"Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників"

Опис документу:
Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала: Унгурян М.К.
Слайд № 1

Підготувала: Унгурян М.К.

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини...
Слайд № 2

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закла...
Слайд № 3

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.
Слайд № 4

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Слайд № 5

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

* Інклюзивне навчання усуває бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
Слайд № 6

* Інклюзивне навчання усуває бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.

* Вища залученість батьків до процесу навчання.
Слайд № 7

* Вища залученість батьків до процесу навчання.

* Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів і талантів і подальшої інтеграції в суспільство...
Слайд № 8

* Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів і талантів і подальшої інтеграції в суспільство, вступу до професійних і вищих закладів освіти.

* Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи...
Слайд № 9

* Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи взаємодії з колективом.

* В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.
Слайд № 10

* В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.

Таким чином така система освітніх послуг базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання...
Слайд № 11

Таким чином така система освітніх послуг базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу, з розвитком відповідного інклюзивного освітнього середовища. Згідно з ЮНЕСКО — це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».

Принципи інклюзивної освіти
Слайд № 12

Принципи інклюзивної освіти

* Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
Слайд № 13

* Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.

* Кожна людина здатна відчувати і думати.
Слайд № 14

* Кожна людина здатна відчувати і думати.

* Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
Слайд № 15

* Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.

*Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.
Слайд № 16

*Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.

*Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.
Слайд № 17

*Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.

*Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.
Слайд № 18

*Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.

*Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
Слайд № 19

*Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.

*Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.
Слайд № 20

*Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.

*Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
Слайд № 21

*Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.

*Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.
Слайд № 22

*Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.

*Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.
Слайд № 23

*Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.

*Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною.
Слайд № 24

*Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною.

*Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.
Слайд № 25

*Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.

Якщо система освіти є інклюзивною, це не означає, що учні можуть розподілятися по групам за своїми характеристиками в окремих класах на цілий день ...
Слайд № 26

Якщо система освіти є інклюзивною, це не означає, що учні можуть розподілятися по групам за своїми характеристиками в окремих класах на цілий день або пів дня. В інклюзивному класі можливості створюються для всіх учнів з тим, щоб вони навчалися разом.  Інклюзивне  навчання не розділяє учнів у класі.

ПОТОЧНИЙ СТАН ІНКЛЮЗІЇ В УКРАЇНІ
Слайд № 27

ПОТОЧНИЙ СТАН ІНКЛЮЗІЇ В УКРАЇНІ

Українські педагоги та міжнародні експерти зазначають, що в питанні розвитку інклюзивного навчання Україна зробила потужний крок вперед. У 2015/201...
Слайд № 28

Українські педагоги та міжнародні експерти зазначають, що в питанні розвитку інклюзивного навчання Україна зробила потужний крок вперед. У 2015/2016 навчальному році в інклюзивних класах навчалися 2720 дітей з особливими освітніми потребами, тобто лише 5,8% від загальної кількості дітей з ООП. 

Станом на 1 січня 2020 року в інклюзивних класах навчається 19345 учнів із особливими освітніми потребами. Ця кількість у 7 разів перевищує дані п’...
Слайд № 29

Станом на 1 січня 2020 року в інклюзивних класах навчається 19345 учнів із особливими освітніми потребами. Ця кількість у 7 разів перевищує дані п’ятирічної давнини. На початок 2020 року в Україні створено 13782 інклюзивні класи. Так, у 2019/2020 навчальному році 35% від загальної кількості закладів загальної середньої освіти організували інклюзивне навчання.

У закладах дошкільної освіти станом на 1 січня 2020 року здобувають освіту 4681 вихованців із особливими освітніми потребами. Також із 2019/2020 на...
Слайд № 30

У закладах дошкільної освіти станом на 1 січня 2020 року здобувають освіту 4681 вихованців із особливими освітніми потребами. Також із 2019/2020 навчального року інклюзивне навчання запроваджено в закладах професійної, професійно-технічної та вищої освіти, де інклюзивно навчаються 1312 здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

Використана література: https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D...
Слайд № 31

Використана література: https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B5_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F https://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3239:shcho-take-inklyuzivne-navchannya&catid=98:kopmpk-materiali http://osvita-mvk.if.ua/content&content_id=1223 http://ispukr.org.ua/?page_id=331#.YRzWqsozaUk

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.