Інтегрований урок образотворчого мистецтва та математики в 1 класі. "Поняття форма. Малювання предметів різної форми".

Опис документу:
Цей урок дає можливість в цікавій формі ввести поняття форма, надати уявлення про прості геометричні форми. Розвиває вміння знаходити геометричні фігури у навколишніх предметах.Відбувається знайомство з картинами художників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НВК «Гімназія -загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №4»

м. Світловодська

Урок образотворчого мистецтва

та математики (інтегрований)

Поняття форма. Круг. Багатокутники

вчитель початкових класів

Мацак Оксана Борисівна

Інтегрований урок

образотворчого мистецтва та математики

1 клас

І семестр

Тема розділу. Відтворення простих форм лінією, плямою, в об’ємі.

Тема уроку. Образотворче мистецтво. Поняття форма. Порівняльний аналіз форм. Малювання предметів певної форми.

Мета:

* навчальна: ввести поняття форма, надавати учням первинне уявлення про прості геометричні форми (площинні – прямокутник,квадрат, трикутник, овал, коло), вчити проводити порівняльний аналіз форм.

* розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення, формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати, розвивати кмітливість;

* виховна:виховувати охайність під час роботи, естетичні почуття стимулювати розвиток допитливості.

Оснащення:

* Матеріали та інструменти: альбомні листи із зображенням чотирьох кіл,кольорові олівці.

* Зоровий ряд: слайди до уроку,репродукція французького художника Поля Сезанна «Персики і груші»

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: інтегрований урок.

Методи і засоби роботи: евристична бесіда, практична робота на базі засвоєного матеріалу.

Тема уроку. Математика

Мета: Уточнити уявлення про круг та багатокутники; розвивати вміння знаходити геометричні фігури у навколишніх предметах; виховувати інтерес до вивчення математики.

План уроку

1. Організаційний момент

2. Мотивація навчальної діяльності

3.Ознайомлення з темою та метою уроку

4. Сприймання, усвідомлення й осмислення нового матеріалу.

5. Самостійна робота

6. Закріплення та узагальнення знань

7. Підбиття підсумків уроку

Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні у нас на уроці гість – Майстер Олівець.Він розкриє секрети своєї майстерності.

Учень( п’ ятикласник). Я, Майстер-Олівець. Для вас,мої любі першокласники,я приніс багато цікавих малюнків.

Зараз я вам їх покажу. А де ж усе те, що я спеціально для вас малював? Напевно малюнки вирішили пограти з нами у схованки. Ви допоможете мені відшукати їх? Тоді вирушаємо в цікаву подорож на пошуки малюнків, що зникли.

( Дітям роздаються аркуші з зображенням чотирьох кіл)

ІІІ.Ознайомлення з темою та метою.

1.Учитель пропонує дітям розглянути завдання Майстра – Олівця.

- Скільки предметів зображено?

-Якої форми ці предмети?

-Діти, всі предмети, які існують у навколишньому світі мають певну форму. А форма – це зовнішні межі предмета, що визначають його загальний вигляд. 2. Майстер – Олівець загадує дітям загадки. Учні малюють предмети – відгадки кольоровими олівцями, на раніше розданих аркушах

Слайд 1.


  • Б’ють його, а він не плаче.

Тільки стрибає та скаче ( м’яч)

  • Зелена одежина, червона серцевина.

Ніби м ’яч кругленький, як цукор солоденький. ( кавун )

  • Усі його люблять, усі його чекають,

А хто подивиться – кожен скривиться. ( сонце )

  • Висіло духмяне, кругле та рум’яне,

Коли з гілки впало - вмить на стіл попало. ( яблуко )

Слайд 2

Фізкультхвилинка (під музичний супровід)

3. Вчитель звертається до дітей з завданням, щоб вони знайшли у класній кімнаті предмети круглої форми ( глобус , м’яч, повітряні кульки)

ІV. Сприймання, усвідомлення й осмислення нового матеріалу

Робота над таблицею «Геометричні фігури»

Слайд 3

Гра «Цікава геометрія» Учитель називає геометричні фігури, а учні , які мають на парті названі фігури, піднімають їх угору.

Фізкультхвилинка

Працювали, малювали, про фігури розмовляли.

Час настав для відпочинку – проведемо фізкультхвилинку.

А фізкультхвилинка ця незвична, вона сьогодні – математична.

Вправи виконуйте стільки разів, скільки фігура має кутів.

V. Самостійна робота учнів.

Кожному учню Майстер – Олівець роздає малюнки із завданнями. «Домалюй ще один.»

VІ. Закріплення та узагальнення знань

1. Перед вами малюнок «Дари осені». Розпізнайте, яка геометрична фігура заховалася в овочах та фруктах?

Слайд 4.

2. Споглядання репродукції

Французький художник Поль Сезанн часто звертався до жанру натюрморту. Настрій його картин, переданий фарбами на полотні й донині вражає глядача.

Слайд 5

VІІ.Підбиття підсумків уроку

1. Вербальне оцінювання

2. Організація виставки учнівських робіт

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
328 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.