Інструкційна картка - пам’ятка ,,Як працювати з підручником фізики“

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Уміння працювати з підручником є одним з найважливіших умінь, яким необхідно володіти учням загальноосвітніх навчальних закладів. Під час занять учні вчаться працювати з підручником, виконуючи різні дидактичні завдання під керівництвом учителя. Інструкційна картка допоможе виконати теоретичне домашнє завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інструкційна картка - пам’ятка

,,Як працювати з підручником фізики“

  1. Прочитай назву параграфу або будь-якого тексту, уяви про що повинна йтися мова в ньому.

  2. Працюй завжди з ручкою або олівцем в руках.

  3. Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумуючись в його зміст. Пам'ятай, що читання підручника без напруження думки – марна трата часу.

  4. Прочитай текст і визнач, про що в ньому розповідається (про фізичне тіло, фізичне явище, фізичний дослід, науковий факт, закон, теорію, практичне застосування положень теорії або закону).

  5. Згадай, що треба знати про ці елементи фізичних знань (узагальнений план його характеристики).

  6. Постав відповідні питання до тексту і пошукай відповіді до поставлених питань.

  7. Проаналізуй отриману інформацію з позиції повноти висвітлення проблеми, чіткості і переконливості викладу тощо.

  8. Якщо відповідь на будь-яке питання відсутня, спитай вчителя або пошукай необхідні відомості в іншому джерелі.

  9. Виділи незрозумілі слова і виясни їх значення.

  10. Прочитай ще раз параграф, розділи текст на смислові блоки і дай назву кожному.

  11. Порівняй назви кожного блоку з тим, що плануєш розглядати як об’єкт.

  12. Найголовніші думки порівняй з тими, що визначили автори підручника, запиши їх у зошит.

  13. Ознайомся з питаннями в кінці параграфа і дай на них відповідь. Намагайся в тексті знайти відповідь на кожне запитання.

  14. Якщо виникли утруднення, прочитай текст і ще раз і спробуй знайти відповідь на питання.

13. Перепиши у зошит ці пункти і прочитай їх ще раз.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»