувати увагу, пам'ять; формувати у школярів товариські відносини, почуття взаємодопомоги, розширювати і поглиблювати екологічну культуру дітей; ; виховувати дбайливе ставлення до природи, вміння уважно слухати вчителя і однолітків, розвивати почуття відповідальності перед своєю командою.
  • Додано
    11.04.2019
  • Розділ
    Ігри для дітей
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Робоча програма
  • Переглядів
    100
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    9
  • Номер матеріала
    MJ536366
  • Вподобань
    0
Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти