Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

інтегрований урок з фізкультури

Фізична культура

Для кого: 5 Клас

20.10.2021

39

0

0

Опис документу:

Конспект уроку дозволить вивчати новий комплекс загальнорозвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до українських танців і щоденних занять фізичними вправами.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок з фізкультури

5 клас


Тема: Рухливі ігри.

Мета: вивчати новий комплекс загальнорозвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до українських танців і щоденних занять фізичними вправами.

Завдання уроку: 1. Сприяти розвитку рухових якостей.

2. Рухливі і народні ігри.

Тип уроку: гра – міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української, німецької мови.

Інвентар: м’ячі, свистки, обручі, скакалки, крейда, книжки, зошити, ручки, роздатковий матеріал.

Місце проведення: спортивна кімната.


Хід уроку

І. Підготовча частина.

1. Організація учнів до уроку

- шикування в одну шеренгу,

- перевірити правильність постави,

- рапорт,

- привітання,

- повідомлення завдань уроку.

2. Стройові вправи:

- повороти на місці,

- біг по колу,

- ходьба.

3. Гра «Світлофор».

Учні рухаються по колу в колону по одному. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу, якщо зелений – продовжують біг, червоний – зупиняються.

4. ЗРВ.

5. Спеціальні вправи:

- різновиди ходьби.

6. Український танець «Гуцулка».

Діти виконують рухи танцю.


ІІ. Основна частина.

Перешикування з першої шеренги в дві. Естафета «Розминка». Діти біжать з м’ячем і передають слідуючому учаснику.

8. Естафета «Виклик номерів», «Математичний виклик номерів».

Учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке є номером учасника, котрий бігтиме по дистанції.

9. Естафета «Збери німецький алфавіт».

Теоретичне завдання - на підлозі лежать картки з буквами німецького алфавіту, потрібно їх викласти в алфавітному порядку.

10. Естафета « Назви предмет».

Теоретичне завдання – на картках написані назви предметів німецькою мовою, поряд лежать предмети. Потрібно покласти предмет під відповідний напис (звичайний біг).

11. Естафета «Фонетичний розбір слова».

Теоретичне завдання – виконати фонетичний розбір слова «визначити кількість букв і звуків». (стрибки у мішку)

12. Естафета «Географічна».

Теоретичне завдання – на карті визначити місто Івано – Франківської області: Косів, Коломия, Калуш, Івано – Франківськ, Яремче, Городенка, Надвірна. (стрибки на одній нозі)

13. Ігри за вибором дітей. Народні ігри.


ІІІ. Заключна частина.

14. Шикування учнів в одну шеренгу.

15. Відновлююча гра на відновлення дихання. Гра «Карлики і велетні». Якщо вчитель скаже «велетні» учні вдихають повітря «вдих» підтягуються на носки і руки підняти вгору, а якщо «карлики» - усі присідають і «видих».

16. Підсумок уроку.

17. Домашнє завдання.

Згинання і розгинання рук. Присідання.

18. Вихід з залу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.