Інтегрований урок інформатики , літературного читання в 3 класі.

Опис документу:
Тема : Інструктаж з БЖД. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Літературне читання « Сторінками прочитаних казок» ; виховувати патріотичні почуття до своєї країни. розвивати логічне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема : Інструктаж з БЖД. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Літературне читання « Сторінками прочитаних казок»

Мета уроку:

  • навчальна: ознайомити учнів із призначенням графічних редакторів;

  • практична: навчити учнів працювати у онлайн середовищах для роботи з графічними даними;

  • розвивальна: розвивати увагу, логічне мислення, збагачувати словниковий запас, стимулювати пізнавальний інтерес учнів до предмета;

  • виховна: сприяти розвитку інтересу до предмета, культури поведінки в комп’ютерному класі, ціннісного ставлення до фізичного здоров’я; виховувати уважність, свідому дисципліну, культуру виконання практичних завдань.

Тип уроку: комбінований.

Вид уроку: урок-мандрівка

Технологія: ігрова технологія

Обладнання: комп’ютери, підручник, робочий зошит, програма на підтримку вивчення теми (наприклад, операційна система Windows XP та інші), фільм з фізкульт-хвилинкою.

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

  • Діти, сьогодні гарний день, лагідно посміхається сонечко. Усміхніться і ви один одному, подумки побажайте добра, успіхів. І щоб дружньо нам працювалося, щоб ви приходили на допомогу один одному візьмемося за руки і промовимо девіз нашого уроку:

Дружньо візьмемось за руки,

І приступимо до науки.

Раз, два, три, чотири, пять,

Хочемо все на світі знать.

Сьогодні на уроці інформатики ми будемо продовжувати закріплювати знання з літературного читання, а саме подорожувати народними казками різних країн, які ми вже вивчили на уроках літературного читання і виконувати завдання, представника цієї країни. І перше завдання від наступної країни.

- Хто зображений на малюнку? (Лев і мишеня)

- З якої казки? ( Сильний лев і маленьке мишеня)

- З якої країни? ( З Болгарії(Болгарська казка)).

ІІ Повторення вивченого матеріалу (5 хв)

Країна Болгарія пропонує нам повторити правила поведінки в комп’ютерному класі.

Гра «Правильно - неправильно!»

Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі. У разі невідповідності правилу діти тупають ніжками, а якщо віршовані рядки відповідають правилу - гучно плещуть у долоні, а вчитель увесь час намагається заплутати учнів, щоб вони були більш уважними і старанними.

  • В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(тупають ніжками)

  • Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (плещуть у долоні)

  • За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(тупають ніжками)

  • А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (плещуть у долоні)

  • Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (тупають ніжками)

  • Від екрана ти відсядь...

  • Сантиметрів п'ятдесят! (плещуть у долоні)

  • Голова болить моя,

  • Потерплю годину я! (тупають ніжками)

  • Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (плещуть у долоні)

  • Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(тупають ніжками)

  • В електронний клас науки сміло входь!

  • Лиш вимий руки! (плещуть у долоні)

Молодці. Пригадаємо яку тему вивчали на попередньому уроці. Перевіримо як ви засвоїли матеріал за допомогою тестів. Тож займіть свої місця за комп’ютерами , відкрийте тест №11. На виконання завдання 3 хвилини.

Підніміть руки в кого монітор показав Молодець. Погладьте себе по голівках.

В кого працюй ще? Вам потрібно попрацювати.

Слухаємо наступне завдання. - Хто зображений на малюнку? (Фазан і Ворон)

- З якої казки? ( Як серед птахів виникла дружба)

- З якої країни? ( З Бірманії (бірманська казка)).

Чого вчить ця казка?

А ми переходимо до теми нашого уроку. Дізнаєтесь , коли розгадаєте кросворд.

Отже, ключове слово кросворда – малювати. Хто здогадався, чому саме воно зашифроване?

Маленька дитина не може виразити свої думки і бажання словами, але, взявши в руки олівець, вона вперто намагається щось намалювати.

  • Чи пам’ятаєте ви свої перші дитячі книжки? ( Так) Вони були кольоровими, з безліччю картинок. Хіба ж може бути цікавою дитяча книжка без картинок!

Сьогодні у ваших шкільних підручниках теж багато малюнків. Вони допомагають зрозуміти і засвоїти навіть найскладніший матеріал.

З графічними об’єктами ви стикаєтеся щодня. Це, наприклад, рисунок, діаграма, схема, графік, фотографія

ІІІ Оголошення теми та мети уроку (1 хв)

Тема уроку: Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними

Сьогодні ми:

  • з’ясуєте, що таке комп’ютерна графіка і де її використовують;;

  • дізнаєтесь, для чого призначені графічні редактори;

  • ознайомитесь із програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними

Наступне запитання від уроку літературного читання.

- Хто зображений на малюнку? (Синя свита)

- З якої казки? ( Синя свита навиворіт пошита)

- З якої країни? ( З Білорусії (Болоруська казка)).

На уроках математики ми користуємося креслярськими інструментами - лінійка й циркуль, транспортир, трикутник.

На уроках образотворчого мистецтва і в вільний час ми креслимо, малюємо, перемальовуємо. Всі ці види роботи називають - називають графічними зображеннями.

Графічні зображення, які створено за допомогою комп’ютера, називають комп’ютерною графікою.

Наше життя сьогодні неможливо уявити без комп’ютерної графіки. Ілюстрації в книжках, рекламні ролики, музичні кліпи, анімаційні фільми, комп’ютерні ігри, конструкторські розробки — все це створено з використанням комп’ютерної графіки.

Для цього існують спеціальні програми.

Сьогодні ми спробуємо працювати в цих програмах. Але спочатку запитання.

- Хто зображений на малюнку? (Їжак та Заєць)

- З якої казки? ( Іжак та Заєць)

- З якої країни? ( З України (Українська казка)).

Яка мораль казки?

ІV Практична робота

  1. Запустіть програму-браузер.

  2. Завантажте у вікно браузера дитячий сайт Пустунчик (pustunchik.ua)

  3. Знайдіть посилання на навчальні завдання. З’ясуйте, з яких предметів запропоновані завдання.

  4. Виконайте навчальне завдання за вказівкою вчителя.

  5. Перейдіть за посиланням Ігри -> Розмальовки.

  1. Виберіть малюнок. Користуючись кольорами на палітрі, розфарбуйте його.

  2. Зайдіть на сайт http://www.newart.ru/htm/flash/risovalka_1.htm та напишіть своє прізвище та ім’я

  3. Покажіть результат роботи вчителю.

  4. Завершіть роботу з програмою-браузером.

Зробіть висновок: чи вмієте ви працювати у онлайн середовищах для роботи з графічними даними?

Молодці діти, А тепер пропоную відпочинок для очей.

Вправи для зняття напруги очей.

Очі закрили. Ви бачили ніч?
Відкрил
и, закрили. Ще раз повторили.
Тепер подивіться то вправо, то вліво,
Вгору та вниз. Ще раз повторімо.
Дивіться, малята, синіє там даль.
А гляньте, на носі не всівся комар?
І знову очима то вправо, то вліво.
Усі відпочили? Берімось за діло.

От ми і дібралися до нашої неньки України. Наша держава славиться українськими казками, віршами (що ми вивчаємо на уроках літ.чит.), піснями ( що ми вивчаємо на уроках музики), червоними маками і родючістю чорноземів (про що говоримо на уроках природознавства), смачного корисногобощу ( уроки здоров я) та гарних дівчат. А ще наша Україна славна унікальними, неповторними містами та селами.

V Узагальнення знань учнів (2 хв)

1. Як ви думаєте, чому малюнок займає важливе місце в житті людини?

2. Що таке комп’ютерна графіка? Де її використовують?

3. Що таке графічний редактор?

VІ Підсумок уроку

Технологія «Мікрофон»

  • Чи сподобався вам урок?

  • Який жанр повторили?

  • Чого вчать нас казки?

  • Які завдання вас зацікавили? Чому?

  • Яке завдання здалося складним?

  • Оцініть свою роботу на уроці:

  • Ви працювали недостатньо старанно – руки вгору.

  • Ви працювали добре – руки до плечей.

  • Ви працювали чудово – поаплодуйте.

  • Діти, я дякую вам за роботу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
1
6
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!