Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Інтегроване заняття . Ознайомлення з продою довкілля , розвиток мовлення ,художня література .

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.02.2021

178

3

2

Опис документу:
Інтегроване заняття . Ознайомлення з продою довкілля , мовлення (граматика мовлення, граматична правильність мовлення ),художня література . ( старша група ) Тема : Весна – красна . Підготувала: Вихователь ЗДО № 25 «Оленка» старшої групи «Малятко»№6 Вагіна Людмила Андріївна
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегроване заняття . Ознайомлення з продою довкілля , мовлення (граматика мовлення, граматична правильність мовлення ),художня література .

( старша група )

Тема : Весна – красна .

Мета: Ввести дитину у свiт рiдної природи , виховувати любов до неї пiзнавальний iнтерес до її явищ . Закласти основи екологiчного виховання, продовжувати вчити умiнню спостерiгати ,берегти ,турбуватись про природу.

Вправляти дiтей у визначеннi першого звука у словах, у розгадуваннi загадок , у звуковому та складовому аналiзi, складаннi речення за двома опорними словами , закрiпити подiл птахiв на зимуючi i перелiтнi, складати короткi описовi речення ,узгоджувати iменники з прикметниками за родом та числом. Розвивати спостережливість, увагу. Виховувати бережне ставлення до природи, любов до Батьківщини, любов до народного фольклору.

Матеріал: загадки та вірші, прислив’ я та приказки про весну,картини сюжетнi и предметнi : квiти , птахи ,тварини.

Хід заняття

Вранці вийшла я на ґанок .

І сказала:«Добрий ранок»

Сонцю, полю і травинці .

Вітру, небу, тихій річці.

Бесіда про весну: З кінцем зими прийде вона,

Улюблениця всіх, …(Весна)

Яка зараз пора року? ( вiдповiдi дiтей )

Вихователь: На землi є ранок року – це початок весни .

Дiти а доведiть менi , що наступила весна ? ( вiдповiдi дiтей )

Вихователь: Дидактична гра : ‘’ Добери слово .’’

Весняний - ( день ,мiсяць ,дощ , настрiй. )

Весняна – (квiтка, пiсня, погода, пора.)

Весняне – (сонце, небо ,листя. )

Веснянi –(днi, дощi, квiти, струмки.)

Вихователь: А ви знаэте ,як називаються веснянi мiсяцi ? ( вiдповiдi дiтей )

1 Дитина: Березень

Березень вже завітав,

Зовсім сніг похмурим став,

Гріє сонечко завзято,

В березні є завжди свято,

Його радо зустрічаєм,

Бабусь і мам поздоровляєм,

Даруєм квіти їм, малюнки,

Свої найкращі подарунки.

2 Дитина: КВІТЕНЬ

Зацвіли усі діброви,

І долини, і луги,

І річки синіють знову

І не входять в береги.

М. Стельмах

3 Дитина: ТРАВЕНЬ

А чим же місяць травень

Поміж братами славен?

Іде і весело співа,

Дощами землю полива,

Святковими піснями

І громом над полями.

Не з лійки-поливалки,

А з грозової хмарки.

Т. Коломієць

Вихователь: А на якi перiоди дiлиться весна?( вiдповiдi дiтей )

Дiти: Рання ,середня ,пiзня . ( розгляд картин )

Які зміни відбулися в природі?

Вихователь: Якi прислiв‘я ви знаєте про весну ? ( вiдповiдi дiтей )

Весна днем красна.

Весна — наші отець і мати: хто не посіє, не буде жати.

Березень березовим віником зиму вимітає, а весну в гості запрошує.

Березень у зими кожуха купив, а на третій день продав.

Квітневий день рік годує.

Квітень – з водою, а травень – з травою.

Травень ліси одягає – літа в гості чекає.

Травневий дощ, як з грибами борщ.

У травні пня вбери, то красним буде.

Фізкультхвилинка: ‘’ Раз, два ,дерева ……. ’’

Вихователь: Що відбувається з рослинами на весниi ? ( вiдповiдi дiтей) Вихователь: Дiти сядьте і закрийте очi , послухайте музику , що ви уявляете? Вiдгадайте загадки про веснянi квiти ?

Із перлин разочок,

зелений листочок.

Аромат духмяний

тішить ліс весняний. (Конвалія)

Квітень жовту фарбу взяв,

моріжок розмалював,

і з-під пензлика розквітли,

наче сонце, диво-квіти. (Кульбаба)

Перша квіточка весняна

тихо під сніжком куняла.

Дмухнув вітерець тепленький,

і з’явився цвіт біленький. (Підсніжник)

Із малої цибулини

виріс весняної днини,

до нарциса привітався

та на грядці запишався. (Тюльпан)

Фіолетові фіранки

у світлиці та на ґанку.

Фіолетові малята

весну люблять зустрічати. (Фіалки)

Вихователь: Пригадайте, який вiрш ми з вами вчили про веснянi квiти? (вiдповiдi дiтей )

Вихователь:

Дидактична гра : ‘’Зайва квітка. ’’( Троянда ,ромашка , тюльпан.) (Кульбаба ,жоржина ,конвалiя.) ( Мак, мальва ,орфiдея , мати – й –мачуха.)

Вихователь:Дiти ,якi змiни сталися в життi птахiв ? ( вiдповiдi дiтей )

Вихователь: Дидактична гра : ‘’Перелiтнi птахи i зимуючi .’’(вiдповiдi дітей. )

Вихователь :Дiти зробiть звуковий аналiз слiв : ворона , лелека ,ластівка, сорока . (робота дiтей.)

Вихователь: Дiти ,якi змiни сталися в життi тварин ? Складiть речення про життя тварин на весни за поданими двома словами. (вiдповiдi дiтей )

Вихователь:Дидактична гра : ‘’Один – багато. ’’( з м ‘ячем )

Струмк – струмки , дощ – дощi, шпак – шпаки , бурулька – бурульки , гнiздо – гнiзда , комаха – комахи, дерево –дерева , квiтка –квiти .

Вихователь: Що на веснi вiдбуваеться на полях у садках ,на городах?

Вихователь: Читання твору В. О. Сухомлинського «Пшеничний колосок» .

Обговорення твору та запитання:

Навіщо Максиму був колосок?

Коли ви переїжджаєте на якийсь час в інше місце, чи сумуєте ви за своєю домівкою?

Уявіть себе на місці Максима, що вам нагадав би колосок?

Чи любив Максим Батьківщину, з чого це видно?

Вихователь :Застережливі знаки , що означають ці знаки? (вiдповiдi дітей. )

Вихователь : Дити вам сподобалось заняття? То про яку пору року ми говорили ? (вiдповiдi дітей. )

Дитана:

Встала весна. Т. Шевченко

Встала весна, чорну землю

Сонну розбудила,

Уквітчала її рястом,

Барвінком укрила.

А на полі жайворонок,

Соловейко в гаї -

Землю, убрану весною,

Вранці зустрічають.

Вихователь :Дiти ви повиннi пам'ятати і бережно ставитись до рiдної природи. Давайте вивчимо прислив’я про природу:

-Хто полю годить, тому жито родить.

Вихователь : Як ви розумієте це прислів’я ?

Вихователь : На цьому наше заняття закiнчено.

Пiсня ‘’Веселкова .’’

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.