Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Інноваційні технологій в початковій ланці, як засіб розумового розвитку учнів

Інноваційні технології навчання

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас

25.10.2021

48

2

0

Опис документу:

Презентація "Інноваційні технологій в початковій ланці, як засіб розумового розвитку учнів з порушенням інтелектуального розвитку" містить опис досвіду роботи вчителя початкових класів щодо використання іноваційних технологій , застосування прийомів роботи НУШ на ранкових зустрічах, уроках та виховних годинах для створення комфортних умов навчання, що сприяють всебічному розвитку учня, налагодженню дружніх взаємовідносин, формуванню пізнавальної активності, ефективної роботи класу та позитивного відношення до навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інноваційні технологій в початковій ланці, як засіб розумового розвитку учнів
Слайд № 1

Інноваційні технологій в початковій ланці, як засіб розумового розвитку учнів

Застосування інноваційних підходів Завдання НУШ – розвивати кожну дитину як неповторну індивідуальність. Тож на сучасному етапі роль учителя стає р...
Слайд № 2

Застосування інноваційних підходів Завдання НУШ – розвивати кожну дитину як неповторну індивідуальність. Тож на сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже необхідно залучати всіх учнів до активної роботи, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними, дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів, сприяє розумовому розвитку учнів.

Слайд № 3

Слайд № 4

Створення комфортних умов навчання розпочинаю ранковою зустріччю , із прийомів , які сприяють налагодженню дружніх взаємовідносин, формуванню пізна...
Слайд № 5

Створення комфортних умов навчання розпочинаю ранковою зустріччю , із прийомів , які сприяють налагодженню дружніх взаємовідносин, формуванню пізнавальної активності та позитивного відношення до навчання. (відео вітання , рз)

Для ефективної роботи класу на початку року ми з дітьми приймаємо правила класу, які допомагають регулювати поведінку і включають поведінкові аспек...
Слайд № 6

Для ефективної роботи класу на початку року ми з дітьми приймаємо правила класу, які допомагають регулювати поведінку і включають поведінкові аспекти, безпеку в класі, повагу і певні зусилля. Вивчаємо рутини, які мають вивільняти час для навчання.

Я погоджуюсь з думкою, що інновації - це не самоціль, вони мусять бути педагогічно виправданими, відповідати основним вимогам навчання і виховання,...
Слайд № 7

Я погоджуюсь з думкою, що інновації - це не самоціль, вони мусять бути педагогічно виправданими, відповідати основним вимогам навчання і виховання, і тому більшість методів та прийомів я адаптую під дітей свого класу. Вважаю, що більш вдало мені вдається використовувати інтерактивні методи навчання, диференційований підхід, метод проектів (із старшими дітьми).   Використовую такі форми організації інтерактивного навчання: На етапі мотивації Фронтальні( «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ», «Вилучи зайве»; На етапі оголошення теми та очікуваних навчальних результатів Фронтальні («Мікрофон», «Мій прогноз») Технології навчання в дискусії (метод «Прес», «Обери позицію»); На етапі актуалізації знань, засвоєння інформації Фронтальні( «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ», «Вилучи зайве»; «Кубик Блума», елементи «Щодених 5» та «Щодених 3») Технології навчання в дискусії (метод «Прес», «Обери позицію», «Фішбоун», «Добре – погано” , «Карусель») ; Кооперативні (робота в парах і групах, Інтелект-карта, «Броунівський рух»);

Слайд № 8

На етапі рефлексії Фронтальні( «Продовж речення»; «Крісло автора», Тестування з Lego) Технології навчання в дискусії (метод «Прес», «Обери позицію»...
Слайд № 9

На етапі рефлексії Фронтальні( «Продовж речення»; «Крісло автора», Тестування з Lego) Технології навчання в дискусії (метод «Прес», «Обери позицію», «Інтервю») ;

Застосовую інформаційно-комунікативні технології ( ІКТ) на різних етапах уроку.
Слайд № 10

Застосовую інформаційно-комунікативні технології ( ІКТ) на різних етапах уроку.

Маємо велику кількість дидактичних матеріалів, які допомагають урізноманітнювати роботу на уроках.
Слайд № 11

Маємо велику кількість дидактичних матеріалів, які допомагають урізноманітнювати роботу на уроках.

Слайд № 12

Джерела: 1. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій Е61 / Автор-укладач Н. П. Наволокова. — Х.: Вид. Група «Основа», 2009 — 176 с. — (Сер...
Слайд № 13

Джерела: 1. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій Е61 / Автор-укладач Н. П. Наволокова. — Х.: Вид. Група «Основа», 2009 — 176 с. — (Серія «Золота педагогічна скарбниця»). 2. Химинець В.В., Кірик М.Ю. Інновації в початковій школі. –Тернопіль: Мандрівець, 2012 – 312с. 3. https://nus.org.ua/ 4. https://www.ed-era.com/courses/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.