Інтегроване заняття "Рухливе коло дружби"

Опис документу:
Інтегроване заняття за програмою "Впевнений старт".Практикували дітей у розв'язанні проблемно-пошуковий ситуацій моральної тематики.Сформували у дітей чіткі уявлення про незалежність дружніх взаємин від другорядних речей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:Рухливе коло дружби.

Цілі і завдання.

Сформувати в дітей чіткі уявлення про незалежність дружніх взаємин від другорядних речей;форми,величини,кількості іграшок.

Практикувати дітей у розв’язанні проблемно-пошукових ситуацій моральної тематики.

Вчити визначати причинно-наслідкові зв’язки у вчинках,моральність/аморальність вчинків.

Формувати звичку аргументовано доводити власну думку.

Визначити головні ознаки дружніх взаємин.

Матеріал:обручі;бубен;довга мотузка;музичний супровід до пісні «Це зовсім не важливо»;фломастери ;аркуші паперу;геометричні фігури;загадка;д/вправа «Квітка»;д/гра «З ким дружить предмет ?»;чарівний мішечок ;текст оповідання «Синє листя» В.Осєєвої. ;пучечок прутиків,;«Книга дошкільника»№2 за програмою «Впевнений старт».

Хід заняття

Вихователь:Діти,а у вас все добре?

Діти:У мене все добре! І у мене все клас!Я радий сьогодні прийти у дитсад!

Вихователь:Осінній промінчик заглянув до нас

І в коло велике зібрав усіх нас.

(Діти утворюють коло)

Вихователь:Діти давайте подаруємо тепло своїм друзям.

Діти:Тепло своїх долоньок

я друзям віддаю

День новий,цікавий

Я з радістю почну

Вихователь:Я пропоную пограти в гру «Друзі в коло»

Нагадаю правила гри. Ви за сигналом повинні об’єднатися в підгрупи і кожна підгрупа має зайняти місце в обручі і рухами,жестами довести,що ви друзі.

Проводиться гра .(Сигналом буде звучання бубна.)

Вихователь:Молодці,сподобалась гра?

Пропоную присісти на килимок.

Вихотель:Віка хоче загадати вам загадку.

Всім вона нам дорога

Вона жити помага

Коли вона у тебе є

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити

Тож без неї не прожити . (Дружба)

Вихователь: Діти,як ви думаєте,що підтримує дружбу?(хороші відносини,увага,допомога,надійність,чуйність,вірність,милосердя,підтримка,піклування)

Вихователь:Запам’ятайте,нічим не підтримана дружба живе рівно стільки ,скільки не полита кімнатна рослина ,дружбу постійно потрібно підтримувати,щоб вона міцніла .

Вихователь:А що є небезпечним для дружби?(сваритися,ображати,битися,казати не правду)

Вихователь:Поміркуйте,чи можна купити дружбу за цукерки чи інші подарунки? (Дружбу не можна купити ні за які гроші,дружити потрібно вміти).

Вихователь:А зараз виконаємо вправу «Квітка».

Пропоную поділитися на дві команди,

1 команда- виложить квітку «Друга».( Потрібно зібрати у квітку тільки ті пелюстки на яких на вашу думку зображені добрі риси характеру друга)

2 команда- виложить квітку «Правила дружби». (Потрібно зібрати в квітку пелюстки ,які символізують правила дружби)

(Діти виконують)

Вихователь:Молодці,справилися з завданням.

А зараз давайте трішки відпочинемо.

(Діти проспівують пісеньку «А це зовсім не важливо» )

Вихователь:А дошкільнята групи №8 ДНЗ №6 дружні?(так)

Тож давайте візьмемось за мотузку та утворимо «Коло дружби»

Коло повинно бути рівне,у кожного з друзів все гаразд,всі в рівних умовах,все по справедливості,по-чесному. Подивіться ,яке велике коло утворилося у нас, і в ньому опинилися усі ми,отже ми друзі.

-Мар’янка,потягни мотузку на себе.

-Що сталося?

-Наше коло дружби порушено. У когось тепер місце біля мотузки,а в когось місця не стало.

-Отже,давайте зробимо висновок:В дружбі не можна весь час привласнювати всі блага й думати лише про себе.

-«Дружньо»- означає «почесному».

-Чим нас більше, тим дружба міцніша.

-Пропоную в цьому переконатися. Ось у мене руках оберемок тоненьких прутиків.

-Максим,спробуй їх зламати.

-Чи вдалося це зробити?

-Чому?

(Вихователь розв’язує оберемок і кожному дає одну паличку і запропоновує дітям її зломати)

-Діти,вам вдалося зломати прутик?

-Чому?

-Який висновок можна зробити?

Вихователь:Так люди повинні дружити,перебувати разом,взаємодіяти .

-А зараз пропоную взяти подушечки,і сісти як вам буде зручно.

-Я хочу прочитати вам оповідання В.Осєєвої «Синє листя».

-Приготувалися,будьте уважні(Читання оповідання)

Запитання до дітей

Чому листя в Оленки вийшло синє?

За щоб ви похвалили Катю?

Як би в вчинили на місці Каті?

Чому Оленка не захотіла брати олівець?

(Дзвенить дзвіночок)

-Хто це до нас завітав?

Діти:Завітали геометричні фігури.(коло-веселе,жовте),(квадрат-синій,здивований)(трикутик-зелений,сумний)(прямокутник-червоний,сердитий)

Вихователь:Діти зверніть увагу на їхні обличчя.

-Так,вони різні.

Давайте в них запитаємо ,що сталося?

Трикутник каже,що в нього не має друзів,тому він сумний.

Квадрат каже,що і справді в них не має друзів,тому він здивований.

Прямокутнику,дуже не подобається ця ситуація,тому він сердитий.

А коло каже,що воно радіє ,тому що знає хто їм може допомогти.

-Діти,як ви думаєте,хто їм допоможе?

Ми допоможемо їм?!

Вихователь:Геометричні фігури принесли з собою чарівний мішечок,а в ньому різні предмети.

Потрібно на дотик впізнати,що це за предмет,та з якою геометричною фігурою він може дружити.

Гра «З ким дружить предмет?»(Діти по черзі просовують руку та на дотик впізнають предмет,потім дитина дістає й показує цей предмет,називає на що він схожий,і ложить біля тієї геометричної фігури та яку він схожий)

-Молодці всі фігури знайшли друзів,погляньте на них,вони навіть розвеселилися.-Який у них тепер вираз обличчя?

-Давайте ще один зробимо сюрприз для наших геометричних фігур.

-Потрібно об’єднатися в пари та намалювати одним олівцем,одну з геометричних фігур.

-Ви самі домовтеся яку фігуру будете малювати.

(Діти малюють)

Вихователь:Розумнички ! Ось уже скільки друзів є в наших фігур.

Вихователь:А зараз запрошую всіх на килимочок. Давайте перевіримо,чи важливо для дружніх взаємин,дружньої розмови як стояти,як сидіти?У якому випадку краще одне одного бачити та чути.

Давайте переконаємся у цьому у грі «Рухлива форма»

Діти давайе об’єднаємось у дві команди(діти об’єдналися)

1 команда утворіть коло

2 команда утворіть колону

Запитання до команд чи зручно вам так спілкуватися?(шеренга,трикутник)

Давайте зробимо висновок,що форма має значення для дружніх взаємин.

А зараз потребує нашої допомоги Олексійко.

Вихователь:Прошу взяти «Книгу дошкільника» та сісти за столики.

(Вихователь пояснює завдання,діти виконують).

Вихователь:А зараз підійдіть будь ласка до мене.

-Пригадайте,що сьогодні приємного і корисного сьогодні відбулося?

-Що вам найбільше запам’яталося?(відповіді дітей)

Вихователь:

Стали знову ми у коло-стільки друзів глянь навколо

Попрощатись не забудем.

Дружно гратися ми будем.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!