! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Інтегроване заняття "Зимонька до нас прийшла"

Опис документу:
Конспект інтегрованого заняття "Зимонька до нас прийшла" розроблено для дітей старшого дошкільного віку. У конспекті заняття поєднано два види діяльноті,які сприяють всебічному розвитку дитини старшого віку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНСПЕКТ

ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ

“Зимонька до нас прийшла

(старша група)

ВИХОВАТЕЛЬ:

Приходько І.В

Програмовий зміст:

  • розширювати і систематизувати знання дітей про зиму, ознаки зими, зимових забавах;

  • впарвляти в підборі прикметників, дієслів, прислівників до іменників;

  • підбирати однокореневі слова;

  • вчити правильно будувати речення;

  • відповідати на питання розгорнутим реченням;

  • збагачувати активний словник знань дітей рахунок слів-ознак, слів-дій, слів-прислівників;

  • удосконалювати уміння виконувати з паперу для квілінгу елементи “спіраль”, “крапля”, “око”;

  • розвивати дрібну моторику, творчі навички;

  • виховувати любов до природи, творчий смак.

Попередня робота: цільові прогулянки, спостереження, розглядання сніжинок, розгляд ілюстрації зими, зимових явищ, зимових розвагах.

Матеріал: підготовлена картинка із зимовим пейзажем, білий папір для квілінгу, трижень, клей, серветки, магнітофон.

Хід заняття

-Добрий день, діти. Сьогодні до нас завітали гості, давайте привітаємось.

Добрий день Вам добрі люди

Раді Вас вітати,

Щастя та добра Вам щиро побажати.

  • Відгадайте мою загадку:

Королева біла-біла

Дуже любить своє діло

Сіє,віє, мете,меле

Та по землі муку стеле (Зима)

  • Які слова прийшли вам на допомогу,щоб відгадати,що це зима?

(Біла королева, сіє,віє,мете, меле, муку).

  • Коли ми з вами радіємо і кажемо “Нарешті прийшла зима!

(коли випадає перший сніг).

- Тихо і вільно опускається на землю легка сніжинка. А потім ще одна,ще і ще.

І ось перший сніжок запорошив все навколо,вкрив землю білим сніговим покривалом. Прийшла зима! Ось і ми з вами дочекалися, коли зимонька -зима вкрила сніжком все навколо.

- Назвіть ознаки зими

(сніг,мороз,хуртовина, заметіль, холоднеча,пороша,лід,іній).

- У зими багато турбот і клопотів.Про всіх і про все вона турбується, тому і професій у неї багато.

Я знаю, що зима може бути агрономом. Вона поля снігом укриває, береже від морозу,піклується про майбутній врожай. Адже недарма кажуть у народі “Багато снігу-багато хліба, Зима зі снігом – літо з хлібом”.

-Зима може бути художником. Як ви думаєте, що робить зима-художник?

(Зима –художник прикрашає землю,на вікнах візерунки малює).

- Зима може бути садівником. Чим зайнята зима-садівник?

(Зима- садівник дерева,чагарники снігом укриває,щоб не змерзли).

-Зима може бути лісником.Що робить зима-лісник?

(Зима-лісник шубки теплі роздає звірам, зайчиків захищає від ворогів).

  • Молодці, правильно. Якими словами можна сказати про зиму? Яка вона?

(Зима холодна,красива,морозна,сніжна,сувора, турботлива).

-Від слова “зима” утворилося багато інших, схожих слів.Назвіть їх.

(Зима- зимонька, зимовий, зимувати, зимівля, зимовище).

-Який сніг?

(холодний,білий, мокрий, сипучий, сухий,іскристий).

-Для чого ми просимо у зими багато снігу?

(щоб кататися на санчатах, лижах, ліпити сніговика, грати в сніжки)

-Правильно, зима – найвеселіша пора року, коли можна грати у найрізноманітніші ігри.

Сніг приносить не тільки радість, а й біду. Як ви думаєте,коли сніг приносить радість?

(коли можна ліпити сніговика, кататися на лижах, санчатах).

  • Привильно,а коли сніг приносить біду?

(коли можна сніжкою боляче вдарити в обличчя, застудити горло,якщо їсти сніг, коли в сильний мороз вийти без перчаток).

Що потрібно,щоб не сталося лиха? (щоб не сталося біди, не можна їсти сніг, кидати в обличчя сніг).

А зараз ми з вами трохи відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Морозець, морозець (охоплюють плечі руками)

Не щіпай за щічки (щипають себе за щічки)

Теплі валянки у нас (тупають ногами,руки на поясі)

Шубки (повертаються вправо – вліво, руки на поясі)

Й рукавички (махають долоньками)

Морозець, морозець (охоплюють плечі руками)

Плещемо в долоні (плескають)

У дівчаток і хлопяток носики червоні (торкаються носиків).

Молодці. А тепер відгадайте загадку

Взимку вкрили все навкруг:

Ліс,дорогу, поле й луг.

А як сонце припече-

Ми струмочком потечем. (Сніжинки)

На прогулянках ми з вами спостерігали за сніжинками. Які вони?

(сніжинки легкі, повітряні, ажурні, чисті, тендітні, блискучі)

Як падають сніжинки (сніжинки летять, кружляють, лягають, блищать,тануть)

Що роблять сніжинки?

(летять,кружляють, лягають,тануть, блищать)

З чим ми порівнювали сніжинки?

(з пушинками,метеликом, зірочками, квіточками, білими мухами)

- Нам завжди хочеться помилуватися красою сніжинок, зловити їх і принести додому, але нам це невдається. Чому?

(тому що сніжинка перетвориться на крапельки води).

А ось ця сніжинка (показую з квілінгу сніжинку) на мою долоньку впала і не розтанула. Вона прилетіла до нас зі своїми подружками, і щоб було їм веселіше, просить вас зробити ще сніжинок.Допомоможемо сніжинці?

Розгляд сніжинки. Всі вони різні, не схожі одна на одну, але у всіх однакова кількість промінців .полічіть їх скільки?

(6)

Подивіться з яких елементів виконані сніжинки?

(Сніжинки виконані з елементів крапля, спіраль і око).

Давайте разом зі мною навчимося техніці виконання цих елементів.

Беремо смужку паперу для квілінгу, фіксуємо край в розрізі стержня і щільно накручуємо. Коли весь папір буде згорнутий, знімаємо зі стиржня і приклеюємо кінець смужки – отримуємо “спіраль”. Виконання елементів “крапля ”і “око”: коли весь папір згорнутий, знімаємо зі стиржня, трохи розпускаємо, приклеюємо кінець смужки, потім відтягуємо двома пальцями однієї руки середину готової спіралі в сторону , двома пальцями іншої руки стискаємо (прищипуємо) готову спіраль, отримуємо елемент “крапля ”. Стискаємо з двох сторін- отримуємо елемент “око”.

Молодці . Перш ніж почати працювати, треба підготувати свої пальчики.

Пальчикова гра

Наші пальчики веселі (показуємо пальчики)

До роботи всі готові (бємо кулячками один в один)

1,2,3,4,5 (показуємо пальці)

Починаєм працювать (плескаємо в долоні)

Пальчики наші готові до роботи. По ходу виконання аплікації надаю допомогу тим, у кого виникли труднощі. Під спокійну музику діти виконують аплікацію.

Які гарні у вас вийшли сніжинки! У наших сніжинок зявилось багато подружок. Візьміть свою сніжинку в руки і зараз ми з нею пограємо.

Вправа на корекцію зору

Ми побачили сніжинку,

Та почали з нею грати,

Вона в правий бік склонилась,

Діти вправо подивились.

Ось сніжинка полетіла

Очі вліво погляділи.

Вітер догори здіймає

Та на землю опускає.

Вперед, назад, довкола, вниз

Та на землю уляглись.

Зараз відправимо всі наші сніжинки на таку красиву зимову галявину, і допоможемо закрутитися у своєму сніжному танці.

Вправа на розвиток плавного мовного видоху

Що ж це за танець такий? (Снігопад)

Діти беруть клей і приклеюють сніжинки на підготовлену заздалегіть картинку із зимовим пейзажем.

Ось яка гарна вийшла картина. Вам подобається?

  • Що найбільше сподобалось на занятті?

  • Які ви молодці! Ви гарно працювали, але нам час прощатись з нашими гостями! До побачення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись