Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Інноваційні підходи до еколого-природничої освіти дошкільників та впровадження сучасних підходів до еколого-природничої освіти- діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого

Екологія

Для кого: Дорослі

14.08.2021

159

10

0

Опис документу:
Еколого-природнича компетентність дошкільника - складник його життєвої компетентності - становить конкретні знання про природу, позитивне емоційно-ціннісне ставлення до її компонентів, обізнаність із правилами природокористування та їх дотримання
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інноваційні підходи до еколого-природничої освіти дошкільників та впровадження сучасних підходів до еколого-природничої освіти- діяльнісного, компе...
Слайд № 1

Інноваційні підходи до еколого-природничої освіти дошкільників та впровадження сучасних підходів до еколого-природничої освіти- діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого

Еколого-природнича компетентність дошкільника - складник його життєвої компетентності - становить конкретні знання про природу, позитивне емоційно-...
Слайд № 2

Еколого-природнича компетентність дошкільника - складник його життєвої компетентності - становить конкретні знання про природу, позитивне емоційно-ціннісне ставлення до її компонентів, обізнаність із правилами природокористування та їх дотримання.

Екологічно-природнича компетентність дошкільника передбачає уявлення дитини про природне довкілля як цілісний живий організм, у якому взаємодіють п...
Слайд № 3

Екологічно-природнича компетентність дошкільника передбачає уявлення дитини про природне довкілля як цілісний живий організм, у якому взаємодіють повітря, грунт, рослини, тварини, люди в багатоманітності, єдності, русі, мінливості.

У формуванні екологічно-природничої компетентності дошкільників актуальними сьогодні є такі нестандартні підходи: -  екологічний; -  естетико-еколо...
Слайд № 4

У формуванні екологічно-природничої компетентності дошкільників актуальними сьогодні є такі нестандартні підходи: -  екологічний; -  естетико-екологічний; -  середовищний; -  діяльнісний; -  інтегрований.

Екологічний підхід передбачає головним пріоритетом - еколого-природничу освіту дошкільників: + екологічне навчання, + екологічне виховання, + еколо...
Слайд № 5

Екологічний підхід передбачає головним пріоритетом - еколого-природничу освіту дошкільників: + екологічне навчання, + екологічне виховання, + екологічний розвиток.

Естетико-екологічний підхід передбачає головним пріоритетом - актуалізацію пізнавальної, чуттєво-емоційної, мотиваційно-діяльнісної сфери дитини. Ц...
Слайд № 6

Естетико-екологічний підхід передбачає головним пріоритетом - актуалізацію пізнавальної, чуттєво-емоційної, мотиваційно-діяльнісної сфери дитини. Цьому сприяє милування природою під час спостережень, прогулянок, екскурсій та дитяча творчості (створення аплікацій з природного матеріалу, лепбуків, різних композицій тощо).

Середовищний підхід в еколого-природничій освіті передбачає педагогічно доцільну організацію сучасного еколого-розвивального простору дитини, до ст...
Слайд № 7

Середовищний підхід в еколого-природничій освіті передбачає педагогічно доцільну організацію сучасного еколого-розвивального простору дитини, до створення та вдосконалення якого вона постійно залучається.

Діяльнісний підхід передбачає залучення дошкільників до екологічно мотивованої діяльності в природному довкіллі, без якої неможливе формування у ни...
Слайд № 8

Діяльнісний підхід передбачає залучення дошкільників до екологічно мотивованої діяльності в природному довкіллі, без якої неможливе формування у них природничо-екологічної компетентності (важливе значення відводиться дослідницько-пошуковій діяльності).

Інтегрований підхід в системі еколого-природничої освіти передбачає ідею цілісного пізнання дошкільниками природного довкілля, всебічний вплив екол...
Слайд № 9

Інтегрований підхід в системі еколого-природничої освіти передбачає ідею цілісного пізнання дошкільниками природного довкілля, всебічний вплив екологічної освіти на різні види діяльності та напрями розвитку дитини.

Робота з формування природничо-екологічної компетентності дітей обов'язково має базуватися на широкому використанні можливостей еколого-розвивально...
Слайд № 10

Робота з формування природничо-екологічної компетентності дітей обов'язково має базуватися на широкому використанні можливостей еколого-розвивального середовища ЗДО, елементами якого є: - куточок природи у групових кімнатах; - осередок ДПД (еколого-дослідницький центр); - ділянка дошкільного закладу.

Еколого-природнича освіта дошкільників має відбуватися в активній діяльності під час: - занять з ознайомлення з природним довкіллям (уроків доброти...
Слайд № 11

Еколого-природнича освіта дошкільників має відбуватися в активній діяльності під час: - занять з ознайомлення з природним довкіллям (уроків доброти, уроків у природі); - занять у куточку природи; - уроків-милування природою; - екскурсій у природу; - праці в природі; - екологічних акцій; - спостережень та бесід з дітьми; - експериментально-дослідницької діяльності; - занять з елементами ДПД; - занять з кулінарії; - екологічних квестів; - ігрової діяльності; - обговорення проблемних ситуацій природоохоронного характеру; - читання й обговорення дитячих творів морально-екологічного спрямування; робота з екологічними казками; - занять з дидактичним матеріалом природничо-екологічного спрямування; - створення лепбуків; - створення екологічних міні-музеїв; - інтегрованих занять з пріоритетом екологічно-природничих завдань; - освітніх ситуацій природоохоронного характеру; - розгляду картин природничо-екологічного спрямування та бесіда за їх змістом; - екологічних проектів (наприклад, проект «Як навчити дітей сортувати сміття»; - освітньої діяльності на екологічній стежині; - свят і розваг природничо-екологічного змісту; - тощо.

ГАРНОГО ДНЯ!
Слайд № 12

ГАРНОГО ДНЯ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.