Інтегрований урок з фізичної культури та основ здоров’я

Опис документу:
План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 3-го класу за модулем "Баскетбол" (розробила вчитель фізичної культури ІІ категорії Підлубна Оксана Петрівна) Завдання: 1) закріпити знання учнів з питань здоров’я та здоровий спосіб; 2 )сприяти розвитку рухових якостей: спритності, швидкості, координації рухів; 3) удосконалювати техніку ведення та передачі м’яча; 4) виховувати наполегливість, організованість, упевненість у своїх силах, бажання вести активний і здоровий спосіб життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект інтегрованого уроку

з фізичної культури та основ здоров’я

для учнів 3-го класу

за модулем «Баскетбол»

Тема уроку: «Баскетбол».

Завдання уроку:

  • закріпити знання учнів з питань здоров’я та здоровий спосіб;

  • сприяти розвитку рухових якостей: спритності, швидкості, координації рухів;

  • удосконалювати техніку ведення та передачі м’яча;

  • виховувати наполегливість, організованість, упевненість у своїх силах, бажання вести активний і здоровий спосіб життя.

Інвентар: м’ячі баскетбольні, обручі, гімнастичні лави, гімнастичні палиці секундомір, картки із завданням, свисток, фішки, малюнки-стінівки.

Місце проведення: ________________

Вчитель фізичної культури: Підлубна Оксана Петрівна

Час проведення: _______________

Частина

уроку

Зміст

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

Підготовча частина

(12-13 хв)

1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку

До 30 с

Перевірити зовнішній вигляд учнів і самопочуття

2.Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 6с

До 30 с

Отриманий результат помножити на 10. У нормі – 80-90 уд/хв

3.Учитель. Сьогодні у нас інтегрований урок фізичної культури. Це означає, що два уроки (основи здоров’я та фізична культура) ми об’єднали в один.

Сьогодні ми поговоримо про здоров’я.

  • Що таке здоров’я? (Відповіді дітей)

  • Здоров’я – це найцінніший дар від самої природи. Здоров’я дітей – одне з основних джерел щастя, радості та повноцінного життя батьків, учителів, суспільства взагалі. Здоров’я необхідно не тільки берегти, але й зміцнювати. Допомагають нам у цьому заняття фізичною культурою, що є невід’ємною складовою здорового способу життя. Зараз ми помандруємо стежинками здоров’я.

2 – 3 хв

Нагадати про дотримання правил техніки безпеки під час вправ та ігор із м’ячем

4.Організаційні вправи ( повороти праворуч, ліворуч, кругом, ходьба на місці)

До 1 хв

«У нас сьогодні всі здорові, до уроку ми готові, на урок ми рушим дружно, настрій гарний, крок наш пружний»

5.Різновиди ходьби:

- на носках, руки вгору;

- на п’ятках, руки за голову;

- на внутрішній та зовнішній стороні стопи, руки на пояс;

- перекат з п’ятки на носок, руки на поясі

2 – 3 хв

Звернути увагу на збереження дистанції. Темп повільний. Стежити за правильною поставою

6.Різновиди бігу:

- «змійкою»;

- приставним кроком;

- схресним кроком;

- із високим підняттям стегна;

- із закиданням гомілки

2 – 3 хв

Під час виконання бігових вправ дотримуватися дистанції, вправи виконувати не випереджаючи одне одного

7.Вимірювання ЧСС за 6 с

До 30 с

Отриманий результат помножити на 10. У нормі – 110 -120 уд/хв

8.Перешикування у колону по двоє

До 30 с

Взяти баскетбольні м’ячі та стати біля фішок

Основна частина

(25-27 хв)

1. Робота з м’ячем в парах:

- вправи на відчуття м’яча;

- передачі м’яча обома руками від грудей;

- те саме з відскоком від підлоги;

- підкидання м’яча вгору з хлопками;

- обведення м’яча навколо голови, тулуба та ніг

5 – 6 хв

Нагадати про стійку баскетболіста.

2.Ведення м’яча:

- на місці правою (лівою) рукою;

- правою рукою до партнера, назад – лівою;

- з проходженням уперед, гімнастична лавка між ногами, теж саме спиною вперед

4 – 5 хв

Вести м’яч у стійці баскетболіста. Під час ведення рука супроводжує м’яч, що не може підніматися вище пояса

3.Вимірювання ЧСС за 6 с

До 30 с

Отриманий результат помножити на 10. У нормі – 140 -160 уд/хв

4.Учитель. Із давніх-давен у народних піснях, казках і прислів’ях український народ возвеличував фізично загартовану, здорову та сильну людину. «Здоровий не знає, який він багатий», - свідчить українська приказка. А чи знаєте ви прислів’я про здоров’я?

Естафета «Докоти м’яч і закінчи прислів’я»

4 – 5 хв

Учасники за сигналом котять м’яч по коридору (вихідне положення – широка стійка), в кінці якого знаходиться аркуш паперу з незавершеними прислів’ями. Кожен член команди повинен провести м’яч по коридору і правильно закінчити прислів’я. Виграє та команда, яка фінішує першою та правильно завершить прислів’я.

5.Учитель. Діти, чи хотіли б ви бути здоровими? Звісно, що кожен хотів би бути здоровим.

- Які звички допомагають нам бути здоровими? (Корисні)

- Чому їх називають корисними? (Відповіді дітей)

- Які звички впливають негативно на наше здоров’я? (Шкідливі)

- Чому їх називають шкідливими? (Відповіді дітей)

- Зараз ми проведемо естафету, за результатами якої дізнаємося, чи вмієте ви швидко розрізнити корисні та шкідливі звички

Естафета «Щоб міцне здоров’я мати, потрібно промінці зібрати»

4 – 5 хв

Учасник за сигналом веде м’яч до лавки, котить м’яч по лавці до обруча, в якому лежать палички – промінці з назвами корисних та шкідливих звичок, обирає паличку з корисною звичкою та кладе її із зовнішнього боку обруча. Палички-промінці розкладати навколо обруча таким чином, щоб утворилося «сонечко». Виграє та команда, що фінішує першою та правильно збере назви звичок..

6.Учитель. Бачу, що ви добре засвоїли, які звички є корисними, а які – шкідливими. Тепер погляньте на малюнки та запам’ятайте правила здорового способу життя. Дотримання цих правил допоможе вам вирости здоровими та сильними, не хворіти, успішно навчатися, жити довго й щасливо

2 – 3 хв

Визначити учнів, які доповнювали відповіді та допомагали вчителеві

7. Вимірювання ЧСС за 6 с

До 30 с

Отриманий результат помножити на 10. У нормі – 130 -140 уд/хв

Заключна частина

(4-5 хв)

1.Шикування з двох колон в одну

До 30 с

2.Ходьба з вправами для відновлення дихання

До 30 с

Темп виконання повільний. Дихання глибоке

3.Вправи для профілактики плоскостопості (ходьба по канату, що лежить на підлозі, приставним кроком правим (лівим) боком)

До 1-2 хв

Канат покладено по колу. Іти у повільному темпі. Діти, пересуваючись по канату, передають м’яч і бажають одне одному здоров’я

4.Шикування в одну шеренгу

До 30 с

За зростом

5.Вимірювання ЧСС за 6 с

До 30 с

Отриманий результат помножити на 10. У нормі – до 110 уд/хв.. Звернути увагу на учнів із підвищеною ЧСС

6.Підбиття підсумків уроку.

Учитель. Сьогодні ми багато чого дізналися нового, над чимось замислилися. Усі добре попрацювали.

Усі разом:

Здоров’я це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я у нас і у вас!

До 30 с

Визначити найактивніших учнів, наголосити на недоліках

7.Організований вихід зі спортивної зали

До 30 с

У колону по одному

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!