Інтелектуальна гра "Форт Буайар"

Опис документу:
У цій грі учасники перенесуться у різні століття, згадають видатних вчених, що своє працею відкривали все нові і нові таємниці інформатики. Кожен з них має свій зал слави у фортеці. Команди прагнутимуть зрозуміти їх, дізнавшись мету їхнього життя. Але для того щоб дістати ключ до заповітної брами, за якою скарби, учасники повинні виконати завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Міністерство освіти і науки України

Полтавський комерційний технікум

Цикл природничо-математичних дисциплін

«ФОРТ БУАЙАР»

Сценарій інтелектуальної гри

Полтава, 2019

Сценарій інтелектуальної гри «Форт Буайар»

Укладач: Косолап Ю.С. – викладач дисципліни

«Інформатика та комп’ютерна техніка»

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА

Мета:

навчальна: узагальнити вивчений матеріал з тем: «Службове, системне та прикладне програмне забезпечення», ознайомити з історією виникнення обчислювальної техніки; удосконалювати вміння та навики студентів роботи з обчислювальною технікою, перевірити засвоєний рівень знань, умінь і навичок з дисципліни, закріпити знання студентів з вивчених тем;

розвиваюча: розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація, розвивати творчі здібності студентів, зацікавити студентів у вивченні інформатики;

виховна: виховувати в студентів самостійність, мислення, кмітливість. виховувати в студентів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей. виховувати старанність, наполегливість, бажання творчо працювати, розвиток активності учнів, прищеплювати вміння аналізувати, думати, висловлювати свою точку зору, розвивати вміння спілкування. розвивати вміння ефективно працювати в групах.

Унаочнення, обладнання: Засоби мультимедіа, мультимедійний проектор, плакати.

Хід заходу.

Ведуча 1:

Шановні гості!

Ми раді вітати Вас, на нашому заході – інтелектуальній грі «Форт Буайар». Сьогодні, ми поринемо в неймовірну подорож крізь віки, хоча машину часу ще винайшли проте ми знайшли спосіб перенестись в минулі століття.

Ведуча 2:

Ви можете звичайно здивуватись: чому ми в час комп’ютерних технологій, на так би мовити – піку розвитку інформатики як науки, говоримо про подорож в минулі часи?

Ведуча 1:

А тому, що ми повинні – з’ясувати, познайомитись з витоками цієї ще досить молодої науки, в якій так багато таємничого і невідомого до сих пір.

Ведуча 2:

Напевно Вам цікаво чому наша гра називається «Форт Буайар»?

Звичайно, більшість з вас згадали відому російську (а можливу оригінал − британську) версію телегри, яка мала таку назву, але наша подорож з нею лише трішки пов’язана.

Ведуча 1:

А з чим?

Ведуча 2:

Давайте звернемось до історії і зробимо невеличкий екскурс в ній. До речі не випадкова і дата нашої зустрічі.

Заставка.

Ведуча 1:

Без комп’ютера в наш час досить важко опрацьовувати, зберігати інформацію. Але, навіть при наявності у вас ПК, інколи виникає ситуація:

Заставка.

Ведуча 2:

Що ж робити?

Ведуча 1:

Давайте розпочнемо нашу зустріч, де ми ознайомимо вас з основними поняттями, термінами і правила роботи з ПК.

По-перше, щодо дати нашого заходу: вона пов’язана з особливим днем в цьому місяці, а саме   6 березня.

Ведуча 2:

Звідси і розпочинається наша подорож.

Ведуча 1:

6 березня 1992 року в  день народження італійського скульптора Мікеланджело тисячі комп'ютерів по всьому світу стали жертвами нового масового вірусу "Мікеланджело".

Ведуча 2:

Цей вірус  активізується лише 6 березня і знищує інформацію на гнучких і жорстких дисках. Збитки завдані всіма вірусами в цей рік оцінюються спеціалістами в 1 мільярд доларів.

Заставка.

Ведуча 1:

Символічною у нас виявляється і назва заходу, адже Форт Буайар – це кам'яний форт, розташований біля атлантичного узбережжя Франції в протоці Антіош, між островами Іль-д'Екс і Олерон). Досить складним процесом була його побудова.

У 1666 році Кольбер, міністр фінансів Франції за Людовіка XIV, створив судноверф для будівлі військових кораблів біля містечка Рошфора, що розташований в гирлі річки Шаранта. Але верф була вразлива для атак ворожих кораблів.

Воєн в ту пору Франція вела чимало, до того ж, головним супротивником французів була Англія, що володіла в ті часи самим потужним флотом. Таким чином, перед королем і його наближеними виникла проблема збереження судноверфі.

Між двома островами, розташованими біля гирла Шаранти – Ексом і Олерон – перебувала піщана мілина, що носить назву «коса Байяр». Але, як відомо, неможливо побудувати міцний будинок на піску. Що вже говорити про фортецю!

Ведуча 2:

Тим не менш, інженер Клервіль, провідний фахівець з укріплення Руайома, вніс пропозицію про будівництво подібної фортеці. Себастьян Ле Претр де Вобан, військовий інженер і маршал Франції, ознайомився з цією пропозицією, після чого висловив королю свою думку: «Государ, простіше схопити Місяць зубами, ніж виконати подібну роботу в цьому місці». Проект будівництва не отримав схвалення і був забутий.

Знову повернулися до проекту вже наступного столітті, в 1801 році. Оскільки піщана основа коси Байяр не годилася для подібного будівництва, було вирішено зробити насип з каміння. Сізіфова праця – ось як можна охарактеризувати цю роботу. Повністю будівельні роботи припиняються в 1866 році. Таким чином, будівництво форту тривало в цілому більше шістдесяти років!

Після грандіозних зусиль форт нарешті побудовано і він готовий по повній виправдати вкладені в його споруду кошти. Але ось вона, іронія долі! До моменту завершення будівництва виявляється, що форт вже не потрібен.

Ведуча 1:

Тому кожен з нас повинен розуміти щоб наш комп’ютер був захищений ми повинні використовувати спеціальні програми – антивіруси, які ніби фортеця захищатимуть нашу працю.

Ведуча 2:

Отже, ми всі зрозуміли чому фортеця.

Але чому «Форт Буайар»? Чому Франція? Адже в світі є досить багато інших відомих і величних фортець.

Ведуча 1:

А тому, що Франція досить тісно пов’язана з інформатикою, адже термін інформатика (informatique) виник у 60-х роках у Франції злиттям слів інформація (information) і автоматика (automatique) для назви області людської діяльності, що займається автоматизованою обробкою даних.

Ведуча 1:

Добре з історією ми вас ознайомили. А тепер давайте дізнайємося,що ж сьогодні відбуватиметься:

  1. Представлення команд.

  2. Відвідання форту:

Так як ми з вами будемо відвідувати різні століття, ми не зможемо оминути видатних вчених, що своє працею відкривали все нові і нові таємниці інформатики. Кожен з них має свій зал слави в нашій фортеці. Ми прагнутимемо зрозуміти їх, дізнавшись мету їхнього життя. Але для того щоб дістати ключ до заповітної брами, за якою скарби, учасники повинні виконати завдання.

Ведуча 2:

Але, яка гра без журі. Дозвольте представити Вам, наші шановні судді: …

Правила гри:

За кожну правильну відповідь команда отримує ключ. Відповідно перемагає команда, яка отримає найбільше ключів.

Ведуча 1:

Як ви бачите на екрані карта нашого форту, за останньою, головною брамою знаходиться скарб. Який? Ви зможете дізнатись виконавши всі завдання і отримавши всі ключі.

Ведуча 1:

Для того щоб отримати ключ команда повинна виконати відповідне завдання. Кожен зал приховує свої таємниці, свої події. І відкриє їх тим хто прагне отримати знання, адже нам всім відомий вислів: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».

Ведуча 2: Отже, розпочинаємо нашу подорож із представлення команд.

ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД.

Команда_1:

з назвою: «БАЙТ» та девізом: « Знання – це наша сила! І перемога за нами.»

Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новини даної науки
Прийшли і манять вони нас.
Просторий клас, а в нім машини
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не барімося, до діла
І зараз захід проведем,
Ми інформатиків умілих
Сьогодні з вами віднайдем.

Ведуча 1:

Команда _2:

З назвою «Power» та девізом «Перемога - це два компоненти: кмітливість і розум. А це про нас!»

Сьогодні ми зібрались з вами

Відкрити таємниці час

І інформатика у цьому

Беззаперечно допоможе нам

Полинемо з вами крізь роки і століття

Згадаєм Паскаля і Аду Лавлейс

Отож до пригод! Запрошуєм

В світ загадок і цікавих ідей.

Ведуча 2: Отже з командами ми познайомились, давайте перейдемо до гри:

І поверх

ЗАЛ СЛАВИ ВЧЕНИХ-ІНФОРМАТИКІВ СВІТУ.

Для того, щоб потрапити в цей зал необхідно виконати завдання: «Декодування інформації».

Правила конкурсу: На екрані ви бачите вислів про інформатику. Але вірус змінив розташування кожної букви. Вам необхідно відновити початковий стан вислову, тобто правильно розмістити кожну букву.

Завдання.

рпргомаа – ец сивкоа опезяі, а реузьлтат її оробит – ргуаб рпоза.

(програма – це висока поезія, а результат її роботи – груба проза.)

Ведуча 1:

Конкурс завершено. Шановне журі оголосіть результати конкурсу.

Оголошення результатів.

Ви виконали всі завдання і потрапили на І-й поверх, в зал слави вчених інформатиків світу, перша кімната, яку ви повинні відвідати, буде кімната присвячена Блезу Паскалю.

Ведуча2:

Щоб дізнатися ціль життя цього вченого виконайте завдання:

Завдання:

Дайте відповідь на запитання:

Правила конкурсу: Команда яка першою підніме символічний мікрофон дає відповідь на питання. В результаті конкурсу команда яка дала більше правильних відповідей отримує ключ.

1.

Якби восьминоги вміли рахувати, то якою б системою числення вони швидше за все користувалися?

Вісімковою

2.

Яка система числення використовується в ЕОМ: бінарна або двійкова?

Ці слова - синоніми

3.

Який магнітний носій має форму кола?

Диск

4.

На якій платі комп'ютера розміщений процесор: систем­ній або материнській?

І на тій і на іншій одночасно, адже це різні назви однієї плати

5.

Назвіть пристрій персонального комп'ютера від французь­кого кутюр'є Крістіана Діора.

Дисковод CD-ROM/ CD- ініціали Крістіана Діора – Christian Dior.

6.

Скільки байтів інформації необхідно людині, яка розуміє все з півслова?

Один байт, адже слово – це два байти.

7.

Діамант якого розміру є в кожному комп'ютері?

1,504 мм, адже діамант –це специфічна назва – розміру шрифтів. Його розмір складає 3 пункти, а пункт дорівнює 0,376мм.

8.

Який винахід, прославив Блеза Паскаля, як інформатика?

Механічний калькулятор.

Доки журі радяться, до вашої уваги невеличка розповідь:

Ведуча 1:

БЛЕЗ ПАСКАЛЬ – ФІЛОСОФ, МИСЛИТЕЛЬ, ІНФОРМАТИК.

Рівно за 300 років до появи першого релейного комп'ютера Конрада Цузе "Z-3" значний крок людства в напрямку до автоматизації обчислень зробив видатний французький математик, фізик, філософ, письменник Блез Паскаль.

1641 року він сформулював концепцію механічного калькулятора і розпочав побудову дослідних зразків механічних обчислювальних пристроїв.

Блезу Паскалю виповнилось лише 19 років, коли він приступив до реалізації власної концепції калькулятора. Упродовж трьох років життя він сконструював і побудував понад 50 моделей калькуляторів, у тому числі і вдосконалену модель механічного калькулятора, названого складально-віднімальною машиною або "Паскалевим колесом". Демонстрація робочої моделі механічного калькулятора «Паскаліни» відбулася в 1645 році і здивувала середньовічну Європу красою і точністю своїх механізмів.

Основна думка: Як філософ, Паскаль так оцінив факт створення рахункової машини: "Обчислювальна машина виконує дії, ближчі до думки, ніж усе те, що роблять тварини".

Ведуча 2:

Шановне журі оголосіть результати конкурсу.

Оголошення результатів.

Ведуча 1:

Наступною кімнатою, яку ми відвідаємо, стає кімната присвячена «Програмуванню». Ми не могли відокремити цих двох вчених: Аду Лавлейс та Ніклауса Вірта.

Ведуча 2:

Що між ними спільного?

Ведуча 1:

Ада Лавлейс – перша жінка програміст, а Ніклаус Вірт – розробник мови програмування Паскаль.

Ведуча 2:

Але прохід в зал заблоковано, що робити?

Ви повинні відгадати декілька загадок:

Правила конкурсу:

Для того щоб дати відповідь на запитання капітани команд піднімайте символічний мікрофон.

  1. В 1кг— 1000 г,
    В 1км — 1000 м.
    А скільки байтів у 1 кілобайті? (210 = 1024.)

  2. Їх існує лише 10.
    Знає кожний з вас їх.
    А для комп'ютера ж тільки
    Лиш 2 головні.
    Про що йде мова?
    Хто скаже мені? (Цифри 0 і 1.)

  3. Про нього знаємо ми нині:
    З ним справу мають в медицині.
    Біолог з ним теж справу має,
    І комп'ютер від нього страждає. (Вірус.)

Ведуча 1:

Шановне журі врахуйте результати конкурсу. А ми з вами ознайомимся з досить непростим життєвим шляхом Ади Лавлейс та Ніклауса Вірта.

АДА ЛАВЛЕЙС: ДОНЬКА ПОЕЗІЇ – МАТИ ПРОГРАМУВАННЯ.

Все в цьому світі з чого-небудь починалося. У тому числі й історія комп'ютерів. Що ж було першим кроком? Електронні машини, створені в середині минулого століття, або оглушливо брязкають арифмометри з його початку? Змінюються технології, однак ідеї, часто придумані давним-давно, залишаються колишніми. Як не дивно, перша комп'ютерна програма написана півтора століття тому, коли не існувало навіть слова «комп'ютер». Ще дивніше, а бути може, символічніше, що першим програмістом стала жінка. Жінка, для якої ряди чисел виявилися поетичними строфами, а сухі математичні формули - містичним явищем. Про цю жінку і піде наша невелика розповідь.

Народилася 10 грудня 1815 р. в Лондоні.

Донька поета лорда Байрона.

Написала першу в історії комп'ютерну програму.

Захоплення - математика.

Пророкувала появу сучасних комп'ютерів як багатофункціональних машин не тільки для обчислень, але і для роботи з графікою, звуком.

Коли їй виповнився рiк, Байрон залишив Англію назавжди. Вiн писав Адi нiжнi i турботливi листи, присвячував вiршi, але так i не зміг зустрiтися з дочкою. Дівчинка виросла з матiр'ю, що мала численні володіння.

Доля, позбавивши її батька, дала їй чудового вчителя. У 17 років дівчина познайомилася з Чарльзом Бебiджем, математиком, економiстом, всебiчно освiченою людиною. Він мріяв про створення "аналiтичної машини" - першої у свiтi цифрової обчислювальної машини з програмним керуванням.

Людству потрiбно було прожити ще понад столiття, щоб зрозумiти великий змiст i значення iдеї Бебiджа. Однак Ада Августа Лавлейс вiдразу оцiнила винахiд свого доброго друга i разом iз ним намагалася обгрунтувати, що вона дасть людству. Понад 150 років тому вона написала програми, дуже схожi на програми, складені значно пiзнiше для перших електронних обчислювальних машин (ЕОМ). Незважаючи на всi старання Бебiджа i Лавлейс, таку машину побудувати не вдалося...

Девіз: «Ви отримуєте від людей більше, якщо їм суперечите».

НІКЛАУС ВІРТ – ТВОРЕЦЬ КРАЩИХ МОВ ПРОГРАМУВАННЯ.

Ніклаус Вірт насамперед відомий як творець мови програмування PASCAL. Крім цього, на його рахунку такі чудові розробки, як MODULA-2, OBERON і багато-багато іншого.

Народився Ніклаус 15 лютого 1934 в Вінтер-хуре (Швейцарія). До сфери інформатики Вірт занурився в 1960 році, коли їй не приділялося належної уваги ні в комерційній рекламі, ні в академічних навчальних планах. Ніклаус розповідає: “… Під час мого навчання в Швейцарському державному технологічному інституті єдина згадка про комп’ютери, яке я почув, прозвучало у факультативному курсі, читається Амброзія Спайзером, який став пізніше президентом IFIP. Розроблений ним комп’ютер ERMETH був малодоступний звичайним студентам, і тому моє посвячення в інформатику виявилося відкладеним до того моменту, як я прослухав курс чисельного аналізу в Лавальском університеті в Канаді. Тоді мені стало очевидно, що програмування майбутніх комп’ютерів повинно було бути більш ефективним. Тому я навчався в першу чергу не проектувати апаратну частину, а правильно і елегантно її використати “.

Ведуча 1:

Шановне журі оголосіть результати конкурсів

Оголошення результатів.

Ведуча 2:

Архітектура ПК – це його опис на деякому загальному рівні, що включає опис системи команд, системи адресації, організації пам'яті і т. д.

А як відомо, архітектуру, яку ми використовуємо і зараз в сучасних комп’ютерах описав Джон фон Нейман. Щоб отримати ключ і дізнатися про цього вченого виконайте наступне завдання:

Завдання «Установіть відповідність»

Перед вами декілька зображень, складових системного блока, вам необхідно підписати їх (вказати їхню назву), і зробити це швидше за команду суперників. Команда, яка швидше і правильніше підписала зображення отримує ключ.

Команди виконали завдання.

А тим часом доки журі оцінює конкурс:

Ведуча 1:

КОМП’ЮТЕРНИЙ АРХІТЕКТОР - ДЖОН ФОН НЕЙМАН.

Американський математик угорського походження, що зробив значний вклад у квантову фізику, функціональний аналіз, теорію множин, інформатику, економічні науки та в інші численні розділи знання.

Янош Лайош Нейман народився в Будапешті, що був в ті часи містом Австро-Угорської імперії. Він був старшим з трьох синів в сім'ї процвітаючого будапештського банкіра Макса Неймана (угор. Neumann Miksa) і Маргарет Кенн (угор. Kann Margit). Янош, або просто «Янсі», був незвичайно обдарованою дитиною, цікавився математикою, природою чисел і логікою навколишнього світу.

У 1911 році він поступив в Лютеранську гімназію. У 1913 році його батько отримав дворянський титул, і Янош разом з австрійським і угорським символами знатності — приставками фон став називатися Янош фон Нейман.

У 1930 році фон Нейман був запрошений на викладацьку посаду в американський Принстонський університет.

У 1937 році фон Нейман став повноправним громадянином США. У 1938 він був нагороджений премією імені М. Бохера за свої роботи в області аналізу.

Основним внеском в розвиток інформатики стали розроблені ним принципи роботи комп’ютера та архітектура (так званої «архітектури фон Неймана»), яка використовується в усіх сучасних комп'ютерах.

Ведуча 2:

Шановне журі оголосіть результати конкурсів

Оголошення результатів.

Ми з вами перейшли на 2 поверх нашої фортеці.

ЗАЛ СЛАВИ ВЧЕНИХ-ІНФОРМАТИКІВ УКРАЇНИ ТА СРСР.

Ведуча 1:

Для того, щоб отримати ключ перш ніж потрапити в цей зал необхідно виконати наступне завдання:

Правила гри: Вам необхідно виконати завдання. Команда, яка виконає його правильно отримає ключ.

Завдання:

За старих часів на Русі широко застосовувалися система числення, яка дуже нагадує римську. З її допомогою складальники податей виписували квитанції та робили записи про сплату податі в зошиті. Використовуючи наступні позначення:

* - тисяча карбованців;

Х – один карбованець;

?

  • десять карбованців;

۞ – сто карбованців;

І – одна копійка.

Яку суму грошей треба було заплатити складальникові податей, щоб отримати такі квитанції про сплату за рух по дорозі і за використання солі:

Х

Відповідь: 2311крб.8 коп.

Конкурс завершився. Доки підбиваються підсумки, давайте познайомимось з видними українськими вченими, які також досить великий внесок зробили в розвиток інформатики.

Ведуча 1:

ЛЄБЄДЄВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ – ТВОРЕЦЬ ПЕРШОГО КОМП'ЮТЕРА В СРСР.

Джон фон Нейман, Джон Мочлі, Преспер Еккерт зі США. Алан Тьюринг, Том Кілбурн і Моріс Уілкс із Великобританії. Сергій Лебедєв та Ісаак Брук з колишнього СРСР. Це зоряна плеяда вчених, котрі наприкінці 40-х і початку 50-х років минулого століття майже одночасно створили у передових країнах світу перші цифрові електронні обчислювальні машини із програмою, яка зберігається в пам’яті, — тепер усім відомі комп’ютери.

У Сергія Лебедєва начебто два творчих життя. У першому — 20 років його наукової діяльності в галузі енергетики. Друге повністю присвячене комп’ютеробудуванню — створенню електронних обчислювальних машин (ЕОМ) та організації їхнього серійного випуску. Між ними — п’ять доленосних років, проведених у Києві, де й відбувся перехід від першого життя до другого. Він був досить різким, але і цілком зрозумілим. Дослідження в енергетиці, чим спочатку займався Лебедєв, вимагали багатьох обчислень, тому до засобів їхньої автоматизації й зміщувалися його інтереси. Нове творіння С. Лебедєва називалося Моделлю електронної лічильної машини — «МЕЛМ».

Заслуги Сергія Лебедєва перед українською наукою не забуті. Академія наук України заснувала премію його імені. Вулицю у Феофанії, на якій у двоповерховому будинку розміщувалася «МЕЛМ», названо його ім’ям.

Ведуча 2:

ГЛУШКОВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ - ЛЮДИНА, ЯКА ВИПЕРЕДИЛА ЧАС.

Ім’я Віктора Михайловича тісно пов'язане із зародженням інформаційних технологій в Україні. Глушков увійшов у вітчизняну історію ІТ як розробник теорії цифрових автоматів, творець багатопроцесорних макроконвеєрних суперЕОМ і організатор Інституту кібернетики АН України; його талант дозволив йому отримати блискучі наукові результати світового значення в математиці, кібернетиці, обчислювальній техніці і програмуванні, створити в цих областях науки власні школи. 

Під його керівництвом були створені перша в Україні і СРСР керуюча машина широкого призначення “Дніпро”; перші радянські попередники персональних комп'ютерів; ЕОМ “Київ”, в якій ще в 50-60-ті роки були реалізовані ідеї розпізнавання змісту мовних фраз.

Ведуча 1: Оголошення результатів конкурсу.

Оголошення результатів.

Ведуча 2:

Нарешті, наші учасники на фінішній прямій.

3 ПОВЕРХ - КОРИДОР ПЕРЕМОЖЦІВ:

Вам залишилося пройти останній конкурс, але чи не найскладніший:

«Конкурс дослідників».

За одну хвилину дайте відповідь. Спостерігаючи за народженням квітки: спочатку з’явилася одна пелюстка, потім друга,…і ось розпустився бутон. Поступово підростаючи, квітка показує нам деяке двійкове число. Простежте за зростанням квітки і дізнайтеся, скільки днів їй знадобилося, щоб вирости.

Відповідь. 10010001= 145

Правила гри:

Команда яка, вкаже правильну відповідь отримає ключ.

Ведуча 1: Учасники виконали завдання останнього конкурсу.

Для підведення підсумків та нагородження наших переможців запрошуємо голову нашого поважного журі!

Нагородження.

Ведуча 1:

От і завершується наш захід. Ми з вами побували в лабіринті століть, заглянувши в досить віддалені куточки науки Інформатики, з’ясувавши досить цікаві факти. Сподіваємось вам було цікаво подорожувати з нами.

І насамкінець хочемо подякувати вам і побажати:

ПРАГНУТИ – ДО НЕВІДОМОГО!

ЦІНУВАТИ – ОТРИМАНІ ЗНАННЯ!

ПІЗНАВАТИ – ТАЄМНИЦІ СВІТУ!

І ТОДІ ЖОДНА ФОРТЕЦЯ НЕ ЗМОЖЕ ЗРІВНЯТИСЬ З ВАШИМ РОЗУМОМ ТА ІНТЕЛЕКТОМ В МІЦНОСТІ.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
1
6
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!