Інтегроване заняття для першого класу з математики, ЯДС та психології.
Заняття підготувала та провела психолог: Шаповалова Алла Миколаївна,
Подібні заняття можна проводити в будь яких класах використовуючи
інтеграцію з різними навчальними дисциплінами
Мета: Повторити геометричні фігури, продовжувати вчитись їх розрізняти. Закріплювати поняття: вправо ,вліво, верх, низ, закріпити поняття про чотирикутник , про рівносторонній квадрат. Навчити вирізати рівносторонній квадрат без вимірювання сторін. Розвивати окомір, координацію рухів руки під час різання паперу по прямих та кривих лініях, розвивати логічне мислення, уяву. Під час оздоблення робіт виховувати та розвивати естетичний смак. Ознайомити із поняттям синхронність під час виконання фізичної хвилинки. Повторити правила дорожнього руху. Виховувати охайність, люб’язність, вчити бути добросердечними та не приховувати дружніх стосунків, намірів. Ознайомити дітей із поняттям комплімент. Виявити міжособистісні стосунки, стосунки прихильності та ворожнечі з метою подальшої корекційної роботи з учнями оскільки діти можуть не розповідати про свої симпатії та можливі розчарування
Тип заняття: дослідження, інтегроване.
Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, скринька, лист добра від діда Добродія, листи із зображенням геометричних фігур, малюнки в основі яких лежать геометричні фігури, ТЗН, подарунки для дітей (солодощі).