Інтегрований урок англійської мови, природознавства та мистецва у 5 класі

Опис документу:
Ця розробка уроку допоможе вчителю при підготовці до уроку у 5 класі з теми "Пори року". Матеріал: цікавий, пізнавальний; має ігри та вікторини. Його мета:розвивати навички читання, мовлення, аудіювання та письма; розвивати логічне мислення, увагу та мап’ять; заохочувати вивчати англійську мову; виховувати культуру поведінки в класі, взаємоповагу та культуру спілкування, виховувати цінісне ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегрований урок з англійської мови, природознавства, мистецтва в 5 класі.

Мета:організувати активізацію нового лексичного матеріалу; повторити та активізувати раніше вивчений матеріал; розвивати навички читання, мовлення, аудіювання та письма; розвивати логічне мислення, увагу та мап’ять; заохочувати вивчати англійську мову; виховувати культуру поведінки в класі, взаємоповагу та культуру спілкування, виховувати цінісне ставлення до природи.

Результат:навчитися використовувати знання на практиці, у житті, на уроках природознавства, та англійської мови; зробити урок цікавим, корисним та незвичайним.

Обладнання: підручники, зошити, картки з матеріалом, комп’ютерна презентація, кольорові олівці.

Підручник: англійська мова. Підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль «Видавництво Астон» 2013 (279 стор.)

Тип уроку: інтегрований урок (англійська мова, природознавство, мистецтво)

Заклад: КЗ «Нікольська ЗОШ№1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області» опорна школа

Автор: Романюта Валентина Костянтинівна

Хід уроку

  1. Greeting:

Good morning, Good morning,

Good morning to you!

Good morning, Good morning,

We are glad to see you!

  1. Phonetic drill:

  • Who is on duty to day?

  • Who is absent?

  • What was your home task for today?

  1. Check on homework?

(Вчитель перевіряє домашнє завдання)

  1. Main part

    1. Presenting vocabulary and new subject.

Spring is green,

Summer is bright,

Autumn is yellow,

Winter is white!

( Вчитель демонструє картки з лексичним матеріалом, промовляє його, а учні повторюють за вчителем)

4.2. Listening

( Учні дивляться презентацію та слухають розповідь про пори року та місяці)

4.3. Work in group

( Діти діляться на групи вчитель роздає завдання,на картках. Кожна група відгадую загадку та малює пору року, яка загадана у загадці)

The sun is shining,

The flowers are blooming,

The sky is blue,

The rains are few (summer)

The summer is over,

The trees are bare,

There’s mist in the garden,

And frost in the air (autumn)

The snow is falling,

The wind is blowing,

The ground is white,

All day and all night (winter)

The trees are green,

Blue skies are seen,

Grey winter’s gone away,

The world looks new and gay (spring)

4.4. Physical activity

(Фізкульт хвилинка з використанням відео)

4.5. Play games

  • How can we divide a year?

(На дошці вісять малюнки місяців які учні повинні розділити на пори року)

  • Do you know?

(Діти знаходять сховані місяці та пори року)

Aprilmsummerkautumnooctoberwinterpseptemberspringljuly

4.6. Speaking

  • Answer the questions

What day is it today?

What season is it now?

What months is it now?

What the weather like today?

  • Describe your favourite season

My favourite season is….

It is….

  1. Final part

    1. Summarizing

  • Чому ви навчились на уроці?

  • Що сподобалось?

  • Що викликало у вас затрудненя?

    1. Homework

(Діти отримують завдання по групам)

5.3 Marking

Thank you for your attention and work. Good bye!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн