Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Навчаємось за новим правописом: особливості розвитку мовної компетентності учнів і учениць
»
Взяти участь Всі події

Інтегроване заняття для першого класу з математики, ЯДС та психології.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Психологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас

17.12.2021

158

4

0

Опис документу:

Інтегроване заняття для першого класу з математики, ЯДС та психології.

Заняття підготувала та провела психолог: Шаповалова Алла Миколаївна,

Подібні заняття можна проводити в будь яких класах використовуючи

інтеграцію з різними навчальними дисциплінами

Мета: Повторити геометричні фігури, продовжувати вчитись їх розрізняти. Закріплювати поняття: вправо ,вліво, верх, низ, закріпити поняття про чотирикутник , про рівносторонній квадрат. Навчити вирізати рівносторонній квадрат без вимірювання сторін. Розвивати окомір, координацію рухів руки під час різання паперу по прямих та кривих лініях, розвивати логічне мислення, уяву. Під час оздоблення робіт виховувати та розвивати естетичний смак. Ознайомити із поняттям синхронність під час виконання фізичної хвилинки. Повторити правила дорожнього руху. Виховувати охайність, люб’язність, вчити бути добросердечними та не приховувати дружніх стосунків, намірів. Ознайомити дітей із поняттям комплімент. Виявити міжособистісні стосунки, стосунки прихильності та ворожнечі з метою подальшої корекційної роботи з учнями оскільки діти можуть не розповідати про свої симпатії та можливі розчарування

Тип заняття: дослідження, інтегроване.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, скринька, лист добра від діда Добродія, листи із зображенням геометричних фігур, малюнки в основі яких лежать геометричні фігури, ТЗН, подарунки для дітей (солодощі).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегроване заняття для першого класу з математики, ЯДС та психології.

Заняття підготувала та провела психолог: Шаповалова Алла Миколаївна,

Подібні заняття можна проводити в будь яких класах використовуючи

інтеграцію з різними навчальними дисциплінами

Мета: Повторити геометричні фігури, продовжувати вчитись їх розрізняти. Закріплювати поняття: вправо ,вліво, верх, низ, закріпити поняття про чотирикутник , про рівносторонній квадрат. Навчити вирізати рівносторонній квадрат без вимірювання сторін. Розвивати окомір, координацію рухів руки під час різання паперу по прямих та кривих лініях, розвивати логічне мислення, уяву. Під час оздоблення робіт виховувати та розвивати естетичний смак. Ознайомити із поняттям синхронність під час виконання фізичної хвилинки. Повторити правила дорожнього руху. Виховувати охайність, люб’язність, вчити бути добросердечними та не приховувати дружніх стосунків, намірів. Ознайомити дітей із поняттям комплімент. Виявити міжособистісні стосунки, стосунки прихильності та ворожнечі з метою подальшої корекційної роботи з учнями оскільки діти можуть не розповідати про свої симпатії та можливі розчарування

Тип заняття: Дослідження, комбіноване.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, скринька, лист добра від діда Добродія, листи із зображенням геометричних фігур, малюнки в основі яких лежать геометричні фігури, ТЗН, подарунки для дітей (солодощі).

1.Організаційний момент.

- Доброго дня! Діточки, вчора ввечері я отримала цей пакунок, на ньому був надпис: «Для першого класу». То ж я вирішила принести пакунок до школи і розкрити його разом з Вами. Ну що, готові, відкриваємо? Серед речей є лист…

2. Мотивація навчальної діяльності.

Вітаю діточки, це я, дід Добродій надіслав Вам цей пакунок «Пакунок добра» У мене є для Вас маленький подарунок та разом з подарунком є і кілька завдань з виконанням яких Ви отримаєте від мене подарунок.

3. Оголошення завдання до заняття.

1.розрізнити фігури……………………

2.знайти серед завдань з геометричними фігурами лист якого зображення схоже на світлофор

3.Повторити правила дорожнього руху.

4. Серед предметів зображених на малюнках, визначити той, основою якої є квадрат. (малюнки на різну тематику зокрема і малюнки до дня народження, вітальні листівки.)

5.Виготовити три подаруночки за моєю інструкцією.

6. Подарувати трьом товаришам, кожному по одному подаруночку з тих які виготовите власноруч. Коли будете дарувати всі разом пригадайте слова ввічливості які знаєте та про які дізнаєтесь сьогодні, слова любязності, компліменти.

4.Техніка безпеки роботи з ножицями нагадати дітям про правильну передачу ножиць, як правильно тримати, різати.

5.Практична робота. Працюємо за алгоритмом у всіх на парті є по три смужки.

1 Верхній кут лівої сторони накласти на смужку та загнути так щоб вийшов трикутник.

2. Відрізати, розгорнути, дати відповідь яку ж фігуру нам вдалось вирізати без вимірювання не користуючись лінійкою.

Таку дію Вам потрібно виконати тричі. Таким чином отримаєте три квадрата з якими виготовимо три подаруночки. За бажанням можна прикрасити геометричними фігурами. Вирізуючи їх самостійно.

6. Фізична хвилинка під музику «Стій, руш, синхронне крокуваня».

7. Словникова робота.

Значення слова комплімент – це пестливі слова коли ми хочемо відмітити як людина гарно виглядає, має гарне волосся, красиві очі, сукня, також людина може бути красивою не тільки за зовнішнішими ознаками а й красива душею. Наприклад: доброю, ввічливою, не жадібною, тоді ми можемо сказати: «Ти сьогодні дуже гарно виглядаеш, у тебе така гарна зачіска, а ще ти така привітна або добра, чуйна,товаризька.

Слова вдячності.

  • Щиро вдячний, вдячна!

  • Дуже любязна, любязний!

  • Мені дуже приємно

  • Навзаєм. (Якщо Вам бажають всього найкращого) та інше…

8. Момент дарування (соціометрія)

Психолог супроводжує заняття, допомогає дітям із виконанням практичного завдання також допомогає дібрати пестливі слова, компліменти, слова до вітання із Днем народження. Учитель асистент веде відеоспостереження хто кому дарує подарунки, які слова промовляє під час дарувння, хто як себе поводить, можливо хтось не хоче нічого дарувати, тоді важливо дізнатись причину. Добре якщо діти будуть дарувати подарунки просто так, адже про такий момент проговорили на початку заняття. На основі зроблених відеозаписів психолог потім складає соціометричну картинку міжособистісних стосунків, також щирості, егоїстичністі, та інших якостей, рис характеру які можуть проявитись в цей момент, розписуючи кожен етап, коефіціент рівня вихованості порівнюючи його на початок заняття та кінець заняття. Записує свої враження від роботи на цьому занятті, свої очікування та висновки із планом корекційної роботи з учнями на майбутні заняття.

9. Підсумок.

- Які геометричні фігури сьогодні повторили.

-Як ще можна назвати рівносторонній чотирикутник?

- Як же ж можна виготовити, вирізати рівносторонній квадрат не вимірюючи його?

- А чи всі памятають правила дорожнього руху для пішохода?

- І на останок пригадаймо слова ввічливості?

- Які пестливі та інші слова можна використовувати під час дарування?

- Що таке комплімент?

- Дітки, Ви молодці, справились із всіма завданнями, гарно попрацювали то ж пора дістати торбину з подарунками від діда Добродія. В торбині солодощі різних виробників, менші подарунки та більші як за розміром так і вартістю( спостереження психолога реакції на подарунок)







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.